BMW e-liikuvus BMW pistikhübriid

BMW PISTIKHÜBRIIDID.

BMW PISTIKHÜBRIIDID.

Kõik head omadused korraga.

Kombineeritud bensiini- ja elektrimootoriga BMW pistikhübriidid tagavad ülima paindlikkuse, sobides seeläbi suurepäraselt rahuldama sinu igapäevaseid vajadusi. BMW i allkaubamärgi eDrive’i tehnoloogia varal kogutud oskusteave võimaldab meil luua hübriide, mille täiselektriline sõiduulatus ületab 70 km (olenevalt mudelist). Elektriline ja heitmevaba sõidusüsteem on ideaalne valik linnaliiklusesse, igapäevaseks tööle ja koju sõitmiseks või kaugemateks poeskäikudeks. Pikematel sõitudel ja maanteedel saab endiselt nautida sisepõlemismootori kasutusmugavat sõiduulatust. Tänu intelligentsele energiajaotusele lülitub BMW vajaduse korral automaatselt ringi erinevate sõidurežiimide vahel, et tagada igas olukorras kõige ökonoomsem sõitmine. Meie kasvavast BMW hübriidide valikust, kus on tänaseks juba 10 erinevat mudelit 2., 3., 5., 7. ja X-seerias, leidub midagi igale eelistusele ja elustiilile. Liitu sinagi meiega ja avasta enda jaoks parim BMW pistikhübriidi mudel!

Loe lisaks

KKK: KÕIGE TÄHTSAMAD KÜSIMUSED JA VASTUSED MEIE PISTIKHÜBRIIDIDE KOHTA.

  • Mis on pistikhübriid?
    BMW e-liikuvus BMW pistikhübriidi KKK

    Pistikhübriidsõidukis on ühendatud bensiinimootor, elektrimootor ja kõrge pingega aku, pakkudes seeläbi parimat mõlemast maailmast. Tulemuseks on väiksem kütusekulu ja väiksem CO₂-heide. Kahe süsteemi koostoimes paranevad auto sooritusvõime ja kiirendus.

    Nagu nimetuski ütleb, saab pistikhübriidautot laadida pistikupesast, Wallboxiga või avalikus laadimispunktis. Pistikhübriidauto maksimaalne tõhusus saavutatakse täislaetud akuga, mis tähendab, et laadimisvõimalus võiks olla saadaval nii kodus kui ka tööl.

    Täiselektrilise sõidu juures täislaetud akuga on näiteks BMW 530e sõiduulatus kuni 66 km. Kõrge pingega akudega sõidukite puhul võib kindel olla, et tulevikus on elektriautode sõiduulatus veelgi suurem tänu tehnoloogias toimuvatele arengutele. Energiatagastuse ajal ehk olukordades, kus tõstad jala gaasipedaalilt, muudetakse kineetiline energia elektrienergiaks ja suunatakse akusse. Selle tulemusel suureneb auto elektriline sõiduulatus.

    Osana BMW strateegiast „Power of Choice“ pakub BMW klientidele suures valikus pistikhübriide ja suunab neid otsustama kõige tõhusama sõidusüsteemi kasuks.

    Pistikhübriid on ideaalne valik juhile, kes soovib võimalikult suurt mitmekülgsust: ühest küljest on see varustatud elektrilise ajamiga igapäevaseks kasutamiseks, sobides näiteks kulupõhiseks ja säästlikuks sõiduks kodust tööle ja tagasi. Regulaarsed keskmise pikkusega sõidud tööle ja tagasi, millest enamus läbitakse elektri jõul, tagavad sõiduki optimaalse kasutuse. Teisest küljest on pistikhübriididel maksimaalne sõiduulatus ja paindlikkus pikkade vahemaade läbimiseks, näiteks nädalavahetuse perereisideks.

  • Millised on pistikhübriidi eelised?

    Muude heade omaduste kõrval võib välja tuua, et pistikhübriidid on elektrisõidurežiimil pea täiesti vaiksed ning parema kiirendusega.

    Paljud pistikhübriidide omanikud saavad suurema osa sõitudest tehtud just elektriliselt. Igapäevaselt läbitud vahemaad jäävad valdavalt alla 50 km. Võrreldes tavapärase sisepõlemismootoriga annab elektriline sõit sellise kasutuse juures juba märgatava kokkuhoiu, ehkki oma osa mängib siin konkreetne elektritariif. Seejuures ei pea pistikhübriidiga tegema mingeid järeleandmisi sõiduulatuse arvelt. Kui aku saab liiga tühjaks, lülitub auto automaatselt ümber sisepõlemismootorile.

    Pistikhübriid on mitmetes riikides ka rahaliselt mõistlik valik, sest riigid toetavad nende kasutamist otsetoetuste ja kaudsemalt maksusoodustuste kaudu seoses väiksema CO₂-heitmega.

  • Millised tegurid mõjutavad minu pistikhübriidi aku sooritusvõimet?

    Üks oluline tegur, mis mõjutab aku sooritusvõimet ja mahtuvust, on temperatuur. Küllap oled oma telefoni puhul juba kogenud, et aku jõudlus kannatab väga madalate ja väga kõrgete temperatuuride juures. Sellepärast on eriti just talvel oluline auto juba laadimise ajal sõiduks ette valmistada ehk akut ja salongi soojendada. Või suvekuumuses hoopis jahutada. See aitab hoida energiat sõidu ajaks ja loob ökonoomse sõidu jaoks parimad eeltingimused, sest aku saavutab juba enne sõitu optimaalse temperatuuri. Optimeeritud kasutusstrateegiad vähendavad samuti temperatuuri mõju sõiduulatusele. Ja kas sa teadsid, et aku mahtuvus annab märku ka auto võimalikust sõiduulatusest? Lisaks temperatuurile mõjutavad sõiduulatust kõik autos kasutatavad elektritarbijad, nagu näiteks kliimaseade, aga ka reisijate arv ja pagasi kaal ning juhi sõidustiil.

  • Kuidas pistikhübriidist parim välja võtta?

    Sinu BMW pistikhübriidis aitab ennetav hübriidtehnoloogia aktiivsete suunajuhiste abil jõuda tõhusalt sihtkohta. Seega on soovitav kasutada aktiivseid suunajuhiseid ka siis, kui tee sihtkohta on tuttav. Akus oleva elektrienergia kasutamist saab arukalt ja optimaalselt jaotada vastavalt marsruudile, lubades linnas ja sihtkohas sõita elektri jõul. Pistikhübriidides lisandub tuttavatele BMW sõidurežiimidele HYBRID ECO PRO. See optimeerib ajami, mugavuse, valguse ja kliimaseadme tõhusust. Selle sõidurežiimi eripäraks on ettevaate assistent. See juhiabisüsteem projitseerib esiklaasile või näidikute paneelile juhi vaatevälja nõuandeid tõhusamaks sõitmiseks, näiteks soovitab tõsta jala gaasipedaalilt, kui ees on tulemas kiirusepiirang. Samuti kasulik funktsioon on sõidustiili analüüs, mis uurib sinu sõidustiili ökonoomsust ja annab kasulikke näpunäiteid sõidustiili parandamiseks. Uuematel BMW hübriidmudelitel, nagu näiteks BMW X5 xDrive45e, tuleb kohe, kui gaasipedaal vabastada, appi ka kohanduv energiatagastussüsteem. Intelligentse ja vastavalt olukorrale kohanduva juhtimissüsteemi abil otsustab sõiduk ise sõitmise ja energiatagastuse vahel. Süsteem kohandab aeglustuse tugevuse ideaalseks vastavalt eessõitvatele sõidukitele, kiirusepiirangutele, ringteedele, mahasõitudele või hoonestusele. Selle tulemusena saab vähendada gaasipedaali kasutamist ja suurendada sõidumugavust – ning kõike seda ökonoomselt.

  • Millele peaksin tähelepanu pöörama, kui mu pistikhübriid jääb pikemaks ajaks seisma või parkima?

    Kui sa jätad oma sõiduki näiteks puhkusele sõites pikemaks ajaks seisma, siis jälgi, et aku laetuse tase jääks 30–50% juurde. Lisaks ei tohiks sõiduk pikemalt seisma jäädes olla ühendatud laadimisjaamaga.

  • Millele peaksin oma pistikhübriidi laadimisel tähelepanu pöörama?

    Nagu nimetuski ütleb, saab pistikhübriidautot laadida pistikupesast, Wallboxiga või avalikus laadimispunktis. Pistikhübriidauto maksimaalne tõhusus saavutatakse täislaetud akuga, mis tähendab, et laadimisvõimalus võiks olla saadaval nii kodus kui ka tööl. Lae oma pistikhübriidautot nii sageli kui võimalik, et saaksid täiendavat elektriajamit alati täielikult ära kasutada.

BMW e-liikuvus BMW laadimine

Soovin lähemalt tutvuda laadimisega.

BMW e-liikuvus BMW sõiduulatus

Soovin lähemalt tutvuda sõiduulatusega.

BMW e-liikuvus BMW pistikhübriidi toetus

BMW pistikhübriidide maksusoodustused ja preemiaprogrammid.

Soovin lähemalt tutvuda ettevõtjatele suunatud BMW müügiprogrammiga Corporate Sales.

KÜTUSEKULU JA CO₂-HEIDE.

BMW 3. seeria Sedani pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,5
CO₂-heide g/km (keskmine): 45–35
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,9–13,9

 

BMW 3. seeria Touringu pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,2–1,7
CO₂-heide g/km (keskmine): 49–38
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,8–14,5

 

BMW 5. seeria Sedani pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,2–1,6
CO₂-heide g/km (keskmine): 50–36
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,6–13,8

 

BMW 5. seeria Touringu pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,4–1,8
CO₂-heide g/km (keskmine): 54–42
Elektritarve kWh / 100 km (keskmine): 16,7–15,4

 

BMW X5 xDrive45e:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,7
CO₂-heide g/km (keskmine): 46–38
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 23,5–21,3

 

BMW X3 xDrive30e:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,4–2,1
CO₂-heide g/km (keskmine): 54–48
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 17,1–16,4

 

BMW 2. seeria Active Tourer 225xe:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 1,9
CO₂-heide g/km (keskmine): 42
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,5

 

BMW 7. seeria Sedani pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,5–2,1
CO₂-heide g/km (keskmine): 57–48
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 16,2–15,1

 

BMW X1 xDrive25e:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 1,9
CO₂-heide g/km (keskmine): 43
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,8

 

BMW X2 xDrive25e:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,1–1,9
CO₂-heide g/km (keskmine): 47–43
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 14,2–13,7

 

Teave kütusekulu, CO₂-heite ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri määrusega (EÜ) 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ja näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

 

Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO₂-heide“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

 

Need väärtused põhinevad uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi vastavateks NEDC väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO₂-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO₂-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.

 

Loe lisaks

Kütusekulu ja CO₂-heide.

  • BMW 3. seeria Sedani pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,5
    CO₂-heide g/km (keskmine): 45–35
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,9–13,9

    BMW 3. seeria Touringu pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,2–1,7
    CO₂-heide g/km (keskmine): 49–38
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,8–14,5

    BMW 5. seeria Sedani pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,3–1,6
    CO₂-heide g/km (keskmine): 53–36
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 16,3–13,8

    BMW 5. seeria Touringu pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,4–1,8
    CO₂-heide g/km (keskmine): 54–42
    Elektritarve kWh / 100 km (keskmine): 16,7–15,4

    BMW X5 xDrive45e:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,7
    CO₂-heide g/km (keskmine): 46–38
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 23,5–21,3

    BMW X3 xDrive30e:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,4–2,1
    CO₂-heide g/km (keskmine): 54–48
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 17,1–16,4

    BMW 2. seeria Active Tourer 225xe:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 1,9
    CO₂-heide g/km (keskmine): 42
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,5

    BMW 7. seeria Sedani pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,5–2,1
    CO₂-heide g/km (keskmine): 57–48
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 16,2–15,1

    BMW X1 xDrive25e:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 1,9
    CO₂-heide g/km (keskmine): 43
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,8

    BMW X2 xDrive25e:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,1–1,9
    CO₂-heide g/km (keskmine): 47–43
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 14,2–13,7

    Teave kütusekulu, CO₂-heite ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri määrusega (EÜ) 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ja näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO₂-heide“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

    Need väärtused põhinevad uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi vastavateks NEDC väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO₂-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO₂-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.