BMW e-liikuvus BMW pistikhübriid

PARIM MÕLEMAST MAAILMAST.

BMW pistikhübriidid.

PARIM MÕLEMAST MAAILMAST. BMW pistikhübriidid.

Kombineeritud bensiini- ja elektrimootoriga BMW pistikhübriidid on ülimalt paindlikud, sobides suurepäraselt rahuldama iga autojuhi igapäevaseid vajadusi. BMW i allkaubamärgi eDrive’i tehnoloogia varal kogutud oskusteave võimaldab meil luua hübriide, mille täiselektriline sõiduulatus ületab 70 km (olenevalt mudelist). Elektriline ja kohalike heitmeteta sõidusüsteem on ideaalne valik linnaliiklusesse, igapäevaseks tööle ja koju sõitmiseks või kaugematest poeskäikudeks. Pikematel sõitudel ja maanteedel saab endiselt nautida sisepõlemismootori kasutusmugavat sõiduulatust. Tänu intelligentsele energiajaotusele lülitub BMW vajaduse korral automaatselt erinevate sõidurežiimide vahel, et tagada igas olukorras kõige ökonoomsem valik. Meie kasvavast BMW hübriidide valikust, kus on tänaseks juba 10 erinevat mudelit 2., 3., 5., 7. ja X-seerias, leidub midagi igale eelistusele ja elustiilile. Liitu sinagi ja avasta enda jaoks parim BMW pistikhübriidi mudel!

Loe lisaks
BMW e-liikuvus BMW eDrive’i tehnoloogiad hübriidauto pistikhübriid

AVASTA BMW PISTIKHÜBRIIDIDE MAAILM.

AVASTA BMW PISTIKHÜBRIIDIDE MAAILM.

KKK: TÄHTSAIMAD KÜSIMUSED JA VASTUSED MEIE PISTIKHÜBRIIDIDE KOHTA.

  • Mis on pistikhübriid?
    BMW elektriline liikuvus BMW pistikhübriidi KKK

    Pistikhübriidsõidukis on koos bensiinimootor, elektrimootor ja kõrgepingeaku. Nii suudab see pakkuda parimat mõlemast maailmast. Tulemuseks on väiksem kütusekulu ja väiksem CO2-heide. Kahe süsteemi koostoimes paraneb auto sooritusvõime ja kiirendus.
    Nagu nimigi ütleb, saab pistikhübriidautot laadida pistikupesa, Wallboxi või avaliku laadimispunkti kaudu. Pistikhübriidauto maksimaalne tõhusus saavutatakse täislaetud akuga, mis tähendab, et laadimisvõimalus peaks olema saadaval nii kodus kui ka tööl.


    Täiselektrilise sõidu juures täislaetud akuga on näiteks BMW 530e sõiduulatus kuni 66 km. Kõrgepingeakudega sõidukite puhul võib kindel olla, et tulevikus on elektriautode sõiduulatus veelgi suurem tänu tehnoloogias toimuvatele arengutele. Energiatagastuse ajal ehk olukordades, kus tõstad jala gaasipedaalilt, muudetakse kineetiline energia elektrienergiaks ja suunatakse akusse. Selle tulemusel suureneb auto elektriline sõiduulatus.
    BMW kasutab strateegiat „Power of Choice“, et pakkuda klientidele suures valikus pistikhübriide ja suunata neid otsustama kõige tõhusama sõidusüsteemi kasuks.


    Pistikhübriid on ideaalne valik juhile, kes soovib võimalikult suurt mitmekülgsust: ühest küljest on see varustatud elektrilise ajamiga igapäevaseks kasutamiseks, sobides näiteks kulupõhiseks ja säästlikuks sõiduks kodust tööle ja tagasi. Regulaarsed keskmise pikkusega sõiduotsad tööle ja tagasi, millest enamus läbitakse elektri jõul, tagavad sõiduki optimaalse kasutuse. Teisest küljest on pistikhübriididel maksimaalne sõiduulatus ja paindlikkus pikkade vahemaade läbimiseks, näiteks nädalavahetuse perereisideks.

  • Millised on pistikhübriidi eelised?

    Muude heade omaduste kõrval võib välja tuua, et pistikhübriidid on elektrisõidurežiimil pea täiesti vaiksed ning parema kiirendusega.
    Paljud pistikhübriidide omanikud saavad suurema osa sõitudest tehtud just elektriliselt. Igapäevaselt läbitud vahemaad jäävad valdavalt alla 50 km. Võrreldes tavapärase sisepõlemismootoriga annab elektriline sõit sellise kasutuse juures juba märgatava kokkuhoiu, ehkki oma osa mängib siin konkreetne elektritariif. Seejuures ei pea sa tegema mingeid järeleandmisi sõiduulatuse arvelt. Kui aku saab liiga tühjaks, lülitub auto automaatselt sisepõlemismootorile.
    Pistikhübriid on mitmetes riikides ka rahaliselt mõistlik valik, sest riigid toetavad nende kasutamist otsetoetuste ja kaudsemalt maksusoodustuste kaudu (seoses väiksema CO2-heitega).

  • Millised tegurid mõjutavad minu pistikhübriidi kõrgepingeaku sooritusvõimet?

    Üks oluline tegur, mis mõjutab aku sooritusvõimet ja mahtuvust, on temperatuur. Küllap oled oma telefoniakuga juba kogenud, et sooritusvõime kannatab väga madalate ja väga kõrgete temperatuuride juures. Seepärast on eriti just talvel oluline sõiduk laadimise ajal ette valmistada ehk akut ja salongi soojendada. Või suvekuumusega hoopis jahutada. See aitab energiat sõidu ajaks hoida ja loob ökonoomse sõidu jaoks parimad eeltingimused, sest aku saavutab juba enne sõitu optimaalse temperatuuri. Tänu sõiduki optimeeritud juhtimisele ei avalda temperatuur sõidukogemusele erilist mõju. Kas teadsid, et auto sõiduulatusest annab märku ka aku mahtuvus? Lisaks temperatuurile mõjutavad sõiduulatust kõik seadmed, nagu kliimaseade, samuti veetava koorma kaal ja juhi sõidustiil.

  • Kuidas pistikhübriidist viimast võtta?

    Pistikhübriidides lisandub BMW tuttavatele sõidurežiimidele HYBRID ECO PRO. See muudab sõidu, mugavusvarustuse, tulede kasutamise ja kliimaseadme funktsioonid võimalikult ökonoomseks. Selle režiimi üks erifunktsioone on aktiivne navigatsioon, mida tasub kindlasti kasutada, isegi kui oled marsruudiga tuttav. Tuttava navigatsioonifunktsiooni taga on lisaks veel ennetav hübriidajam, mis reguleerib saadaoleva elektrienergia kasutamist nutikalt sinu marsruudi alusel. Olenevalt olukorrast annab see sulle näpunäiteid ökonoomsemaks sõitmiseks, kuvades need vaatevälja jäävale Head-Up Displayle või armatuurlauale. See võib näiteks soovitada jala gaasipedaalilt võtta, kui ees ootab kiirusepiirang. Sõidustiili analüüs on samuti kasulik funktsioon. See uurib sinu sõidustiili ökonoomsust ja annab kasulikke näpunäiteid sõidustiili parandamiseks. Energiatagastuse ajal ehk olukordades, kus tõstad jala gaasipedaalilt, muudetakse kineetiline energia elektrienergiaks ja suunatakse akusse. Selle tulemusel suureneb auto sõiduulatus.

  • Millele peaksin tähelepanu pöörama, kui mu pistikhübriid jääb pikemaks seisma või parkima?

    Kui sa jätad oma sõiduki näiteks puhkusele sõites pikemaks ajaks parkima, siis proovi jälgida, et aku jääks 30–50% juurde. Lisaks sellele ei tohiks sõiduk pikemalt seistes olla ühendatud laadimisjaamaga.

  • Millele peaksin oma pistikhübriidi laadimisel tähelepanu pöörama?

    Nagu nimigi ütleb, saab pistikhübriidautot laadida pistikupesa, Wallboxi või avaliku laadimispunkti kaudu. Pistikhübriidauto maksimaalne tõhusus saavutatakse täislaetud akuga, mis tähendab, et laadimisvõimalus peaks olema saadaval nii kodus kui ka tööl. Lae oma pistikhübriidautot nii sageli kui võimalik, et saaksid täiendavat elektriajamit alati täielikult ära kasutada.

BMW e-liikuvus BMW laadimine

Soovin lähemalt tutvuda laadimisega.

BMW e-liikuvus BMW sõiduulatus

Soovin lähemalt tutvuda sõiduulatusega.

BMW e-liikuvus BMW pistikhübriidi toetus

BMW PISTIKHÜBRIIDIDE MAKSUSOODUSTUSED JA PREEMIAPROGRAMMID.

100% CONNECTED. 100% MUGAVUS. 100% CONNECTED CHARGING.

Põgus pilguheit BMW Chargingu digitoodetele ja tead täpselt, mida vaja.

Kui kaugele ma praeguse laadimistasemega sõita saan? Kus asuvad tee peale jäävad laadimisjaamad? Meie digitaalsed Connected Chargingu teenused ja BMW intelligentne isiklik assistent annavad vastuse kõikidele küsimustele. BMW Chargingu tooted ja teenused annavad sulle kõik andmed ja vastused, mida vajad, et teha BMW juhtimine ja laadimine võimalikult lihtsaks, enesestmõistetavaks ja ennustatavaks.

BMW e-liikuvus BMW Charging
BMW e-liikuvus BMW Connected Charging

Connected Charging.

Connected Charging teenuste abil saad oma pistikhübriidi sõiduulatust kõige paremini kasutada. Niipea, kui hakkad oma reisi plaanima, näitab süsteem eksimatult lähimaid avalikke laadimisjaamu sinu marsruudil ning teavitab sind ette nende kättesaadavusest ja pakutavast laadimisvoolust.
Avasta ConnectedDrive
BMW e-liikuvus BMW eDrive Zones ja BMW Points

BMW eDrive Zones ja BMW Points.

Maailmas on üha enam linnu, mis loovad vähendatud liiklusega või autovabasid tsoone. Näiteks Saksamaal on linnades nn keskkonnatsoonid, mis heitgaasidest ja kohalikust CO₂-heitest tingitud koormust piirates vähendavad saasteainete kogust. Neist keskkonnatsoonidest võimalikult heitmevabalt läbi liikumise võimaldamise ja edendamise nimel oleme välja töötanud lahenduse, millele andsime nimeks BMW eDrive Zones. Sinu BMW pistikhübriid tunneb automaatselt ära, kui see siseneb keskkonnatsooni, ning lülitub ise üle heitmevabale täiselektrilisele sõidule. Iga elektriliselt läbitud kilomeeter annab sulle BMW Pointsi programmi raames preemiapunkte, ja teatavates südalinna- ning keskkonnatsoonides saad lausa topeltpunkte. Kogutud punktid on võimalik vahetada kasulike auhindade vastu, nagu tasuta elektrieraldised avalikes laadimisjaamades.
Avasta BMW eDrive Zones
BMW e-liikuvus BMW Connected rakendus

Reisi kavandamine kodus.

Sinu ülesanne on vaid sihtkoht meelde jätta. Connected Charging ja BMW Connected rakendus hoolitsevad ülejäänu eest. Saad oma pistikhübriidi seisukorda ärasõidueelselt virtuaalselt nutitelefonis kontrollida (aku määr, sõiduulatus), aktiveerida erinevaid funktsioone, nagu ventilatsioon, või analüüsida oma laadimisajalugu.
Avasta ConnectedDrive
BMW e-liikuvus BMW intelligentne isiklik assistent

BMW intelligentne isiklik assistent.

„Tere, BMW. Kes sa oled?“ Kas poleks imeline, kui sinu BMW oleks ka sinu isiklik assistent? Kas poleks imeline, kui sinu BMW oleks ka sinu isiklik assistent? Suhtle oma sõidukiga, kasutades BMW intelligentse isikliku assistendi abi. See tunneb sind, muutub iga päevaga paremaks ja aitab välja mis tahes olukorrast. „BMW, kuidas ma saaksin oma sõiduulatust suurendada?“ – BMW intelligentne isiklik assistent vastab jooksvalt nii sellele kui ka teistele küsimustele, mis sul BMW pistikhübriidi kohta võivad tekkida.
Avasta BMW intelligentne isiklik assistent
BMW e-liikuvus BMW Efficient Dynamics

Soovin lähemalt tutvuda BMW EfficientDynamicsiga.

BMW e-liikuvus BMW Corporate Sales

Soovin lähemalt tutvuda ettevõtjatele suunatud BMW müügiprogrammiga Corporate Sales.

BMW e-liikuvus BMW elektriauto

Soovin lähemalt tutvuda BMW elektriautodega.

BMW e-liikuvus BMW säästlikkus

Soovin lähemalt tutvuda säästlikkusega.

BMW e-liikuvuse ülevaade BMW e-liikuvus

Soovin liikuda tagasi ülevaate lehele.

Kütusekulu ja CO₂-heide.

BMW 3. seeria Sedan pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,5
CO₂-heide g/km (keskmine): 45–35
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,9–13,9

 

BMW 3. seeria Touring pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,2–1,7
CO₂-heide g/km (keskmine): 49–38
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,8–14,5

 

BMW 5. seeria Sedan pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,2–1,6
CO₂-heide g/km (keskmine): 50–36
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,6–13,8

 

BMW 5. seeria Touring pistikhübriid(1)*:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,1–1,9
CO₂-heide g/km (keskmine): 47–43
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,6–13,8

 

BMW X5 xDrive45e:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,7
CO₂-heide g/km (keskmine): 46–38
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 23,5–21,3

 

BMW X3 xDrive30e:

Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,4–2,1
CO₂-heide g/km (keskmine): 54–48
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 17,1–16,4

 

BMW 2. seeria Active Tourer 225xe:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 1,9
CO₂-heide g/km (keskmine): 42
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,5

 

BMW 7. seeria Sedan pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,5–2,1
CO₂-heide g/km (keskmine): 57–48
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 16,2–15,1

 

BMW X1 xDrive25e

Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 1,9
CO₂-heide g/km (keskmine): 43
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,8

 

BMW X2 xDrive25e:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,1–1,9
CO₂-heide g/km (keskmine): 47–43
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 14,2–13,7

 

Tähisega (1) märgistatud väärtused on esialgsed.

 

* BMW 530e Touring on eeldatavasti saadaval 2020. aasta novembrist.

 

Teave kütusekulu, CO₂-heite ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri määrusega (EÜ) 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ja näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

 

Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO₂-heide“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

 

Need väärtused põhinevad juba uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi vastavateks NEDC väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO₂-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO₂-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.

Loe lisaks

Kütusekulu ja CO₂-heide.

  • BMW 3. seeria Sedan pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,5
    CO₂-heide g/km (keskmine): 45–35
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,9–13,9

    BMW 3. seeria Touring pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,2–1,7
    CO₂-heide g/km (keskmine): 49–38
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,8–14,5

    BMW 5. seeria Sedan pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,2–1,6
    CO₂-heide g/km (keskmine): 50–36
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,6–13,8

    BMW 5. seeria Touring pistikhübriid(1)*:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,1–1,9
    CO₂-heide g/km (keskmine): 47–43
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,6–13,8

    BMW X5 xDrive45e:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,7
    CO₂-heide g/km (keskmine): 46–38
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 23,5–21,3

    BMW X3 xDrive30e:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,4–2,1
    CO₂-heide g/km (keskmine): 54–48
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 17,1–16,4

    BMW 2. seeria Active Tourer 225xe:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 1,9
    CO₂-heide g/km (keskmine): 42
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,5

    BMW 7. seeria Sedan pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,5–2,1
    CO₂-heide g/km (keskmine): 57–48
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 16,2–15,1

    BMW X1 xDrive25e
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 1,9
    CO₂-heide g/km (keskmine): 43
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,8

    BMW X2 xDrive25e:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,1–1,9
    CO₂-heide g/km (keskmine): 47–43
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 14,2–13,7

    Tähisega (1) märgistatud väärtused on esialgsed.

    * BMW 530e Touring on eeldatavasti saadaval 2020. aasta novembrist.

    Teave kütusekulu, CO₂-heite ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri määrusega (EÜ) 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ja näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO₂-heide“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

    Need väärtused põhinevad juba uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi vastavateks NEDC väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO₂-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO₂-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.