Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.
ÜLIM TASE. NÄHTUNA OMA PARIMAS VALGUSES.
Sündinud rallirajal. Nagu kodus kõigil teedel. M-sõidukid.
M Automobiles sõidukid omandavad oma oskused maailma raskeimal rallirajal. Nürburgring Nordschleife on koht, kus vormitakse iga M-sõiduki hinge. See hing on pühendunud motospordile, kuid tunneb end koduselt kõigil teedel.
M Automobiles sõidukid omandavad oma oskused maailma raskeimal rallirajal. Nürburgring Nordschleife on koht, kus vormitakse iga M-sõiduki hinge. See hing on pühendunud motospordile, kuid tunneb end koduselt kõigil teedel.
M AUTOMOBILE: PUHAS SÕIDUNAUDING.
Selleks et võita, pead andma endast parima. Motosport ei jäta millelegi muule ruumi ning sama kõrged ootused seame ka iseendale. Nii oli see ühega meie kõige sportlikumatest sportautodest – legendaarne BMW M1 –, milles Niki Lauda ja Nelson Piquet Procar seerias rallirada vallutasid. Ja nii on see ainulaadsete autode arendamisel ja valmistamisel ka tänapäeval. M-auto iga detail on ideaalne. Just see teebki neist täisverelised võidusõiduautod. M-autod näitavad oma tippsooritust ka igapäevaselt, olgu tegu siis linnatänavate, maantee või kiirteega.
FANTASTILINE DISAIN. LOOMULIKULT M.
Täiuslikkus ja ilu kuuluvad kokku. Esteetika ei tähenda ainult pinda, värvust, värvkatet või materjale – see väljendub ka aerodünaamilises disainis ning muudes tehnilistes omadustes. BMW M-mudeleid välja töötavad disainerid teavad, et vorm ja funktsioon on omavahel lahutamatult seotud, ja nad loovad lahendusi, mis kombineerivad need üheks tipptasemel teoseks.
Sportautol puuduvad üleliigsed detailid. See tähendab eelkõige aerodünaamikat – isegi BMW M küljepeeglid peavad tuuletunneli tingimustes hakkama saama. Õhk ei tähenda siiski ainult tuuletakistust. M-mudelitele iseloomulikud esispoileri laiad õhu sisselaskeavad lasevad mootoril hingata ning jahutavad M-kergmetallvelgede suuri pidurikettaid ja õhuvool annab mööda tagumist difuusorit liikudes autole lisaallatõmbejõu. Külgedel hakkavad kohe silma iluvõred ja M-mudelite kohustuslik kahepoolne summutitoru. Üheskoos on need kõik tippvormis sportlase tundemärgid.
M POWER: MEELIKÖITEV HETK.
M-mootorid muudab eriliseks see, et need ei ole täiustatud versioonid tavamootoritest, vaid arendatud algselt välja spetsiaalselt motospordi vajaduste järgi. Nende innovatiivsus näitab teed kõigile teistele BMW mootoritele. M Power on eksklusiivne märk kvaliteedist, andes lubaduse ainulaadsest tehnoloogiast, hingematvast sooritusest ja kompromissitust kvaliteedist.
Tipptasemel tulemused, mis jätavad kõik tavapärase selja taha. Need mootorid on harjunud töötama pööretel, mida teised mootorid isegi ei saavuta. Pöörded ja võimsus on kättesaadavad kõige kergemast gaasipedaali vajutusest. Kõige selle taga on lugematud tehnoloogilised saavutused: kõrge pöördemomendi kontseptsioon, Twin Scroll turboülelaadurid koos silindrikambriülese väljalaskekollektoriga, Olenemata oma silindrite arvust ühendavad kõik meie kõrge sooritusvõimega mootorid maksimaalse võimsuse maksimaalse ökonoomsusega.
MURRANGULISED UUENDUSED: LOOV MÕTLEMINE VIIB LOOVA TEGUTSEMISENI.
See on põhjus, miks BMW M annab oma inseneridele vabad käed uute ideedega lagedale tulekuks. See suhtumine on end uuenduslike ja uskumatute tehniliste lahenduste kujul täiel määral ära tasunud. Ja seda mitte ainult kõrge sooritusvõimega sportautode, vaid ka paljude teiste BMW mudelite puhul. BMW M ei ole vaid kiirus, vaid esindab BMW Groupi suutlikkust uuendustega lagedale tulla.
Iga detaili täielik ümberkujundamine ongi innovatsiooni taga. BMW M3 kahe siduri ja Drivelogic süsteemiga M-käigukast võimaldab sellel ära kasutada kogu kõrge pöördemomendiga V8-mootori jõudlust ilma käikudevaheliste katkestusteta. Või silindrikambriülene väljalaskekollektor, mis annab BMW X5 ja BMW X6 M TwinPower Turbo mootoritele nende hea reaktsioonivõime. Väiksem kaal, suurem jõud, parem kontroll – sõidurõõmuallikad.
M-LIIKUVUS: ESITAB PIIRIDELE VÄLJAKUTSE.
Pidurite ja edasitõukava kiirenduse sujuv koosmäng kehastab ideaalide otsingut ekstreemsetes tingimustes. M-auto on selle eesmärgi saavutamiseks ideaalne vahend. Selle südameks on intelligentne madala raskuskeskme ja väikese vedrustuseelse kaaluga konstruktsioon ning jäik šassii, vedrustus ja amordid, mis toimivad ühtviisi hästi nii ralliraja suure haarduvusega pinnal kui ka Alpide mägitee kurvides. See saavutatakse järgnevalt. Näiteks süsinikuga tugevdatud plastist (CFRP) katus ning alumiiniumist küljed ja šassii ning selleks et mehaanilist konstruktsiooni veelgi täiustada, kohanduv M-vedrustus.