Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.
UUSIM BMW 4. SEERIA.
BMW 4. seeria Coupé
BMW 4 Series Coupé M Models
BMW 4. seeria Cabrio M-mudelid
BMW i4 Gran Coupé
BMW i4 M50 xDrive Gran Coupé
BMW 4. SEERIA ÜLEVAADE.
Alates sõiduki turuletulekust 2013. aastal, on BMW 4. seeria kehastanud võrreldamatu esteetika ja sportliku dünaamika kombinatsiooni. Modernsed bensiini- ja diiselmootorid ning M-varustus võtavad kokku seeria suurepärase üldkontseptsiooni. BMW 4. seeria eelkäija on BMW 3. seeria Coupé, mis saabus turule 1990. aastal klassikalise sportsedaani eraldiseisva, ent nobedama versioonina.
Teist põlvkonda eristab väljendusrikkam, enesekindlam disain ning see on muutunud pikemaks ja laiemaks. Kõiki individuaalseid omadusi, nagu lummavat esteetikat ja põnevusttekitavat sportlikkuse tunnetust, on tehtud veelgi tugevamaks, rõhutades BMW täpset stiili. BMW 4. seeria saabub kolmes põnevas variandis: Coupé, Cabrio ja neljaukseline Gran Coupé. Seeria iga põlvkond jagab selle kõrgklassi iseloomu eksklusiivse disaini, kvaliteetse salongi ja võimsa mootoriga.
5 PUNKTI BMW 4. SEERIALE.
- 01 Ainulaadselt eksklusiivne disain
- 02 Erakordne sõidudünaamika
- 03 Dünaamilised mootorid kuni 374 hj M TwinPower Turbo kuuesilindrilise mootorini
- 04 Paindlik sõidukikontseptsioon: Coupé, Cabrio või Gran Coupé
- 05 Parima ühenduvuse teeb võimalikuks BMW ConnectedDrive
ÜLEVAADE BMW 4. SEERIA AJALOOST.
Meie ülevaatest saad teada BMW 4. seeria põlvkondade ajaloo kohta ning heita pilgu selle dünaamilise, eksklusiivse kupee vahetutele eelkäijatele.
ÜLEVAADE BMW 4. SEERIA AJALOOST.
Meie ülevaatest saad teada BMW 4. seeria põlvkondade ajaloo kohta ning heita pilgu selle dünaamilise, eksklusiivse kupee vahetutele eelkäijatele.
BMW 4. SEERIA PÄRITOLU.
Alates 2013. aastast on BMW 4. seeriat imetletud selle sportliku, nobeda ilme ning mugavuse ja eksklusiivsuse tõttu. Ent mudeli eelkäijad on olnud tegevuses veelgi kauem – BMW 4. seeria seisab ühes rivis legendaarse sportsedaani BMW 02-ga (seeria 114) ning BMW 3. seeria Coupé vahetu järeltulijaga. Sportsedaani kaheukselist versiooni on kirjeldatud kupeena alates selle saabumisest. Ning alates 1990. a seeriast E36 on 3. seeria Coupél olnud rabav ainulaadne disain, mis on pisut madalam ja laiem kui sedaanil. Pikad uksed ja raamideta aknaklaasid koos kumera katusejoonega näitavad sõiduki sportlikku iseloomu. Sellele järgnes veel kaks mudelipõlvkonda (E46, E92).
2013. aastaga algas uus ajastu – BMW 3. seeria Coupést sündis uus seeria: BMW 4. seeria (F32, F33, F36). Seega jätkab BMW 4. seeria seda, mis kunagi algas BMW seeria 02 sedaanidega: sõidurõõm, dünaamika ja enesekindel kohalolu.
ESIMENE PÕLVKOND.
(BMW F32, F33, F36)
Alates nüüd nähtavast eristusest BMW 3. seeria Sedani ja Coupé vahel, lahknesid need 2013. aastal kaheks erinevaks seeriaks. BMW 4. seeria on uue ajastu algus – sõiduki muudavad selgelt iseseisvaks selle oluliselt laiem kuju ja suurem teljevahe.
Lühikesed ülendid, pikendatud kumer kapott ning tahapoole viidud reisijateruum teevad disaini eriliseks – andes sellele jõulisema silueti. Margile iseloomulikud omadused, nagu ümarad topeltesituled, lame kahepoolne neerukujuline iluvõre ja Hofmeisteri kaar C-piilaris, moodustavad kitsaste tuledega laia tagaosaga võrreldes rabava kontrasti. Just see loob laiadele tagumistele rattakoobastele eelise, andes BMW 4. seeria esimesele põlvkonnale aukartustäratava välimuse. Järeleandmatult täpne disain ei lõppe ka sõiduki salongis. Funktsionaalne disain ja juhile suunatud geomeetria teevad auto roolimisest tõelise kogemuse.
BMW 4. seeria Cabrio (F33) sisenes müügisaali peagi pärast BMW 4. seeria Coupéd. Modernne kokkupandav metallkatus muudab sõitmise terve aasta vältel täielikuks naudinguks, just nagu ka enesekindel disain. 2014. a suvel pani BMW 4. seeria Gran Coupé (F36) BMW 4. seeria mudelivalikule punkti. Sportliku kupee ja neljaukselise sõiduki kombinatsioon pakub mugavust ja elegantsust. BMW 4. seeria esindab dünaamikat ja elavust.
Tootmisperiood: 2013–2020
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (100–240 kW, 136–326 hj), 4- ja 6-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4640 mm / 1825 mm / 1377 mm
TEINE PÕLVKOND.
(BMW G22, G23)
BMW 4. seeria teine põlvkond on 12 sentimeetrit pikem ja palju laiem kui selle eelkäija BMW F32. Üks selle rabav disainiomadus: vertikaalne, ettepoole kaldus neerukujuline iluvõre. Koos nurga all olevate esituledega moodustavad need koos hingetuksvõtva esiosa, millest õhkub enesekindlust ja dünaamikat. Kupee väljendusrikast iseloomu rõhutavad laiad tagumised rattakoopad ning tõstetud tagumised külgaknad. Samamoodi rabavad on kumerad tagatuled, mis end ümber külje keeravad, moodustades koos laskuva katusega tõeliselt silmatorkava ilme.
Funktsionaalsust silmas pidades loodud salong tabab BMW 4. seeria täpset disainikeelt ning eksklusiivsed materjalid pakuvad salongis modernset, sõltumatut õhkkonda.
Just nagu selle eelkäijad, põhineb BMW 4. seeria uus põlvkond praegusel BMW 3. seerial, kuid oluliselt parema dünaamika nimel on sõidukil kahe sentimeetri võrra madalam gravitatsioonikese ning 23 mm võrra suurem tagasilla laius.
Kui soovid tunda juukseid sasivat tuult ja nahka paitavat päikest, on Cabrio (BMW G23) sinu jaoks õige valik. See kombineerib sportliku esteetika ning harmoonilised jooned ja nobeduse.
Tootmisperiood: alates 2020. a oktoobrist
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (135–275 kW, 184–374 hj), 4- ja 6-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4768 mm / 1852 mm / 1383 mm
Kütusekulu ja CO₂-heide.
BMW 4. seeria Coupé
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 6,1–3,9
CO₂-heitmed (g/km) (kombineeritud): 141–103
BMW 4. seeria Coupé M-mudel
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 10,8–6,8
CO₂-heitmed (g/km) (kombineeritud): 248–155
BMW 4. seeria Cabrio
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 7,4–4,2
CO₂-heitmed (g/km) (kombineeritud): 169–111
BMW 4. seeria Cabrio M-mudel
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 7,4–6,9
CO₂-heitmed (g/km) (kombineeritud): 169–159
BMW 4. seeria Gran Coupé M-mudelid
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 8,5–7,6
CO₂-heide g/km (kombineeritud): 194–172
Vahemiku korral võetakse WLTP arvudes arvesse kogu lisavarustust. Alates 01.01.2021 värskelt tüübikatsetatud sõidukite kohta pole ametlikke andmeid enam NEDC, vaid ainult WLTP järgi. Lisateavet WLTP ja NEDC mõõtmisprotseduuride kohta leiate aadressilt https://www.bmw.ee/et/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/kutusekulu-heitkogused.html.
Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heitmete kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO₂-heide“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf
Need väärtused põhinevad uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi vastavateks NEDC väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO₂-heitmetega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO₂-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.
Kütusekulu ja CO₂-heide.
BMW 4. seeria Coupé
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 6,1–3,9
CO₂-heitmed (g/km) (kombineeritud): 141–103BMW 4. seeria Coupé M-mudel
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 10,8–6,8
CO₂-heitmed (g/km) (kombineeritud): 248–155BMW 4. seeria Cabrio
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 7,4–4,2
CO₂-heitmed (g/km) (kombineeritud): 169–111BMW 4. seeria Cabrio M-mudel
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 7,4–6,9
CO₂-heitmed (g/km) (kombineeritud): 169–159Teave kütusekulu, CO₂-heitmete ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri määrusega (EÜ) 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ja näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.
Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heitmete kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO₂-heide“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf
Need väärtused põhinevad uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi vastavateks NEDC väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO₂-heitmetega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO₂-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.