BMW X-seeria BMW X-sõidukid hoonete ees parkimisplatsil

ÜLEVAADE BMW X-SEERIA AJALOOST.

BMW X-seeria on ainulaadne oma kindlameelsuse ja sooviga eristuda teistest – on üksikud sõidukid, mis kannavad tüüpilist X-geeni: kompromissitu sportlikkus, vastupidav välimus ja jõudlus. Seda kõike koos sõidudünaamika ja väledusega, mis on alati olnud BMW tunnusteks.

Loe lisaks

ÜLEVAADE BMW X-SEERIA AJALOOST.

BMW X1.

Kas linnas, mägedes või rannas – BMW X1 tunneb end kõikjal koduselt ja on ülimalt stardivalmis kaaslane igaks olukorraks. See peegeldub näiteks selles, et see kompaktne maastur oli 2018. aastal kogu maailmas enimmüüdud BMW.

Loe lisaks

ESIMENE PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW X1 E84 esimene põlvkond, kolm neljandikku eestvaade tänaval

(BMW E84)

2009. aastal turule tulnud BMW X1-st sai premium-segmendis kiiresti kompaktmaasturite turu liider. Sõidukit eristab tugev mitmekülgsus. Selle sportlik häälestus tagab dünaamika ja väleduse igas olukorras. Intelligentse BMW xDrive nelikveoga küündivad veojõud ja sõidudünaamika erutava tasemeni, kuna veojõud jaotub pidevalt ümber esirataste ja tagatelje vahel. See tagab sõidurõõmu igal ajal. Atraktiivset disaini iseloomustab võimas ja sportlik välimus. Samal ajal rõhutatakse kvaliteetset interjööri kokkusobivates värvides siseviimistlusega ja roostevabast terasest sisustusega.

 

X1 ühendab eneses klassikalise BMW väärtused – dünaamika, väleduse ja ülimuslikkuse – kompaktmaasturi omadustega.

 

Tootmisperiood: 2009 – 2015
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (85–225 kW / 116–306 hj), 4- ja 6-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4454 mm / 1798 mm / 1545 mm

TEINE PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW X1 F48 teine põlvkond, kolm neljandikku külgvaade linna taustal

(BMW F48)

Teise põlvkonna BMW X1 (F48) on eelkäijast dünaamilisema ja sportlikuma väljanägemisega, seda just tagumise osa kerkivate süvendite ja kaldus katusejoone poolest. Teist põlvkonda eristavad uuenduslikud tehnoloogiad, näiteks esiklaasile projitseeritud ekraan ja lisavarustusse kuuluvad LED-esituled koos adaptiivse valgustusfunktsiooniga. Uus turboülelaaduriga diisel- ja bensiinimootorite seeria annab sõidukile erakordse kombinatsiooni tõhususest ja sportlikkusest. Alates 2020. aasta märtsist on BMW X1 saadaval ka pistikhübriidina. Lisaks väledale BMW xDrive’ile on see nüüd saadaval ka esiveoga.

 

2019. aasta facelift annab teisele põlvkonnale veelgi käskivama ilme, seda eeskätt palju silmatorkavama neerukujulise iluvõre ja laiemate õhu sisselaskeavade tõttu esispoileri külgedel.

 

Tootmisperiood: 2015 – praegu
Mootorid: 1,5–2,0 liitrit (85–170 kW / 116–231 hj), 3- ja 4-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4439–4447 mm / 1821 mm / 1582 – 1612 mm

KOLMAS PÕLVKOND.

BMW X-seeria, BMW X1 U11, kolmas põlvkond, kolm neljandikku eestvaade maanteel

(BMW U11)

2022. aastal tuuakse turule X1. See on meisterlik kombinatsioon enesekindlusest, mitmekülgsusest ja funktsionaalsusest. Bensiinimootoriga, pistikhübriidina või täiselektrilisena saadaoleva X1 disain on jõuline ja puhas: enesekindel esiosa koos prominentse, peaaegu ruudukujulise kahepoolse neerukujulise iluvõre, monoliitsete disainielementide ning X-mudelitele omaste peaaegu nelinurksete rattakoobastega loob see intensiivse kohalolu. Sellele vastanduvad sihvakad, kaugele külgedesse ulatuvad adaptiivsed LED-esituled ja püstised proportsioonid.

Võimsuse ja dünaamika kombinatsioon peegeldub tehnilistes omadustes. BMW X1 on saadaval taga- ja nelikveolisena ning vilka BMW xDrive’i nelikveosüsteemiga, mis ühendab erakordse sõidudünaamika ning suurepärase veojõu ja sõiduturvalisuse. Automaatne seitsmekäiguline topeltsiduriga Steptronic käigukast tagab kiire käiguvahetuse ja täpse juhtimise, hoides samal ajal kütusekulu minimaalsena. Pistikhübriidi täiselektriline sõiduulatus (WLTP) on kuni 89 km.

Tootmisperiood: 2022 kuni tänapäev

Mootorid: 1,5–2,0-liitrised (100–150 kW / 136–204 hj), kolme- ja neljasilindrilised

Pikkus / laius / kõrgus: 4500 mm / 1845 mm / 1630–1642 mm

BMW X2.

Kupee ja maasturi kombinatsioon on ennekõike ainulaadne. MW X2 sportlik, eristuv iseloom ja väledad omadused on muljetavaldavad. Kvaliteetne interjöör ja paljud leidlikud tehnilised detailid rõhutavad selle stiilset välimust.

Loe lisaks

ESIMENE PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW X2 F39 esimene põlvkond, kolm neljandikku eestvaade tänaval

(BMW F39)

Esmakordselt 2016. aastal X1-l põhineva ideeautona esitletud sõiduki ekspressiivne disain ja tehnoloogiline sära on inspireerivad. Peaaegu ruudukujulise lõikega rattakoopad, kuid ka vormikad liistud ja külgmised läved koos lameda katusejoonega rõhutavad, et tegemist on erakordse ekstraverdiga. Allapoole laienev neerukujuline iluvõre ja õhu sisselaskeavad sulavad harmooniliselt esiotsa ja annavad märku ainulaadsest enesekindlusest.

 

Kaasaegsed turbomootorid koos Steptronic-ülekannetega tagavad elava mineku igas olukorras. Lisavarustusse kuuluva BMW xDrive nelikveoga tunneb see kupeemaastur end ka linnakeskkonnast eemal olles hästi. Tüüpiline BMW sõidudünaamika tagab sõidurõõmu igal pinnasel. C-piilaril paiknevad BMW logod meenutavad legendaarseid BMW mudeleid nagu 2000. aasta CS ja 3.0 CSL.

 

Tootmisperiood: 2018 – praegu
Mootorid: 1,5–2,0 liitrit (100–170 kW / 136–231 hj), 3- ja 4-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4360 mm / 1824 mm / 1512–1526 mm

BMW X3.

Maastur, mis on sama kodus maastikul kui linnas või maanteel: Aastast 2003 on BMW X3 näidanud, et see viis, kuidas oma eesmärke saavutate, on oluline. Sõidudünaamikal ja kvaliteetsel salongil on määrav roll.

Loe lisaks

ESIMENE PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW X3 E83 esimene põlvkond, kolm neljandikku eestvaade tänaval

(BMW E83)

Praktiliselt konkurentideta BMW X3 toodi avalikkuse ette 2003. aastal Saksamaal toimunud 60. rahvusvahelisel autonäitusel (IAA). Siin tuuakse turule uus intelligentne BMW xDrive nelikvedu, mis võimaldab pidevat muutuvat jõujaotust esi- ja tagatelgede vahel. Teiseks uueks omaduseks on jõuline ja sportlik disain koos silmatorkava esiotsaga, kus biksenoonvalgustid on vastu neerukujulist iluvõre. Neil on iseloomulikud parkimistulerõngad, mis muudavad selle perioodi BMW sõidukid juba kaugelt selgelt äratuntavaks – ka pimedas.

 

2006. aastal tehakse facelift, millega rafineeritakse radiaatorivõret, tagatulesid ja esispoilerit. Enamik mootoreid on samuti ümber ehitatud, nii saadakse suurema efektiivsuse juures kätte oluliselt rohkem võimsust.

 

Tootmisperiood: 2003 – 2010
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (105–210 kW / 143–286 hj), 4- ja 6-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4565 mm / 1853 mm / 1674 mm

TEINE PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW X3 F25 teine põlvkond, kolm neljandikku tagantvaade tänaval

(BMW F25)

Kuue eduka aasta järel on nüüd saadaval täielikult ümber disainitud uus mudel. Enesekindel, veendunud ja hõlpsalt liikuv – sellel maasturil on terve rida uuendusi. Näiteks elektrooniliselt juhitavad amortisaatorelemendid, mis kohanevad aktiivselt teekatte muutustega. Või sõidudünaamika kontrollsüsteem, mis reguleerib amortisaatorelemente, mootori vastust, käigukasti nihutamise dünaamikat, samuti roolisüsteemi ja ESP tundlikkust juhi soovidele. Terve hulk juhiabisüsteeme, näiteks sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteem või esiklaasile projitseeritud ekraan, võimaldavad täiesti uut sõidukogemust, ilma et peaksite ohverdama BMW tavapäraseid väärtusi.

 

2014. aasta mudeliuuendus toob uue esitulede disaini ja küljepeeglitesse peidetud suunatuled. Rohkem kroomi, standardne nahkkattega rool ja oluliselt rohkem võimalusi BMW X3 kohandamiseks rõhutavad interjööri.

 

Tootmisperiood: 2010–2017
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (105–230 kW / 143–313 hj), 4- ja 6-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4648 mm / 1881 mm / 1661 mm

KOLMAS PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW X3 G01 kolmas põlvkond, külgvaade, seismas

(BMW G01)

Maasturi kolmas põlvkond lasti välja 2017. aastal. Hoolimata selle veidi suurematest mõõtmetest õnnestus arendajatel oluliselt vähendada sõiduki massi, mis toob kasu sõiduki väledusele. Esituled, radiaatorivõre ja tagatuled rõhutavad auto laiust. Eelkäijaga võrreldes laiema neerukujulise iluvõrega ja õhu sisselaskeavadega BMW X3-st õhkub sportlikku enesekindlust. Jõuline välisilme vihjab jõule, mis ootab rakendamist. Moodsal animeeritud juhikohal saab juhiabisüsteeme kasutada ka žestidega. Mudel vastab kõrgeimatele standarditele – näiteks saab sõidukiga teha automaatseid möödasõite. Šassii, käigukasti ja mootori sportlik disain tagab selle, et alati on võtmeteguriks sõidurõõm. Muidugi on X3 saadaval koos intelligentse nelikveoga BMW xDrive. Tänu sellele on see auto alati õige valik – sobilik nii linnakeskkonnas kui ka kõikidel maastikel sõitmiseks.

 

Tootmisperiood: 2017 – praegu
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (110–210 kW / 150–286 hj), 4- ja 6-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4708–4734 mm / 1891–1897 mm / 1667–1676 mm

BMW X4.

X-geen kohtub kupeejoontega – nii ühendab BMW X4 võluvalt esteetika ja jõu. Kuni kolmeliitrise töömahuga mootorid pakuvad täpselt seda, mida lubab sõiduki välimus.

Loe lisaks

ESIMENE PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW X4 F26 esimene põlvkond, kolm neljandikku eestvaade sõitmise ajal

(BMW F26)

Aastal 2014 oli aeg küps: BMW tõi välja oma keskmise suurusega sõidukite klassi kupeemaasturi. Tehniliselt põhineb see BMW X3-l, kuid see paistab silma tänu oma kumerale katusejoonele, mis koos kahekordsete külgliistudega rõhutab sõiduki sportlikku välimust isegi küljelt nähtuna. Esi- ja tagaosa rõhutavad ka sõiduki laiust: esiosa lame neerukujuline iluvõre ning külgmised piklikud esituled ja tagatuled pakuvad sobivat rõhuasetust.

 

Lai valik tõhusaid ja võimsaid mootoreid tähendab, et BMW X4 toimib igas olukorras väledalt ja dünaamiliselt. Standardne nelikvedu võimaldab ainulaadset sõidudünaamikat olenemata pinnaseoludest.

 

Tootmisperiood: 2014–2018
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (135–225 kW / 184–306 hj), 4- ja 6-silindrilised

TEINE PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW X4 G02 teine põlvkond, kolm neljandikku külgvaade tänaval sõitmas

(BMW G02)

BMW X4 sportlik elegants tuleb veelgi paremini esile teises põlvkonnas. Tugevad rattakoopad ja lai rööbe kombineerituna kupeelaadse katusejoonega rõhutavad X-mudeli tüüpilisi omadusi: võimsust, ülimuslikkust ja sportlikkust. Kitsad LED-tagatuled laiendavad visuaalselt sõiduki tagumist osa, sama mõju on ka tagatiibade kohale tõstetud joonel. Esiosas domineerib kaheosaline kitsaste LED-esilaternatega neerukujuline iluvõre, mis annab kupeemaasturile sportliku ja dünaamilise ilme.

 

Standardne intelligentne BMW xDrive nelikveosüsteem võimaldab võrreldamatut sõidudünaamikat koos 8-käigulise automaatkäigukastiga, mis on saadaval ka kõigis BMW X4 mudelites. Sees on sõidukil nüüd suuremad puutetundlikud ekraanid, võimekus žestidega juhtimiseks ja kaasaegsed juhiabisüsteemid.

 

Tootmisperiood: 2018 – praegu
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (135–210 kW / 184–286 hj), 4- ja 6-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4733–4758 mm / 1918–1938 mm / 1618–1621 mm

BMW X5:

Igale maastikule sobiliku X5-ga sisenes BMW 1999. aastal uuele territooriumile kõige otsesemas mõttes. Maastur ühendab kohe algusest peale enesekindlalt uhkuse, elegantsi ja sportlikkuse – ning on sellest ajast alates selles turusegmendis juhtpositsioonil olnud.

Loe lisaks

ESIMENE PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW X5 E53 esimene põlvkond, kolm neljandikku eestvaade, sõitmas tänaval

(BMW E53)

1999. aasta algatas BMW ei midagi vähemat kui revolutsioonilise uuenduse: tootja esimene maastikusõiduk. Standardvarustuses nelikveoga linnamaastur (SUV) seob eksklusiivsuse sportlikkuse ja mugavusega. Esmaklassiline linnamaastur BMW-le omase väledusega, seda eriti tänu suurepärasele šassiihäälestusele ja võimsatele kuue või kaheksa silindriga mootoritele.

 

2003. aasta facelift toob märkimisväärselt silmatorkavama ilme tänu muudetud neerukujulisele iluvõrele ja selgetele tehnilistele täiustustele uue BMW xDrive‘i näol. Oluliselt paranenud veojõud ja kiirem reageerimine tähendab selgeid eeliseid juhitavuses ja dünaamikas. Alates 2004. aastast on BMW X5 4.8is kõige võimsama kaheksasilindrilise mootoriga auto – seda iseloomustavad 4,8-liitriline töömaht ja 265 kW (360 hj) võimsus. Toodetakse enam kui 500 000 E53 mudeli sõidukit.

 

Tootmisperiood: 1999 – 2006
Mootorid: 3,0–4,8 liitrit (135–265 kW / 184–360 hj), 6- ja 8-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4667 mm / 1872–1925 mm / 1707–1715 mm

TEINE PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW X5 E70 teine põlvkond, külgvaade, tänaval sõitmas

(BMW E70)

Aastal 2006 näitas BMW, kuidas õnnestunud kontseptsiooni saab veelgi paremaks muuta. BMW X5 järglane võib uhkeldada selliste tehniliste uuendustega nagu Adaptive Drive, mis pakub külgstabiliseerimist ja mõjutab aktiivselt amortisaatoreid. Tänu näiteks rattakoobaste muudetud disainile tundub auto sportlikum ja väledam. Esituledel on integreeritud rõngakujulised parkimis- ja lähituled, mis muudavad sõiduki isegi hämaras ja öösel selgelt BMW-na tuvastatavaks. Valikuline kolmas istmerida võimaldab vajadusel vedada kuni kuut kaasreisijat.

 

2010. aasta mudeliuuenduse käigus sai X5 omale LED-ilmelised esituled ja täielikult muudetud mootorivaliku. Juhiabisüsteemid sisaldavad nüüd kiirusepiirangu teavet, aktiivset püsikiiruse regulaatorit ja Sideview‘ lahendust: sõiduki külgedel on kaamerad, mis pakuvad veelgi paremat ülevaadet.

 

Tootmisperiood: 2006 – 2013
Mootorid: 3,0–4,8 liitrit (173–300 kW / 235–408 hj), 6- ja 8-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4854 mm / 1933 mm / 1739 mm

KOLMAS PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW X5 F15 kolmas põlvkond, kolm neljandikku eestvaade sõitmise ajal

(BMW F15)

Eduka linnamaasturi kolmanda põlvkonna aerodünaamilised täiustused hakkavad kohe silma. Keerukas õhu sisselaskesüsteem esispoileris ja esirataste taga asuv õhutus vähendavad õhuturbulentsi eesmistes rattakoobastes. See mitte ainult ei vähenda takistust, vaid toob ka sportautodele omase elegantsi BMW X5-le. Harmoonilistest proportsioonidest kiirgab rafineeritust, ülemvõimu ja väledust.

 

Interjöörist õhkub elegantsust tänu ümbritseva valgustusele ja rikkalikult kujundatud kvaliteetsetele materjalidele, näiteks on kasutatud topeltõmblustega nahka. Uuendatud iDrive‘i puutetundlik juhtseade muudab laialdaste juhiabisüsteemide juhtimise tõeliseks rõõmuks. Nende hulgas on nii püsikiirushoidjaga liiklusummikute assistent kui ka LED-prožektor, mis valgustab inimesi ja loomi öösel, muutes nad Night Vision süsteemi jaoks pimedas nähtavaks.

 

Tootmisperiood: 2013–2018
Mootorid: 2,0–4,4 liitrit (160–330 kW / 218–450 hj), 4-, 6- ja 8-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4880–4886 mm / 1938–1985 mm / 1717–1762 mm

NELJAS PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW X5 G05 neljas põlvkond, kolm neljandikku külgvaade hoone ees

(BMW G05)

Märkimisväärselt suurenenud mõõtmed ja nüüd juba muljetavaldavate mõõtmetega üheosaline neerukujuline iluvõre näitavad, et BMW X5 on taas oma ülimuslikkust ja kohalolu parandanud. LED-esituled ei ulatu enam radiaatorivõre külge. Valikuliselt võivad esituled teed valgustada laservalgusega. Täisdigitaalne Live Cockpit Professional ütleb lahti traditsioonilisest spidomeetrist ja pöördeloendurist, muutes need kohandatavaks. Käsklusi on võimalik anda nii žestide kui ka hääljuhtimise abil. Ettenägelikud juhiabisüsteemid toetavad juhti ohtlikes olukordades, näiteks pidurdamisel.

 

BMW X5 maastikupakett pakub nelja sõidurežiimi erinevat tüüpi maastike jaoks. See võimaldab igal ajal täiuslikku sõidukogemust. Tõhusad, elavad mootorid ja reguleeritav veermik tagavad väleduse ja dünaamika.

 

Tootmisperiood: 2018 – praegu
Mootorid: 2,0–4,4 liitrit (170–340 kW / 231–462 hj), 4-, 6- ja 8-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4922–4938 mm / 2004–2015 mm / 1745–1747 mm

BMW X6.

See on kõrge sooritusvõimega auto, mis ei ole normidesse kinni jäänud ja kiirgab erakordset elegantsi ja luksust: See on BMW X6, esimene BMW kupeemaastur. Disain väljendab võimsat sõidudünaamikat, mis ei pea häbenema ühtegi võrdlust.

Loe lisaks

ESIMENE PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW X6 E71 esimene põlvkond, kolm neljandikku külgvaade hoone ees

(BMW E71)

Aastal 2008 ilmus tänavatele auto, mis väljus ettenähtud piiridest: Kas see on kupee? Kas see on linnamaastur? See pole kumbki, kuigi see ühendab mõlema sõidukiklassi parimad omadused. See on auto individualistidele, kes hindavad jõudlust igas aspektis: 6- ja 8-silindriliste mootoritega BMW X6-l on palju jõudu, mis jaotub ideaalselt tänu dünaamilisele jõudluskontrollile. DPC koos intelligentse nelikveoga xDrive‘iga suurendab juhtimistäpsust, sõidusuuna valimise stabiilsust ja veojõudu, sest pöördemomenti saab nüüd pidevalt jaotada igale rattale eraldi.
Kupeelaadne külgjoon annab autole tasapindse välimuse, kitsad esituled koos neerukujulise iluvõrega aga laiendavad esiosa visuaalselt: BMW X6 on võimekas ka disaini poolest — see on sõiduk, mis ei ole selline nagu teised.
2012. aastal muudeti mudeli värskendamise käigus osaliselt ka sõiduki välimust. Seisutulede rõngad on nüüd saadaval LED-idena. Saadaval on palju rohkem varustusvõimalusi: Näiteks powerdome‘iga kapott.

 

Tootmisperiood: 2008 – 2014
Mootorid: 3,0–4,4 liitrit (173–300 kW / 235–408 hj), 6- ja 8-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4876–4877 mm / 1983 mm / 1684–1690 mm

TEINE PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW X6 F16 teine põlvkond, kolm neljandikku eestvaade sõitmise ajal

(BMW F16)

E71 järeltulija teravdab oluliselt selle iseseisvat iseloomu. Neerukujulise iluvõre külge viidud esituled lisavad muljet laiusest ja esiosa on muutunud veelgi järsemaks. Sõiduki tagaosa kaunistavad nüüd ka laiemad tagatuled. Silma paistavad külgedel olevad topeltliistud. Sees kütkestab sõiduk kvaliteetsete materjalide, täielikult ümber kujundatud instrumentide ja reguleeritava värviga ümbrusvalgustusega. Voogesitus võimaldab praktiliselt piiramatut valikut muusikat ja sisu.

 

Ümberkujundatud mootorid pakuvad rohkem energiat, suurendades samal ajal efektiivsust. Koos standardse xDrive‘i nelikveo ja kaheksakäigulise automaatkäigukastiga lubavad nad dünaamilist ja väledat sõitu.

 

Tootmisperiood: 2014–2019
Mootorid: 3,0–4,4 liitrit (190–330 kW / 258–450 hj), 6- ja 8-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4909 mm / 1989 mm / 1689–1702 mm

KOLMAS PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW X6 G06 kolmas põlvkond, kolm neljandikku külgvaade, seismas

(BMW G06)

Võimas proportsioon ja ilmekas disain on 2019. aasta kolmanda põlvkonna BMW X6 põhitunnused. Tuled on nii esi- kui ka tagaosas väga kitsad ja pikad. Need toetavad sõiduki ekstravertset välimust, nii nagu ka suured õhu sisselaskeavad neerukujulise iluvõre külgedel ja selle all. Oma valgustuse ja esilaternate valikulise laservalgusega tagab see, et kupeemaasturi individuaalsus jääb äratuntavaks ka pimedas. Mootorid, juhiabisüsteemid ja standardne nelikvedu xDrive võimaldavad võrreldamatut sõidudünaamikat.

 

Luksuslikus varustuses on valikuliselt reguleeritava temperatuuriga hoidikud kuumade ja külmade jookide jaoks ja ka 20 kõlariga Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System. BMW X6-ga sõites jõuad oma sihtkohta mitte ainult kiiresti ja ohutult, vaid ka mugavalt.

 

Tootmisperiood: 2019 – praegu
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (195–250 kW / 265–340 hj), 4- ja 6-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4935–4948 mm / 2004–2019 mm / 1693–1697 mm

BMW X7.

Luksus ja rafineeritus kombineerituna dünaamilise sõidukogemusega – BMW X7 kompab luksusliku linnamaasturina uusi piire. Seitsmekohaline sõiduk vilka juhtimiskultuuri, elegantsuse ja varustusvalikutega, mis ei jäta milleski soovida. Juhiabisüsteemidest materjalide ja mugavusvariantideni.

Loe lisaks

ESIMENE PÕLVKOND.

BMW X-seeria, BMW X7 G07, esimene põlvkond, kolm neljandikku tagantvaade maanteel sõites

(BMW G07)

Tänu oma minimalistlikule disainile ja stiilile on BMW kõigi aegade suurim linnamaastur siiski kerge ja väleda väljanägemisega. Sportlik, atleetlik ja enesekindel, see säilitab BMW-le omased omadused ja määratleb need uuesti. Tänu muuhulgas topeltõõtshoobadele ees ja viie lülitusega sillale taga, samuti xDrive‘i nelikveole ja kaheksakäigulisele automaatkäigukastile on sõidumugavus ja võimas sõidudünaamika selles klassis erakordsed.

Sõiduki sees saab juht kogu asjakohase teabe ning juhib erinevaid funktsioone ja tipptasemel juhiabisüsteeme kahe 12,3-tollise ekraani kaudu, samal ajal kui kaks tagumist ekraani pakuvad pardal meelelahutust. Kui reisijad vaatavad üles, siis peatub nende pilk põhivarustuse panoraamkatusel, millel on pimedas 15 000 värvilist valguspunkti.

BMW X7 on mitmeti kohandatav. Kontrastsete õmblustega Merino nahast eksklusiivsete metallikvärvideni – ükski soov ei jää täitmata.

2022. aastal saab BMW X7 värskenduse. Iconic Glow neerukujulise iluvõre, laia hoiaku ning uue välisvärviga Sparkling Copper Grey metallik näitab linnamaastur end tugevamalt ja elegantsemalt kui eales varem: BMW luksusauto läbi ja lõhki. Integreeritud BMW kumerekraan ja BMW operatsioonisüsteem 8 tagavad juhikohal erakordse ja uuendusliku digitaalse kogemuse.

Tootmisperiood: 2019 – praegu

Mootorid: 3,0–4,4 liitrit (155–340 kW / 211–462 hj), 6- ja 8-silindrilised

Pikkus/laius/kõrgus: 5151–5165 mm / 2000 mm / 1805 mm

BMW iX3.

Esimene täiselektriline BMW maastur ühendab X3 tuttavliku maksimaalse sõidudünaamika ja tipptasemel kvaliteedi BMW eDrive‘i pakutavate eelistega: kõrge sooritusvõime ja ökonoomsus. Veelgi enam, kaasaegne ja minimalistlik välimus on väga ahvatlevad.

Loe lisaks

ESIMENE PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW iX3 G08 esimene põlvkond, kolm neljandikku külgvaade, seismas

(BMW G08 BEV)

Ideeautona 2018. aasta aprillis esimest korda avalikkusele tutvustatud BMW X3 elektriline versioon jõuab esindustesse 2021. aasta alguses. Viienda põlvkonna BMW eDrive tehnoloogia pakub turule toomisest saati võimsat 286 hj ja pöördemomenti 400 Nm. Koos leidlikult häälestatud šassiiga tagab see võrratu sõidudünaamika ka pikematel sõitudel. Vähe sellest: tänu rekuperatsioonisüsteemile on sõiduulatus (WLTP) suisa 450 kilomeetrit / 280 miili.

 

Maasturi salong on samuti muljetavaldav: kaasaegne ja elegantne õhkkond kohtub animeeritud BMW Live Cockpiti ja detailidega, nagu näiteks sinise käivitusnupuga. BMW iX3 tunneb end koduselt nii linnakeskkonnas kui ka maastikul.

 

Tootmisperiood: 2021 – praegu
Mootorid: Elektrimootor (210 kW, 286 hj)
Pikkus/laius/kõrgus: 4734 mm / 1891 mm / 1668 mm

BMW iX.

Esimene BMW nelikveoline täiselektriline maastur – BMW iX pakub luksust ja rafineeritud minimalismi tipptasemel mootoritehnoloogiaga. Maksimaalne mugavus monoliitse disaini ja ainulaadse avarustundega. Uue põlvkonna sõiduk.

Loe lisaks

ESIMENE PÕLVKOND.

BMW X-seeria BMW iX I20 esimene põlvkond, kolm neljandikku külgvaade, seismas

(BMW I20)

Isegi BMW iX esiosa tagab dramaatilise välimuse. Äärmiselt kitsad esituled on kontrastis vertikaalselt asetseva, punnis neerukujulise iluvõrega, mille taga paikneb terve andurite armee. Lisaks pakub see puhast, ühtlaselt aerodünaamilist disaini koos süvistatavate ukselinkidega ja selge disainikeelega.

 

Muljetavaldava 600* km / 370* miili pikkuse sõiduulatusega (WLTP) ja koguvõimsusega 370* kW (500* hj), mis on võimalik tänu viienda põlvkonna BMW eDrive tehnoloogiale, paistab sõiduk silma tehnilise täpsuse, edusammude ja igapäevase praktilisuse poolest.

 

Salongis pakub iX BMW-le tuttavaid omadusi nagu mugavus, sportlikkus ja uuenduslikkus osana täiesti uuest salongikogemusest. Täielikult ümber kujundatud iDrive on lihtsa ja loomuliku juhtimise loogiline areng. Teave kuvatakse juhi suunas kumerdatud ekraanidele või projitseeritakse esiklaasile. Arvukad juhiabisüsteemid tagavad nii mugava kui ka ohutu sõidukogemuse. BMW iX on tulevikku vaatav, täiselektriline tippklassi linnamaastur.

 

Tootmisperiood: alates 2021. aasta lõpust
Mootorid*: Elektrimootor (üle 370 kW, 500 hj)
Pikkus/kõrgus*: 4900 mm / 1700 mm

 

*oodatavad väärtused

BMW iX1.

Tutvu esimese täiselektrilise BMW kompaktmaasturiga. Modernse ja enesekindlana ühendab see endas BMW X1 jõulise dünaamika ning BMW eDrive’i tõhususe.

Loe lisaks

ESIMENE PÕLVKOND.

BMW X-seeria, BMW iX1 U11, esimene põlvkond, kolm neljandikku eestvaade maanteel sõites

(BMW U11 elektriauto)

2022. aastal lisab BMW oma portfelli esimese täiselektrilise BMW kompaktmaasturi. See sõiduk on sissepääs BMW X-seeria elektriliste mudelite maailma.

BMW iX1 ühendab endas klassikalise kompaktlinnamaasturi suurepärase sõidudünaamika ja BMW eDrive-tehnoloogia tänapäevase tõhususe. Tänu sõiduki veermikku paigutatud ruumi säästvatele kõrgepingeakudele ja energiatagastussüsteemile läbib BMW iX1 xDrive30 ühe akulaadimisega kuni 400 kilomeetrit (WLTP), arendades kuni 230 kW (313 hj)*. 

Metsik esiosa ja püstised proportsioonid loovad äärmiselt modernse ja dünaamilise välimuse. Lisatud sinised rõhujooned viivad tõhusalt tähelepanu tugeva sõiduki elektriajamile. Vähem modernne pole ka salong: mugavad istmed koos õõtsuva istmepõhja funktsiooniga ei jäta midagi soovida ning puute- ja hääljuhtimisega elegantne raamita BMW kumerekraan toimib ühtlasi võimsa BMW iDrive’i keskse kasutajaliidesena.

Tootmisperiood: 2022 kuni tänapäev

Mootorid: elektrimootor (üle 230 kW / 313 hj)*

Pikkus / laius / kõrgus: 4500 mm / 1845 mm / 1616 mm

*Võimsuse väärtused sõltuvad aku laetusest.

BMW XM.

Sooritusvõimel ja luksusel on uus nägu: ekspressiivne, elektriline, eksklusiivne. Lavale astub uhiuus sõiduk BMW XM-i kujul. Uusima põlvkonna pistikhübriidtehnoloogia viib kokku täiselektrilise sõitmise, BMW X-i jõulised mõõtmed ning BMW M-i iseloomulikult kõrge sooritusvõime.

Loe lisaks

ESIMENE PÕLVKOND.

BMW M-seeria, BMW XM G09, eestvaade tänaval sõites

(BMW G09)

Modernse pistikhübriidtehnoloogiaga varustatud BMW XM toob tänu uuele V8-mootorile teele sportlikud 480 kW (653 hj) ning võimaldab oma 88 km täiselektrilise sõiduulatusega (WLTP) peaaegu hääletut ning heitmevaba sõitmist.

 

Ka optiliselt näitavad suured ja võimsad proportsioonid selle kompromissitut isikupära. Uue eksimatult äratuntava esiosa disainiga kinnitab BMW M-i bränd luksussegmendis veelgi tugevamini kanda.

 

See võidukas kombinatsioon, mis ühendab endas BMW M- ja BMW X-seeria elemendid ning kompromissitu luksusstandardi, et luua midagi täiesti uut, jätkub süstemaatiliselt ka BMW XM-i salongis. Esiosa näitab välja sooritusvõimele keskendumist. Ning BMW M-ile omases stiilis on fookus selgelt juhil. Uus ekraanigrupi paigutus BMW kumerekraani kujul loob silla traditsioonilise juhile suunatuse ning modernse digitaalse iseloomu vahel.

 

Äärmiselt juhikesksele esiosale vastandub tagaosa hubane ja luksuslik lounge’i-atmosfäär. Siin satuvad reisijad paika, mis on täis kuulsuslikku iseloomu ja kõrgeima kvaliteediga materjale, inspiratsioonist pakatavaid pindu ja väljendusrikkaid detaile. Kolmemõõtmelise prismastruktuuriga katus loob tagaosas visuaalse kõrghetke. Koos salongi meeleoluvalgustusega annab see element muljetavaldavalt edasi progressiivse luksuse ja mugavuse koosmõju.

 

Tootmisperiood: alates 2022. aasta lõpust

 

Mootorid: 4,4-liitrine (360 kW / 489 hj) kaheksasilindriline sisepõlemismootor + elektrimootor (145 kW / 197 hj), süsteemi võimsus 480 kW / 653 hj

BMW Online Store

BMW ONLINE STORE

BMW X-seeria BMW X6 M Automobile G06 MP külgvaade, seismas

BMW X6 M

BMW X-seeria BMW X4 M G02 MP kolm neljandikku eestvaade, seismas

BMW X4 M

BMW X-seeria BMW X2 M F39 MP kolm neljandikku eestvaade, seismas

BMW X2 M

BMW X-seeria, BMW iX1 U11, külgvaade maanteel sõites

BMW iX1

BMW X-seeria, BMW X7 G07, kolm neljandikku eestvaade maanteel sõites

BMW X7

BMW X-seeria BMW X5 G05 kolm neljandikku külgvaade, seismas

BMW X5

BMW X-seeria BMW X3 G01 kolm neljandikku eestvaade, seismas

BMW X3

BMW X-seeria, BMW X1 U11, kolm neljandikku eestvaade tänaval sõites

BMW X1

BMW X Series BMW X7 M Automobile G07 MP kolm neljandikku tagantvaade, sõitmas tänaval

BMW X7 M

BMW X-seeria BMW X5 M Automobile G05 MP külgvaade, seismas

BMW X5 M

BMW X-seeria BMW X3 M Automobiles G01 MP kolm neljandikku eestvaade, seismas

BMW X3 M

BMW X-seeria BMW iX I20 kolm neljandikku külgvaade, seismas modelliga

BMW iX

BMW X-seeria BMW X6 G06, kolm neljandikku külgvaade, seismas modelliga

BMW X6

BMW X-seeria BMW X4 G02 kolm neljandikku tagantvaade, sõitmas tänaval

BMW X4

BMW X Series BMW X2 F39 eestvaade, seismas

BMW X2

BMW X Series BMW iX3 G08 linnulennult vaade, modelliga

BMW iX3

Kütusekulu ja CO₂-heitmed.

  • BMW X1:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 7,2–4,8
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 163–125

    BMW X1 xDrive25e:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 1,8–1,9
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 40–43

    BMW X2:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 8,1–1,7
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 185–40

    BMW X2 xDrive25e:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 1,7–1,8
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 40–42
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): alates 14,9

    BMW X2 M35i:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 8,1-7,6
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 185-174

    BMW X3:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 9,7–1,9
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 222–44

    BMW X3 xDrive30e:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 1,9–2,5
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 44–58

    BMW X3 M Automobiles:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 11,5–11,6
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 260–265

    BMW X4:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 9,7–5,9
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 221–153

    BMW X4 M Automobiles:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 11,5–11,3
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 263–258

    BMW X5:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 12,4–1,2
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 282–27

    BMW X5 xDrive45e:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 1,2–1,7
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 27–40
    Kombineeritud elektrikulu kWh / 100 km: 23,5–21,3

    BMW X5 M Automobile:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 13,7–13,2
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 309–301

    BMW X6:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 12,1-6,6
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 276-173

    BMW X6 M Automobile:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 13,5–13,0
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 306–297

    BMW X7:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 12,8–7,7
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 293–202

    BMW  X7 M50i:
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 12,8-12,3
    CO2-heide g/km (kombineeritud): 293-280

    BMW iX3(1):
    Energiatarve kWh / 100 km: – 18,9–18,5
    Sõiduulatus elektriga, km: – 461–453

    BMW iX(1):
    Energiatarve kWh / 100 km: – 24,5–19,3
    Sõiduulatus elektriga, km: – 607–394

    BMW iX1
    Energiatarve kWh / 100 km: 18,4–17,3
    Sõiduulatus elektriga, km: 413–438

    BMW XM*,**
    Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 1,6–1,5 
    CO₂-heide g/km (kombineeritud): 36–33
    Energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 30,1–28,9

    Ametlikud väärtused kütusekulu, CO₂-heite, elektrikulu ja sõiduulatuse kohta
    määrati kindlaks ettenähtud mõõtemenetluse põhjal ja vastavad määrusele (EL) 715/2007 koos muudatustega. WLTP väärtused võtavad vahemike puhul arvesse kogu lisavarustuse. Alates 01.01.2021 uue tüübikinnituse saanud sõidukitele kehtivad ametlikud spetsifikatsioonid ainult WLTP järgi. Rohkem teavet NEDC ja WLTP mõõtmismeetodite kohta leiab veebilehelt https://www.bmw.ee/et/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/kutusekulu-heitkogused.html

    * Temperatuuril alla 0 kraadi Celsiuse järgi ei ole selle pistikhübriidi täiselektriline sõidurežiim saadaval enne, kui aku on mõne kilomeetri sõitmisega töötingimustesse soojenenud.

    ** Esialgsed väärtused.