Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.
BMW KÕIGI X-SEERIA MUDELITE ÜLEVAADE.























BMW X4
BMW X3 PISTIKHÜBRIID
BMW X1 PISTIKHÜBRIID
BMW X1 M35i xDrive
BMW iX
BMW iX M60
BMW iX3

ÜLEVAADE BMW X-SEERIA AJALOOST.
BMW X-seeria on ainulaadne oma kindlameelsuse ja sooviga eristuda teistest – on üksikud sõidukid, mis kannavad tüüpilist X-geeni: kompromissitu sportlikkus, vastupidav välimus ja jõudlus. Seda kõike koos sõidudünaamika ja väledusega, mis on alati olnud BMW tunnusteks.
ÜLEVAADE BMW X-SEERIA AJALOOST.
BMW X-seeria on ainulaadne oma kindlameelsuse ja sooviga eristuda teistest – on üksikud sõidukid, mis kannavad tüüpilist X-geeni: kompromissitu sportlikkus, vastupidav välimus ja jõudlus. Seda kõike koos sõidudünaamika ja väledusega, mis on alati olnud BMW tunnusteks.
BMW X1.
Kas linnas, mägedes või rannas – BMW X1 tunneb end kõikjal koduselt ja on ülimalt stardivalmis kaaslane igaks olukorraks. See peegeldub näiteks selles, et see kompaktne maastur oli 2018. aastal kogu maailmas enimmüüdud BMW.
ESIMENE PÕLVKOND.

(BMW E84)
2009. aastal turule tulnud BMW X1-st sai premium-segmendis kiiresti kompaktmaasturite turu liider. Sõidukit eristab tugev mitmekülgsus. Selle sportlik häälestus tagab dünaamika ja väleduse igas olukorras. Intelligentse BMW xDrive nelikveoga küündivad veojõud ja sõidudünaamika erutava tasemeni, kuna veojõud jaotub pidevalt ümber esirataste ja tagatelje vahel. See tagab sõidurõõmu igal ajal. Atraktiivset disaini iseloomustab võimas ja sportlik välimus. Samal ajal rõhutatakse kvaliteetset interjööri kokkusobivates värvides siseviimistlusega ja roostevabast terasest sisustusega.
X1 ühendab eneses klassikalise BMW väärtused – dünaamika, väleduse ja ülimuslikkuse – kompaktmaasturi omadustega.
Tootmisperiood: 2009 – 2015
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (85–225 kW / 116–306 hj), 4- ja 6-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4454 mm / 1798 mm / 1545 mm
TEINE PÕLVKOND.

(BMW F48)
Teise põlvkonna BMW X1 (F48) on eelkäijast dünaamilisema ja sportlikuma väljanägemisega, seda just tagumise osa kerkivate süvendite ja kaldus katusejoone poolest. Teist põlvkonda eristavad uuenduslikud tehnoloogiad, näiteks esiklaasile projitseeritud ekraan ja lisavarustusse kuuluvad LED-esituled koos adaptiivse valgustusfunktsiooniga. Uus turboülelaaduriga diisel- ja bensiinimootorite seeria annab sõidukile erakordse kombinatsiooni tõhususest ja sportlikkusest. Alates 2020. aasta märtsist on BMW X1 saadaval ka pistikhübriidina. Lisaks väledale BMW xDrive’ile on see nüüd saadaval ka esiveoga.
2019. aasta facelift annab teisele põlvkonnale veelgi käskivama ilme, seda eeskätt palju silmatorkavama neerukujulise iluvõre ja laiemate õhu sisselaskeavade tõttu esispoileri külgedel.
Tootmisperiood: 2015 – praegu
Mootorid: 1,5–2,0 liitrit (85–170 kW / 116–231 hj), 3- ja 4-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4439–4447 mm / 1821 mm / 1582 – 1612 mm
KOLMAS PÕLVKOND.

(BMW U11)
2022. aastal tuuakse turule X1. See on meisterlik kombinatsioon enesekindlusest, mitmekülgsusest ja funktsionaalsusest. Bensiinimootoriga, pistikhübriidina või täiselektrilisena saadaoleva X1 disain on jõuline ja puhas: enesekindel esiosa koos prominentse, peaaegu ruudukujulise kahepoolse neerukujulise iluvõre, monoliitsete disainielementide ning X-mudelitele omaste peaaegu nelinurksete rattakoobastega loob see intensiivse kohalolu. Sellele vastanduvad sihvakad, kaugele külgedesse ulatuvad adaptiivsed LED-esituled ja püstised proportsioonid.
Võimsuse ja dünaamika kombinatsioon peegeldub tehnilistes omadustes. BMW X1 on saadaval taga- ja nelikveolisena ning vilka BMW xDrive’i nelikveosüsteemiga, mis ühendab erakordse sõidudünaamika ning suurepärase veojõu ja sõiduturvalisuse. Automaatne seitsmekäiguline topeltsiduriga Steptronic käigukast tagab kiire käiguvahetuse ja täpse juhtimise, hoides samal ajal kütusekulu minimaalsena. Pistikhübriidi täiselektriline sõiduulatus (WLTP) on kuni 89 km.
Tootmisperiood: 2022 kuni tänapäev
Mootorid: 1,5–2,0-liitrised (100–150 kW / 136–204 hj), kolme- ja neljasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4500 mm / 1845 mm / 1630–1642 mm
BMW X2.
Kupee ja maasturi kombinatsioon on ennekõike ainulaadne. MW X2 sportlik, eristuv iseloom ja väledad omadused on muljetavaldavad. Kvaliteetne interjöör ja paljud leidlikud tehnilised detailid rõhutavad selle stiilset välimust.
ESIMENE PÕLVKOND.

(BMW F39)
Esmakordselt 2016. aastal X1-l põhineva ideeautona esitletud sõiduki ekspressiivne disain ja tehnoloogiline sära on inspireerivad. Peaaegu ruudukujulise lõikega rattakoopad, kuid ka vormikad liistud ja külgmised läved koos lameda katusejoonega rõhutavad, et tegemist on erakordse ekstraverdiga. Allapoole laienev neerukujuline iluvõre ja õhu sisselaskeavad sulavad harmooniliselt esiotsa ja annavad märku ainulaadsest enesekindlusest.
Kaasaegsed turbomootorid koos Steptronic-ülekannetega tagavad elava mineku igas olukorras. Lisavarustusse kuuluva BMW xDrive nelikveoga tunneb see kupeemaastur end ka linnakeskkonnast eemal olles hästi. Tüüpiline BMW sõidudünaamika tagab sõidurõõmu igal pinnasel. C-piilaril paiknevad BMW logod meenutavad legendaarseid BMW mudeleid nagu 2000. aasta CS ja 3.0 CSL.
Tootmisperiood: 2018 – praegu
Mootorid: 1,5–2,0 liitrit (100–170 kW / 136–231 hj), 3- ja 4-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4360 mm / 1824 mm / 1512–1526 mm
BMW X3.
Maastur, mis on sama kodus maastikul kui linnas või maanteel: Aastast 2003 on BMW X3 näidanud, et see viis, kuidas oma eesmärke saavutate, on oluline. Sõidudünaamikal ja kvaliteetsel salongil on määrav roll.
ESIMENE PÕLVKOND.

(BMW E83)
Praktiliselt konkurentideta BMW X3 toodi avalikkuse ette 2003. aastal Saksamaal toimunud 60. rahvusvahelisel autonäitusel (IAA). Siin tuuakse turule uus intelligentne BMW xDrive nelikvedu, mis võimaldab pidevat muutuvat jõujaotust esi- ja tagatelgede vahel. Teiseks uueks omaduseks on jõuline ja sportlik disain koos silmatorkava esiotsaga, kus biksenoonvalgustid on vastu neerukujulist iluvõre. Neil on iseloomulikud parkimistulerõngad, mis muudavad selle perioodi BMW sõidukid juba kaugelt selgelt äratuntavaks – ka pimedas.
2006. aastal tehakse facelift, millega rafineeritakse radiaatorivõret, tagatulesid ja esispoilerit. Enamik mootoreid on samuti ümber ehitatud, nii saadakse suurema efektiivsuse juures kätte oluliselt rohkem võimsust.
Tootmisperiood: 2003 – 2010
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (105–210 kW / 143–286 hj), 4- ja 6-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4565 mm / 1853 mm / 1674 mm
TEINE PÕLVKOND.

(BMW F25)
Kuue eduka aasta järel on nüüd saadaval täielikult ümber disainitud uus mudel. Enesekindel, veendunud ja hõlpsalt liikuv – sellel maasturil on terve rida uuendusi. Näiteks elektrooniliselt juhitavad amortisaatorelemendid, mis kohanevad aktiivselt teekatte muutustega. Või sõidudünaamika kontrollsüsteem, mis reguleerib amortisaatorelemente, mootori vastust, käigukasti nihutamise dünaamikat, samuti roolisüsteemi ja ESP tundlikkust juhi soovidele. Terve hulk juhiabisüsteeme, näiteks sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteem või esiklaasile projitseeritud ekraan, võimaldavad täiesti uut sõidukogemust, ilma et peaksite ohverdama BMW tavapäraseid väärtusi.
2014. aasta mudeliuuendus toob uue esitulede disaini ja küljepeeglitesse peidetud suunatuled. Rohkem kroomi, standardne nahkkattega rool ja oluliselt rohkem võimalusi BMW X3 kohandamiseks rõhutavad interjööri.
Tootmisperiood: 2010–2017
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (105–230 kW / 143–313 hj), 4- ja 6-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4648 mm / 1881 mm / 1661 mm
KOLMAS PÕLVKOND.

(BMW G01)
Maasturi kolmas põlvkond lasti välja 2017. aastal. Hoolimata selle veidi suurematest mõõtmetest õnnestus arendajatel oluliselt vähendada sõiduki massi, mis toob kasu sõiduki väledusele. Esituled, radiaatorivõre ja tagatuled rõhutavad auto laiust. Eelkäijaga võrreldes laiema neerukujulise iluvõrega ja õhu sisselaskeavadega BMW X3-st õhkub sportlikku enesekindlust. Jõuline välisilme vihjab jõule, mis ootab rakendamist. Moodsal animeeritud juhikohal saab juhiabisüsteeme kasutada ka žestidega. Mudel vastab kõrgeimatele standarditele – näiteks saab sõidukiga teha automaatseid möödasõite. Šassii, käigukasti ja mootori sportlik disain tagab selle, et alati on võtmeteguriks sõidurõõm. Muidugi on X3 saadaval koos intelligentse nelikveoga BMW xDrive. Tänu sellele on see auto alati õige valik – sobilik nii linnakeskkonnas kui ka kõikidel maastikel sõitmiseks.
Tootmisperiood: 2017 – praegu
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (110–210 kW / 150–286 hj), 4- ja 6-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4708–4734 mm / 1891–1897 mm / 1667–1676 mm
BMW X4.
X-geen kohtub kupeejoontega – nii ühendab BMW X4 võluvalt esteetika ja jõu. Kuni kolmeliitrise töömahuga mootorid pakuvad täpselt seda, mida lubab sõiduki välimus.
ESIMENE PÕLVKOND.

(BMW F26)
Aastal 2014 oli aeg küps: BMW tõi välja oma keskmise suurusega sõidukite klassi kupeemaasturi. Tehniliselt põhineb see BMW X3-l, kuid see paistab silma tänu oma kumerale katusejoonele, mis koos kahekordsete külgliistudega rõhutab sõiduki sportlikku välimust isegi küljelt nähtuna. Esi- ja tagaosa rõhutavad ka sõiduki laiust: esiosa lame neerukujuline iluvõre ning külgmised piklikud esituled ja tagatuled pakuvad sobivat rõhuasetust.
Lai valik tõhusaid ja võimsaid mootoreid tähendab, et BMW X4 toimib igas olukorras väledalt ja dünaamiliselt. Standardne nelikvedu võimaldab ainulaadset sõidudünaamikat olenemata pinnaseoludest.
Tootmisperiood: 2014–2018
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (135–225 kW / 184–306 hj), 4- ja 6-silindrilised
TEINE PÕLVKOND.

(BMW G02)
BMW X4 sportlik elegants tuleb veelgi paremini esile teises põlvkonnas. Tugevad rattakoopad ja lai rööbe kombineerituna kupeelaadse katusejoonega rõhutavad X-mudeli tüüpilisi omadusi: võimsust, ülimuslikkust ja sportlikkust. Kitsad LED-tagatuled laiendavad visuaalselt sõiduki tagumist osa, sama mõju on ka tagatiibade kohale tõstetud joonel. Esiosas domineerib kaheosaline kitsaste LED-esilaternatega neerukujuline iluvõre, mis annab kupeemaasturile sportliku ja dünaamilise ilme.
Standardne intelligentne BMW xDrive nelikveosüsteem võimaldab võrreldamatut sõidudünaamikat koos 8-käigulise automaatkäigukastiga, mis on saadaval ka kõigis BMW X4 mudelites. Sees on sõidukil nüüd suuremad puutetundlikud ekraanid, võimekus žestidega juhtimiseks ja kaasaegsed juhiabisüsteemid.
Tootmisperiood: 2018 – praegu
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (135–210 kW / 184–286 hj), 4- ja 6-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4733–4758 mm / 1918–1938 mm / 1618–1621 mm
BMW X5:
Igale maastikule sobiliku X5-ga sisenes BMW 1999. aastal uuele territooriumile kõige otsesemas mõttes. Maastur ühendab kohe algusest peale enesekindlalt uhkuse, elegantsi ja sportlikkuse – ning on sellest ajast alates selles turusegmendis juhtpositsioonil olnud.
ESIMENE PÕLVKOND.

(BMW E53)
1999. aasta algatas BMW ei midagi vähemat kui revolutsioonilise uuenduse: tootja esimene maastikusõiduk. Standardvarustuses nelikveoga linnamaastur (SUV) seob eksklusiivsuse sportlikkuse ja mugavusega. Esmaklassiline linnamaastur BMW-le omase väledusega, seda eriti tänu suurepärasele šassiihäälestusele ja võimsatele kuue või kaheksa silindriga mootoritele.
2003. aasta facelift toob märkimisväärselt silmatorkavama ilme tänu muudetud neerukujulisele iluvõrele ja selgetele tehnilistele täiustustele uue BMW xDrive‘i näol. Oluliselt paranenud veojõud ja kiirem reageerimine tähendab selgeid eeliseid juhitavuses ja dünaamikas. Alates 2004. aastast on BMW X5 4.8is kõige võimsama kaheksasilindrilise mootoriga auto – seda iseloomustavad 4,8-liitriline töömaht ja 265 kW (360 hj) võimsus. Toodetakse enam kui 500 000 E53 mudeli sõidukit.
Tootmisperiood: 1999 – 2006
Mootorid: 3,0–4,8 liitrit (135–265 kW / 184–360 hj), 6- ja 8-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4667 mm / 1872–1925 mm / 1707–1715 mm
TEINE PÕLVKOND.

(BMW E70)
Aastal 2006 näitas BMW, kuidas õnnestunud kontseptsiooni saab veelgi paremaks muuta. BMW X5 järglane võib uhkeldada selliste tehniliste uuendustega nagu Adaptive Drive, mis pakub külgstabiliseerimist ja mõjutab aktiivselt amortisaatoreid. Tänu näiteks rattakoobaste muudetud disainile tundub auto sportlikum ja väledam. Esituledel on integreeritud rõngakujulised parkimis- ja lähituled, mis muudavad sõiduki isegi hämaras ja öösel selgelt BMW-na tuvastatavaks. Valikuline kolmas istmerida võimaldab vajadusel vedada kuni kuut kaasreisijat.
2010. aasta mudeliuuenduse käigus sai X5 omale LED-ilmelised esituled ja täielikult muudetud mootorivaliku. Juhiabisüsteemid sisaldavad nüüd kiirusepiirangu teavet, aktiivset püsikiiruse regulaatorit ja Sideview‘ lahendust: sõiduki külgedel on kaamerad, mis pakuvad veelgi paremat ülevaadet.
Tootmisperiood: 2006 – 2013
Mootorid: 3,0–4,8 liitrit (173–300 kW / 235–408 hj), 6- ja 8-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4854 mm / 1933 mm / 1739 mm
KOLMAS PÕLVKOND.

(BMW F15)
Eduka linnamaasturi kolmanda põlvkonna aerodünaamilised täiustused hakkavad kohe silma. Keerukas õhu sisselaskesüsteem esispoileris ja esirataste taga asuv õhutus vähendavad õhuturbulentsi eesmistes rattakoobastes. See mitte ainult ei vähenda takistust, vaid toob ka sportautodele omase elegantsi BMW X5-le. Harmoonilistest proportsioonidest kiirgab rafineeritust, ülemvõimu ja väledust.
Interjöörist õhkub elegantsust tänu ümbritseva valgustusele ja rikkalikult kujundatud kvaliteetsetele materjalidele, näiteks on kasutatud topeltõmblustega nahka. Uuendatud iDrive‘i puutetundlik juhtseade muudab laialdaste juhiabisüsteemide juhtimise tõeliseks rõõmuks. Nende hulgas on nii püsikiirushoidjaga liiklusummikute assistent kui ka LED-prožektor, mis valgustab inimesi ja loomi öösel, muutes nad Night Vision süsteemi jaoks pimedas nähtavaks.
Tootmisperiood: 2013–2018
Mootorid: 2,0–4,4 liitrit (160–330 kW / 218–450 hj), 4-, 6- ja 8-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4880–4886 mm / 1938–1985 mm / 1717–1762 mm
NELJAS PÕLVKOND.

(BMW G05)
Märkimisväärselt suurenenud mõõtmed ja nüüd juba muljetavaldavate mõõtmetega üheosaline neerukujuline iluvõre näitavad, et BMW X5 on taas oma ülimuslikkust ja kohalolu parandanud. LED-esituled ei ulatu enam radiaatorivõre külge. Valikuliselt võivad esituled teed valgustada laservalgusega. Täisdigitaalne Live Cockpit Professional ütleb lahti traditsioonilisest spidomeetrist ja pöördeloendurist, muutes need kohandatavaks. Käsklusi on võimalik anda nii žestide kui ka hääljuhtimise abil. Ettenägelikud juhiabisüsteemid toetavad juhti ohtlikes olukordades, näiteks pidurdamisel.
BMW X5 maastikupakett pakub nelja sõidurežiimi erinevat tüüpi maastike jaoks. See võimaldab igal ajal täiuslikku sõidukogemust. Tõhusad, elavad mootorid ja reguleeritav veermik tagavad väleduse ja dünaamika.
Tootmisperiood: 2018 – 2022
Mootorid: 2,0–4,4 liitrit (170–340 kW / 231–462 hj), 4-, 6- ja 8-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4922–4938 mm / 2004–2015 mm / 1745–1747 mm
VIIES PÕLVKOND.

(BMW G05)
Aastal 2022 näeb BMW X5 oma esiosa põhjaliku uuendamise tõttu välja justkui täiesti uus mudel. Esispoileri lai ja horisontaalne pinnadisain, „Iconic Glow“ valgusefektiga iseloomulik BMW neerukujuline iluvõre ning uue kujundusega kitsamad LED-esituled annavad sõidukile rabava ja väljendusrikka näo. Sama stiilimeetod jätkub kuni kolmemõõtmeliste LED-tagatulede ja tagaosa laia hoiakuni. Sõltuvalt valitud paketist saab BMW X5 oma välimusele lisatõuke modernsuse (X Line) või sportlikkuse (M-sportpakett) küljest.
Modernne disain jätkub ka salongis. Tänu integreeritud BMW kumerekraanile ja juhtelemendina toimivale BMW interaktiivribale loob see ülivõrdes multimeediakogemuse. Sellele kontrastiks ja luksuslike kõrghetkede loomiseks asuvad valgustatud X-sümboliga käiguvalitsal, Start-Stop-nupul ja iDrive juhteseadmel käsitsi valmistatud Crafted Clarity poleeritud kristallklaasist dekoratiivdetailid. Lisaks sellele aitab järelhaagisega tagurdamisel nüüd uus haagiseassistent.
Oma jõulise BMW TwinPower Turbo kuuesilindrilise sisepõlemismootoriga pakub see sportlikku sõidudünaamikat ning avaldab muljet ülima mugavusega tänu xOffroad-paketile ja adaptiivsele kahe silla õhkvedrustusele.
Tootmisperiood: 2022 kuni tänapäev
Mootorid: 3,0–4,4 liitrit (219–390 kW, 298–530 hj), 6- ja 8-silindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4935 mm / 2004 mm / 1765 mm
BMW X6.
See on kõrge sooritusvõimega auto, mis ei ole normidesse kinni jäänud ja kiirgab erakordset elegantsi ja luksust: See on BMW X6, esimene BMW kupeemaastur. Disain väljendab võimsat sõidudünaamikat, mis ei pea häbenema ühtegi võrdlust.
ESIMENE PÕLVKOND.

(BMW E71)
Aastal 2008 ilmus tänavatele auto, mis väljus ettenähtud piiridest: Kas see on kupee? Kas see on linnamaastur? See pole kumbki, kuigi see ühendab mõlema sõidukiklassi parimad omadused. See on auto individualistidele, kes hindavad jõudlust igas aspektis: 6- ja 8-silindriliste mootoritega BMW X6-l on palju jõudu, mis jaotub ideaalselt tänu dünaamilisele jõudluskontrollile. DPC koos intelligentse nelikveoga xDrive‘iga suurendab juhtimistäpsust, sõidusuuna valimise stabiilsust ja veojõudu, sest pöördemomenti saab nüüd pidevalt jaotada igale rattale eraldi.
Kupeelaadne külgjoon annab autole tasapindse välimuse, kitsad esituled koos neerukujulise iluvõrega aga laiendavad esiosa visuaalselt: BMW X6 on võimekas ka disaini poolest — see on sõiduk, mis ei ole selline nagu teised.
2012. aastal muudeti mudeli värskendamise käigus osaliselt ka sõiduki välimust. Seisutulede rõngad on nüüd saadaval LED-idena. Saadaval on palju rohkem varustusvõimalusi: Näiteks powerdome‘iga kapott.
Tootmisperiood: 2008 – 2014
Mootorid: 3,0–4,4 liitrit (173–300 kW / 235–408 hj), 6- ja 8-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4876–4877 mm / 1983 mm / 1684–1690 mm
TEINE PÕLVKOND.

(BMW F16)
E71 järeltulija teravdab oluliselt selle iseseisvat iseloomu. Neerukujulise iluvõre külge viidud esituled lisavad muljet laiusest ja esiosa on muutunud veelgi järsemaks. Sõiduki tagaosa kaunistavad nüüd ka laiemad tagatuled. Silma paistavad külgedel olevad topeltliistud. Sees kütkestab sõiduk kvaliteetsete materjalide, täielikult ümber kujundatud instrumentide ja reguleeritava värviga ümbrusvalgustusega. Voogesitus võimaldab praktiliselt piiramatut valikut muusikat ja sisu.
Ümberkujundatud mootorid pakuvad rohkem energiat, suurendades samal ajal efektiivsust. Koos standardse xDrive‘i nelikveo ja kaheksakäigulise automaatkäigukastiga lubavad nad dünaamilist ja väledat sõitu.
Tootmisperiood: 2014–2019
Mootorid: 3,0–4,4 liitrit (190–330 kW / 258–450 hj), 6- ja 8-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4909 mm / 1989 mm / 1689–1702 mm
KOLMAS PÕLVKOND.

(BMW G06)
Võimas proportsioon ja ilmekas disain on 2019. aasta kolmanda põlvkonna BMW X6 põhitunnused. Tuled on nii esi- kui ka tagaosas väga kitsad ja pikad. Need toetavad sõiduki ekstravertset välimust, nii nagu ka suured õhu sisselaskeavad neerukujulise iluvõre külgedel ja selle all. Oma valgustuse ja esilaternate valikulise laservalgusega tagab see, et kupeemaasturi individuaalsus jääb äratuntavaks ka pimedas. Mootorid, juhiabisüsteemid ja standardne nelikvedu xDrive võimaldavad võrreldamatut sõidudünaamikat.
Luksuslikus varustuses on valikuliselt reguleeritava temperatuuriga hoidikud kuumade ja külmade jookide jaoks ja ka 20 kõlariga Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System. BMW X6-ga sõites jõuad oma sihtkohta mitte ainult kiiresti ja ohutult, vaid ka mugavalt.
Tootmisperiood: 2019 – 2022
Mootorid: 2,0–3,0 liitrit (195–250 kW / 265–340 hj), 4- ja 6-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4935–4948 mm / 2004–2019 mm / 1693–1697 mm
NELJAS PÕLVKOND.

(BMW G06)
Oma neljandas põlvkonnas keskendub BMW X6 täielikult oma maskuliinsele sportlikkusele ja maksimaalsele väljundvõimsusele. Just sel põhjusel kuulub M-sportpakett selle põlvkonna BMW X6 põhivarustusse. Selle tulemusena kuuluvad mudeli iseloomulike omaduste hulka lisaks „Iconic Glow“ valgustusega neerukujulisele iluvõrele ka sportlikud ning optimeeritud aerodünaamikaga välisilme disainielemendid. Kõrgläikega M Shadow Line, M-spetsiifilised summutitorud, BMW 20-tollised kergmetallveljed ning M Designi eesmine ja tagumine põrkeraud tõmbavad endale kõik imetlevad pilgud.
Luksuslik spordielegants ja modernsed tehnoloogiad on määravad ka salongis, samas kui M-spetsiifilist teavet edastavad BMW kumerekraan ja armatuurlaud, nahkkattega M-rool, eksklusiivsed M-pedaalid ja valgustatud M-logoga ukselävekatted edastavad erakordselt eksklusiivse signaali.
BMW X6 saavutab oma võimsa BMW M TwinPower Turbo kaheksasilindrilise sisepõlemismootoriga puhta sõidudünaamika ning pakub tänu xOffroad-paketile ja kaheksakäigulisele Steptronic Sport käigukastile maksimaalset sõidumugavust igal pinnasel. Lisaks avaldavad muljet adaptiivne M-vedrustus ja sprindifunktsioon, pakkudes vahetut ja vilgast sõidukogemust.
Tootmisperiood: 2022 kuni tänapäev
Mootorid: 3,0–4,4 liitrit (219–390 kW, 298–530 hj), 6- ja 8-silindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4935 mm / 2004 mm / 1765 mm
BMW X7.
Luksus ja rafineeritus kombineerituna dünaamilise sõidukogemusega – BMW X7 kompab luksusliku linnamaasturina uusi piire. Seitsmekohaline sõiduk vilka juhtimiskultuuri, elegantsuse ja varustusvalikutega, mis ei jäta milleski soovida. Juhiabisüsteemidest materjalide ja mugavusvariantideni.
ESIMENE PÕLVKOND.

(BMW G07)
Tänu oma minimalistlikule disainile ja stiilile on BMW kõigi aegade suurim linnamaastur siiski kerge ja väleda väljanägemisega. Sportlik, atleetlik ja enesekindel, see säilitab BMW-le omased omadused ja määratleb need uuesti. Tänu muuhulgas topeltõõtshoobadele ees ja viie lülitusega sillale taga, samuti xDrive‘i nelikveole ja kaheksakäigulisele automaatkäigukastile on sõidumugavus ja võimas sõidudünaamika selles klassis erakordsed.
Sõiduki sees saab juht kogu asjakohase teabe ning juhib erinevaid funktsioone ja tipptasemel juhiabisüsteeme kahe 12,3-tollise ekraani kaudu, samal ajal kui kaks tagumist ekraani pakuvad pardal meelelahutust. Kui reisijad vaatavad üles, siis peatub nende pilk põhivarustuse panoraamkatusel, millel on pimedas 15 000 värvilist valguspunkti.
BMW X7 on mitmeti kohandatav. Kontrastsete õmblustega Merino nahast eksklusiivsete metallikvärvideni – ükski soov ei jää täitmata.
2022. aastal saab BMW X7 värskenduse. Iconic Glow neerukujulise iluvõre, laia hoiaku ning uue välisvärviga Sparkling Copper Grey metallik näitab linnamaastur end tugevamalt ja elegantsemalt kui eales varem: BMW luksusauto läbi ja lõhki. Integreeritud BMW kumerekraan ja BMW operatsioonisüsteem 8 tagavad juhikohal erakordse ja uuendusliku digitaalse kogemuse.
Tootmisperiood: 2019 – praegu
Mootorid: 3,0–4,4 liitrit (155–340 kW / 211–462 hj), 6- ja 8-silindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 5151–5165 mm / 2000 mm / 1805 mm
BMW iX3.
Esimene täiselektriline BMW maastur ühendab X3 tuttavliku maksimaalse sõidudünaamika ja tipptasemel kvaliteedi BMW eDrive‘i pakutavate eelistega: kõrge sooritusvõime ja ökonoomsus. Veelgi enam, kaasaegne ja minimalistlik välimus on väga ahvatlevad.
ESIMENE PÕLVKOND.

(BMW G08 BEV)
Ideeautona 2018. aasta aprillis esimest korda avalikkusele tutvustatud BMW X3 elektriline versioon jõuab esindustesse 2021. aasta alguses. Viienda põlvkonna BMW eDrive tehnoloogia pakub turule toomisest saati võimsat 286 hj ja pöördemomenti 400 Nm. Koos leidlikult häälestatud šassiiga tagab see võrratu sõidudünaamika ka pikematel sõitudel. Vähe sellest: tänu rekuperatsioonisüsteemile on sõiduulatus (WLTP) suisa 450 kilomeetrit / 280 miili.
Maasturi salong on samuti muljetavaldav: kaasaegne ja elegantne õhkkond kohtub animeeritud BMW Live Cockpiti ja detailidega, nagu näiteks sinise käivitusnupuga. BMW iX3 tunneb end koduselt nii linnakeskkonnas kui ka maastikul.
Tootmisperiood: 2021 – praegu
Mootorid: Elektrimootor (210 kW, 286 hj)
Pikkus/laius/kõrgus: 4734 mm / 1891 mm / 1668 mm
BMW iX.
Esimene BMW nelikveoline täiselektriline maastur – BMW iX pakub luksust ja rafineeritud minimalismi tipptasemel mootoritehnoloogiaga. Maksimaalne mugavus monoliitse disaini ja ainulaadse avarustundega. Uue põlvkonna sõiduk.
ESIMENE PÕLVKOND.

(BMW I20)
Isegi BMW iX esiosa tagab dramaatilise välimuse. Äärmiselt kitsad esituled on kontrastis vertikaalselt asetseva, punnis neerukujulise iluvõrega, mille taga paikneb terve andurite armee. Lisaks pakub see puhast, ühtlaselt aerodünaamilist disaini koos süvistatavate ukselinkidega ja selge disainikeelega.
Muljetavaldava 600* km / 370* miili pikkuse sõiduulatusega (WLTP) ja koguvõimsusega 370* kW (500* hj), mis on võimalik tänu viienda põlvkonna BMW eDrive tehnoloogiale, paistab sõiduk silma tehnilise täpsuse, edusammude ja igapäevase praktilisuse poolest.
Salongis pakub iX BMW-le tuttavaid omadusi nagu mugavus, sportlikkus ja uuenduslikkus osana täiesti uuest salongikogemusest. Täielikult ümber kujundatud iDrive on lihtsa ja loomuliku juhtimise loogiline areng. Teave kuvatakse juhi suunas kumerdatud ekraanidele või projitseeritakse esiklaasile. Arvukad juhiabisüsteemid tagavad nii mugava kui ka ohutu sõidukogemuse. BMW iX on tulevikku vaatav, täiselektriline tippklassi linnamaastur.
Tootmisperiood: alates 2021. aasta lõpust
Mootorid*: Elektrimootor (üle 370 kW, 500 hj)
Pikkus/kõrgus*: 4900 mm / 1700 mm
*oodatavad väärtused
BMW iX1.
Tutvu esimese täiselektrilise BMW kompaktmaasturiga. Modernse ja enesekindlana ühendab see endas BMW X1 jõulise dünaamika ning BMW eDrive’i tõhususe.
ESIMENE PÕLVKOND.

(BMW U11 elektriauto)
2022. aastal lisab BMW oma portfelli esimese täiselektrilise BMW kompaktmaasturi. See sõiduk on sissepääs BMW X-seeria elektriliste mudelite maailma.
BMW iX1 ühendab endas klassikalise kompaktlinnamaasturi suurepärase sõidudünaamika ja BMW eDrive-tehnoloogia tänapäevase tõhususe. Tänu sõiduki veermikku paigutatud ruumi säästvatele kõrgepingeakudele ja energiatagastussüsteemile läbib BMW iX1 xDrive30 ühe akulaadimisega kuni 400 kilomeetrit (WLTP), arendades kuni 230 kW (313 hj)*.
Metsik esiosa ja püstised proportsioonid loovad äärmiselt modernse ja dünaamilise välimuse. Lisatud sinised rõhujooned viivad tõhusalt tähelepanu tugeva sõiduki elektriajamile. Vähem modernne pole ka salong: mugavad istmed koos õõtsuva istmepõhja funktsiooniga ei jäta midagi soovida ning puute- ja hääljuhtimisega elegantne raamita BMW kumerekraan toimib ühtlasi võimsa BMW iDrive’i keskse kasutajaliidesena.
Tootmisperiood: 2022 kuni tänapäev
Mootorid: elektrimootor (üle 230 kW / 313 hj)*
Pikkus / laius / kõrgus: 4500 mm / 1845 mm / 1616 mm
*Võimsuse väärtused sõltuvad aku laetusest.
BMW XM.
Sooritusvõimel ja luksusel on uus nägu: ekspressiivne, elektriline, eksklusiivne. Lavale astub uhiuus sõiduk BMW XM-i kujul. Uusima põlvkonna pistikhübriidtehnoloogia viib kokku täiselektrilise sõitmise, BMW X-i jõulised mõõtmed ning BMW M-i iseloomulikult kõrge sooritusvõime.
ESIMENE PÕLVKOND.

(BMW G09)
Modernse pistikhübriidtehnoloogiaga varustatud BMW XM toob tänu uuele V8-mootorile teele sportlikud 480 kW (653 hj) ning võimaldab oma 88 km täiselektrilise sõiduulatusega (WLTP) peaaegu hääletut ning heitmevaba sõitmist.
Ka optiliselt näitavad suured ja võimsad proportsioonid selle kompromissitut isikupära. Uue eksimatult äratuntava esiosa disainiga kinnitab BMW M-i bränd luksussegmendis veelgi tugevamini kanda.
See võidukas kombinatsioon, mis ühendab endas BMW M- ja BMW X-seeria elemendid ning kompromissitu luksusstandardi, et luua midagi täiesti uut, jätkub süstemaatiliselt ka BMW XM-i salongis. Esiosa näitab välja sooritusvõimele keskendumist. Ning BMW M-ile omases stiilis on fookus selgelt juhil. Uus ekraanigrupi paigutus BMW kumerekraani kujul loob silla traditsioonilise juhile suunatuse ning modernse digitaalse iseloomu vahel.
Äärmiselt juhikesksele esiosale vastandub tagaosa hubane ja luksuslik lounge’i-atmosfäär. Siin satuvad reisijad paika, mis on täis kuulsuslikku iseloomu ja kõrgeima kvaliteediga materjale, inspiratsioonist pakatavaid pindu ja väljendusrikkaid detaile. Kolmemõõtmelise prismastruktuuriga katus loob tagaosas visuaalse kõrghetke. Koos salongi meeleoluvalgustusega annab see element muljetavaldavalt edasi progressiivse luksuse ja mugavuse koosmõju.
Tootmisperiood: alates 2022. aasta lõpust
Mootorid: 4,4-liitrine (360 kW / 489 hj) kaheksasilindriline sisepõlemismootor + elektrimootor (145 kW / 197 hj), süsteemi võimsus 480 kW / 653 hj
Kütusekulu ja CO₂-heitmed.
BMW X1:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 7,2–4,8
CO2-heide g/km (kombineeritud): 163–125
BMW X1 xDrive25e:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 1,8–1,9
CO2-heide g/km (kombineeritud): 40–43
BMW X2:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 8,1–1,7
CO2-heide g/km (kombineeritud): 185–40
BMW X2 xDrive25e:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 1,7–1,8
CO2-heide g/km (kombineeritud): 40–42
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): alates 14,9BMW X2 M35i:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 8,1-7,6
CO2-heide g/km (kombineeritud): 185-174
BMW X3:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 9,7–1,9
CO2-heide g/km (kombineeritud): 222–44
BMW X3 xDrive30e:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 1,9–2,5
CO2-heide g/km (kombineeritud): 44–58
BMW X3 M Automobiles:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 11,5–11,6
CO2-heide g/km (kombineeritud): 260–265
BMW X4:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 9,7–5,9
CO2-heide g/km (kombineeritud): 221–153
BMW X4 M Automobiles:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 11,5–11,3
CO2-heide g/km (kombineeritud): 263–258
BMW X5:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 12,4–1,2
CO2-heide g/km (kombineeritud): 282–27
BMW X5 xDrive45e:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 1,2–1,7
CO2-heide g/km (kombineeritud): 27–40
Kombineeritud elektrikulu kWh / 100 km: 23,5–21,3
BMW X5 M Competition:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 13,1–12,8
CO2-heide g/km (kombineeritud): 296–288
BMW X6:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 12,1-6,6
CO2-heide g/km (kombineeritud): 276-173
BMW X6 M Competition:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 12,9–12,6
CO2-heide g/km (kombineeritud): 293–284
BMW X7:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 12,8–7,7
CO2-heide g/km (kombineeritud): 293–202BMW X7 M50i:
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 12,8-12,3
CO2-heide g/km (kombineeritud): 293-280BMW iX3(1):
Energiatarve kWh / 100 km: – 18,9–18,5
Sõiduulatus elektriga, km: – 461–453
BMW iX(1):
Energiatarve kWh / 100 km: – 24,5–19,3
Sõiduulatus elektriga, km: – 607–394BMW iX1
Energiatarve kWh / 100 km: 18,4–17,3
Sõiduulatus elektriga, km: 413–438BMW XM*,**
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud): 1,6–1,5
CO₂-heide g/km (kombineeritud): 36–33
Energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 30,1–28,9
Ametlikud väärtused kütusekulu, CO₂-heite, elektrikulu ja sõiduulatuse kohta
määrati kindlaks ettenähtud mõõtemenetluse põhjal ja vastavad määrusele (EL) 715/2007 koos muudatustega. WLTP väärtused võtavad vahemike puhul arvesse kogu lisavarustuse. Alates 01.01.2021 uue tüübikinnituse saanud sõidukitele kehtivad ametlikud spetsifikatsioonid ainult WLTP järgi. Rohkem teavet NEDC ja WLTP mõõtmismeetodite kohta leiab veebilehelt https://www.bmw.ee/et/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/kutusekulu-heitkogused.html* Temperatuuril alla 0 kraadi Celsiuse järgi ei ole selle pistikhübriidi täiselektriline sõidurežiim saadaval enne, kui aku on mõne kilomeetri sõitmisega töötingimustesse soojenenud.
** Esialgsed väärtused.