BMW iX2 xDrive30[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 17,7–16,3; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 417–449
PRAEGUNE BMW X-SEERIA.
BMW X-seeria tunnuseks on isikupärased sõidukid, mis kannavad endas tüüpilisi X-geene. Sportlik ja vastupidav disain kohtub kompromissitu sooritusvõimega. Selle linnamaasturi hea väljavaatega istumisasend, intelligentne nelikveosüsteem BMW xDrive ja suurepärane kütusesäästlikkus võimaldavad sul maailma avastada uuel ja põneval viisil.
- 485kw/659(hj)
- 0–100 km/h 3.8 sek

BMW iX M70.
BMW iX M70 xDrive¹, ³: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud WLTP): 23,5 - 20,6; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 521-600
- 400kw/544(hj)
- 0–100 km/h 4.6 sek

BMW iX.
- 230kw/313(hj)
- 0–100 km/h 5.6 sek

BMW iX2.
Hind alates: 57 200 €
- 230kw/313(hj)
- 0–100 km/h 5.6 sek

BMW iX1.
Hind alates: 62 679 €
- 480kw/653(hj)
- 0–100 km/h 4.3 sek

BMW XM-mudelid.
Hind alates: 180 000 €
- 390kw/530(hj)
- 0–100 km/h 4.7 sek

BMW X7 M60i xDrive.
Hind alates: 145 665,16 €
BMW X7 M60i xDrive: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 12,9–12,1; CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 292–273
- 460kw/625(hj)
- 0–100 km/h 3.9 sek

BMW X6 M-mudelid.
Hind alates: 171 435,44 €
- 460kw/625(hj)
- 0–100 km/h 3.9 sek

BMW X5 M-mudelid.
Hind alates: 168 655,42 €
- 375kw/510(hj)
- 0–100 km/h 3.8 sek

BMW X4 M-mudelid.
Hind alates: 118 345,04 €
- 293kw/398(hj)
- 0–100 km/h 4.6 sek

BMW X3 M-mudelid.
- 221kw/300(hj)
- 0–100 km/h 5.4 sek

BMW X2 M35i xDrive.
Hind alates: 55 814,54 €
BMW X2 M35i xDrive: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 8,0–7,7; CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 181–174
- 221kw/300(hj)
- 0–100 km/h 5.4 sek

BMW X1 M35i xDrive.
Hind alates: 52 150 €
BMW X1 M35i xDrive: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 8,2–7,7; CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 186–174
- 259kw/352(hj)
- 0–100 km/h 5.9 sek
BMW X7.
Hind alates: 117 893,78 €
- 219kw/298(hj)
- 0–100 km/h 6.1 sek
BMW X6.
Hind alates: 93 195,44 €
- 219kw/298(hj)
- 0–100 km/h 6.1 sek
BMW X5.
Hind alates: 88 044,6 €
- 140kw/190(hj)
- 0–100 km/h 7.9 sek
BMW X4.
Hind alates: 62 995 €
- 153kw/208(hj)
- 0–100 km/h 7.8 sek
BMW X3.
- 125kw/170(hj)
- 0–100 km/h 8.3 sek
BMW X2.
Hind alates: 56 840 €
- 100kw/136(hj)
- 0–100 km/h 9.2 sek
BMW X1.
Hind alates: 48 924,64 €
TÄIENDAVAD TEEMAD.
BMW X-SEERIA ÜLEVAADE.
Astu BMW X-seeria maailma. Siit leiad eest kõik BMW linnamaasturite laia valiku eelised. Ükskõik, kas sinu eelistuseks on ökonoomne elektriline linnamaastur, paindlik pistikhübriid või sisepõlemismootoriga mudel. Valikus on nii väikesed kompaktautod, suured seitsmekohalised mudelid kui ka luksuslikud maastikusõidukid. Nii kasutatud kui ka uued mudelid. Leia linnamaastur, mis sobib ideaalselt sinu ellu.
BMW X1.
ESIMENE PÕLVKOND (BMW E84).
2009. aastal turule tulnud BMW X1 sööstab otse premium-klassi kompaktlinnamaasturite segmendi esiotsa. Ühest küljest vastupidav ja mitmekülgne, teisest küljest sportlik ja vilgas. Intelligentne nelikvedu BMW xDrive jaotab ajamivõimsuse sujuvalt esi- ja tagarataste vahel. See pakub mudelile põnevalt kõrgel tasemel veojõudu ja sõidudünaamikat.
Visuaalsest küljest jätab sõiduki sportliku ja jõulise mulje. Salongi varustus avaldab muljet värvikoordineeritud iluliistude ja kvaliteetsete roostevabast terasest sisedetailidega.
TEINE PÕLVKOND (BMW F48).
Tagaosa suunas tõusvad jõulised jooned ja langev katus: teise põlvkonna BMW X1 sportlik disain teeb selle veelgi dünaamilisemaks. See linnamaastur avaldab muljet oma modernsete tehnoloogiatega tänu uuenduslikule varustusele, nagu BMW Head-Up Display ja lisavarustusena pakutavad LED-esituled koos adaptiivse valgustuse funktsiooniga. Turboülelaadega diisel- ja bensiinimootorite uus põlvkond tagab tõhususe ja sportlikkuse erakordse koostoime. Veelgi enam – linnamaastur on olnud 2020. aasta märtsist saadaval ka pistikhübriidmudelina. Lisaks väledale BMW xDrive’i nelikveoga mudelile on see nüüd saadaval ka esiveolisena.
Tänu oluliselt silmatorkavamale neerukujulisele iluvõrele ja laiematele õhuvõtuavadele esispoileri külgedel näeb sõiduk pärast 2019. aasta versiooniuuendust veelgi elegantsem välja.
Tootmisperiood: 2015–2022
Mootorid: 1,5–2,0-liitrised (85–170 kW / 116–231 hj), kolme- ja neljasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4439–4447 mm / 1821 mm / 1582–1612 mm
KOLMAS PÕLVKOND (BMW U11).
Alates 2022. aastast on BMW X1 olnud ühtviisi enesekindel, mitmekülgne ja funktsionaalne. See on saadaval sisepõlemismootoriga, pistikhübriid- ja täiselektrilise mudelina. Sõiduki selge disainikeel annab sellele domineeriva välimuse: seda nii silmapaistva esiosa ja peaaegu ruudukujulise neerukujulise iluvõrega, monoliitsete disainielementidega ning X-seeriale omaste peaaegu täisnurksete rattakoobastega.
Kaugele külgedele ulatuvad saledad adaptiivsed LED-esituled kehtestavad dünaamilisi aktsente. Sama kehtib ka püstiste proportsioonide kohta.
Võimsuse ja dünaamika segu kajastub ka tehnilises varustuses. BMW X1 on saadaval kas esiveolisena või BMW xDrive’i nobeda nelikveosüsteemiga. Lisaks paremale sõidudünaamikale pakub see ka suurt veojõudu ja turvalisust sõitmisel. Seitsmekäiguline topeltsiduriga Steptronic automaatkäigukast pakub suurt käiguvahetus- ja sõidumugavust ning madalat kütusekulu. Pistikhübriidmudel võimaldab kuni 86 km täiselektrilist sõiduulatust (WLTP)[1].
Tootmisperiood: 2022 kuni tänapäev
Mootorid: 1,5–2,0-liitrised (100–240 kW / 136–326 hj)[2], kolme- ja neljasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4500 mm / 1845 mm / 1630–1642 mm
BMW X2.
ESIMENE PÕLVKOND (BMW F39).
BMW X2 tuli 2016. aastal siia ilma BMW X1-l põhineva ideeautona. . Sellest ajast on see linnamaasturimudel andnud meile inspiratsiooni oma väljendusrikka disaini ja tehnoloogilise säravusega. Peaaegu ruudukujulise väljalõikega rattakoopad ja lame katusejoon väljendavad eksklusiivselt ekstravertset iseloomu. Esiosas annavad enesekindlusest märku allapoole laienev neerukujuline iluvõre ja õhuvõtuavad.
Väiksemate linnamaasturite seas on BMW X2 esirinnas ka sõidudünaamika poolest. Modernsete turbomootorite ja Steptronic käigukastide koostoimes on võimsus alati käepärast. Lisavarustusena saadaoleva BMW xDrive’i nelikveoga tunneb kupeemaastur end mugavalt ka väljaspool linnakeskkonda. Tegelikult lausa kõigil pinnastel. C-piilaril paiknevad BMW logod meenutavad legendaarseid BMW mudeleid, nagu 2000 CS ja 3.0 CSL.
Tootmisperiood: 2018 kuni tänapäev
Mootorid: 1,5–2,0-liitrised (100–225 kW / 136–306 hj), kolme- ja neljasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4360 mm / 1824 mm / 1512–1526 mm
TEINE PÕLVKOND (U10).
Teise põlvkonna BMW X2 jõuab turule 2024. aastal. Selle linnamaasturi disaini iseloomustavad jõulised jooned ja kupeesiluett. Esiosas rõhutab rabavat välimust võrkdisainiga sportlik neerukujuline iluvõre. Esi- ja tagaosas garanteerivad tipptasemel LED-tehnoloogiaga tuled atleetliku disaini ja optimaalse nähtavuse.
Salongis tervitavad sind kvaliteetmaterjalid, uuenduslik tehnoloogia ja ergonoomiline mugavus. Perforeeritud kunstnahast istmekatted on tõelised pilgupüüdjad ning pakuvad erakordset istumismugavust. Selles mugavuses nautimiseks on saadaval uuenduslikud meelelahutusprogrammid, sealhulgas mängud ja video voogedastus. Navigatsiooni ja sõidukiseadeid saad kasutada suurel BMW kumerkraanil ja BMW Live Cockpit Professionali teel. Ning esmaklassiline klaasist panoraamkatus avardab ülespoole jäävat ruumi, andes salongile igalt istekohalt suurema mulje.
125 kW (170 hj)(3) võimsusega BMW X2 tippkiiruseks on 213 km/h. Koge põnevat sõidudünaamikat ja kasuta intelligentseid juhiabisüsteeme, nagu parkimisassistent Plus, mis pakub ka ümbruskonna 3D-vaadet. Või juhtimisassistent Professional, mis hoiab sõidukit turvaliselt oma rajal ja eesolevast sõidukist ohutul kaugusel kuni kiiruseni 210 km/h.
Tootmisperiood: alates 2024. aastast
Mootorid: 1,5–2,0-liitrised (110–221 kW / 150–300 hj), kolme- ja neljasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4554–4567 mm / 1845 mm / 1575–1590 mm
BMW X3.
ESIMENE PÕLVKOND (BMW E83).
2003. aastal esitletakse 60. rahvusvahelisel autonäitusel mudelit BMW X3. Maasturi esitlemisel konkurente peaaegu et ei olegi. Näitusel teeb oma debüüdi uus ja intelligentne nelikveosüsteem BMW xDrive. See jaotab võimsuse sujuvalt esi- ja tagasilla vahel. Oma esmaesitlusel särab ka mudeli silmatorkav ja sportlik disain. Seda näiteks rabavas esiosas neerukujulist iluvõret ääristavate biksenoonesituledega. Nendel on näha iseloomulikke valgusrõngaid, mis teevad selle aja BMW mudelid isegi pimedas kaugelt äratuntavaks.
2006. aastal tehakse mudelile värskenduskuur. Sellega rafineeritakse radiaatorivõret, tagatulesid ja esispoilerit. Mootorid on nüüd ökonoomsemad ja oluliselt võimsamad.
Tootmisperiood: 2003–2010
Mootorid: 2,0–3,0-liitrised (105–210 kW / 143–286 hj), nelja- ja kuuesilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4565 mm / 1853 mm / 1674 mm
TEINE PÕLVKOND (BMW F25).
Kuus aastat hiljem ilmub välja täiesti uue disainiga järeltulija. See on enesekindel ja pädev ning terve hulga uute funktsioonidega. Nende seas näiteks elektrooniliselt juhitavad amortisaatorid, mis kohanevad aktiivselt teekatte muutustega. Ja sõidudünaamika juhtimine, mis võimaldab mootoril gaasipedaali liigutustele spontaansemalt reageerida. Sama kehtib ka käigukasti dünaamiliste käiguvahetuste ning rooli ja dünaamilise suunastabiilsuskontrolli (DSC) tundlikkuse kohta. Täiesti uutmoodi sõidukogemust võimaldavad terve hulk juhiabisüsteeme, nagu sõidurajal püsimise assistent ja BMW Head-Up Display. Seda ilma, et peaks loobuma BMW tavapärastest voorustest.
Linnamaasturi 2014. aasta mudelivärskendus toob kaasa uue esitulede disaini ja küljepeeglitesse integreeritud suunatuled. Salongis on nüüd rohkem kroomi, põhivarustusse kuulub nahkkattega rool ning BMW X3 isikupärastamiseks on oluliselt rohkem võimalusi.
Tootmisperiood: 2010–2017
Mootorid: 2,0–3,0-liitrised (105–230 kW / 143–313 hj), nelja- ja kuuesilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4648 mm / 1881 mm / 1661 mm
KOLMAS PÕLVKOND (BMW G01 JA F97).
Linnamaasturi kolmas põlvkond on saadaval alates 2017. aastast. Kuigi mudel on eelkäijast suurem, kaalub ta samas vähem. See teeb mudeli eriti nobedaks. Esituled, radiaatorivõre ja tagatuled rõhutavad sõiduki laiust. Laiema neerukujulise iluvõre ja õhuvõtuavade koostoimes paistab BMW X3 enesekindla ja sportlikuna.
Juhikoht on animeeritud ja modernne ning selle funktsioone saab kasutada BMW viipejuhtimise teel. Juhiabisüsteemid on omataoliste seas ühed parimatest. Näiteks võib sõiduk ise eesolevast autost mööduda. Šassii, käigukast ja mootor on sportliku disainiga. Saadaval on ka intelligentne nelikveosüsteem BMW xDrive. Auto sobib igasse olukorda: nii linnakeskkonda, maale kui ka loodusesse.
Tootmisperiood: 2017 kuni tänapäev
Mootorid: 2,0–3,0-liitrised (135–375 kW / 184–510 hj), kahe-, nelja- ja kuuesilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4708–4734 mm / 1891–1897 mm / 1667–1676 mm
BMW X4.
ESIMENE PÕLVKOND (BMW F26).
2014. aastal esitles BMW keskklassi kupeelinnamaasturit. Tehniliste üksikasjade poolest põhineb BMW X4 mudelil BMW X3. Disaini poolest on see aga selgelt omanäoline. Kumer katusejoon ja topeltliistud rõhutavad sõiduki sportlikku iseloomu isegi külgvaates. Esi- ja tagaosa rõhutavad ka sõiduki laiust. Selle eest hoolitsevad lame neerukujuline iluvõre ja esituled ning külgedele ulatuvad tagatuled.
BMW X4-le jõudu andvate mootorite valik on lai. Ökonoomsed ja võimsad jõuallikad lubavad sõidukil igas olukorras väledalt ja dünaamiliselt toimida. Põhivarustusse kuuluv nelikveosüsteem võimaldab ainulaadset sõidudünaamikat. Tegelikult lausa kõigil pinnastel.
Tootmisperiood: 2014–2018
Mootorid: 2,0–3,0-liitrised (135–230 kW / 184–313 hj), nelja- ja kuuesilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4671 mm / 1881 mm / 1624 mm
TEINE PÕLVKOND (BMW G02 JA F98).
BMW X4 teine põlvkond on veelgi sportlikum. Lihaseliste rattakoobaste, laia rööpme ja kupeeliku katusjoonega. Disain kannab seega muljetavaldavalt edasi X-mudelitele tüüpilisi omadusi: jõudu, enesekindlust ja sportlikkust. Kitsad LED-tagatuled laiendavad tagaosa visuaalselt. Sama mõju avaldab tagatiibadest kõrgemal asetsev rõhujoon. Esiosa valitsevad kaheosaline neerukujuline iluvõre ja kitsad LED-esituled. Üheskoos kinnistavad nad kupeelinnamaasturi sportlikku ja dünaamilist ilmet.
Kõigi BMW X4 mudelite varustusse kuulub intelligentne nelikveosüsteem BMW xDrive. Samuti põhivarustusse kuuluva kaheksakäigulise automaatkäigukastiga koostoimes avaldab sõiduk muljet võrratu sõidudünaamikaga. Salongis asuvad suured puuteekraanid, BMW viipejuhtimise võimalus ja modernsed juhiabisüsteemid.
Tootmisperiood: 2018 kuni tänapäev
Mootorid: 2,0–3,0-liitrised (135–375 kW / 184–510 hj), nelja- ja kuuesilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4733–4758 mm / 1918–1938 mm / 1618–1621 mm
BMW X5.
ESIMENE PÕLVKOND (BMW E53).
Ei midagi vähemat kui revolutsiooniline uuendus: 1999. aastal esitleti maailmale BMW esimest maastikusõidukit. Põhivarustuses nelikveoga linnamaastur (SUV) ühendab endas eksklusiivsuse, sportlikkuse ja mugavuse. Tegemist on premium-klassi sõidukiga, mis pakub BMW-lt oodatud väledust. Muuhulgas võimaldavad seda suurepärane šassii ja vedrustus ning jõulised kuue- ja kaheksasilindrilised mootorid.
2003. aastal toob mudelivärskendus uue disainiga neerukujulise iluvõre abil veelgi omanäolisema välimuse. Ning uue BMW xDrive’i näol ka tehnilisi täiustusi. Oluliselt parem veojõud ja kiirem reaktsioon annavad juhitavuses ja dünaamikas selgeid eeliseid. 2004. aastal tuleb mudeliga BMW X5 4.8is saadavale võimsaim kaheksasilindriline mootor. Selle 4,8-liitrine töömaht ja 265 kW (360 hj) võimsus tõstavad jõuallika teistest selgelt esile. E53 mudeleid toodetakse kokku üle poole miljoni.
Tootmisperiood: 1999–2006
Mootorid: 3,0–4,8-liitrised (135–265 kW / 184–360 hj), kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4667 mm / 1872–1925 mm / 1707–1715 mm
TEINE PÕLVKOND (BMW E70).
2006. aastal saabub BMW X5 järeltulija. See avaldab muljet tehnouuendustega, nagu veermikukontrollisüsteem Adaptive Drive. Süsteem stabiliseerib õõtsumist ja juhib aktiivselt amortisaatoreid. Tänu uuendatud disainile paistab maastikusõiduk sportlikum ja nobedam. Muuhulgas aitavad sellele ilmele kaasa ka iseloomulikud rattakoopad. Esituled on varustatud integreeritud rõngakujuliste külg- ja sõidutuledega. Nii tunneb sõiduki BMW-na koheselt ära isegi hämaras ja öösel. Lisavarustusena pakutav kolmas istmerida võimaldab nüüd mahutada kuni kuus kaassõitjat.
2010. aasta mudeliuuendusega saab linnamaastur endale LED-esituled. Ning täiesti uue mootorivaliku. Juhiabisüsteemide hulka kuuluvad nüüd kiirusepiiranguteave ja aktiivne püsikiirusehoidja. Veel üheks tipphetkeks on Side View küljekaamerad. See funktsioon sisaldab sõiduki külgedel asuvaid kaameraid, mis annavad autojuhile ümbritsevast veelgi parema ülevaate.
Tootmisperiood: 2006–2013
Mootorid: 3,0–4,8-liitrised (173–300 kW / 235–408 hj), kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4854 mm / 1933 mm / 1739 mm
KOLMAS PÕLVKOND (BMW F15).
Kolmanda põlvkonna aerodünaamilised täiustused paistavad kohe silma. Peen õhuvõtuavade süsteem esispoileris ja õhu väljalaskeavad esirataste taga vähendab eesmistes rattakoobastes tekkivaid õhukeeriseid. See vähendab omakorda õhutakistust. Harmoonilistest proportsioonidest kiirgab rafineeritust, enesekindlust ja väledust.
Salongi meeleoluvalgustus näeb välja eriti elegantne. Salongi noobellikkust rõhutavad ka meisterlikult töödeldud kvaliteetmaterjalid. Hästi paistab see silma näiteks topeltõmblustega nahkpolstris. Ulatuslikke juhiabisüsteeme saad juhtida hõlpsasti tänu uuendatud iDrive juhteseadme puutetundlikule kasutajaliidesele. Juhiabisüsteemide hulka kuulub püsikiirusehoidja koos liiklusummikute assistendiga. Samuti on seal BMW öise nägemise funktsioon, mille abil on inimesed ja loomad pimedas hõlpsasti tuvastatavad.
Tootmisperiood: 2013–2018
Mootorid: 2,0–4,4-liitrised (160–330 kW / 218–450 hj), nelja-, kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4880–4886 mm / 1938–1985 mm / 1717–1762 mm
NELJAS PÕLVKOND (BMW G05).
BMW X5 on enesekindel ja silmatorkav tänu oma selgelt suurendatud mõõtmetele ja nüüdsest ühes tükis neerukujulisele iluvõrele. LED-esituled saavad nüüd heita teele selget valgust lisavarustusena pakutavate lasertuledega. BMW Live Cockpit Professional muutub täisdigitaalseks ning seda saab sinu vajaduste järgi kohandada. Näidikuplokki on võimalik juhtida viipe- ja häälkäskluste teel. Modernsed juhiabisüsteemid toetavad juhti ohtlikes olukordades, näiteks pidurdamisel.
Maastikusõidu tarvis on linnamaasturil Off-Road paketi raames neli erinevat sõidurežiimi. Need võimaldavad igal ajal ideaalset sõidukogemust. Ökonoomsed mootorid ning reguleeritav veermik tagavad väleduse ja dünaamika. Pistikhübriidmudelina pakub linnamaastur oma täiendava elektriajamiga sinu igapäevasõitudel kohalike heitmeteta ja peaaegu hääletut sõidunaudingut.
Tootmisperiood: 2018–2022
Mootorid: 2,0–4,4-liitrised (170–390 kW / 231–530 hj), nelja-, kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4922–4938 mm / 2004–2015 mm / 1745–1747 mm
VIIES PÕLVKOND (BMW G05 JA F95).
Aastal 2022 näeb BMW X5 tänu oma esiosa põhjalikule uuendamisele välja justkui täiesti uus mudel. Lai horisontaalne pinnadisain. Iseloomulik BMW radiaatorivõre koos „Iconic Glow“ valgusetendusega. Uue disainiga kitsamad LED-esituled. Üheskoos joonistavad nad mudelile silmatorkava ja väljendusrikka näo. Sama disainipõhimõte kehtib ka kolmemõõtmeliste LED-tagatulede ja tagaosa laia hoiaku puhul. Sõltuvalt valitud paketist saab suurema täienduse kas BMW X5 modernsus (pakett X Line) või sportlikkus (M-sportpakett).
Ka sõiduki salong on modernne. Integreeritud BMW kumerekraan ja juhtelemendina toimiv BMW interaktiivriba loovad eheda multimeediakogemuse. „Crafted Clarity“ klaasdetailid pakuvad luksuslikku tipphetke. Käsitsi valmistatud poleeritud kristallklaasist elemendid kaunistavad valgustatud X-sümboliga käiguvalitsat, Start/Stop-nuppu ja iDrive juhteseadet. Tänu uuele haagisassistendile saad sa nüüdsest kinnitatud haagisega ka tagurpidi sõita.
Oma võimsa BMW TwinPower Turbo kuuesilindrilise sisepõlemismootoriga pakub linnamaastur sportlikku sõidudünaamikat. Tänu xOffroad-paketile ja adaptiivsele kahe silla õhkvedrustusele avaldab see muljet ka tipptasemel sõidumugavusega.
Tootmisperiood: 2022 kuni tänapäev
Mootorid: 3,0–4,4-liitrised (219–460 kW / 298–625 hj)(2), kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4935 mm / 2004 mm / 1765 mm
BMW X6.
ESIMENE PÕLVKOND (BMW E71).
On see kupee? On see linnamaastur? 2008. aastal ilmub tänavatele maastur, mis ei sobi ühessegi seni kehtinud klassifikatsiooni. BMW X6 ühendab endas sõiduauto ja maasturi parimad omadused. See auto on loodud sooritusvõimet hindavatele individualistidele. Kuue- ja kaheksasilindriliste mootoritega on sel küllaldaselt jõudu, mida dünaamiline veojõu ümberjagamine optimaalselt ka rakendab, suurendades sealjuures roolimistäpsust. Koostoimes intelligentse nelikveosüsteemiga xDrive optimeeritakse suunastabiilsust ja veojõudu, sest ajamimomenti saab nüüd jaotada sujuvalt igale rattale eraldi.
Kupeelikud küljejooned annavad maasturile eriti voolujoonelise välimuse. Koostoimes neerukujulise iluvõrega laiendavad kitsad esituled esiosa visuaalselt.
2012. aasta mudeliuuenduse raames muutub disain diskreetselt. Tulede äärisrõngad on nüüd saadaval LED-kujul. Samuti on saadaval laiem valik lisavarustust. Näiteks mootorikupliga kapott.
Tootmisperiood: 2008–2014
Mootorid: 3,0–4,4-liitrised (173–300 kW / 235–408 hj), kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4876–4877 mm / 1983 mm / 1684–1690 mm
TEINE PÕLVKOND (BMW F16).
Järeltulija saabub lavale veelgi iseseisvama loomusega. Neerukujulise iluvõreni venitatud esituled annavad linnamaasturile veelgi laiema ilme. Esiosa on veelgi järsem. Tagaosa kaunistavad nüüd laiemad tagatuled. Külgedel tõmbavad endale pilke topeltliistud. Salongis kütkestab sõiduk kvaliteetmaterjalide, uuendatud näidikute ja muudetava värvusega salongvalgustusega. Voogedastus võimaldab nautida praktiliselt piiramatut muusika ja sisu valikut.
Uued mootorid pakuvad rohkemat võimsust, suurendades samas ökonoomsust. Koos põhivarustusse kuuluva xDrive’i nelikveo ja kaheksakäigulise automaatkäigukastiga kutsuvad nad sind dünaamilist ja väledat sõitu nautima.
Tootmisperiood: 2014–2019
Mootorid: 3,0–4,4-liitrised (190–330 kW / 258–450 hj), kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4909 mm / 1989 mm / 1689–1702 mm
KOLMAS PÕLVKOND (BMW G06).
2019. aastal näitab BMW X6 oma jõulisi proportsioone ja väljendusrikast disaini. Äärmiselt kitsad ja pikad esi- ja tagatuled. Suured õhuvõtuavad külgedel ja radiaatorivõre all. Tänu enesevalgustusele ja lisavarustusena pakutavatele lasertuledele jääb linnamaastur nähtavaks ka pimedas. Jõulised mootorid, intelligentsed juhiabisüsteemid ja põhivarustusse kuuluv xDrive’i nelikvedu võimaldavad eriti muljetavaldavat sõidudünaamikat.
Lisavarustusena saadaoleva ruumilise heli süsteemi Bowers & Wilkins Diamond 20 kõlarit loovad tõeliselt erilise kuulamiskogemuse. BMW X6-ga sõites jõuad sa oma sihtkohta mitte ainult kiiresti ja turvaliselt, vaid ka mugavalt.
Tootmisperiood: 2019–2022
Mootorid: 2,0–3,0-liitrised (195–390 kW / 265–530 hj), nelja-, kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4935–4948 mm / 2004–2019 mm / 1693–1697 mm
NELJAS PÕLVKOND (BMW G06 JA F96).
Lihaseline sportlikkus maksimaalse väljendusrikkusega. M-sportpakett kuulub neljanda põlvkonna BMW X6 põhivarustusse. Visuaalset tipphetke pakub uuendatud esiosa koos neerukujulise iluvõre „Iconic Glow“ valgusmänguga. Sama teevad ka sportlikud ja aerodünaamiliselt optimeeritud välisdisainielemendid. Kõrgläikega M Shadow Line, M-spetsiifilised summutitorud, 20-tollised BMW kergmetallveljed ning M-disainiga esi- ja tagapõrkeraud tõmbavad kõigi tähelepanu.
Luksuslik sportlikkus ja modernsed tehnoloogiad on määravad ka salongis. BMW kumerekraan ja M-spetsiifilise kuvaga näidikuplokk, nahkkattega M-rool, eksklusiivsed M-pedaalid ja valgustatud M-tähisega ukselävekatted teevad sisemuse eriti elegantseks.
Oma võimsa BMW TwinPower Turbo kaheksasilindrilise mootoriga pakub linnamaastur puhast sõidudünaamikat. Ning tänu xOffroad-paketile ja kaheksakäigulisele Steptronic Sport käigukastile võimaldab see tipptasemel sõidumugavust igal pinnasel. Kogemust juhitakse vahetult ja väledalt adaptiivse M-vedrustuse ja sprindifunktsiooni kaudu.
Tootmisperiood: 2022 kuni tänapäev
Mootorid: 3,0–4,4-liitrised (219–460 kW / 298–625 hj), kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4960 mm / 2004 mm / 1700 mm
BMW X7.
ESIMENE PÕLVKOND (BMW G07).
BMW X7 väljatuleku hetkel on tegemist BMW ajaloo suurima linnamaasturiga. Selles vallas saab sõidukit võrrelda vaid hiljem turule saabuva BMW XM-iga. Sõiduki minimalistlik stiil ja lihtne disainikeel muudavad selle aga siiski kergeks ja väledaks. Sportliku, atleetliku ja enesekindlana toetub see BMW-le tüüpilistele omadustele. Ja annab neile uue tähenduse. Mudel paistab oma klassis silma luksusliku sõidumugavuse ja jõulise sõidudünaamikaga. Selle eest hoolitsevad muuhulgas topeltjuhthoovad ees, viiehoovaline tagasild, xDrive’i nelikvedu ja kaheksakäiguline automaatkäigukast.
Salongi esipoolel saab juht kogu asjakohase teabe ning juhib samaaegselt mitmesuguseid funktsioone ja tipptasemel juhiabisüsteeme kahe 12,3-tollise ekraani kaudu. Tagaistmel pakuvad pardameelelahutust kaks ekraani. Ülespoole vaadates näevad autos istujad põhivarustusse kuuluvat panoraamkatust, millelt paistavad pimedas vastu 15 000 värvilist valguspunkti. Linnamaastur pakub laia valikut isikupärastamisvõimalusi. Alates kontrastõmblustega Merino nahast kuni eksklusiivsete metallikvärviviimistlusteni – ükski soov ei jää täitmata.
2022. aastal saab BMW X7 väljendusrikka ja elegantse mudelivärskenduse. BMW valgustatud neerukujuline iluvõre „Iconic Glow“, lai hoiak ja uus välisvärv Sparkling Copper Grey metallik näitavad selgelt, et tegemist on luksusautoga. BMW kumerekraan ja BMW operatsioonisüsteem 8 tagavad juhikohal uuendusliku digitaalse kogemuse.
Tootmisperiood: 2019 kuni tänapäev
Mootorid: 3,0–4,4-liitrised (259–390 kW / 352–530 hj), kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 5151–5181 mm / 2000 mm / 1835 mm
BMW XM.
ESIMENE PÕLVKOND (BMW G09).
Tänu värskelt välja arendatud V8-mootorile toob võimas BMW XM teele jõulised 550 kW (748 hj). Ning 83 km täiselektrilise sõiduulatusega (WLTP)[1] pakub see samaaegselt vaikset ja kohalike heitmeteta sõitu. Tänu modernsele pistikhübriidtehnoloogiale ühendab linnamaastur endas mõlema maailma parimad omadused.
Suured ja jõulised proportsioonid näitavad sõiduki kompromissitut sõltumatust juba kaugelt. Uue eksimatult äratuntava esiosa disainiga hoiab BMW M-i bränd luksussegmendis selgelt oma väljakujunenud kohta.
BMW M- ja BMW X-elementide kombinatsioon jätkub järjepidevalt ka salongis. Esiosa keskendub sooritusvõimele. BMW M-ile omaselt on juht selgelt tähelepanu keskmes. BMW kumerekraani näidikuplokk loob silla traditsioonilise juhile suunatuse ning modernsete digitaalfunktsioonide vahel.
Esiosas intensiivselt juhile keskendumisele vastandub tagaosa hubane ja luksuslik lounge’i-atmosfäär. Siin tervitab reisijaid puhkekoht, mis sobiks ka kuulsustele. Seda tänu kvaliteetmaterjalidele, elegantsetele pindadele ja väljendusrikastele detailidele. Tagaistme visuaalseks tipphetkeks on kolmemõõtmelise prismastruktuuriga katus. Koos salongi meeleoluvalgustusega esitleb see element muljetavaldavalt progressiivse luksuse ja mugavuse koosmõju.
Tootmisperiood: 2022 kuni tänapäev
Mootorid: 4,4-liitrine (360–430 kW / 489–585 hj) kaheksasilindriline sisepõlemismootor + elektrimootor (145 kW / 197 hj), süsteemi võimsus 480–550 kW / 653–748 hj(2)
Pikkus / laius / kõrgus: 5110 mm / 2005 mm / 1755 mm
BMW iX1.
ESIMENE PÕLVKOND (BMW U11 ELEKTRIAUTO).
2022. aastal tuuakse BMW esimese elektrilise linnamaasturina turule BMW iX1. Samal ajal on tegemist BMW väiksemate linnamaasturite valiku elektrilise esmajärgumudeliga.
BMW iX1 ühendab endas klassikalise kompaktlinnamaasturi hea sõidudünaamika ja BMW eDrive-tehnoloogia tänapäevase tõhususe. Tänu kere allosas asuvale lamedale kõrgepingeakule ja rekuperatsioonisüsteemile pakub see suurt sõiduulatust: ühe akulaadimisega kuni 474 kilomeetrit (WLTP)[1]. Jõulisele tervikule panevad punkti toekad 230 kW (313 hj)[4].
Julge esiosa ja püstised proportsioonid loovad modernse ja dünaamilise külgvaate. Sinised rõhujooned tõstavad esile vastupidava sõiduki elektriajami. Ka elektrilinnamaasturi salong on modernne. Täna aktiivistmetele saad nautida eriti mugavat istumiskogemust. Elegantne ja raamita BMW kumerekraan koos puute- ja hääljuhtimisega on ühtlasi jõulise BMW iDrive’i keskne kasutajaliides.
Tootmisperiood: 2022 kuni tänapäev
Mootorid: elektrimootor (150–230 kW, 204–313 hj)[4]
Pikkus / laius / kõrgus: 4500 mm / 1845 mm / 1616 mm
BMW iX2.
ESIMENE PÕLVKOND (BMW U10 ELEKTRIAUTO).
2024. aastal saabuv BMW iX2 ühendab endas linnamaasturi ruumikuse ja täiselektrilise ajami eelised. Selle jõulist disaini iseloomustavad rabavad jooned ja linnamaasturi kupeesiluett. Esiküljel võtab muljetavaldava seisukoha BMW Iconic Glow valgustatud neerukujuline iluvõre. Koos 20-tolliste M-kergmetallvelgedega annab M-sportpakett BMW iX2 särtsakale välimusele veelgi hoogu juurde.
Linnamaasturi välisilme võimsus on võrreldav tema salongi elegantsusega. Selle ergonoomilised sportistmed pakuvad optimaalset tuge isegi sportliku sõidustiili korral. BMW kumerekraani ja BMW operatsioonisüsteem 9-ga BMW Live Cockpit Professionali kasutades saad hõlpsasti juhtida muusikat, mänge ja selge marsruudiülevaatega mugavat navigatsioonisüsteemi. Ning tänu Harmon Kardoni helisüsteemi 12 kõlarile kostab sinu lemmikmuusika veelgi muljetavaldavamalt! Esmaklassiline klaasist panoraamkatus avardab ülespoole jäävat ruumi, andes salongile igalt istekohalt suurema mulje.
230 kW (313 hj)(4) võimsusega BMW iX2 kiirendab 0–100 km/h 5,6 sekundiga. Lisaks suurepärasele sõidudünaamikale saad sa kasutada intelligentseid juhiabisüsteeme, nagu parkimisassistent Plus, mis pakub ka ümbruskonna 3D-vaadet. Või juhtimisassistent Professional, mis hoiab sõidukit turvaliselt oma rajal ja eesolevast sõidukist ohutul kaugusel.
Tootmisperiood: alates 2024. aastast
Mootorid: elektrimootor (230 kW, 313 hj)(4)
Pikkus / laius / kõrgus: 4554 mm / 1845 mm / 1560 mm
BMW iX3.
ESIMENE PÕLVKOND (BMW G08 ELEKTRIAUTO).
2018. aastal endiselt ideeautona eksisteerinud BMW X3 elektriline versioon jõudis esindustesse 2021. aastal. Tänu viienda põlvkonna BMW eDrive-tehnoloogiale pakub BMW iX3 oma 210 kW (286 hj) võimsusega muljetavaldavat sõidudünaamikat. 400 Nm pöördemoment on alati hetkega saadaval. Nutikalt häälestatud šassiiga sõiduk jääb liikudes eriti dünaamiliseks. Ja teeb seda ka pikemate vahemaade läbimisel. Tänu rekuperatsioonisüsteemile on täiselektriline sõiduulatus (WLTP) suisa 450 kilomeetrit[1].
Ent elektrilinnamaastur avaldab muljet ka salongis. Modernne ja elegantne õhkkond kohtub animeeritud BMW Live Cockpiti ja detailidega, nagu sinine käivitusnupp. BMW iX3 tunneb end koduselt nii linnakeskkonnas kui ka maastikul.
Tootmisperiood: 2021 kuni tänapäev
Mootorid: Mootorid: elektrimootor (210 kW, 286 hj)
Pikkus / laius / kõrgus: 4734 mm / 1891 mm / 1668 mm
BMW iX.
ESIMENE PÕLVKOND (BMW i20).
Juba BMW iX-i esiosa tagab väljendusrikka ilme. Äärmiselt kitsad esituled pakuvad kontrasti ulatuslikule neerukujulisele iluvõrele. Iluvõre taga paikneb hulk kasutusvalmis andureid. Lisaks on sõidukil puhas, läbinisti aerodünaamiline vorm koos süvistatud uksekäepidemete ja selge disainikeelega.
Muljetavaldava kuni 630 km[1] sõiduulatuse (WLTP) ja 385 kW (523 hj) võimsusega elektriline linnamaastur avaldab muljet tehnilise täpsuse, filigraansuse ja igapäevakasutuseks sobivusega.
Sisemuses jätkab BMW iX mugavuse, sportlikkuse ja innovatiivsusega läbinisti uue salongikogemuse pakkumist. Täielikult ümber kujundatud iDrive on lihtsa ja loomuliku kasutuskogemuse loogiline areng. Kõik teated kuvatakse juhile suunatud ekraanidel või projitseeritakse Head-Up Display kaudu tuuleklaasile. Põhjalikud juhiabisüsteemid pakuvad mugavat ja turvalist sõidukogemust. Premium-klassi tulevikku suunatud täiselektrilise linnamaasturi otsinguil on BMW iX selge valik.
Tootmisperiood: 2021 kuni tänapäev
Mootorid: Mootorid: elektrimootor (240–455 kW, 326–619 hj)
KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED.
Tarbimisväärtused ja CO₂-heide.
BMW iX M60[1]:
energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 24,7–22,0;
sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 500–563
BMW iX[1]:
energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 24,7–19,4;
sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 403–633
BMW iX3[1]:
energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 18,0–17,6;
sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 461–471
BMW iX2[1]:
energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 17,7–15,3;
sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 417–478
BMW iX1[1]:
energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 18,1–15,4;
sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 417–474
BMW XM[1]:
kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 2,0–1,5;
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 45–35;
energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 33,6–31,5;
sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 76–84
BMW X7 M60i xDrive:
kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 12,9–12,1;
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 292–273
BMW X7:
kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 12,9–7,8;
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 292–203
BMW X6:
kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 12,3–7,1;
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 279–187
BMW X5[1]:
kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 12,5–0,8;
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 283–19;
energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 30,7–26,3;
sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 87–102
BMW X4:
kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 9,5–6,0;
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 215–156
BMW X3[1]:
kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 9,5–2,1;
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 216–47;
energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 23,5–21,5;
sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 39–44
BMW X2 M35i xDrive:
kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 8,1–7,7;
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 183–174
BMW X2:
kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 8,1–4,8;
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 183–125
BMW X1 M35i xDrive:
kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 8,2–7,7;
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 186–174
BMW X1[1]:
kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 8,1–0,7;
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 183–16;
energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 19,3–16,8;
sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 71–86
[1] Sõiduulatus sõltub paljudest teguritest, eriti aga individuaalsest sõidustiilist, sõidutingimustest, välistemperatuurist, soojenduse/kliimaseadme ja eelsoojenduse kasutamisest.
[2] Pistikhübriidi puhul: elektriajami näitajad sõltuvad aku laetusest.
[3] Koosneb sisepõlemismootoriga ajamist (115 kW) ja elektriajamist (14 kW).
[4] Ajutine lisavõimsus < 10 sekundit üle märgitud nimiväärtuse. Sooritusvõime, tarbimise ja CO₂-heite näitajad viitavad standardkäigukastiga sõidukitele.
Ametlikud andmed kütusekulu, CO₂-heite, elektrikulu ja sõiduulatuse kohta määrati kindlaks ettenähtud mõõtemenetluse põhjal ja vastavad Euroopa määruse (EÜ) 715/2007 kehtivale versioonile. Vahemike puhul võetakse WLTP järgi määratud andmetes arvesse kogu lisavarustust (konkreetsel juhul seda, mis on saadaval Saksamaa turul). Peale 2021. aasta 1. jaanuarit värskelt tüübikinnituse saanud sõidukitele on ametlikud andmed saadaval ainult WLTP järgi. Lisaks sellele, vastavalt EÜ määrusele 2022/195 jäetakse alates 1. jaanuarist 2023 vastavustunnistustest välja NEDC-väärtused. Lisateavet WLTP ja NEDC mõõtmismenetluste kohta leiad aadressilt https://www.bmw.ee/et/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/kutusekulu-heitkogused.html
Lisateavet uute sõiduautode kütusekulu ja ametliku mudelipõhise CO₂-heite kohta leiad teosest „Uute sõiduautode kütusekulu, CO₂-heide ja energiatarve“, mis on tasuta saadaval kõigis müügikohtades ning veebilehel https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf.
Bensiinimootorite sooritusvõime andmed kehtivad sõidukitele, mis kasutavad kütust oktaaniarvuga 98. Kütusekulu andmed kehtivad sõidukitele, mis kasutavad etalonkütuseid vastavalt ELi määrusele 715/2007. Kasutada võib ka pliivaba kütust oktaaniarvuga 91 ja kõrgema oktaaniarvuga kütust, mille maksimaalne etanoolisisaldus on 10% (E10). BMW soovitab kasutada kütust oktaaniarvuga 95. Kõrgsoorituslike autode puhul soovitab BMW kütust oktaaniarvuga 98.