KIIREM. KERGEM.

BMW EfficientLightweight.

KIIREM. KERGEM.

BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight on suurepärane näide sellest, kuidas ökonoomne sõitmine on ideaalselt ühendatud dünaamikaga. Tänu erakordselt kergetele ja jäikadele materjalidele, nagu süsinik reisijat kaitsvas turvaraamis, alumiiniumist šassii, ülitugevast terasest kere või modernsetest magneesiumisulamitest mootor, on võimalik vähendada kütusekulu ning sooritusvõimet ja samas suurendada sõidudünaamikat.

KIIREM. KERGEM.BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight on suurepärane näide sellest, kuidas ökonoomne sõitmine on ideaalselt ühendatud dünaamikaga. Tänu erakordselt kergetele ja jäikadele materjalidele, nagu süsinik reisijat kaitsvas turvaraamis, alumiiniumist šassii, ülitugevast terasest kere või modernsetest magneesiumisulamitest mootor, on võimalik vähendada kütusekulu ning sooritusvõimet ja samas suurendada sõidudünaamikat.

Loe lisaks

JÄIKUS JA TURVALISUS: SÜSINIKUST REISIJASALONG.

BMW i korraldab autotööstuses revolutsiooni esimeste süsinikust reisijasalongidega, seades nii uusi standardeid kergkonstruktsioonidele. Tänu oma vastupidavusele pakub see materjal reisijatele õnnetuse korral parimat võimalikku kaitset, kuid on piisavalt kerge, et kompenseerida kõrgepingeaku lisakaalu. Tulemuseks on suurem turvalisus ning mugav avarus ning vähenenud sõiduki mass, mis omakorda tähendab suuremat dünaamikat.

BMW i3 ja BMW i8 on esimesed sõidukid, mille puhul on seeriatootmises kasutatud sellises ulatuses kõrgtehnoloogilist süsinikmaterjali. Süsiniku kasutus oli kaua piiratud, kuna seda toodeti käsitsi. Nüüd toodab BMW Group süsinikkiu ja süsinikkiudplaadid ise, mis teeb võimalikuks masstootmise.

VÄIKE MASS. NOBE KIIRENDUS.

VÄIKE MASS. NOBE KIIRENDUS.

Tagasillast kuni alumiiniumist esispoilerini, M-kergmetallvelgedest kuni süsinikkiuga tugevdatud plastist katuseni – BMW M4 Coupé on hea näide sellest, kuidas avastada BMW EfficientLightweight kontseptsiooni mitmekülgsus.

Keskmine kütusekulu l/100 km: 8,8 [8,3]
Keskmine CO2-heide g/km: 204 [194]

Loe lisaks

KÜTUSEKULU JA CO₂-HEITKOGUSED.

  • Nurksulgudevälised arvud viitavad standardse käiguvahetusega põhimudelile; nurksulgudes
    olevad arvud aga valikuliselt saadaoleva käiguvahetusega (vt erivarustuse osa) mudelile.

    Näidatud kütusekulu, CO2-heite ja energiatarbe väärtused määrati kindlaks vastavalt Euroopa määruse (EÜ) 715/2007 versioonile, mis kehtis tüübikinnituse ajal. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ning näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

    (1) Need väärtused kehtivad kuni 15.04.2018. Saadavuse kohta annab infot kohalik BMW esindus.

    Need (3)-ga tähistatud väärtused põhinevad juba uuel WLTC määrusel ja on teisendatud tagasi NEDC-le vastavateks väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. [Nende sõidukite puhul võivad (muuhulgas) sõiduki CO2-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO2-väärtused erineda siin näidatud väärtustest.]

    CO2-heite näitajad on kindlaks määratud vastavalt direktiivile 1999/94/EÜ ja praegu kehtivale Euroopa määruse versioonile. Näidatud väärtused põhinevad NEDC klassifitseerimistsükli järgi arvestatud kütusekulul, CO2-väärtustel ja energiakulul.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiad „Uute sõiduautode kütusekulu, CO2-heited ja voolukulu“, mis on saadaval ametlikus BMW esinduses ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf.