OLEME TEIE KÕRVAL ALATI KUI VAJA.

BMW MOBILE CARE ehk ROADSIDE ASSISTANCE. Üle-euroopaline BMW mobiilne autoabi.

OLEME TEIE KÕRVAL ALATI KUI VAJA.BMW MOBILE CARE ehk ROADSIDE ASSISTANCE. Üle-euroopaline BMW mobiilne autoabi.

ALATI LÄHEDAL: BMW MOBILE CARE EHK ROADSIDE ASSISTANCE AITAB TEID KÕIKJAL EUROOPAS.

BMW LOOB STANDARDID – NII TEENINDUSES KUI AUTOEHITUSES.

  • Ulatuslik valik terves Euroopas toimiva BMW Mobile Care ehk Roadside Assistance autoabiteenuseid on loodud spetsiaalselt Teie ja Teie BMW jaoks, et tagada kõrgetele standarditele vastav autoabi nii õnnetusjuhtumi kui ka rikke korral.
  • Alates 1. novembrist 2020 kuulub kõikide BMW sõidukite ning BMW Motorrad mootorrataste juurde 3-aastane BMW Roadside Assistance tugiteenus.
  • 3-aastase kehtivusperioodi järel saab klient pikendada oma Roadside Assistance toe kehtivust, kui laseb hooldada oma sõidukit vastavalt CBS-kavale vaid volitatud BMW/MINI teenindustes. Pikendatud RSA prgrammi ehk SARA pikendamine toimub automaatselt, kui teostate mistahes CBS-i poolt soovitatud hoolduse kuni järgmise hooldusintervallini.
  • Lihtsalt helistage 699 8001 BMW Mobile Care`i ööpäevaringselt, 365 päeva aastas. Rikke korral valige alati BMW Mobile Care.
Loe lisaks

TEEME KÕIK, ET PÜSIKSITE LIIKUVANA.

BMW MOBILE CARE EHK BMW ROADSIDE ASSISTANCE TEENINDUSVÕRK: AITAB TEID KOGU EUROOPAS.

Rikke korral on Teie käsutuses BMW Mobile Care ehk BMW Roadside Assistance teenuste pakett. BMW Mobile Care toimib tänu hoolikalt valitud partneritele, kelle eesmärkgiks on Teie BMW uuesti korda saada. 

 Selleks, et tagada Teie mobiilsus, pakume allapool toodud teenuseid koos või eraldi kokku maksimaalselt 650 euro ulatuses ühe rikka kohta.1

Loe lisaks

Abi kohapeal

Meie spetsialistid nõustavad Sind telefoni teel ja kui Sa siiski vajad abi kohapeal, organiseerime koheselt abi teel meie poolt valitud partnerite kaudu ning katame ka kulud (max 100 euro väärtuses). 2

Loe lisaks

Rehviabi.

Juhul, kui rehv peaks purunema või tühjaks minema, tagame ka kohapealse abi. 

Loe lisaks

Väikesed äpardused.

Oleme meeleldi valmis leidma lahendusi ka väiksemate probleemide korral, sest programmiga on kaetud ka kasutaja eksimusest tingitud rikked nagu näiteks:

  • vale kütus / kütus on otsa saanud;
  • võtmed kadunud / autosse lukustatud
  • sõiduk on kinni jäänud;
  •  laadimiskaabel on kinni jäänud;
  • uksed jäätunud;
  •  jne.

Enamik olukordadest peaksid saama lahenduse kohapeal. Alati helistada esmalt Mobile Care ehk Roadside Assistance telefonil 699 8001

Loe lisaks

Transport lähima BMW teeninduseni.

Kui viga pole võimalik kohapeal parandada, kanname sõiduki transporteerimise kulud lähimasse ametlikku BMW teenindusse.

Loe lisaks

Alternatiivsete liiklusvahendite kulude hüvitamine

Kui Te ei saa oma autoga sõitu jätkata ning peate kasutama teisi sõudivahendeid, siis RSA prorgammiga on kaetud takso sõit , maksimaalselt 80 euro väärtuses.
Kui olukord nõuab, katame kulud Teie edasise teekonna või kojunaasmise eest rongi, laeva või lennukiga – maksimaalselt 650 euro ulatuses.

Loe lisaks

Majutus hotellis.

Kui peate rikke tõttu ööbima jääma, tasume kõigi autos viibijate hotellikulude eest kuni remondi lõpuni või maksimaalselt 4 ööks (maksimaalselt 4 tärni hotellis) tingimusel, et rike juhtus rohkem kui 50 km kaugusel Teie elukohast.

Loe lisaks

Rendiauto edasise teekonna jaoks.

 Juhul, kui auto pukseeritakse ja kliendil on tarvis asendussõidukit, siis on RSA pakkujal võimalik asendusauto leida autorendi kaudu või on võimalus kasutada edasimüüjale kuuluvaid asendussõidukeid. Roadside Assitance programmi alusel on asendusauto kasutamine kaetud siseriiklikult maksimaalselt 3 tööpäeva + nädalavahetus, rahvusvaheliste juhtumite korral maksimum 5 tööpäeva + nädalavahetus. Nädalavahetuste alla kuuluvad ka riiklikud pühad (jõulud, lihavõtted jne).

Loe lisaks

Toome Teie BMW ära.

Juhul, kui kulud Teie BMW tagasitoomise eest peaksid ületama ülaltoodud maksimaalset summat ühe rikke kohta, siis katame need kuni ülalpool mainitud maksimaalse 650 euro suuruse summani. Juhul kui rike juhtus välismaal, organiseerime auto tagasiveo 10 tööpäeva jooksul (treileriga).

 

Tingimused: parandustööde kestvus alates teenindusse saabumisest on rohkem kui 3 tööpäeva. Lisaks peab olema rikke toimumiskoha ja Teie elukoha vahemaa vähemalt 100 km

 

1 Kombineeritud teenuste kulusid, mis sisalduvad „sujuva mobiilsuse“ pakkumises, hüvitatakse maksimaalselt 650 euro ulatuses ühe rikke kohta.

2 Palun pange tähele, et juriidilistel põhjustel on teeäärse abi teenused piiratud ainult liikumisvõime taastamisega. Hooldustöid, kulumisest põhjustatud probleemide parandust, ülevaatust ja varuosade müüki teostab ainult BMW ametlik teenindus.
3 Uute rehvide hind ei sisaldu teenuses.

Loe lisaks

BMW MOBIILSUSPROGRAMMI OLULISED PUNKTID.

Kulude hüvitamine.

Reeglina hüvitatakse ainult need kulud, mis jäävad Mobile Service'i tingimuste piiresse ja mille kohta on BMW Mobile Care andnud eelneva nõusoleku. Tavapäraselt hüvitame kõik BMW Mobile Care'iga seotud kulud otse. Kui siiski erandkorras juhtub, et Sul tuli endal midagi tasuda, siis hüvitame selle Sulle viivituseta. Selleks, et saaksime seda teha, on meil vaja kõikide teenuste tellimuslehti (näiteks puksiirifirmast) koos remondiarve koopiaga ja täidetud vormiga õnnetuse kohta. Vajadusel täpsustage detailid meie spetsialistiga.

Loe lisaks

Hüvitamisele ei kuulu:

  • Kulutused, mida oleks tulnud teha ka tavaolukorras, näiteks tolli- ja kütusekulud.
  • Lisakulutused hotellis, näiteks toit/minibaar.
  • Ükskõik millised kaotused või kulutused, mis on otseselt või kaudselt seotud rikke ilmnemisega, näiteks sissetuleku kadu, loobumistasud, üritustele mittejõudmine (piletite aegumine).
  • Remondikulud ning kulud varuosade ja muude kaupade tarbeks.
Loe lisaks

RIKKE ILMNEMISEL ON BMW MOBILE CARE EHK ROADSIDE ASSISTANCE TEENUSED OLEMAS JÄRGNEVATES EUROOPA RIIKIDES.

Albaania, Andorra, Austria, Belgia, Bosnia-Hertsegoviina, Bulgaaria, Horvaatia, Küpros, Tšehhi Vabariik, Taani, Eesti, Soome, Prantsusmaa, Saksamaa, Suurbritannia, Kreeka, Ungari, Iirimaa, Itaalia, Läti, Liechtenstein, Leedu, Luksemburg, Makedoonia, Malta, Monaco, Holland, Norra, Poola, Portugal, Rumeenia, Serbia ja Montenegro, Slovakkia, Sloveenia, Hispaania (ka Kanaari saared), Rootsi, Šveits ja Türgi.

Loe lisaks

TASUB TEADA.

KÜSIMUSED JA VASTUSED BMW MOBILE CARE EHK ROADSIDE ASSISTANCE KOHTA.

Rikke definitsioon.

Rike on sõiduki talitlushäire, mis takistab teekonna jätkamist.

 

BMW Mobile Care ehk Roadside Assistance teenuseid ei kohaldata järgnevates olukordades:

  • Tavateenindus, tehnilised aktsioonid või toodete tagasikutsumine
  • Avarii korral kui on avanenud õhkpadjad, varguse, vandalismi või neist tekkinud kahjustuste korral
  • Kahjustuste korral, mis on tekkinud tahtlikult või hooletusest
  • Kahjustuste korral, mis on tekkinud olukordades, kus eesmärgiks on olnud saavutada võimalikult suur kiirus. Näiteks: osalemine võistlustel
  • Kahjustuste korral, mis on põhjustatud tootja
    poolt mittelubatud osade lisamisel autole või kui autot on modifitseeritud tootja poolt mittelubatud viisil
  • Kahjustuste korral, mis on tingitud alkohoolsete jookide või narkootikumide tarbimisest
  • Kahjustuste korral, mis on tingitud liikluseeskirja või muu seaduse rikkumisest

Õigus taotleda BMW Mobile Care ehk Roadside Assistance teenust.

BMW Mobile Care teenuseid saab kasutada vaid helistades kõigepealt BMW Mobile Care teenindusnumbrile ja kui rikke põhjustajaks pole sõitja või välised tegurid.

Loe lisaks

Juriidiline märkus.

Soovitame usaldada kogu hooldustöö Teie BMW ametlikule teenindusele. BMW Mobile Care teenust ei pruugita pakkuda juhul, kui ülevaatus- ja hooldustööde intervallist ei ole kinni peetud vastavalt BMW hooldus- ja kvaliteedistandarditele ja/või kui autoriseerimata teeninduste poolt on läbi viidud ebapiisavaid ülevaatus- ja hooldustöid või muid remonttöid.

 

Oluline kasutatud BMW omanikele.

BMW Mobile Care teenused kehtivad maksimaalselt 10 aastat alates esmasest registreerimisest ka peale omaniku vahetust.

 

BMW Mobile Care teenuste pikendamine sõidukitele vanuses 5 - 10 aastat.

Kindlustamaks, et Teie ja Te BMW saaksid rikke korral optimaalset tuge, soovitame Teil külastada hooldus- ja remonttöödeks ametlikku BMW teenindust, mis kindlustab Teile automaatselt aastase BMW Mobile Care teenuste pikenduse maksimaalselt sõiduki vanuseni 10 aastat. Kehtib alates 1. jaanuar 2018.

 

 

Loe lisaks

BMW MOBILE CARE SAABUB ÕIGEL AJAL.

KUIDAS SÕIDUKI RIKKE KORRAL TOIMIDA?

1. Kui Teie autol leiab teel olles aset rike, mis takistab edasisõitu, võtke esmalt ühendust BMW Mobile Care autoabiga:Kohalik teenindus: 699 8001 Rahvusvaheline teenindus: +372 699 8001

2. Helistades hoidke palun võimalusel käepärast oma auto registreerimistunnistus.

3. Andke teada oma täpne asukoht ja kui võimalik, siis rikke põhjus või sümptomid ning telefoninumber, millele helistades on võimalik Teiega ühendust saada.

4. Lähtuvalt juhtumist hoolitseb Teie eest BMW Mobile Care.

 

Loe lisaks

KONTAKT.

KÜSIMUSTE VÕI PROBLEEMIDE KORRAL VÕTKE ÜHENDUST LÄHIMA BMW EESTI ESINDUSEGA.