Skip to main content

Veebisait ei ole hetkel täismahus saadaval.

Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.

PRAEGUNE BMW i-SEERIA.

Tule meiega teekonnale läbi BMW elektriautode ajaloo. Alates 2010. aastast on BMW i arendanud täiselektriliste ja osaliselt elektrilise ajamitega autosid. Samal ajal on nad töötanud välja ka uut holistilist lähenemisviisi autotööstusele ja jätkusuutlikkusele. Tutvu BMW i-seeria mudelitega.

    Sorteeri: Esile tõstetud
    Sorteeri: Madalaim hind
    Sorteeri: Kõrgeim hind
    Sorteeri: Hobujõud
    BMW i7 M70 xDrive
    BMW i7 M70 xDrive
    • 485 (659) kw (hj)
    • 0–100 km/h 3.7 sek
    BMW M

    BMW i7 M70 xDrive Sedaan.

    Hind alates: 189 839,8 €

    BMW i7 M70 xDrive[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 23,9–20,8; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 486–559

    BMW i7 xDrive60 Sedaan
    • 400 (544) kw (hj)
    • 0–100 km/h 4.7 sek
    BMW i

    BMW i7 Sedaan.

    Hind alates: 123 650 €

    BMW i5 M60 xDrive Sedaan
    BMW i5 M60 xDrive Sedaan
    • 442 (601) kw (hj)
    • 0–100 km/h 3.8 sek
    BMW M

    BMW i5 M60 xDrive Sedaan.

    Hind alates: 103 850 €

    BMW i5 M60 xDrive Sedaan[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,5–18,2; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 457–515

    BMW i5 M60 xDrive Touring
    • 442 (601) in (PS)
    • 0–100 ab 3.9 Sek
    BMW i5 eDrive40 Sedaan
    • 250 (340) kw (hj)
    • 0–100 km/h 6.0 sek
    BMW i

    BMW i5 Sedaan.

    Hind alates: 68 490 €

    BMW i5 M60 xDrive Touring
    BMW i5 M60 xDrive Touring
    • 442 (601) kw (hj)
    • 0–100 km/h 3.9 sek
    BMW M

    BMW i5 M60 xDrive Touring.

    Hind alates: 106 350 €

    BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,9–18,4; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 441–503

    BMW i5 eDrive40 Touring
    • 250 (340) kw (hj)
    • 0–100 km/h 6.1 sek
    BMW i

    BMW i5 Touring.

    Hind alates: 78 900 €

    BMW i4 M50 Gran Coupé
    BMW i4 M50 Gran Coupé
    • 400 (544) kw (hj)
    • 0–100 km/h 3.9 sek
    BMW M

    BMW i4 M50 Gran Coupé.

    Hind alates: 76 220 €

    BMW i4 M50[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 22,5 - 18; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 415 - 520

    BMW i4 eDrive35 Gran Coupé
    • 210 (286) kw (hj)
    • 0–100 km/h 6.0 sek
    BMW i

    BMW i4 Gran Coupé.

    Hind alates: 66 970 €

    BMW iX M70 xDrive
    BMW iX M70 xDrive
    • 485 (659) kw (hj)
    • 0–100 km/h 3.8 sek
    BMW M

    BMW iX M70.

    BMW iX M70 xDrive¹, ³: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud WLTP): 23,5 - 20,6; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 521-600

    BMW iX xDrive60
    • 400 (544) kw (hj)[3]
    • 0–100 km/h 4.6 sek
    BMW iX1 xDrive30
    • 230 (313) kw (hj)[3]
    • 0–100 km/h 5.6 sek
    BMW i

    BMW iX1.

    Hind alates: 62 679 €

    TÄIENDAVAD TEEMAD.

    BMW i7, ühendatud laadimisjaamaga kontorihoone ees

    BMW ELEKTRILINE LIIKUVUS.

    BMW i5, pargitud finantsasutuse ees

    BMW FINANTSTEENUSED.

    ÜLEVAADE: BMW i-MUDELITE AJALUGU.

    Avasta liikuvuse tulevik juba praegu. Sportlik või jõuline, luksussedaan või mugav linnamaastur: meil on BMW i-mudelid igaks olukorraks.

    BMW i5.

    BMW i5 on ärisedaani täiselektriline versioon. Sõidudünaamika kombineerub sportliku disaini ja intelligentsete juhiabisüsteemidega.

    BMW i5 Touring

    ESIMENE PÕLVKOND (G61).

    Täiselektriline ja võimalustest tulvil uus BMW i5 Touring pakub rohkesti ruumi kõikide plaanide jaoks. Selle mitmekülgse auto pakiruumi maht on 570 - 1 700 liitrit ja sõiduulatus elektriga 482–559 km[1], mis tähendab suurepärast sobivust nii igapäevasteks linnasõitudeks kui ka pikemateks teekondadeks. Muljetavaldav sportlik võimsus maanteel on 250 kW (340 hj) ja auto kiirendab 0–100 km/h 6,1 sekundiga. BMW i5 Touringul on intelligentsed juhiabisüsteemid, mis toetavad juhti keerukates sõidu- või parkimisolukordades.


    Ja mahuka pakiruumiga BMW i5 Touring on lisaks veel ka sportlik ja stiilne. Välimust ilmestavad täpsed kontuurid ja sihvakad jooned. Valgustatud BMW Iconic Glow neerukujuline iluvõre rõhutab imposantselt sõiduki esiosa, eriti pimedas. Koos uute väljendusrikaste esituledega rõhutab see BMW-le iseloomulikku „neljasilmset nägu“.


    Salongis ootab sind parim võimalik meelelahutus. Pole tähtis, kas sulle meeldib videoid striimida, mängida või erakordselt hea helisüsteemi kaudu muusikat kuulata – valikuid on rohkesti, tänu millele saab igast sõidust tõeline multimeediaelamus. Bowers & Wilkinsi ruumilise heli süsteemi kaudu kõlab muusika kristallselgelt. 16-st kõlarist ja bassikõlarist koosnev 655-vatine ruumilise heli süsteem edastab imeliselt kaasahaaravat heli.

    BMW i5 eDrive40 Touring[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 19,3–16,6; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 482–559

    BMW i5 M60 xDrive Touring

    BMW i5 M60 xDRIVE TOURING (G61).

    Täiselektriline BMW i5 M60 xDrive Touring ei tekita kohalikku heidet. Kuid auto sportlik sõidustiil ja dünaamiline disain jätavad kõikjal kustumatu mulje.

    Võimas 442 kW (601 hj) mootor suudab saavutada tippkiiruse 230 km/h ja kiirendab 0–100 km/h 3,9 sekundiga. Ja tänu pidurisüsteemile M Sport suudab auto sama kiiresti ka seisma jääda. Adaptiivne M-vedrustus Professional reageerib kiirelt igale olukorrale ning tagab koos nelja ratast hõlmava aktiivrooliga suurepärase mugavuse ja kontrolli.
     

    Näitajad ei jää alla mootorispordimasinatele ja samal ajal on auto sõiduulatus elektriga 441–503 km[1].

    Tänu 570–1 700-liitrisele pakiruumile on selles elektrisõidukis rohkesti ruumi nii igapäevasteks linnasõitudeks kui ka pikemateks retkedeks – ja samas jätab sõiduk igati sportliku mulje. M-tagaspoiler ja muud detailid, nagu käsitsi valmistatud M-süsinikkiust küljepeeglikatted, loovad väga dünaamilise mulje. Sõiduki välimusele annavad viimase lihvi eksklusiivsed M-kõrgläikega välised ehisdetailid Shadowline. Valgustatud BMW neerukujuline iluvõre Iconic Glow on pimedas tõeliselt pilkupüüdev ja sellesse on integreeritud sõiduki mootorispordi päritolu rõhutav M-i logo.

    Kuid ka sõiduki salongis on tunda M-i pärandit. M-i sportistmed pakuvad täiuslikku tuge, eriti dünaamilistes sõiduolukordades, samas kui M-ile omane näidikupaneel rõhutab veelgi auto sportlikku sõidustiili. BMW i5 M60 xDrive Touringule on võimalik soovi korral paigaldada ka vegan-salongisisustus.

    BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,9–18,4; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 441–503

    BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,9–18,4; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 441–503

    BMW i5 Sedaan toonis Frozen Pure Grey metallik Vahemere-äärsel rannikuteel

    ESIMENE PÕLVKOND (G60).

    2023. aastal kuulutab BMW i5 sedaan uue ajastu saabumist. See on esimene täiselektrilise ajamiga BMW 5. seeria mudel. 250 kW (340 hj) võimsusega pakub BMW i5 eDrive40 sedaan põnevat ja sportlikku sõiduelamust. Auto 482–559 km[1] sõiduulatus teeb selle igapäevasõitude jaoks praktiliseks ja tagab meelerahu ka pikkadel vahemaadel. Suurema turvalisuse ja mugavuse tagavad ulatuslikud juhiabisüsteemid, nagu juhtimisassistent Professional ja BMW Live Cockpit Professional.

    BMW i5 sedaan jätkab visuaalsest küljest BMW 5. seeria edulugu, mida on täiendatud funktsionaalsete disainidetailidega. Mudeli välimust iseloomustavad BMW-le omased proportsioonid: pikk teljevahe, pikendatud kapotiosa ja voogav katusejoon. Sõiduki luksuslikku olemust rõhutavate tipphetkede hulka kuuluvad valgustatud BMW neerukujuline iluvõre Iconic Glow, suur panoraamkatus ja kristalne interaktiivriba.

    BMW i5[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,6–15,9; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 455–582 

    BMW i5 Sedaan M60 xDrive toonis Fire Red metallik, pargitud erksavärvilise parkimismaja katusele

    BMW i5 M60 xDRIVE SEDAAN (G60).

    BMW i5 M60 xDrive sedaan toob sõitjateni tõelise BMW M-mudeli jõu. Särtsakad 442 kW (601 hj) teisendatakse tippkiiruseks 230 km/h. 0–100 km/h suudab mudel sprintida vaid 3,8 sekundiga. Ja tänu BMW M Sport pidurisüsteemile saab see kiiresti ka pidama. Intelligentne nelikveosüsteem BMW xDrive kohandab sõidukit uute tingimuste järgi sekundi murdosa jooksul. Tulemuseks on optimaalne haarduvus ja stabiilsus. Nelja ratast hõlmav aktiivrool samaväärselt paindlik – väle parkimisel ning stabiilne suurtel kiirustel. Täiselektrilise sõiduulatusega kuni 457–515 km[1] on auto ideaalselt varustatud nii igapäevasõitude kui ka pikkade reiside tegemiseks.

    BMW i5 M60 xDrive sedaani võimsus kajastub ka auto välimuses. Eriti just öösel on valgustatud BMW neerukujuline iluvõre Iconic Glow tõeline pilgupüüdja. Soovi korral saab välimust süsinikkiust detailidega veelgi täiustada, valides näiteks meisterliku käsitööna valminud küljepeeglikatted. Või hoopis M-antitiiva, mis teeb sõiduki suurtel kiirustel veelgi stabiilsemaks.


    Sportlik on ka salong. Hingavad sportistmed pakuvad optimaalset tuge. Ikoonilised M-stiilis näidikud täiustavad näidikukuva põnevat ja dünaamilist ilmet. Lisavarustusena pakutava ruumilise heli süsteemiga Bowers & Wilkins saab juhikohast soovi korral kontserdisaal. 17 kõlarit ja 655 vatti võimaldavad sinu lemmiklauludel väljendada kogu oma emotsioonide ulatust.

    BMW i5 M60 xDrive[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,5–18,2; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 457–515

    BMW i7.

    BMW i7 on esimene täiselektriline luksussedaan. See liidab endas elektrilise sooritusvõime ja põneva meelelahutuse, luues unustamatu sõidukogemuse.

    BMW i7 Sedaan toonis Frozen Deep Grey metallik, pargitud futuristliku hoone katuse alla

    ESIMENE PÕLVKOND (G70).

    BMW i7 on uue luksusklassi esindaja. Alates 2022. aastast on mudel näidanud, et elegantsus, silmapaistvad sõiduomadused ja jätkusuutlikkus pakuvad koos enamat kui nende osade summa.

    Välisilme kõneleb monoliitses disainikeeles, samas tõmbab endale tähelepanu ikooniline esiosa. Valgustatud neerukujuline iluvõre jätab kestva mulje. Voolujoonelistest kaheosalistest LED-esituledest õhkub elegantsust. Soovi korral on saadaval ka Premium-versioon: Swarovski kristallidega BMW Iconic Glow kristallesituled. Koos muljetavaldavate „Võimsa sisenemise hetkede“ valgusefektidega pakub juhitervitusfunktsioon unustamatuid mälestusi.

    Salongi kaunistavad kvaliteetmaterjalid. Merino nahk, kašmiirvill ja Swarovski kristallid loovad luksusliku õhkkonna. BMW interaktiivriba multifunktsionaalne kristallelement ühendab endas nii visuaalse kui ka puutetundliku juhtimise. Koos suure eraldusvõimega 14,9-tollise BMW kumerekraaniga loob see ainulaadse multimeediast pakatava juhikoha.

    Uues BMW i7-s naudivad täielikku mugavust ka kaassõitjad. Avar 31,3-tolline BMW kinoekraan loob suuremõõtmelise kinoõhkkonna. Ruumilise heli süsteemi Bowers & Wilkins Diamond pakutud kristallselge 4D-heli pakub tagaistujate silmadele ja kõrvadele ainulaadselt kaasahaaravat kogemust.

    Meisterlikud 400 kW (544 hj) võimaldavad BMW i7 xDrive60 saavutada täiselektriliseks sõiduulatuseks kuni 624 km[1], sealjuures toimub sõitmine kohalike heitmeteta ja peaaegu hääletult. Selle asemel tagab akustilise õhkkonna BMW IconicSounds Electric. Selle igat sõidurežiimi saatva heliriba on komponeerinud Hans Zimmer.

    Tootmisperiood: alates 2022. aastast
    Sõidukiajami üldandmed: võimsus kW (hj): elektrimootor, 335–485 kW (455–659 hj)
    Pikkus / laius / kõrgus mm: 5391 / 1950 / 1544

    BMW i7[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 23,7–18,5; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 490–624

    BMW i7 M70 xDrive Sedaan Individuali kahetoonilise värviviimistlusega, modernses arhitektuurirajatises, taustaks mägipanoraam

    BMW i7 M70 xDRIVE (G70).

    2023. aastal saavad omavahel kokku uus elektriline luksusklassi mudel BMW i7 ja BMW M-i jõuline sooritusvõime. Selle tulemuseks on BMW i7 M70. Võimas (485 kW (659 hj)) BMW M eDrive-mootor kiirendab auto 0–100 km/h vaid 3.7 sekundiga. Põhivarustusena kaasasolev funktsioon Executive Drive Pro ning nelja ratast hõlmav aktiivrool ja adaptiivne kahe silla õhkvedrustus parandavad sõidudünaamikat veelgi. Tõhusust suurendavad samal ajal kergekaaluline konstruktsioon ja aerodünaamiline disain, mis võimaldavad BMW i7 M70-l saavutada sõiduulatuseks kuni 486–559 km[1]. Nii jõuad sa kõigisse igapäevasihtkohtadesse vaid elektrimootori jõul, sealjuures ilma kohalike heitmeteta ja peaaegu hääletult.

    Kõik need muljetavaldavad omadused kajastuvad ka välisilmes. Laiendatud kõrgläikega mustast M Shadow Line välisvarustusest õhkub eksklusiivsust. Aerodünaamiliselt optimeeritud M-antitiib ja musta värvi M Sport pidurisüsteem näitavad, et see auto on valmis tegutsema. Eestvaates õhkub tugevat isikupära rabavast neerukujulisest iluvõrest, eriti koos Iconic Glow valgustusega, mis on tõeline pilgupüüdja eeskätt just öösel. Päevasel ajal tõmbab ainulaadse omadusena kõigi tähelepanu lisavarustusena pakutav BMW Individuali kahetooniline värviviimistlus.


    Väljast sportlik ja elegantne, seest mugav ja luksuslik. Õhkkonda täiustavad kvaliteetmaterjalid, nagu kašmiirvill ja Swarovski kristallid. Need on liidetud uuenduslike tehnoloogiatega, nagu BMW interaktiivriba ja BMW kumerekraan. Tagaistmel saadab suur 31,3-tollise diagonaaliga BMW kinoekraan reisijad kinolikule teekonnale, millega käib loomulikult kaasas 4D-heli lisavarustusena pakutavalt ruumilise heli süsteemilt Bowers & Wilkins Diamond.


    Tootmisperiood: alates 2023. aastast
    Sõidukiajami üldandmed: võimsus kW (hj): elektrimootor, 485 kW (659 hj)
    Pikkus / laius / kõrgus mm: 5391 / 1950 / 1544

    BMW i7 M70 xDrive[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 23,9–20,8; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 486–559

    BMW iX.

    Uue põlvkonna sõiduk. Täiselektriline BMW iX pakub jätkusuutlikku luksust. Elegantne minimalism. Tipptasemel mootoritehnoloogia. Siin kohtuvad maksimaalne mugavus, monoliitne disain ja ainulaadne avarustunne.

    BMW iX elektrimaastur toonis Autumn Red, sõitmas linnakeskkonnas peatänaval.

    ESIMENE PÕLVKOND (i20).

    BMW iX-i teedrajav meelsus paistab silma juba välisilmest. Mudeli puristliku vormi rõhutamiseks piisab vaid mõnest üksikust iseloomulikust joonest. Sujuvalt integreeritud detailid täiustavad seda efekti veelgi. Sõiduki topeltesituled on BMW ajaloo kitsaimad. Väljendusrikas vertikaalne BMW neerukujuline iluvõre paneb täiusliku punkti esiosa T-kujule. Kerega tasapinnalised uksekäepidemed, raamita uksed ja ruudukujulised rattakoopad jätavad ekstravagantse mulje ka külgvaates.

    Ent BMW iX on varustatud ka muljetavaldava tehnoloogiaga. Kaks võimast elektrimootorit ja elektriline nelikvedu BMW xDrive liidavad BMW X-mudelite DNA elektrilise ajamisüsteemiga. Mudelivariant BMW iX xDrive40 pakub võimsusena 240 kW (326 hj) ning sõiduulatust kuni 435 km[1]. BMW iX xDrive50 on aga veelgi jõulisem: selle võimsus on 385 kW (523 hj) ja sõiduulatus kuni 633 km[1]. Kiirlaadimisjaamades saab mõlema auto akud laadida 10% pealt 80% protsendini alla 40 minutiga[2]. Samuti on mõlemas sõidukis uuenduslikud tehnoloogiad, nagu BMW iDrive ning ulatuslikud juhiabi- ja meelelahutussüsteemid.

     

    Tootmisperiood: alates 2021. aastast
    Sõidukiajami üldandmed: võimsus kW (hj): elektrimootor, 240–455 kW (326–619 hj)[3]
    Pikkus / laius / kõrgus mm: 4953 / 1967 / 1695–1696

    BMW iX[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 24,7–19,4; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 403–633

    BMW iX M60 elektrimaastur toonis Storm Bay metallik, sõitmas kulunud pinnasteel keset loodust

    BMW iX M60 (i20).

    BMW iX M60 on esimene elektriauto M-i linnamaasturite segmendis. See toob jõulise ja kohalike heitmeteta sooritusvõime igapäevasõitudeni.

    Kaks täiselektrilist BMW eDrive-mootorit pakuvad 455 kW (619 hj) võimsust[3]. Pöördemoment 1 015 Nm[3] on alati sprindivalmis. BMW IconicSounds Electric muudab isegi heli tõeliselt erakordseks kogemuseks. Kuni 501 - 564 km[1] sõiduulatusega jõuad iga päev muretult sihtkohta.

    Välisilmes domineerib progressiivne disainikeel: monoliitne, sportlik ja modernne. Ning dünaamiline esiosa oma suure vertikaalse BMW neerukujulise iluvõre, kitsaste topeltesitulede ja kolmeosalise esispoileriga on tõeline tõmbenumber. Külgvaates ei ole 22-tollistel M-i aerodünaamilistel velgedel toonis Titanium Bronze võimalik mulje avaldamisel ebaõnnestuda. Shadow Line’i tuledega tagaosa on samavõrd rabav. Ning ülaltpoolt külvab salongi valgusega üle lisavarustusena pakutav klaasist panoraamkatus Sky Lounge.

    Salong on selge ja minimalistlik. Tehnoloogia on alati omal kohal, kuid nutikalt varjatud. Selle fenomeni nimeks on Shy Tech: tipptehnoloogia on integreeritud elegantselt sõiduki disaini. Näiteks kõlarid on salongi nähtamatult integreeritud. Nuppudest on alles jäetud vaid kõige olulisem. Paigaldatud tehnoloogia mõju on seega nii stiilne kui ka uuenduslik. Raamita BMW kumerekraanil toimetavad BMW Live Cockpit Professionali intelligentsed funktsioonid sind intuitiivse puute- või hääljuhtimise kaudu mugavalt ja elegantselt sihtkohta.

    BMW iX M60[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 24,7 - 21,9; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 501 - 564

    BMW i4.

    BMW i4 on BMW esimene täiselektriline Gran Coupé. See mudel annab suurepärasele elektrilisele sõidudünaamikale, mugavusele ja igapäevpraktilisusele uue tähenduse. Jõulise BMW i4 M50-na kannab see endas BMW M-i DNA-d.

    BMW i4 Gran Coupé toonis Mineral White metallik, sõitmas laial teel suurel kiirusel läbi kõrbe

    ESIMENE PÕLVKOND (G26).

    Täiselektriline BMW i4 Gran Coupé mõjub muljetavaldavalt ja enesekindlalt. Selle disain esitleb oma uuenduslikku loomust ka välismaailmale. Neerukujuline iluvõre on vertikaalne, esituled on dünaamilise kaldenurga all ning tagumised rattakoopad rõhutavad heldelt auto laiust.

    BMW i4 eDrive40 Gran Coupé pakub 250 kW (340 hj) võimsust ja hetkega saadaolev maksimaalne pöördemoment tõotab sportlikku elektrilist sõiduelamust. Mudeli uuenduslik ajamikontseptsioon hoiab seda ka püsivalt tõhusana. Ideaalne on ka mugavus, sest BMW i4 Gran Coupé liugleb tänavatel peaaegu hääletult.


    Optimeeritud kaalujaotus ning omavahel kooskõlas šassii- ja ajamikomponendid teevad ka roolimise erakordselt meeldivaks ja täpseks. Mudeli sõiduulatus on kuni 590 kilomeetrit[1], millega jõuad sa kõigisse igapäevasihtkohtadesse.


    Tootmisperiood: alates 2021. aastast
    Sõidukiajami üldandmed: võimsus kW (hj): elektrimootor, 210–400 (286–544)
    Pikkus / laius / kõrgus mm: 4783 / 1852 / 1448

    BMW i4[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 22,5–15,8; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 406–590

    BMW i4 Gran Coupé M50 toonis Tanzanite Blue järvelähedasel mägiteel, taustal päikesetõus

    BMW i4 M50 (G26).

    BMW i4 M50 pakub BMW M-mudelite sportlikku sooritusvõimet – jõuallikaks on sealjuures üksnes elekter. Sõidukit viivad edasi kaks viienda põlvkonna BMW M eDrive-mootorit. Režiimis Sport Boost pakub mudel jõulist 400 kW (544 hj) võimsust, mis lennutab selle sujuvalt 0–100 km/h vaid 3.9 sekundiga, taustaks BMW M IconicSounds Electricu väljendusrikas heliriba. Kõrgsoorituslik M Sport pidurisüsteem peatab auto täpselt sama jõuliselt. Põhivarustusena paigaldatud kohanduv M-vedrustus tagab maksimaalse täpsuse ja ka meelerahu, sest kuni 520-kilomeetrine täiselektrilise sõiduulatusega [1] ei ole pikad vahemaad enam mingi probleem.

    Välisilmes ei ole BMW M-i ja BMW i sulandumine ilmne mitte ainult detailides, nagu M-logo neerukujulisel iluvõrel või ikooniline BMW i sinine rõngas BMW logo ümber – kogu disain on aerodünaamiliselt optimeeritud, alates suletud M-i neerukujulisest iluvõrest kuni väljendusrikaste difuusorielementide ja M-antitiivani.


    Pilk salongi paljastab läbinisti juhile orienteeritud juhikoha. BMW kumerekraan on paigutatud täielikult näoga juhi suunas. Koostoimes voolujoonelise armatuurlauaga loob see selge ja modernse välimuse. M-värvides kontrastõmblustega M-rool on sportliku välimusega, kuid samas ka meeldivalt käespüsiv. Hingavad M-sportistmed tagavad mugavuse kõigile autosviibijatele. Isegi siis, kui autos olles nende pulss kiireneb!


    Tootmisperiood: alates 2021. aastast
    Sõidukiajami üldandmed: võimsus kW (hj): 400 (544)
    Pikkus / laius / kõrgus mm: 4783 / 1852 / 1448

    BMW i4 M50[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 22,5 - 18;  sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 415 - 520

    BMW iX3.

    Esimese täiselektrilise linnamaasturina ühendab BMW iX3 säästvad tehnoloogiad ja end tõestanud linnamaasturi omadused, mille tulemuseks on mugav, vastupidav ja jõuline sõiduk. Intelligentsed laadimislahendused kohtuvad maksimaalse sõidudünaamikaga. Üldpildile panevad väärika punkti selged ja jõulised disainikontuurid.

    BMW iX3 elektrimaastur toonis Kashmir Silver metallik, sõitmas mööda Vahemere-äärset teed

    ESIMENE PÕLVKOND (G08).

    Elektriajamiga BMW iX3 saabub esmakordselt turule 2021. aastal. Ikooniline BMW i neerukujuline iluvõre näitab auto elektrilist loomust juba esimesest silmapilgust. Salongis annab jätkusuutlikkuse õhkkonda edasi põhivarustusse kuuluv sinine BMW i meeleoluvalgustus. Uuenduslik ajam käib tööle sinisest Start/Stop-nupust. Mudeli vastutustundlik lähenemine ulatub aga sügavamale: BMW iX3 elektriajam ei kasuta kuskil haruldasi muldmetalle, kuid 120–210 kW (163–286 hj) võimsusega on see siiski erakordselt jõuline. Regeneratiivpidurdust ehk pidurdusenergia rekuperatsiooni saab seada neljale erinevale tasemele, et sobida sinu eelistatud sõidustiiliga. Nii saab BMW iX3-ga sõita kuni 471 km[1]. Ning teel olles saab laadida sõiduki kiirlaadimisjaamas 10 protsendilt 80 protsendile[2] umbes 31 minutiga.

    Tootmisperiood: alates 2020. aastast
    Sõidukiajami üldandmed: võimsus kW (hj): elektrimootor, 120–210 (163–286)
    Pikkus / laius / kõrgus mm: 4734 / 1891 / 1668

    BMW iX3[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 18,0–17,6; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 461–471

    BMW iX1.

    BMW iX1 on BMW esimene kompaktlinnamaastur. Selle disain on ühtaegu modernne ja enesekindel. Rabavad proportsioonid kohtuvad monoliitse disainikeelega. BMW eDrive teeb sõidudünaamika jõuliseks ja tõhusaks.

    BMW iX1 elektrimaastur toonis Alpine White, sõites teel läbi kivise mägimaastiku

    ESIMENE PÕLVKOND (U11).

    BMW iX1 saabub turule 2022. aastal. Esimese täiselektrilise kompakt-SAV-na on see BMW X-mudelite seas elektriline esmajärgu mudel.

    Ühest küljest on sel BMW X-ile omane valmidus jõuliselt tegutseda, teisest küljest on see uhke BMW eDrive-tehnoloogia tõhususe üle. Mudelil on eriti lame kõrgepingeaku, mis on paigaldatud sõiduki põhja. Samuti on autol tõhus rekuperatsioonisüsteem, mis tagastab pidurdamisel tekkinud energia.


    Jõuliselt püstiste proportsioonide ja prominentse esiosaga õhkub BMW iX1 välisilmest sportlikkust. Mudeli turuletulekul annavad kapoti all peituvast uuenduslikust ajamitehnoloogiast märku sinised rõhujooned. Modernne salong teeb nauditavaks ka pikemad teekonnad. Reisijad saavad mõnuleda aktiivistmetes, mis on eraldi elektriliselt reguleeritavad. Elegantne raamita BMW kumerekraan võimaldab intuitiivset hääl- ja puutejuhtimist. Ekraan on ka võimsa BMW iDrive’i liideseks.


    Tootmisperiood: alates 2022. aastast
    Sõidukiajami üldandmed: võimsus kW (hj): elektrimootor, 150–230 kW (204–313 hj)[3]
    Pikkus / laius / kõrgus mm: 4500 / 1845 / 1616

    BMW iX1[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 18,1–15,4; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 417–474

    BMW i3.

    BMW i3 on teerajaja. Turuletulekust saati on see ühendanud endas erakordse sõidudünaamika ja tulevikku suunatud tehnoloogia. Ringlussevõetud materjalide arukas kasutamine toob esiplaanile jätkusuutlikkuse.

    Valge elektriline väikeauto BMW i3 sõidab Rooma arhitektuuri ees

    ESIMENE PÕLVKOND (i01).

    BMW i3 saabub turule 2013. aastal. See ei ole mitte ainult esimene standardtootmises elektriline BMW – ühtlasi on see esimene seeriatootmisauto, mis ühendab endas süsinikkiuga tugevdatud plastist sõitjateruumi ning alumiiniumist šassii. See tähendab, et sõiduk kaalub kõrgepingeakule vaatamata sama palju, kui tavapärane sisepõlemismootoriga kompaktauto. Lisaks on paljud sõiduki osad valmistatud taastuvtoorainest.

    Mudeli elektrimootor saavutab võimsuseks 125 kW (170 hj). Pöördemoment annab edasi elektrivõimsuse täieliku jõu isegi kergeima pedaalipuudutuse korral. 2017. aastal tuleb turule 10 kW (14 hj) võimsam BMW i3s. See tähendab, et mudel suudab kiirendada 0–100 km/h 6,9 sekundiga ehk 0,4 sekundit kiiremini kui BMW i3.


    2016. aastal lisatakse 33,2 kWh aku. 2018. aastal suureneb selle mahtuvus aga lausa 42,2 kWh-ni. Nii saavutab BMW i3 sõiduulatuseks 307 km (WLTP)[1]. Vähemalt 50 kW-ses kiirlaadimisjaamas saab sõiduki aku täielikult laetud vaid 1,4 tunniga. Tootmisliinilt veereb maailma teedele kokku üle 250 000 BMW i3 ja BMW i3s-i.


    Tootmisperiood: 2013–2022
    Sõidukiajami üldandmed: võimsus kW (hj): elektrimootor, 125–135 (170–184), kuni 2018. aastani saadaval lisavarustusena pakutava Range Extenderi süsteemiga (bensiinimootor 0,65 liitrit, 28 kW (38 hj))
    Pikkus / laius / kõrgus mm: 3999–4011 / 1775 / 1578

    BMW i3[1][4]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 16,6–15,3; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 278–307

    BMW i8.

    BMW i8 on esimene seeriatootmisesse jõudnud pistikhübriidajamiga sportauto. 2009. aasta rahvusvahelisel autonäitusel esitletakse esimest korda terviklikku kontseptsiooni, mis ühendab endas järjekindlalt jätkusuutliku lähenemise ja silmapaistvad sõiduomadused, kombineerituna futuristliku ja enesekindla disainiga.

    Hõbedane BMW i8 pistikhübriid-sportauto, pargitud pealinnas uhke hotelli ees

    ESIMENE PÕLVKOND (i12, i15).

    BMW i8 on varustatud uuendusliku hübriidmootoriga, mille esirattaid liigutab elektrimootor ja tagarattaid BMW TwinPower Turbo kolmesilindriline bensiinimootor. Selle tulemusena tarbib see väikeautoga võrdväärselt vähe bensiini, kuid pakub sealjuures sportauto sooritusvõimet. Ainuüksi elektrimootori jõul saavutab kupeemudel tippkiiruseks 120 km/h. Kuni 2019. aastani on kombineeritud võimsuseks 266 kW (362 hj), misjärel tõuseb see lausa 275 kW-ni (374 hj).

    BMW i8 tõstab lati kõrgemale ka visuaalsest küljest. Tegemist on esimese lasertuledega varustatud seeriatootmises sõidukiga, mis on 2018. aastast alates saadaval ka Roadster-versioonina. Kokku toodeti neid märgilise tähtsusega mudeleid 20 500 tükki.


    Tootmisperiood: 2013–2020
    Sõidukiajami üldandmed: võimsus kW (hj): pistikhübriid-bensiinimootor 266–275 (362–374)
    Pikkus / laius / kõrgus mm: 4689 / 1942 / 1289–1291
    Sõiduulatus elektriga, km (NEDC)[1][4]: kuni 55 kilomeetrit

    BMW i5[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 18,9–15,9; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 497–582

    KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED.

    Tarbimisväärtused ja CO₂-heide.

    BMW i4
    Energiatarve kWh / 100 km: 22,5–15,8
    Sõiduulatus elektriga, km: 406–590

     

    BMW i4 M50
    Energiatarve kWh / 100 km: 22,5–18,0
    Sõiduulatus elektriga, km: 415–520

     

    BMW iX3
    Energiatarve kWh / 100 km: 18,0–17,6
    Sõiduulatus elektriga, km: 461–471

     

    BMW iX
    Energiatarve kWh / 100 km: 24,7–19,4
    Sõiduulatus elektriga, km: 406–633

     

    BMW iX M60
    Energiatarve kWh / 100 km: 24,7–21,9
    Sõiduulatus elektriga, km: 501–564

     

    BMW iX1
    Energiatarve kWh / 100 km: 18,1–15,4
    Sõiduulatus elektriga, km: 417–474

     

    BMW i7 
    Energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 19,6–18,4
    Sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 591–625

     

    Ametlikud andmed energiatarbimise ja elektrilise sõiduulatuse kohta määrati kindlaks kohustusliku mõõtmismenetluse kohaselt ja need vastavad tüübikinnituse ajal kehtinud määrusele (EL) 715/2007. WLTP väärtused võtavad sõiduulatuse vahemike puhul arvesse kogu lisavarustuse. Alates 01.01.2021 värskelt tüübikatsetatud sõidukite kohta ei esitata enam NEDC andmeid, vaid ainult WLTP väärtusi. Lisateavet WLTP- ja NEDC-mõõtmismenetluste kohta leiad aadressilt https://www.bmw.ee/et/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/kutusekulu-heitkogused.html.