Kontrolli, kas nii telefonil kui ka sõidukil on Bluetooth® sisse lülitatud. Kui ühendust ei looda, siis kontrolli oma mobiilseadme ekraani.
Mõned mobiiltelefonid nõuavad ühenduse loomisel iga kord kinnitust. Rohkem teavet selle kohta saab mobiiltelefoni kasutusjuhendist.
Kui mobiiltelefonil ei õnnestu automaatne ühenduse loomine ka pärast mitut katset, võib selle lahendada mobiiltelefoni täielik väljalülitamine ja uuesti sisselülitamine, aku korraks eemaldamine või mobiiltelefoni tehaseseadete taastamine. Enne mobiiltelefoni lähtestamist on tungivalt soovitatav andmed varundada.
Rohkem teavet selle kohta saab mobiiltelefoni kasutusjuhendist.
Kontrolli ka, kas registreerimise teave on olemas nii sõidukis kui ka mobiilseadmes. Kui see nii ei ole, kustuta olemasolevad registreerimiskirjed ja tee registreerimisprotsess uuesti läbi.
Püsiva või stabiilse ühenduse loomine ei õnnestu (st esinevad korduvad Bluetooth-ühenduse katkestused) sageli mobiilseadme riistvara vea või mobiilseadmes olevate andmete (telefoniraamatu kirjed, tekstisõnumid, kõnelogid) tõttu. Sellistel juhtudel on soovitatav taastada mobiiltelefoni algseaded (vajaduse korral tuleb andmed enne varundada).