Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.
BMW TELESERVICES.
Suurem mugavus ja turvalisus parima ühendusega.
Järgmine õlivahetus, sõiduki kontroll või uued piduriklotsid. Enam ei pea sul need kohtumised meeles olema. Nõjatu tahapoole ja lõõgastu – sinu BMW teab ise millal ja millist teenindust see vajab ning saadab automaatselt sõidukiga seotud teabe BMW-le. Sinu eelistatud BMW Service Partner pääseb seejärel andmetele kiiresti ligi ja võtab sinuga kohe ühendust. BMW ConnectedDrive BMW TeleServices annab sulle vabaduse teha, mida tegelikult tahad.
BMW TELESERVICES ÜLEVAADE.
BMW TeleServices on uuenduslik BMW ConnectedDrive'i teenus, mis pakub maksimummugavust ja laseb sul keskenduda olulisimale elus. BMW TeleServices kaudu saab sinu eelistatud BMW Service Partner BMW-lt üksikasjalikku sõiduki seisukorda puudutavat teavet, mis oli varem kättesaadav ainult töökoja külastamisel. Sellega tagatakse sõidukile personaalne hooldus ja kiire reageerimine tõrke korral.
Tänu automaatsele BMW TeleService-kõnele teab BMW, millal toimub järgmine hooldus. Seisukorral põhinev hoolduse (CBS) anduritega tuvastab auto hooldusvajadused ja edastab automaatselt kõik hooldusega seotud andmed BMW-le. Sinu eelistatud BMW Service Partner otsib andmed välja, on teenusevajadusest ja sõiduki olekust teadlik ning helistab sulle, et leppida vajadusel kokku töökoja aeg.
Käsitsi BMW TeleService-kõnega on võimalik mugavalt lasta BMW hoolduskeskusel sinuga ühendust võtta, saada kohandatud nõu või leppida vahetult kokku hooldusaeg. Sõiduk saadab hooldust puudutavad andmed BMW-le ühe nupuvajutusega. Sinu BMW Service Partner võtab teabe vastu, helistab sulle tagasi, vastab küsimustele ja võimaluse korral lepib kokku aja.
Avarii või tehnilise tõrke korral võib abi saamiseks aktiveerida BMW avariikõne, samas kui BMW TeleServices uuendus tagab selle, et mobiilseadmed ja meediamängijad on alati BMW-ga ühendatud. BMW TeleService Battery Guard jälgib usaldusväärselt sinu akut ööpäev läbi ja teavitab sind, kui aku laeng langeb alla teatud taseme.
BMW CONNECTED DRIVE.
BMW ConnectedDrive tähendab sõiduki, juhi ja välismaailma nutikat ühendust. See võimaldab sooritada ülesandeid kiiremini ja hõlpsamini ning jätab rohkem aega olulisimaks elus: pere, sõprade ja vaba aja veetmise jaoks. BMW ConnectedDrive'i raames tagab BMW TeleServices maksimaalse mugavuse hoolduse seisukohast ja tehnilise tõrke korral. BMW TeleServices funktsioonide kasutus on tasuta BMW ConnectedDrive'i klientidele, kes valivad ConnectedDrive Services või intelligentse hädaabikõne lisavarustuse. Sõiduki tarnimisel kliendile aktiveeruvad teenused automaatselt.
BMW TeleServices sinu unistuste sõidukile
Selgita eelnevalt välja, kas sul on võimalik BMW TeleServicesit oma unistuste sõidukis kasutada.
Eksklusiivne portaal BMW ConnectedDrive klientidele
Sinu andmed, kontaktid, kohad, sätted – kasuta My BMW ConnectedDrive portaali oma isikliku BMW ConnectedDrive'i kogemuse kujundamiseks.
Logi kohe sisse või registreeru, et selgitada välja, kas sul on võimalik kasutada oma sõidukis BMW TeleServices funktsioone. Niiviisi on sul alati ülevaade oma BMW ConnectedDrive teenustest ja võimalus neid hõlpsalt hallata.
AUTOMAATNE BMW TELESERVICE-KÕNE.
Automaatne BMW TeleService-kõne.
Käsitsi BMW TeleService-kõne.
BMW TeleService avariikõne.
BMW Teleservice Battery Guard.
BMW TeleService uuendus.
Kuidas automaatne BMW TeleService-kõne toimib
Seisukorral põhinev hoolduse (CBS) andurid jälgivad pidevalt vedelike (nt mootoriõli) taset ja kuluvkomponente (nt piduriklotse). Kui on vaja hooldusaega, edastab sinu BMW kõik hooldusega seotud andmed automaatselt BMW-le. Sinu eelistatud BMW Service Partner helistab sulle, et leppida vajadusel kokku aeg. Edastatavate andmete täpsuse tõttu on võimalik hooldusaeg täielikult ette valmistada kõikide vajalike komponentide ja varuosadega, nii et sõiduk jääb hoolduskeskusse võimalikult lühikeseks ajaks. Võid jäigad hooldusvahemikud unustada. Töökotta sõidad ainult vajaduse korral.
Kuidas käsitsi BMW TeleService-kõne toimib
Võid aktiveerida käsitsi BMW TeleService-kõne igal ajal sõiduki iDrive süsteemi kaudu. Kõik asjakohased andmed saadetakse BMW-le sinu sõidukist. Sinu eelistatud BMW Service Partner saab teate, milles tal palutakse sinuga ühendust võtta. Kui andmeid on hinnatud, helistab BMW Service Partner sulle, et leppida kokku aeg. Kogutud teave võimaldab eelistatud BMW Service Partneril täielikult valmis olla, tegeleda sinu isiklike vajadustega ja vajaduse korral tellida eelnevalt soovitud tarvikud.
How the BMW Teleservice Breakdown Call works
In the event of a breakdown or malfunction in your BMW, simply select BMW ConnectedDrive via the iDrive menu and the function Mobile Care. At the press of a button, you can transmit the current vehicle data to our Mobile Care specialists for evaluation. Our specialists are able to remotely diagnose your BMW as if it were in the workshop. With the help of an automatic voice connection our specialists will inform you about the condition of the vehicle and the next steps. They are often able to rectify certain problems remotely. If remote maintenance isn’t possible, a Mobile Care vehicle will be dispatched right away or you’ll be directed to the nearest BMW Service Partner. The vehicle data will be transmitted to the BMW Service Partner to ensure that he’s optimally prepared to service your vehicle.
Kuidas BMW TeleService Battery Guard toimib
Akut jälgitakse: kui aku laeng langeb alla teatud taseme, nt sisse jäetud seisutulede tõttu, aktiveerub BMW TeleService Battery Guard automaatselt ja teavitab sind viivitamatult tekstisõnumi või e-kirja teel olenevalt sellest, millise variandi BMW ConnectedDrive portaalis valisid. BMW TeleService Battery Guard jääb aktiveerituks, kuni järgmine korda oma BMW käivitad. Vajaduse korral võtab sinu eelistatud BMW Service Partner ühendust, et hooldusaeg kokku leppida.
Isikupärastamine
Battery Guard funktsioonid on üldjuhul saadaval põhiteenusena BMW TeleServicesilt. Battery Guardi tekstisõnumi või e-kirja saamiseks on vaja vaid teenust BMW ConnectedDrive'i portaalis kohandada, jättes oma mobiiltelefoni numbri või e-posti aadressi. BMW ConnectedDrive portaalis registreerimine ja konfigureerimine on eeldus BMW TeleService Battery Guardi täielikuks kasutamiseks.
Kuidas BMW TeleService uuendus toimib
Korrapärased juhile mõeldud uuendused tagavad BMW ühilduvuse mobiilseadmetega. Ava oma BMW iDrive'i menüüs üksuste „Settings“ (Sätted) ja „Software update“ (Tarkvarauuendus) kaudu BMW TeleService uuendus. Olenemata sellest, kas tegu on mobiiltelefoni või USB-meediamängijaga: kuvale ilmuvad kasutamiseks viimased tarkvarauuendused. Uuendused on tihti väiksed andmepaketid, mida on võimalik kiiresti alla laadida ja installida, tagades niiviisi selle, et sinu mobiilseadmed ning BMW on alati ajakohastatud ning säilitavad optimaalse ühendatuse, ilma et oleks vaja külastada BMW Service Partnerit.
KASUTUSE EELDUS
BMW TeleServices on saadaval paljudes riikides. Kasutamine eeldab intelligentse hädaabikõne või ConnectedDrive teenuste lisavarustust. Uuri täpsemalt kasutuse eelduse kohta.
SERVICE PARTNERITE HALDUS
Selgita välja, millise BMW Service Partneri juures sinu BMW on registreeritud või kuidas saad asendada selle eelistatud BMW Service Partneriga.
ANDMEKAITSETEADE
Võtame andmekaitset väga tõsiselt. Uuri täpsemalt BMW TeleService andmekaitsesuuniste kohta.
TINGIMUSED
Palun arvesta BMW TeleService tingimusi (T&C)
KKK.
Küsimused ja vastused BMW TeleServices kohta.
Kas sul on küsimusi BMW TeleServices kohta? Siit leiad vastused korduma kippuvatele küsimustele.
Kui palju maksab nende teenuste kasutamine?
BMW TeleServices kasutus on tasuta koos ConnectedDrive Services ja intelligentse hädaabikõne lisavarustusega. Sellisel juhul on võimalik kasutada teenuseid sõiduki sisseehitatud SIM-kaardi kaudu nii kodu- kui ka välismaal.
Milliste BMW sõidukite puhul on BMW TeleServices saadaval?
Iga BMW, millel on BMW ConnectedDrive Services (SA6AK) või intelligentne hädaabikõne (SA6AC) pakub ka BMW TeleServices (SA6AE).
Lisateavet annab sinu BMW Service Partner.Millisele BMW Service Partnerile BMW TeleServices kõne vaikimisi saadetakse?
Sõiduk saadab andmed BMW-le. Eelistatud BMW Service Partner pääseb andmetele ligi. Vaikimsi on seatud BMW Service partneriks Inchcape Motors.
Kas sõiduki vaikimisi BMW Service Partnerit on võimalik muuta?
BMW Service Partner on muudetav igal ajal. Nt kui oled kolinud ja soovid tagada, et sinu andmeid saab teine BMW Partner, kasuta ConnectedDrive Hotline'i või võta ühendust eelistatud BMW Service Partneriga.
Kuidas tagada see, et mu kasutatud autos on juurdepääs BMW TeleServicesile ning et teavitatakse mu BMW Service Partnerit.
BMW TeleServices tuleb sõidukis aktiveerida ja määrata oma eelistatud BMW Service Partnerile. Lisateabe saamiseks võta ühendust oma usaldatud BMW Service Partneriga.
Mida on vaja sõiduki edasimüügil silmas pidada?
Teavita ostjat BMW TeleServices funktsionaalsusest. Lisateavet vt veebilehelt www.bmw.com/teleservices. Teavita ostjat ka vormist, mida ta saab kasutada eelistatud BMW Service Partneri valimiseks.
Kuidas saab BMW TeleServices sõidukis aktiveerida?
Vaikimisi on BMW TeleServices tarnimisel juba aktiveeritud. Kui sul on selle kohta küsimusi, võta ühendust BMW Service Partneriga.
Kuidas saab BMW TeleServices sõidukis desaktiveerida?
BMW TeleServices saab igal ajal desaktiveerida. BMW TeleServices väljalülitamine on võimalik ainult kogu sõiduki ühenduvuse täieliku desaktiveerimise teel. See tähendab, et desaktiveeritakse ka sõidukisse paigaldatud SIM-kaart. Seetõttu ei ole sõiduki hädaabikõne aktiivne.
Desaktiveerimise kohta saab lisateavet veebilehelt www.bmw.nsc/connecteddrive