Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.
OLEME SINU JAOKS OLEMAS.
BMW JA MEIE EDASIMÜÜJAD ON SIIN, ET SIND TOETADA.
OLE BMW-GA ÜHENDUSES.
NAUDI BMW MAAILMA KODUST LAHKUMATA.
KÜSIMUSED JA VASTUSED.
Siit leiad vastused korduma kippuvatele küsimustele koroonaviiruse COVID-19 ja eriolukorra kohta.
Kas BMW esindused on klientidele avatud?
BMW esindused on avatud esmaspäevast reedeni. Vaata täpsemat infot teenusepakkuja lehelt. Kontaktid leiad: https://www.bmw.ee/et/fastlane/dealer-locator.html#/dlo/EE/et/BMW_BMWM.
Kas BMW teenindused on avatud?
Kõik teendused on avatud esmaspäevast reedeni. Vaata täpsemalt teenusepakkuja lehelt. Kontaktid leiad: https://www.bmw.ee/et/footer/metanavigation/contact.html.
Kas ma võin minna BMW müügiesindusse ja osta auto nagu tavaliselt?
BMW esindused on avatud esmaspäevast reedeni. Esinduse lahtiolekuajad ja kontaktid leiad: https://www.bmw.ee/et/fastlane/dealer-locator.html#/dlo/EE/et/BMW_BMWM.
Auto ostu soovi korral võta ühendust BMW esindusega.Mind huvitab uus/kasutatud BMW, kuid ma ei saa külastada esindust. Kas on teisi võimalusi?
Täpsema info ja müügipakkumise saamiseks palume ühendust võtta BMW müügiesindajaga ning kokku leppida millisel viisil või kuidas saab ta Teile rohkem infot saadaval olevate autode kohta edastada. Esinduste kontaktid leiad lehelt: https://www.bmw.ee/et/footer/metanavigation/contact.html.
Minu BMW vajab korralist hooldust. Kas ma saan broneerida teenindusaja?
Saate korraliseks hoolduseks sobiva aja broneerida, kui võtate ühendust teenusepakkujaga. Kontaktid leiate: https://www.bmw.ee/et/fastlane/dealer-locator.html#/dlo/EE/et/BMW_BMWM.
Minu BMW vajab hooldust/remonti. Kas ma saan broneerida teenindusaja?
Saate hoolduseks või remondiks sobiva aja broneerida, kui võtate ühendust teenusepakkujaga. Kontaktid leiate: https://www.bmw.ee/et/fastlane/dealer-locator.html#/dlo/EE/et/BMW_BMWM.
Olen broneerinud teenindusaja oma BMW-le, kuid kahjuks ei ole mul võimalik sel ajal tulla. Kas ma võin oma teenindusaja edasi lükata?
Loomulikult saate külastada BMW teenindust Teile sobival ajal. Võtke ühendust teenusepakkujaga ja leppige kokku Teile sobiv aeg. Kontaktid leiate: https://www.bmw.ee/et/fastlane/dealer-locator.html#/dlo/EE/et/BMW_BMWM.
Kas ma võin oma BMW praegu BMW hoolduskeskusesse remonti viia?
Võite oma BMW viia remonti Teile sobival ajal, tehes eelnevalt broneeringu BMW teeninduses. Võtke ühendust oma teenusepakkujaga: https://www.bmw.ee/et/fastlane/dealer-locator.html#/dlo/EE/et/BMW_BMWM.
Kas ma saan ka praegu asendusauto?
BMW asendusauto antakse välja läbi Mobile Care teenuse. BMW Mobile Care laiendatud autoabiteenus kehtib kõigile BMW sõidukitele 5 aastat alates esmase registreerimise kuupäevast.
Millised ettevaatusabinõud on kasutusel BMW esindustes?
BMW esindused pakuvad kontaktivaba teenindust ning inimeste ja töötajate turvalisuse eesmärgil on salongis tehtud ümberkorraldused ning järgitakse ohutu kauguse reegleid.
Tutvu lähemalt teenusepakkuja kodulehel kasutusele võetud reeglitega. Kontaktid leiad: https://www.bmw.ee/et/fastlane/dealer-locator.html#/dlo/EE/et/BMW_BMWM.
Kas on võimalik teeninduse kontaktivaba külastus?
Kõik BMW teenindused pakuvad kontaktivaba teenindust. Vaata lähemalt teenuse kirjeldust oma BMW teenusepakkuja lehelt või tee päring. Kontaktid leiad: https://www.bmw.ee/et/fastlane/dealer-locator.html#/dlo/EE/et/BMW_BMWM.
Kas ma saan sõlmida uue BMW liisingulepingu?
Uue BMW liisinglepingu saab sõlmida nagu tavaliselt kasutades finatsteenuspartnerite abi (Swedbank, Unicredit bank ja Citadele Leasing & factoring). Antud hetkel on BMW tehased peatanud töö, ning müügis on uued laos olevad autod ja kasutatud BMW-d, mida samuti on võimalik soetada läbi finantsteenuste partnerite. Võta ühendust oma BMW partneriga. https://www.bmw.ee/et/fastlane/dealer-locator.html#/dlo/EE/et/BMW_BMWM.
* Varem tellitud tehaseautodele mis saabuvad lähi kuudel pakume liisingut tavatingimustega.
Minu liisinguleping on lõppenud. Millega ma hetkel pean arvestama?
Liisinglepingu lõppemisel on 2 võimalust:
- ostate auto välja ning liisingleping lõppeb
- kui autot välja ei soovi osta, siis on võimalik auto trade-in programmiga BMW esindusse ning kasutada vana autot uue auto esimese sissemaksena.
Rohkem infot saad BMW esindusest või oma kodupangast.Kas mul on endiselt juurdepääs oma My BMW kontole?
BMW kinnitab, et Teil on endiselt ligipääs My BMW kontole.
Kas BMW ConnectedDrive ja BMW kaugjuhitavad teenused on kasutatavad?
BMW kinnitab, et BMW ConnectedDrive‘i teenused on saadaval nagu varem.
Kas BMW rikke- ja kahjukäsitlusteenused on endiselt saadaval?
Kõik kahjukäsitlusteenused on endiselt saadaval. Samuti toimib BMW Mobile Care teenus.
Kas uute autode tellimuste täitmisel on hetkel hilinemisi?
Tulenevalt ülemaailmsest eriolukorrast esineb tootmisseisakuid ka BMW tehastes, millest tulenevalt võivad hilineda ka uute sõidukite tarned. Monitoorime olukorda igapäevaselt ning kõikide võimalikke hilinemisi puudutavate klientidega oleme personaalselt ühendust võtnud.
Kas minu tellitud BMW jõuab kohale õigel ajal?
Kõikide võimalikke hilinemisi puudutavate klientidega oleme personaalselt ühendust võtnud.