BMW ja BMW partnerid toetavad meie kliente koroonaviirusest COVID-19 tingitud eriolukorra ajal, kus see on võimalik

OLEME SINU JAOKS OLEMAS.

OLEME SINU JAOKS OLEMAS.

BMW JA MEIE EDASIMÜÜJAD ON SIIN, ET SIND TOETADA.

Vaatamata koroonaviirusele COVID-19 on BMW teenused meie klientide jaoks kättesaadavad.

VÕTA MEIEGA ÜHENDUST.

Ükskõik, mis on mureks – BMW klienditeenindus on sinu jaoks olemas. Meie kvalifitseeritud töötajad vastavad kõikidele küsimustele ja toetavad sind igal võimalikul viisil.

BMW teeninduse kontaktid

Kontaktid leiad:

BMW partnerid ja esindused on klientide jaoks olemas vaatamata koroonaviirusele COVID-19.

SINU BMW PARTNER ON SINU JAOKS ALATI OLEMAS.

Soovid kokku leppida teeninduse aega või on küsimusi auto ostmise osas? Tänu tugevale esinduste võrgule on alati üks BMW partner sinu lähedal. Mis iganes on mureks, me oleme sinu jaoks olemas.

 

Meie teenused

  • Broneeringud
  • Ostunõustamine
  • BMW hooldus ja remont
  • BMW varuosad
  • Ja rohkemgi veel!
Sa võid alati kokku leppida teenindusaja oma BMW teeninduses

BRONEERI TEENINDUSAEG.

Kui sinu BMW vajab hooldust või remonti, võta meiega ühendust tavapärasel viisil. Võta ühendust oma BMW teenindusega ja broneeri sobivaim võimalik teenindusaeg.
BMW teeb kõik, mis tema võimuses, et kindlustada uute autode õigeaegsed tarned vaatamata koroonaviirusele COVID-19.

KAS MINU BMW SAABUB ÕIGEL AJAL?

Ootad pikisilmi oma uut BMW-d ja sul on küsimusi tarneaja kohta? Võta ühendust oma BMW edasimüüjaga ja saad teada kõik, mis vaja selle erilise päeva kohta.

SUL ON KÜSIMUS BMW FINANTSTEENUSTE KOHTA?

BMW finantsteenused toimivad vaatamata koroonaviirusele COVID-19

Liisinguleping lõpeb või mõtled uue BMW ostmisele? Võta meiega ühendust! Meie asjatundlikud spetsialistid leiavad sinu jaoks parima pakkumise.

SINU BMW CONNECTED DRIVE‘I KONTAKTISIK.

BMW kinnitab, et BMW ConnectedDrive‘i teenused on saadaval nagu varem.

BMW kinnitab, et BMW ConnectedDrive‘i teenused on saadaval nagu varem. Küsimuste korral on meie klienditeenindus loomulikult sinu jaoks alati kättesaadav.

 

Leia oma BMW partner:

OLE BMW-GA ÜHENDUSES.

Facebooki logo

FACEBOOK.

Jälgi meid Facebookis, et meiega vestelda, olla kursis viimaste uudistega ning saada vastused oma küsimustele.
Instagrami logo

INSTAGRAM.

Kõige värskemad BMW uudised Instagramis.
Facebooki logo

FACEBOOK.

Jälgi meid Facebookis, et meiega vestelda, olla kursis viimaste uudistega ning saada vastused oma küsimustele.
Twitteri logo

TWITTER.

Alati ajakohane: BMW uudised Twitteris.
Instagrami logo

INSTAGRAM.

Kõige värskemad BMW uudised Instagramis.
WhatsAppi logo

WHATSAPP.

Võta WhatsAppi kaudu ühendust meie klienditeenindusega ja saad vastused oma küsimustele.

NAUDI BMW MAAILMA KODUST LAHKUMATA.

Perekond istumas sohval sülearvuti ees

#PÜSI-TERVE: 7 KODUST TEGEVUST PRAEGUSES OLUKORRAS.

Need vahvad tegevused on maiuspalaks ka siis, kui pead olema toas.
YouTube‘i logo

BMW YOUTUBE'IS.

Külasta meie BMW YouTube‘i kanalit, et vaadata BMW uudiseid ja videoid.
Vahetame rada – BMW Podcast

BMW PODCAST.

Meelelahutus sinu kodus: BMW Podcast – Vahetame rada.
BMW muusika valik: Püsi kodus

MÕNUSAD RÜTMID.

Tunne ennast kodus hästi, kuulates mõnusaid rütme BMW muusika listist #PüsiKodus.

KÜSIMUSED JA VASTUSED.

Siit leiad vastused korduma kippuvatele küsimustele koroonaviiruse COVID-19 ja eriolukorra kohta.

Loe lisaks
  • Kas BMW esindused on klientidele avatud?
  • Kas BMW teenindused on avatud?
  • Kas ma võin minna BMW müügiesindusse ja osta auto nagu tavaliselt?
  • Mind huvitab uus/kasutatud BMW, kuid ma ei saa külastada esindust. Kas on teisi võimalusi?
  • Minu BMW vajab korralist hooldust. Kas ma saan broneerida teenindusaja?
  • Minu BMW vajab hooldust/remonti. Kas ma saan broneerida teenindusaja?
  • Olen broneerinud teenindusaja oma BMW-le, kuid kahjuks ei ole mul võimalik sel ajal tulla. Kas ma võin oma teenindusaja edasi lükata?
  • Kas ma võin oma BMW praegu BMW hoolduskeskusesse remonti viia?
  • Kas ma saan ka praegu asendusauto?
  • Millised ettevaatusabinõud on kasutusel BMW esindustes?
  • Kas on võimalik teeninduse kontaktivaba külastus?
  • Kas ma saan sõlmida uue BMW liisingulepingu?
  • Minu liisinguleping on lõppenud. Millega ma hetkel pean arvestama?
  • Kas mul on endiselt juurdepääs oma My BMW kontole?
  • Kas BMW ConnectedDrive ja BMW kaugjuhitavad teenused on kasutatavad?
  • Kas BMW rikke- ja kahjukäsitlusteenused on endiselt saadaval?
  • Kas uute autode tellimuste täitmisel on hetkel hilinemisi?
  • Kas minu tellitud BMW jõuab kohale õigel ajal?