BMW e-liikuvuse ülevaade BMW e-liikuvus

BMW ELEKTRILINE LIIKUVUS: VIIB HOMSESSE PÄEVA.

Liitu sinagi ja avasta BMW elektriautode ja pistikhübriidide maailm.

BMW ELEKTRILINE LIIKUVUS: VIIB HOMSESSE PÄEVA.Liitu sinagi ja avasta BMW elektriautode ja pistikhübriidide maailm.

Ligi viis aastakümmet uurimis- ja arendustegevust on viinud meid sinnamaale, et saame säästliku ja keskkonnahoidliku liikuvuse lõpuks erinevate elektrifitseeritud automudelite näol teedele tuua. Lisaks täiselektrilistele mudelitele, nagu uus BMW iX3 või BMW i3 ja BMW i3s, leiab meie valikust ka suurimas valikus pistikhübriidautosid, mis on loodud pakkuma parimat mõlemast maailmast kõikide elustiilide ja vajaduste jaoks. Muljetavaldav sõiduulatus ja BMW Chargingu kõikehõlmav pakett teevad elektrisõidukite kasutamisest ja nende laadimisest senisest paindlikuma, mugavama, lihtsama ja keskkonnahoidlikuma kogemuse. Autotootjana peame kinni Pariisi kliimaleppe eesmärkidest ning soovime olla kõige edukam ja säästlikum premium-pakkuja liikuvusvõimaluste loomisel. Lõppude lõpuks pole säästlikkus lihtsalt järjekordne trend, vaid üleskutse tegutsemiseks.

Loe lisaks

IGAÜKS LIIGUB TULEVIKU SUUNAS MÖÖDA OMA RADA.

BMW elektriline liikuvus.

Selleks et igaühel oleks sobiv valik, on BMW töötanud välja kolm erinevat elektrifitseeritud ja säästlikku liikuvuslahendust: elektriauto, pistikhübriid ja kerghübriid. Nii anname kõikidele oma klientidele mitmekülgse ja individuaalset lähenemist toetava valiku, parandades samas kogu oma autopargi ökobilanssi.

BMW e-liikuvus BMW eDrive’i tehnoloogiad BMW elektrisõidukid
BMW e-liikuvus BMW eDrive’i tehnoloogiad elektriauto

ELEKTRIAUTO.

100% elektrisõidunauding: elektriautoga sõitmist tuleb selle erilisuse hindamiseks omal nahal kogeda. Miski pole samaväärne elektrimootori vahetule ja ülimalt vastuvõtlikule reaktsioonikiirusele, kui vajutad jala gaasipedaalile, või selle pöördelistele kiirendusomadustele ja võrratult kiirele ja dünaamilisele sõidumaneerile. Ja muidugi see tunne, kui libised peaaegu täiesti vaikselt, nagu õhus hõljudes, läbi linnaliikluse ja mööda maateid. Avasta enda jaoks uus ja emotsioonideküllane sõidukogemus, millega kaasneb alatine vaimustus ning mis ei tekita kohalikke heitmeid, olenemata sellest, kuhu tee sind viib.
BMW e-liikuvus BMW eDrive’i tehnoloogiad hübriidauto pistikhübriid

PISTIKHÜBRIID.

Ülim ökonoomsus, mugavus ja sõidudünaamika: need on BMW pistikhübriidide peamised iseloomustajad. Meie pistikhübriidid on mitmekülgsemad kui mis tahes muud tüüpi sõidukid ning ühendavad parima mõlemast maailmast. Tänu elektrilisele sõidurežiimile saad alati valida endale sobivaima stiili ning viia kohalikud heitmed nulli vaid ühe nupuvajutusega. Nüüd saad elektrilises vaikuses läbi linnatänavate tööle sõita, nautides samas tuttavat sõidumugavust, mis on omane dünaamilisele ja sportlikule BMWle.
BMW e-liikuvus BMW eDrive’i tehnoloogiad hübriidauto kerghübriid

KERGHÜBRIID.

Kerghübriidtehnoloogiat kasutatakse klassikalise sisepõlemismootoriga sõidukites pidurdusenergia kogumiseks. See tähendab, et pidurdamisel või vabakäigul liikumisel tekkiv kineetiline energia konverteeritakse elektrienergiaks ja talletatakse lisaakus. Talletatud energiat saab kasutada sõiduki elektrisüsteemide käigushoidmiseks ning sisepõlemismootori toetamiseks. Selline süsteem vähendab kütusekulu ja CO₂-heidet. Rõhutatud tõhusam aeglustamine seevastu muudab sõidu märgatavalt dünaamilisemaks.
BMW e-liikuvus BMW elektriauto

Soovin lähemalt tutvuda BMW elektriautodega.

BMW e-liikuvus BMW pistikhübriid

Soovin lähemalt tutvuda BMW pistikhübriididega.

BMW elektriline liikuvus BMW taskuhääling vahetame rada elektriauto pistikhübriid

BMW TASKUHÄÄLING „VAHETAME RADA“.

„Vahetame rada“ on BMW ametlik taskuhääling. Seekordses osas selgitame, mis vahe on pistikhübriidil, kerghübriidil ja täiselektriautol, ja räägime veel paljust muust. Me teame, et e-liikuvuse valdkonnas kasutatavate tehnoloogiate üle on raske järge pidada. Seepärast kasutame tänast taskuhäälingu osa selleks, et selgitada, millised elektrisõidukid üldse olemas on, alates pistikhübriidsõidukitest kuni kütuseelemente kasutavate sõidukiteni. Pane rihmad peale ja vaatame lähemalt, mis eristab neid laadimisel, mootoriseadistuses ja igapäevases kasutuses. Kui tahad end elektriautode maailmaga kursis hoida, siis kuula seekordset BMW taskuhäälingut.

BMW e-liikuvus BMW laadimine

Soovin lähemalt tutvuda laadimisega.

BMW e-liikuvus BMW sõiduulatus

Soovin lähemalt tutvuda sõiduulatusega.

BMW e-liikuvus BMW säästlikkus

Soovin lähemalt tutvuda säästlikkusega.

Kütusekulu ja CO2-heide.

BMW iX3
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
CO₂-heide g/km (keskmine): 0
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 17,8–17,5

 

BMW 3. seeria Sedan pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,5
CO₂-heide g/km (keskmine): 45–35
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,9–13,9

 

BMW 5. seeria Sedan pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,2–1,6
CO₂-heide g/km (keskmine): 50–36
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,6–13,8

 

BMW 4. seeria Coupé:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 6,1–3,9
CO₂-heide g/km (keskmine): 141–103

 

{Tähisega (1) märgistatud sõidukite väärtused on esialgsed.

 

Teave kütusekulu, CO₂-heite ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri määrusega (EÜ) 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ja näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

 

Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO₂-heide“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

 

Need väärtused põhinevad juba uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi vastavateks NEDC väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO₂-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO₂-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.

Loe lisaks

Kütusekulu ja CO₂-heide.

  • BMW iX3
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
    CO2-heide g/km (keskmine): 0
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 17,8–17,5

    BMW 3. seeria Sedan pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,5
    CO2-heide g/km (keskmine): 45–35
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,9–13,9

    BMW 5. seeria Sedan pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,2–1,6
    CO2-heide g/km (keskmine): 50–36
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,6–13,8

    BMW 4. seeria Coupé:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 6,1–3,9
    CO2-heide g/km (keskmine): 141–103

    {Tähisega (1) märgistatud sõidukite väärtused on esialgsed.

    Teave kütusekulu, CO2-heite ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri määrusega (EÜ) 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ja näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO2-heide“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

    Need väärtused põhinevad juba uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi vastavateks NEDC väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO2-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO2-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.