
BMW ELEKTRILINE LIIKUVUS.
Liitu sinagi meiega ja avasta BMW elektriautode ja pistikhübriidide maailm.
Ligi viis aastakümmet uurimis- ja arendustegevust on viinud meid sinnamaale, et saame säästliku ja keskkonnahoidliku liikuvuse lõpuks erinevate elektrifitseeritud automudelite näol teedele tuua. Lisaks täiselektrilistele mudelitele, nagu uus BMW iX, BMW iX3 või BMW i3 ja BMW i3s, leiab meie valikust ka turu suurima valiku pistikhübriidautosid, mis on loodud pakkuma parimat mõlemast maailmast kõikide elustiilide ja vajaduste jaoks. Muljetavaldav sõiduulatus ja BMW Chargingu kõikehõlmav pakett teevad elektrisõidukite kasutamisest ja nende laadimisest senisest paindlikuma, mugavama, lihtsama ja keskkonnahoidlikuma kogemuse. Autotootjana peame kinni Pariisi kliimaleppe eesmärkidest ning soovime olla kõige edukam ja säästlikum tippklassi liikuvusvõimaluste pakkuja. Lõppude lõpuks pole säästlikkus lihtsalt järjekordne trend, vaid üleskutse tegutsemiseks.
IGAÜKS LIIGUB TULEVIKU SUUNAS MÖÖDA OMA RADA.
BMW elektriline liikuvus.
Selleks et igaühel oleks sobiv valik, on BMW töötanud välja kolm erinevat elektrifitseeritud ja säästlikku liikuvuslahendust: elektriauto, pistikhübriid ja kerghübriid. Nii anname kõikidele oma klientidele mitmekülgse ja individuaalset lähenemist toetava valiku, parandades samas kogu oma autopargi ökoloogilist tasakaalu.

ELEKTRIAUTO.

PISTIKHÜBRIID.

KERGHÜBRIID.

TULEVIK VAJAB ROHKEM KUI ÜHTE SÕIDUKONTSEPTSIOONI.
Tutvu BMW elektrifitseerimisstrateegiaga.

BMW TASKUHÄÄLING „VAHETAME RADA“.
„Vahetame rada“ on BMW ametlik taskuhääling. Seekordses osas selgitame, mis vahe on pistikhübriidil, kerghübriidil ja täiselektriautol, ja räägime veel paljust muust. Me teame, et e-liikuvuse valdkonnas kasutatavate tehnoloogiate üle on raske järge pidada. Seepärast kasutame tänast taskuhäälingu osa selleks, et selgitada, millised elektrisõidukid üldse olemas on, alates pistikhübriidsõidukitest kuni kütuseelemente kasutavate sõidukiteni. Pane turvavöö peale ja vaatame lähemalt, mis eristab neid laadimisel, mootoriseadistuses ja igapäevases kasutuses. Kui tahad end elektriautode maailmaga kursis hoida, siis kuula seekordset BMW taskuhäälingut.
KÜTUSEKULU JA CO₂-HEIDE.
BMW iX(1):
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): väiksem kui 21
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
CO₂-heide g/km (keskmine): 0
BMW iX3:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
CO₂-heide g/km (keskmine): 0
Elektritarve kWh / 100 km (keskmine): 17,8–17,5
BMW 3. seeria Sedani pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,5
CO₂-heide g/km (keskmine): 45–35
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,9–13,9
BMW 5. seeria Sedani pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,2–1,6
CO₂-heide g/km (keskmine): 50–36
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,6–13,8
Tähisega (1) märgistatud väärtused on esialgsed.
Teave kütusekulu, CO₂-heite ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri määrusega (EÜ) 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ja näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.
Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO₂-heide“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf
Need väärtused põhinevad uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi vastavateks NEDC väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO₂-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO₂-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.
Kütusekulu ja CO₂-heide.
-
BMW iX(1):
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): väiksem kui 21
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
CO₂-heide g/km (keskmine): 0BMW iX3:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
CO₂-heide g/km (keskmine): 0
Elektritarve kWh / 100 km (keskmine): 17,8–17,5BMW 3. seeria Sedani pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,5
CO₂-heide g/km (keskmine): 45–35
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,9–13,9BMW 5. seeria Sedani pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,3–1,7
CO₂-heide g/km (keskmine): 53–39
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 16,3–13,8Tähisega (1) märgistatud väärtused on esialgsed.
Teave kütusekulu, CO₂-heite ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri määrusega (EÜ) 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ja näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.
Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO₂-heide“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf
Need väärtused põhinevad uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi vastavateks NEDC väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO₂-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO₂-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.