Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.
BMW PISTIKHÜBRIIDID.
Parim mõlemast maailmast.
Liitu sinagi meiega ja avasta BMW elektriautode ja pistikhübriidide maailm.
• Maksimaalne paindlikkus tänu bensiinimootori ja elektrimootori kombinatsioonile
• Sobib ideaalselt sinu isiklike nõuete ja igapäevavajadustega
• Maksimaalne ökonoomsus tänu nutikale energiajaotusele ja ajamite automaatsele vahetamisele
BMW PISTIKHÜBRIID SOBIB TÄIUSLIKULT SINU ELUSTIILIGA.

- Maksimaalne paindlikkus – ideaalne suurimat võimalikku mitmekülgsust otsivatele juhtidele
- Täidab täiuslikult individuaalsed nõudmised ja igapäevavajadused tänu bensiinimootori ja elektrimootori kombinatsioonile
- BMW pistikhübriidide kasvav valik pakub võimalikult mitmekülgset ja individuaalset sõidukogemust igale elustiilile
MEIE PISTIKHÜBRIIDIDE VALIK: LEIA ENDA OMA.










BMW X5 xDRIVE50e.
BMW X5 xDrive50e pistikhübriid avaldab muljet kuni 110 km täiselektrilise sõiduulatuse ja 27,0–22,9 kWh / 100 km (WLTP) energiatarbega.
BMW XM.
BMW X1 xDRIVE30e.
BMW M760e xDRIVE.
BMW 750e xDRIVE.
BMW 2. SEERIA ACTIVE TOURERI PISTIKHÜBRIIDID.
BMW 2. seeria Active Toureri pistikhübriidid BMW 225e xDrive ja 230e xDrive avaldavad muljet kuni 93 km täiselektrilise sõiduulatuse ja 15,9–14,2 kWh / 100 km (WLTP) energiatarbega.
BMW 5. SEERIA SEDAANI PISTIKHÜBRIIDID.
BMW 5. seeria Sedaani pistikhübriidid BMW 520e, BMW 530e, BMW 530e xDrive ja BMW 545e xDrive avaldavad muljet kuni 61 km täiselektrilise sõiduulatuse ja 19,3–16,2 kWh / 100 km (WLTP) energiatarbega.
BMW 5. SEERIA TOURINGU PISTIKHÜBRIIDID.
BMW 5. seeria Touringu pistikhübriidid BMW 520e, BMW 530e ja BMW 530e xDrive avaldavad muljet kuni 57 km täiselektrilise sõiduulatuse ja 20,0–17,1 kWh / 100 km (WLTP) energiatarbega.
BMW X2 xDRIVE25e.
BMW X2 xDrive25e pistikhübriid avaldab muljet kuni 54 km täiselektrilise sõiduulatuse ja 15,6–15,0 kWh / 100 km (WLTP) energiatarbega.
KKK: KÕIGE TÄHTSAMAD KÜSIMUSED JA VASTUSED MEIE BMW PISTIKHÜBRIIDIDE KOHTA.
Mis on pistikhübriid?
Pistikhübriidautos on ühendatud bensiinimootor, elektrimootor ja kõrgepingeaku, pakkudes seeläbi parimat mõlemast maailmast. Tulemuseks on väiksem kütusekulu ja väiksem CO₂-heide. Kahe süsteemi koostoimes paranevad auto sooritusvõime ja kiirendus.
Nagu nimetuski ütleb, saab pistikhübriidautot laadida pistikupesast, Wallboxiga või avalikus laadimispunktis. Pistikhübriidauto maksimaalne tõhusus saavutatakse täislaetud akuga, mis tähendab, et laadimisvõimalus võiks olla saadaval nii kodus kui ka tööl.
Täiselektrilise sõidu juures täislaetud akuga on näiteks BMW 530e sõiduulatus kuni 66 km. Kõrgepingeakudega sõidukite puhul võib kindel olla, et tulevikus on elektriautode sõiduulatus veelgi suurem tänu tehnoloogia arengule. Energiatagastuse ajal ehk olukordades, kus tõstad jala gaasipedaalilt, muudetakse kineetiline energia elektrienergiaks ja suunatakse akusse. Selle tulemusel suureneb auto elektriline sõiduulatus.Osana BMW strateegiast „Power of Choice“ pakub BMW klientidele suures valikus pistikhübriide ja suunab neid otsustama kõige tõhusama sõidusüsteemi kasuks.
Pistikhübriid on ideaalne valik juhile, kes soovib võimalikult suurt mitmekülgsust: ühest küljest on see varustatud elektrilise ajamiga igapäevaseks kasutamiseks, sobides näiteks kulupõhiseks ja säästlikuks sõiduks kodust tööle ja tagasi. Regulaarsed keskmise pikkusega sõidud tööle ja tagasi, millest enamus läbitakse elektri jõul, tagavad sõiduki optimaalse kasutuse. Teisest küljest on pistikhübriididel maksimaalne sõiduulatus ja paindlikkus pikkade vahemaade läbimiseks, näiteks nädalavahetuse perereisideks.Millised on pistikhübriidi eelised?
Muude heade omaduste kõrval võib välja tuua, et pistikhübriidid on elektrisõidurežiimil pea täiesti vaiksed ning parema kiirendusega.
Paljud pistikhübriidide omanikud saavad suurema osa sõitudest tehtud just elektriliselt. Iga päev läbitavad vahemaad jäävad valdavalt alla 50 km. Võrreldes tavapärase sisepõlemismootoriga annab elektriline sõit sellise kasutuse juures juba märgatava kokkuhoiu, ehkki oma osa mängib siin konkreetne elektritariif. Seejuures ei pea pistikhübriidiga tegema mingeid järeleandmisi sõiduulatuse arvelt. Kui aku saab liiga tühjaks, lülitub sõiduk automaatselt ümber sisepõlemismootorile.
Pistikhübriid on mitmetes riikides ka rahaliselt mõistlik valik, sest riigid toetavad nende kasutamist otsetoetuste ja kaudsemalt maksusoodustuste kaudu seoses väiksema CO₂-heitmega.Millele peaksin oma pistikhübriidi laadimisel tähelepanu pöörama?
Nagu nimetuski ütleb, saab pistikhübriidautot laadida pistikupesast, Wallboxiga või avalikus laadimispunktis. Kui oled liikvel, vajad avalikus laadimispunktis laadimiseks laadimiskaablit (Mode 3), mis sisaldub Euroopas tarnekomplektis. Pistikhübriidauto maksimaalne tõhusus saavutatakse täislaetud akuga, mis tähendab, et laadimisvõimalus võiks olla saadaval nii kodus kui ka tööl. Lae oma BMW pistikhübriidautot nii sageli kui võimalik, et saaksid täiendavat elektriajamit alati maksimaalselt ära kasutada.
Millised tegurid mõjutavad minu pistikhübriidi kõrgepingeaku sooritusvõimet?
Üks oluline tegur, mis mõjutab aku sooritusvõimet ja mahtuvust, on temperatuur. Küllap oled oma telefoniakuga juba kogenud, et sooritusvõime kannatab väga madalate ja väga kõrgete temperatuuride juures. Seepärast on eriti just talvel oluline sõiduk laadimise ajal ette valmistada ehk akut ja salongi soojendada. Või suvekuumuses hoopis jahutada. See aitab hoida energiat sõidu ajaks ja loob ökonoomse sõidu jaoks parimad eeltingimused, sest aku saavutab juba enne sõitu optimaalse temperatuuri. Tänu sõiduki optimeeritud juhtimisele ei avalda temperatuur sõidukogemusele erilist mõju. Kas teadsid, et auto sõiduulatusest annab märku ka aku mahtuvus? Lisaks temperatuurile mõjutavad sõiduulatust kõik seadmed, nagu kliimaseade, samuti veetava koorma mass ja juhi sõidustiil.
Millele peaksin tähelepanu pöörama, kui mu pistikhübriid jääb pikemaks ajaks seisma või parkima?
Kui sa ei kavatse oma elektrisõidukit kasutada pikema aja vältel, näiteks puhkusele minnes, on samuti erinevaid võimalusi oma elektrisõiduki aku kasutusea pikendamiseks. Kui vähegi võimalik, jäta aku laetuse tase 30 ja 50% vahele ning pargi suvel auto jahedasse või varjulisse kohta või talvel garaaži. Lisaks ei tohiks sõidukit laadimiskaabliga laadijasse ühendada, kui jätad auto pikemaks ajaks seisma.
Kuidas pistikhübriidist viimast võtta?
Sinu BMW pistikhübriidis aitab ennetav hübriidtehnoloogia aktiivsete suunajuhiste abil tõhusalt sihtkohta jõuda. Seega on soovitav kasutada aktiivseid suunajuhiseid ka siis, kui tee sihtkohta on tuttav. Seega on soovitav kasutada aktiivseid suunajuhiseid ka siis, kui tee sihtkohta on tuttav. Akus oleva elektrienergia kasutamist saab arukalt ja optimaalselt jaotada vastavalt marsruudile, lubades linnas ja sihtkohas elektri jõul sõita. Pistikhübriidides lisandub tuttavatele BMW sõidurežiimidele HYBRID ECO PRO. See optimeerib ajami, mugavuse, valguse ja kliimaseadme tõhusust. Selle sõidurežiimi eripäraks on ettevaate assistent. See juhiabisüsteem projitseerib esiklaasile või näidikute paneelile juhi vaatevälja nõuandeid tõhusamaks sõitmiseks, näiteks soovitab tõsta jala gaasipedaalilt, kui ees on tulemas kiirusepiirang. Samuti on kasulik funktsioon sõidustiili analüüs, mis uurib sinu sõidustiili ökonoomsust ja annab kasulikke näpunäiteid sõidustiili parandamiseks. Uuematel BMW hübriidmudelitel, nagu BMW X5 xDrive45e, tuleb gaasipedaali vabastamisel kohe appi ka adaptiivne energiatagastussüsteem. Intelligentse ja olukorra järgi kohanduva juhtimissüsteemi abil otsustab sõiduk ise vabajooksu ja energiatagastuse vahel. Olenemata ees olevatest sõidukitest, kiiruspiirangutest, ringristmikest, kurvidest või hoonestatud piirkondadest – süsteem kohandab aeglustamise taseme ise vastavalt liiklusolukorrale. Tänu sellele väheneb vajadus pidevalt ise piduripedaali vajutada ja suureneb hoopis sõidumugavus – tulemuseks on tõhus sõit.
TUTVU BMW PISTIKHÜBRIIDIDE EELISTEGA NENDES VIDEOTES.





Laadimisjaam.
BMW Wallbox
Paindlik kiirlaadija.
Laadimiskaart BMW Charging Card.
My BMW rakendus ja BMW Points.





Kütusekulu, energiatarve ja CO₂-heide.
BMW M760e xDrive
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 1,3–1,0
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 29–23
BMW 750e xDrive
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 1,1–1,0
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 25–22
BMW 230e xDrive Active Tourer
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 0,8–0,6
CO₂-heide (g/km) (kombineeritud): 18–14
nergiatarve (kWh / 100 km) (kombineeritud): 15,9–14,4
BMW 3. seeria Sedaani pistikhübriidid
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 1,9–1,3
CO₂-heide (g/km) (kombineeritud): 44–30
Energiatarve (kWh / 100 km) (kombineeritud): 18,7–16,1
BMW 3. seeria Touringu pistikhübriidid
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 2,2–1,4
CO₂-heide (g/km) (kombineeritud): 0 49–31
Energiatarve (kWh / 100 km) (kombineeritud):19,5–16,2
BMW 5. seeria Sedaani pistikhübriidid
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 2,2–1,3
CO₂-heide (g/km) (kombineeritud): 51–30
Energiatarve (kWh / 100 km) (kombineeritud): 19,3–16,2
BMW 5. seeria Touringu pistikhübriidid
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 2,2–1,5
CO₂-heide (g/km) (kombineeritud): 51–35
Energiatarve (kWh / 100 km) (kombineeritud): 20,0–17,1
BMW X5 xDrive50e
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 1,1–0,8
CO₂-heide (g/km) (kombineeritud): 26–18
Energiatarve (kWh / 100 km) (kombineeritud): 27,0–22,9
BMW X1 xDrive25e
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 2,1–1,7
CO₂-heide (g/km) (kombineeritud): 23–16
Energiatarve (kWh / 100 km) (kombineeritud): 15,7–15,0
BMW X2 xDrive25e
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 1,8–1,6
CO₂-heide (g/km) (kombineeritud): 41–37
Energiatarve (kWh / 100 km) (kombineeritud): 15,6–15,0
BMW X3 xDrive30e
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 2,6–2,0
CO₂-heide (g/km) (kombineeritud): 59–44
Energiatarve (kWh / 100 km) (kombineeritud): 30,3–25,7
BMW 230e xDrive Active Toureri näitajad on esialgsed.
Ametlikud andmed kütusekulu, CO₂-heitmete, elektrikulu ja elektrilise sõiduulatuse kohta määrati kindlaks kohustusliku mõõtmismenetluse kohaselt ja need vastavad tüübikinnituse ajal kehtinud määrusele (EL) 715/2007. Sõiduulatuse vahemiku korral võetakse WLTP arvudes arvesse kogu lisavarustus. Alates 01.01.2021 värskelt tüübikatsetatud sõidukite kohta pole ametlikke andmeid enam NEDC, vaid ainult WLTP järgi. Lisateavet WLTP ja NEDC mõõtmismenetluste kohta leiad aadressilt https://www.bmw.ee/et/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/kutusekulu-heitkogused.html.
Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heitmete kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu, CO₂-heide ja energiatarve“, mis on saadaval
ametlikus BMW esinduses ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf