Skip to main content

Veebisait ei ole hetkel täismahus saadaval.

Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.

BMW i5 eDrive40 Sedaan[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 18,9–15,9; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 498–582

PRAEGUNE BMW 5. SEERIA.

BMW 5. seeria on dünaamiliste ja sportlike sõiduomaduste kehastus. Äriklassi sedaan, linnamaastur või Touring. Väljastpoolt elegantne. Seestpoolt luksuslik. Varustatud tipptasemel tehnoloogiaga, mis tagab suurema turvalisuse ja mugavuse. Täpselt häälestatud vedrustuse ja jõuliste mootoritega.

Sorteeri: Esile tõstetud
Sorteeri: Madalaim hind
Sorteeri: Kõrgeim hind
Sorteeri: Hobujõud
BMW i5 M60 xDrive Sedaan
BMW i5 M60 xDrive Sedaan
  • 442 (601) kW (hj)
  • 0–100 km/h 3.8 sek
BMW M

BMW i5 M60 xDrive Sedaan.

Hind alates: 0 €

BMW i5 M60 xDrive Sedaan[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,5–18,2; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 457–515

BMW i5 eDrive40 Sedaan
  • 250 (340) kW (hj)
  • 0–100 km/h 6.0 sek
BMW i

BMW i5 Sedaan.

Hind alates: 0 €

BMW X5 M Competition
  • 460 (625) kW (hj)
  • 0–100 km/h 3.9 sek
BMW M

BMW X5 M-mudelid.

Hind alates: 168 765,48 €

BMW X5 xDrive40i
  • 280 (381) kW (hj)
  • 0–100 km/h 5.4 sek

BMW X5.

Hind alates: 92 040 €

BMW 530e Sedan
  • 220 (299) kW (hj)
  • 0–100 km/h 6.3 sek

BMW 5. seeria pistikhübriid.

Hind alates: 68 954,56 €

BMW i5 M60 xDrive Touring
BMW i5 M60 xDrive Touring
  • 442 (601) kW (hj)
  • 0–100 km/h 3.9 sek
BMW M

BMW i5 M60 xDrive Touring.

Hind alates: 0 €

BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,9–18,4; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 441–503

BMW i5 eDrive40 Touring
  • 250 (340) kW (hj)
  • 0–100 km/h 6.1 sek

BMW i5 Touring.

Hind alates: 0 €

BMW 520d xDrive Touring
  • 145 (197) kW (hj)
  • 0–100 km/h 7.5 sek

BMW 5. seeria Touring.

Hind alates: 72 974,76 €

TÄIENDAVAD TEEMAD.

BMW i7, ühendatud laadimisjaamaga kontorihoone ees

BMW ELEKTRILINE LIIKUVUS.

BMW i5, pargitud finantsasutuse ees

BMW FINANTSTEENUSED.

BMW 5. SEERIA ÜLEVAADE.

BMW 5. seeria jätkab „Neue Klasse“ kontseptsiooni. See ühendab endas tehnoloogilised uuendused, jõulised mootorid ja luksusklassi mugavusomadused.

Juba pool sajandit on mudeli kaubamärgiks olnud ikoonilised elemendid, nagu kahepoolne neerukujuline iluvõre ja Hofmeisteri kaar C-piilari juures. Lisaks sellele on BMW 5. seeria esimene sõiduk, mis võttis mudeliseeria puhul kasutusele tuttava nimesüsteemi. Esimene number tähistab mudeliseeriat. Ülejäänud kaks numbrit annavad teavet mootori kohta. Alates BMW 5. seeriast on kõiki edasisi mudeliseeriaid nimetatud selle süsteemi järgi.

BMW 5. seeria on algusest peale olnud oma klassi teerajaja ning esindab kogu maailmas äriklassi sedaanide tippu. Tutvu lähemalt BMW 5. seeria poole sajandi pikkuse ajalooga.

BMW 520 (E12), kolm neljandikku eestvaade pargitult

BMW 5. SEERIA ESIMENE PÕLVKOND.

(BMW E12)

 

1972. aastal toob BMW turule suuruse poolest keskklassi ülaossa kuuluva sedaani. Mudeli looja oli disainilegend Paul Bracq. Sellest sõidukist sai esimene BMW 5. seeria mudel. Juba tollal olid sel kõik iseloomulikud tunnused, mis sõidukit ka edaspidi teistest eristavad. Nende seas silmatorkav radiaatorivõre ja topeltesituled, pikendatud siluett ja BMW-le omane tagavedu. Vedrustus ühendab endas sportlikkuse, turvalisuse ja mugavuse. Juhikoht keskendub rangelt funktsionaalsusele. Mudeli salong avaldab muljet kvaliteetmaterjalide ja paljude mugavusomadustega.

 

Järgnenud aastal tulid turule mootorite võimsamad versioonid. Esmalt 107 kW (145 hj) mootoriga BMW 525 ning seejärel 121 kW (165 hj) mootoriga BMW 528.

 

Alates 1977. aastast tõuseb kõigi sõidukite kapotiosa. Tagatuled muutuvad suuremaks. Kuuesilindrilised mudelid BMW 525 ja 528 saavad topeltkarburaatorid. Ja sellest tulenevalt ka rohkem võimsust. Kokku toodetakse peaaegu 700 000 mudelit ning tootmine kestab kuni järeltulija saabumiseni.

 

Tootmisperiood: 1972–1981
Mootorid: 1,8–3,5-liitrised (66–160 kW / 90–218 hj), nelja- ja kuuesilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4620 mm / 1690 mm / 1425 mm

BMW 5. seeria (E28), kolm neljandikku eestvaade pargitult

BMW 5. SEERIA TEINE PÕLVKOND.

(BMW E28)

 

Tehniline areng jätkub. Lisaks muutub disain sihipärasemaks erinevates detailides, nagu aerodünaamiliselt tõstetud tagaosa. Alles jääb tüüpiline esiosa koos topeltesituledega radiaatorivõres. Sisemuses tulevad lisavarustusena esimest korda saadavale tehnouuendused, nagu ABS, turvapadjad, elektrooniline mootorikontroll, heitgaaside katalüsaatorid ja pardaarvuti. Peaaegu kõik mootorid on praegu varustatud sisselaskekollektorisse sissepritsega.

 

1983. aastal varustatakse BMW 5. seeria mudel esmakordselt diiselmootoriga. BMW 524td arendab 85 kW (115 hj) ja on sel ajal maailma kiireim diiselsedaan.

 

1985. aastal tuleb BMW M535i näol turule esimene BMW M5. See paneb aluse sportlike sedaanide sarjale. Need mudelid näitavad, et erakordsed sõiduomadused ei ole ainult eksootiliste sportautode pärusmaa. BMW M5 toodetakse täielikult käsitsi. See jagab BMW M635CSi 3,5-liitrist kuuesilindrilist reasmootorit, mis arendab muljetavaldavavad 210 kW (286 hj). Suurele võimsusele vaatamata jääb sõiduk tagasihoidlikuks ja elegantseks.

 

BMW M GmbH tarnis BMW E12 M-versioone piiratud koguses juba 1974. aastal. Nende tipphetkeks on BMW M535i. Oma iseloomuliku esispoileri ja 160 kW (218 hj) kuuesilindrilise mootoriga kehtestab see uusi standardeid nii välimuse kui ka sportlikkuse poolest. Kuni 1987. aasta lõpuni veereb tootmisliinilt maha üle 722 000 BMW 5. seeria mudeli.

 

Tootmisperiood: 1981–1987
Mootorid: 1,8–3,5-liitrised (66–210 kW / 90–286 hj), nelja- ja kuuesilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4620 mm / 1700 mm / 1415 mm

BMW M5 Sedaan (E34), kolm neljandikku eestvaade pargitult

BMW 5. SEERIA KOLMAS PÕLVKOND.

(BMW E34)

 

See BMW 5. seeria tuleb turule 1988. aastal. Eelkäijast on ta oluliselt suurem ja laiem. Sellele vaatamata aga veelgi aerodünaamilisem. Selle tulemusena on kõigi sisepõlemismootoriga BMW 5. seeria mudelite tippkiiruseks üle 200 km/h. Tänu pikale teljevahele on sõiduk sportlik ja dünaamiline. Teisena panustab sellesse peaaegu optimaalne 50 : 50 kaalujaotus esi- ja tagasilla vahel. Mudeliseeria valik algas neljasilindrilisest BMW 518i ning tipnes jõulise 232 kW (315 hj) BMW M5-ga, mis oli saadaval juba turuletulekuaastal.

 

1991. aastal tõmbas endale tähelepanu BMW 5. seeria Touring. BMW esitleb esmakordselt suuruse poolest ülemisse keskklassi kuuluvat universaalkerega mudelit. Selle üheks eriliseks tipphetkeks on tagaaken. Akent saab avada pagasiluugist sõltumatult. Samal aastal varustati uksed turvalisuse suurendamiseks tugevdatud külgkokkupõrkekaitsega.

 

1992. aastal tuleb turule BMW 525iX. See on esimene nelikveoga BMW 5. seeria mudel. Samal ajal varustatakse mõned BMW 5. seeria mudelid V8-mootoritega. BMW 530i ja BMW 540i mootorid töötavad eriti vaikselt ja jõuliselt. BMW M5 säilitab oma kuuesilindrilise reasmootori. Selle töömahtu suurendatakse aga 3,8 liitrini. See suurendab ka võimsust 250 kW-ni (340 hj). Lisaks on BMW M5 nüüd saadaval ka Touring-mudelina. Sedaani tootmine lõpetatakse 1995. aastal. BMW 5. seeria Touring on saadaval kuni 1996. aastani. Kokku on tarnitakse 1,3 miljonit selle mudeli sõidukit.

 

Tootmisperiood: 1988–1996
Mootorid: 1,8–4,0-liitrised (83–250 kW / 113–340 hj), nelja-, kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4720 mm / 1751 mm / 1412–1421 mm

BMW 5. seeria Sedaan (E39), kolm neljandikku külgvaade pargituna parkimismaja katusele

BMW 5. SEERIA NELJAS PÕLVKOND.

(BMW E39)

 

BMW 5. seeria uus põlvkond on eelkäijast suurem. Siiski, kuna šassiis kasutatakse rohkem kergekaalulist alumiiniumi, jääb mass eelkäijaga võrreldes peaaegu samaks. Selle tulemusena suurenevad sõiduki väledus, stabiilsus ja sõidutäpsus. Lisaks sellele on alates 1995. aastast müügis olnud BMW 5. seeria suurepäraselt rooste eest kaitstud, sest suur osa kerest on kuumtsingitud. Muljetavaldav on ka aerodünaamika. Sellel BMW 5. seerial on oma klassi madalaim takistustegur. Lisavarustusena pakutavad kümme turvapatja teevad mudeli ka eriti turvaliseks.

 

Alates 1997. aastast on saadaval ka uus BMW 5. seeria Touring. Oma kuuesilindrilise ühisanum-sissepritsega jõuallikaga kehtestab mudel 1998. aastal esmakordselt ka diiselmootoriga uusi sooritusvõime ja tõhususe standardeid. Mudelite modernsed mootorid annavad inspiratsiooni oma muljetavaldava jõudluse ja sujuvate tööomadustega. Mootorite valik algab neljasilindrilisest diiselmootorist ja tipneb jõulise BMW M5 294 kW (400 hj) V8-mootoriga.

 

BMW 5. seeria mudeliuuendus 2000. aastal toob kaasa ikoonilised sõidutuled, mis on moodustavad esitulede ümber ringi. Ka varasemalt kandilised olnud udutuled on nüüd ümarad. Rohkem kui 1,48 miljoni tarnitud sõidukiga (sealhulgas 266 000 Touring-mudeliga) püstitab BMW 5. seeria kuni tootmise lõpuni 2004. aastal uue müügirekordi.

 

Tootmisperiood: 1995–2004
Mootorid: 2,0–5,0-liitrised (85–294 kW / 115–400 hj), nelja-, kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4775–4805 mm / 1800 mm / 1435–1445 mm

BMW 5. seeria Sedaan E60, kolm neljandikku eestvaade sõites

BMW 5. SEERIA VIIES PÕLVKOND.

(BMW E60, E61)

 

Alates 2003. aastast saadaoleva BMW 5. seeria sedaani iseloomulike vormide eest vastutab Chris Bangle. Vahelduvad kumerad ja nõgusad tasapinnad loovad ainulaadse valguse ja varjude mängu. Mudeli juhtimiskontseptsioon võetakse üle BMW luksusklassi sedaanidelt. Juht kasutab BMW 5. seeriat iDrive-juhteseadme abil, Head-Up Display projitseerib juhi jaoks olulisima teabe aga otse tema vaatevälja tuuleklaasile. Uus BMW 5. seeria Sedaan on suur ja eelkäijatest ruumikam. Siiski, tänu alumiiniumist esiosa kergekaalulisele konstruktsioonile on see tegelikult kuni 75 kg kergem. Lisavarustusena on saadaval adaptiivsed kurvi- ja pidurituled. Lisaks sellele on BMW 5. seeria varustatud aktiivse külgõõtsumisvastase süsteemiga Dynamic Drive ja aktiivse püsikiirusehoidjaga (ACC). Kuuesilindrilised reasmootorid avaldavad muljet nii ühisanumtehnoloogiaga diiselmootorina kui ka Bi-VANOSega bensiiniversioonina.


Alates 2004. aastast on sellest sõidukist saadaval ka versioon Touring. Aasta hiljem tuleb BMW M5 müügile sedaanina ja Touringuna. Viieliitrine 373 kW (507 hj) V10-mootor teeb sellest ühe maailma kiireima universaalkerega auto.


2007. aastal läbib mudel ettevaatliku moderniseerimise. Selle käigus tehtud muudatused puudutavad tulesid, põrkeraudu ja uuendatud iDrive-süsteemi.


Tootmisperiood: 2003–2010
Mootorid: 2,0–5,0-liitrised (120–373 kW / 163–507 hj), nelja-, kuue-, kaheksa- ja kümnesilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4841–4855 mm / 1846 mm / 1468–1512 mm

BMW 5. seeria Gran Turismo (F07), kolm neljandikku eestvaade sõites

BMW 5. SEERIA GRAN TURISMO.

(BMW F07)

 

BMW 5. seeria arendamisega paralleelselt loob BMW täiesti uue sõidukisegmendi. BMW 5. seeria Gran Turismo on sama elegantne kui Sedaan. Sama paindlik kui Sports Activity Vehicle. Ja sama sportlik kui klassikaline Gran Turismo. See ühendab endas elegantsuse, suure ja ruumika mugavuse ning BMW-le omase sõidudünaamika.

 

Kupeelik katusejoon, pikendatud külgvaade ja BMW-le iseloomulik neerukujuline iluvõre moodustavad harmoonilise koosmõju. L-kujulised tagatuled ja horisontaalsed jooned tekitavad sõiduki tagaosas laia hoiaku.

 

Põhivarustuses dünaamiline juhtimissüsteem ja kaheksakäiguline automaatkäigukast teevad BMW 5. seeria Gran Turismo eriti dünaamiliseks ja tõhusaks. Teelpüsimist ja kurvide läbimist parandavad tehnouuendused, nagu topeltõõtsharkidega esisild ja integreeritud V-tagasild ning lisavarustusena pakutav nelja ratast hõlmav aktiivrool. Salong on avar ja kasutusvõimaluste poolest mitmekülgne. Kõrgem istumisasend ja suured aknad tagavad sõidukijuhile parema väljavaate. Kvaliteetmaterjalid loovad luksusliku õhkkonna. BMW iDrive annab juhile lihtsa ja intuitiivse võimaluse erinevate juhiabisüsteemide kasutamiseks, näiteks reavahetuse hoiatussüsteem, BMW öise nägemise funktsioon ja kaugtulede ümberlülituse assistent. Püsivalt paigaldatud internetiühendus seob sõiduki aga BMW Online’i ja BMW Teleservices-teenustega.

 

Tootmisperiood: 2009–2017
Mootorid: 2,0–4,4-liitrised (135–330 kW / 184–450 hj), nelja-, kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4998 mm / 1901 mm / 1559 mm

BMW 518d Sedaan (F10 LCI), kolm neljandikku külgvaade sõites

BMW 5. SEERIA KUUES PÕLVKOND.

(BMW F10, F11)

2010. aastal näeb ilmavalgust BMW 5. seeria uus põlvkond. Seeriat müüakse kokku üle kahe miljoni sõiduki. Selle põhjuseks on sportlik ja elegantne disain, tüüpiline ehe sõidunauding ja suur hulk tehnoloogilisi uuendusi. Intelligentne BMW nelikveosüsteem BMW xDrive jaotab veojõu paindlikult rataste vahel vastavalt olukorrale. Kõige jõulisema bensiinimootorina on saadaval 300 kW (407 hj) BMW TwinPower Turbo V8. Diiselmootorite seast võimsaim on kuuesilindriline reasmootor võimsusega 200 kW (300 hj). Sõidukist on saadaval nii sedaani versioon kui ka Touring.


Alates 2010. aasta septembrist pakub M-pakett sportlikku täiendust nii salongis kui ka välisilmes. M-sportvedrustus, M-aerodünaamikapakett ja M-kergmetallveljed teevad väledast sporditähest erakordse atleedi. Salongis loovad eksklusiivseid rõhujooni M-disainiga sportistmed, nahkkattega M-rool, M-käigukanginupp ja M-i salongi dekoratiivliistud.


2013. aasta mudeliuuendusega muudetakse disaini. Uued mootorivariandid laiendavad portfelli. Ksenoontuled ja Bluetooth-vabakäeseade kuuluvad nüüd põhivarustusse. Alates 2016. aastast on BMW 530e saadaval hübriidmudelina. Tänu pistikhübriidajamile saab sõiduk liigelda ilma kohalikke heitmeid tekitamata. Sõidudünaamika, mugavus ja tõhusus jäävad tuttavalt kõrgele tasemele.


Tootmisperiood: 2010–2017
Mootorid: 2,0–4,4-liitrised (105–423 kW / 143–575 hj), nelja-, kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4899–5039 mm / 1860 mm / 1464–1471 mm

BMW 530e Sedaan (G30), kolm neljandikku eestvaade sõites

BMW 5. SEERIA SEITSMES PÕLVKOND.

(BMW G30, G31)

 

2017. aastal kehtestab BMW 5. seeria sportlike äriklassi sedaanide seas uue tipptaseme. Seda teeb ta optiliselt – BMW-le omaste proportsioonide, pika teljevahe, pikendatud kapotiosa ja voogava katusejoonega. Selged pinnad ja täpselt vormitud kontuurid rõhutavad BMW neerukujulist iluvõret. See on seotud otse esituledega ning toonitab muljetavaldavalt sõiduki laiust. Samal aastal tuleb välja ka praktilise suure pakiruumiga Touring.

 

Saadaval on lai valik modernseid mootoreid. Nende seas loomulikult tõhus hübriidajam. Sõidudünaamikat suurendavad lisavarustusena pakutav adaptiivne vedrustus ja nelja ratast hõlmav aktiivrool. Turvalisust tagavad progressiivsed juhiabisüsteemid. Lisavarustusena saadaolev juhtimisassistent Professional pakub lõõgastavama sõidukogemuse nimel automaatset tuge funktsioonidele, nagu sõidurajal püsimine.

 

2020. aasta mudeliuuendusega kujundatakse ümber neerukujuline iluvõre. Lisavarustusena lasertuledega pakutavad esituled muutuvad lamedamaks. Valikusse lisatakse uusi värviviimistlusvõimalusi. Salongis on lisavarustusena saadaval uued mugavusistmed. Juhiabisüsteemid hulka kuuluvad nüüd kolonnis sõitmise assistent ja linnapidurduse aktiveerimine.

 

Tootmisperiood: 2017 kuni tänapäev
Mootorid: 1,6–4,4-liitrised (135–390 kW / 184–530 hj), nelja-, kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4936–4972 mm / 1868 mm / 1483–1498 mm

BMW i5 M60 xDrive Sedaan G60

BMW 5. SEERIA KAHEKSAS PÕLVKOND.

(BMW G60, G61)

 

BMW 5. seeria sportlikule disainile antakse kaheksanda põlvkonnaga uus tõlgendus. Iseloomulikud disainielemendid, nagu BMW-le omased proportsioonid, pikk teljevahe, pikendatud kapotiosa ja voogav katusejoon on võetud kasutusele erakordse elegantsiga. Eksklusiivsed tipphetked, nagu BMW „Iconic Glow“ neerukujuline iluvõre, suurejooneliste proportsioonidega klaasist panoraamkatus ja kristalne interaktiivriba annavad uuele BMW 5. seeriale täiesti omaenda isiksuse. 2024. aastal tuleb sama mudel turule ka ruumika versioonina Touring.

Mootorivaliku ulatus on märkimisväärne: loomulikult on BMW 5. seeria uusim põlvkond saadaval klassikalise bensiini- või diiselmootoriga. Samuti kuuluvad valikusse täiselektriline BMW i5, pistikhübriid ja kõrgsoorituslik M-mudel.

Mootorivariandist sõltumata on turvalisus ja mugavus iga sõiduki lahutamatuks osaks. Põhjalikud juhiabisüsteemid ja ühenduvustehnoloogiad teevad pikad sõidud mugavaks, samas pakub BMW Live Cockpit Professional ulatuslikku ülevaadet kogu olulisest sõiduteabest.

Tootmisperiood: alates 2023. aastast

Mootorid: 2,0–3,0 l, elektrimootor (145–442 kW, 197–601 hj), nelja- ja kuuesilindrilised

Pikkus/laius/kõrgus: 5060 mm/1900 mm/1505 – 1515 mm

BMW 5. seeria sedaan, pistikhübriid[1][3]: kütusekulu, l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 1,0–0,6; CO₂-heide, g/km (kombineeritud, WLTP): 23–13; energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 23,2–19,9; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 83–103

BMW i5 M60 xDrive sedaan[1]: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,6–18,2; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 455–516

BMW 5. seeria Touring: kütusekulu, l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 6,2–5,3; CO₂-heide, g/km (kombineeritud, WLTP): 163–140 

BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,8–18,3; sõiduulatus elektriga, km: 455–506

BMW i5 Touring[1]: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,8–16,5; sõiduulatus elektriga, km: 455–560

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED.

Tarbimisväärtused ja CO₂-heide.

BMW i5 M60 xDrive sedaan[1]

energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,6–18,2; 

sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 455–516

 

BMW i5 sedaan[1]:

energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,6–15,9; 

sõiduulatus elektriga, km: 455–582

 

BMW 5. seeria sedaan[3]

kütusekulu, l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 6,4–0,6; 

CO₂-heide, g/km (kombineeritud, WLTP): 157–13

 

BMW 5. seeria sedaan, pistikhübriid[1][3]

kütusekulu, l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 1,0–0,6; 

CO₂-heide, g/km (kombineeritud, WLTP): 23–13; 

energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 23,2–19,9; 

sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 83–103

 

BMW i5 M60 xDrive Touring[1]

energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,8–18,3; 

sõiduulatus elektriga, km: 455–506

 

BMW i5 Touring[1]

energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,8–16,5;

sõiduulatus elektriga, km: 455–560

 

BMW 5. seeria Touring: 

kütusekulu, l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 6,2–5,3; 

CO₂-heide, g/km (kombineeritud, WLTP): 163–140 

 

[1] Sõiduulatus sõltub paljudest teguritest, eriti aga individuaalsest sõidustiilist, sõidutingimustest, välistemperatuurist, soojenduse/kliimaseadme ja eelsoojenduse kasutamisest.


[2] Mudelit ei saa enam uue sõidukina tellida.


[3] Pistikhübriidi puhul: kaalutud, kombineeritud (EC/AC-laadimine, kaalutud)


Sooritusvõime, tarbimise ja CO₂-heite näitajad viitavad standardkäigukastiga sõidukitele.

Ametlikud andmed kütusekulu, CO₂-heite, elektrikulu ja sõiduulatuse kohta määrati kindlaks ettenähtud mõõtemenetluse põhjal ja vastavad Euroopa määruse (EÜ) 715/2007 kehtivale versioonile. Vahemike puhul võetakse WLTP järgi määratud andmetes arvesse kogu lisavarustust (konkreetsel juhul seda, mis on saadaval Saksamaa turul). Peale 2021. aasta 1. jaanuari värskelt tüübikinnituse saanud sõidukitele on ametlikud andmed saadaval ainult WLTP järgi. Lisaks sellele, vastavalt EÜ määrusele 2022/195 jäetakse alates 1. jaanuarist 2023 vastavustunnistustest välja NEDC-väärtused. Lisateavet WLTP ja NEDC mõõtmismenetluste kohta leiad aadressilt https://www.bmw.ee/et/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/kutusekulu-heitkogused.html


Lisateavet uute sõiduautode kütusekulu ja ametliku mudelipõhise CO₂-heite kohta leiad teosest „Uute sõiduautode kütusekulu, CO₂-heide ja energiatarve“, mis on tasuta saadaval kõigis müügikohtades ning veebilehel https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf.

Bensiinimootorite sooritusvõime andmed kehtivad sõidukite kohta, mis kasutavad kütust oktaaniarvuga 98. Kütusekulu andmed kehtivad sõidukite kohta, mis kasutavad etalonkütuseid ELi määruse 715/2007 kohaselt. Kasutada võib ka pliivaba kütust oktaaniarvuga 91 ja kõrgema oktaaniarvuga kütust, mille maksimaalne etanoolisisaldus on 10% (E10). BMW soovitab kasutada kütust oktaaniarvuga 95. Kõrgsoorituslike autode puhul soovitab BMW kütust oktaaniarvuga 98.