ROHKEM ENERGIAT. VÄHEM KÜTUST.

BMW eDRIVE.

ROHKEM ENERGIAT. VÄHEM KÜTUST.

BMW eDRIVE.

BMW eDrive elektriajami kontseptsioon pakub maksimaalset sõidurõõmu ja seda peaaegu täiesti müra- ja heitmevabalt. BMW eDrive sisaldab kolme komponenti: elektrimootor, võimas liitiumaku ja intelligentne energiahaldus.

ROHKEM ENERGIAT. VÄHEM KÜTUST.BMW eDRIVE.

BMW eDrive elektriajami kontseptsioon pakub maksimaalset sõidurõõmu ja seda peaaegu täiesti müra- ja heitmevabalt. BMW eDrive sisaldab kolme komponenti: elektrimootor, võimas liitiumaku ja intelligentne energiahaldus.

Loe lisaks

Tulevikku suunatud liikuvuse teeb võimalikuks BMW eDrive.

BMW eDrive ajamikontseptsioon avaldab muljet oma dünaamikaga. Oma elektrimootori, võimsa liitiumaku ja intelligentse energiahaldusega pakub see inspireerivalt nobedat sõidukogemust ja hingetuksvõtvat kiirendust. Ja ainult elektri jõul sõites on see ka täielikult lokaalsete heitmete vaba.

  • Elektrimootor

    Elektrimootor on BMW Groupi uuenduslik arendus, mis on kõiki elektritoidet kasutavate BMW mudelite põhiosa. Täieliku laadimisega võimaldab see näiteks BMW 7. seeria iPerformance sõidukil ainult elektri jõul läbida 48 km. See tähendab, et enamik igapäevastest sõitudest on võimalik teha lokaalsete heitmete vabalt. Vajaduse korral võib elektrimootorit kasutada ka äkiliseks võimsaks lisakiirenduseks näiteks möödasõidul.

  • Võimas liitium-ioonaku

    Kõik BMW eDrive tehnoloogiaga sõidukid saavad oma elektrilise sõiduenergia kõrgtehnoloogilisest elektrisalvestusseadmest. Võimsad liitium-ioonakud on ühendatud jahutussüsteemiga, mis hoiab mootori alati optimaalsel töötemperatuuril, tõstes nii selle võimsust ja pikendades eluiga. Taaslaadimine on võimalik kõikjal, kus elektrivõrk kättesaadav on. Piisab ka tavapärasest 230-voldisest seinakontaktist.

  • Nutikas energiahaldus

    Parim võimalik ökonoomsus ja sooritusvõime on alati kättesaadaval – seda tagab intelligentne energiahaldussüsteem. See juhib täiendavalt BMW EfficientDynamics funktsioone, mis on spetsiaalselt koordineeritud töötama jõuülekandega, milles sünkroonselt toimib elektrimootor.

    Intelligentne energiahaldus optimeerib elektrilise jõuülekande ja võimsa aku toimimist intuitiivsel tööpõhimõttel. Kasutatakse navigeerimisandmeid, et arvutada optimaalne aeg elektrilisele sõidule üleminekuks või aku laadimiseks, võttes arvesse kõige sobivamat marsruuti ja sõiduolusid. See säästab kuni kümme portsenti energiast, võimaldades juhil veelgi pikema vahemaa vaid elektri jõul katta.

    Regeneratiivpidurdus tagab, et pidurdamisel või aeglustamisel vabanev kineetiline energia säiliks võimsas liitium-ioonakus, kus see on üldise soorituse parandamiseks alati kättesaadav.

    Kui kasutada ka režiimi ECO PRO, piisab kõigest nupuvajutusest, et orienteerida auto kõik süsteemid võimalikult säästlikuks ja kasutada olemasolevat energiat võimalikult nutikalt. Selleks piirab intelligentne energiahaldur olenevalt juhi vajadustest mugavusfunktsioone. Samuti antakse juhile keskpaneeli ekraani kaudu nõuandeid veelgi säästlikumaks sõiduks, et maksimaalset sõiduulatust suurendada.

KÕIK BMW EDRIVE MUDELID.

BMW i MUDELID

BMW i8.

BMW i8 on valmis oma sõidukiklassis revolutsiooni korraldama. See on esimene sportauto, mille kütusekulu ja heitmete näitajad võiksid kuuluda kompaktautole.

BMW i8 Coupé kütusekulu ja CO2-heide(3):
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 1,8
CO2-heide g/km (keskmine): 42
Keskmine energiatarve kWh / 100 km: 14.0

Loe lisaks

BMW i3.

BMW i3 defineerib ümber säästva liikuvuse: oma täiselektrilise ajamiga inspireerib see heitmevaba sõiduga, kuid on sealjuures erakordselt hea reaktsiooniga ja pakub meeldivat sõidukogemust.

BMW i3 kütusekulu ja CO2-heide(3):
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
Keskmine elektrikuluKeskmine energiatarve kWh / 100 km: 13,6–13,1

Loe lisaks

BMW i3s.

Kui sportlik ja heitmevaba sõit on tulevik, jõudis BMW i3s sinna juba tükk aega tagasi. Kiirendades 0–60 km/h muljetavaldava 3,4 sekundiga, vabastab see iseloomuliku „ühe pedaali“ tunnetuse ja progressiivse disainiga sportauto dünaamika.
 

BMW i3s kütusekulu ja CO2-heide(3):
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
CO2-heide g/km (keskmine): 0
Energiatarve kWh / 100 km: 14,3

Loe lisaks

BMW i8 Roadster.

Tulevik võtab esimese BMW i8 Roadsteri näol kuju. Entusiastlik, põnev ning vabaduse taastõlgendamiseks valmis. Tingimusteta sõidunaudingu tagamiseks – nii kaugele, kuni teed ulatuvad.

BMW i8 Roadsteri kütusekulu ja CO2-heide(3):
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0
CO2-heide g/km (keskmine): 46
Energiatarve kWh / 100 km: 14,5

Loe lisaks

BMW iPERFORMANCE‘i MUDELID

BMW 225xe iPerformance Active Tourer.

BMW eDrive koos kolmesilindrilise BMW TwinPower Turbo bensiinimootoriga saavutab võimsuseks 100 kW (136 hj) ning selle CO2-heide on 57 g/km ja kütusekulu 2,5 l/100 km.

Loe lisaks

BMW 330e iPerformance sedaan.

Võimas neljasilindriline 135 kW (184 hj) BMW TwinPower bensiinimootor töötab koos jõulise 65 kW (88 hj) saavutava elektrimootoriga. Keskmine CO₂-heide on 49–44 g/km ja kütusekulu 2,1 kuni 1,9 l / 100 km.
Loe lisaks

BMW 530e iPerformance sedaan.

Ajami põhikomponendid on 135 kW (184 hj) neljasilindriline BMW TwinPower Turbo tehnoloogiaga bensiinimootor, 185 kW (252 hj) elektrimootor ja 9,2 kWh mahtuvusega liitiumioon-kõrgepingeaku. Vaid elektri jõul liikudes on sõiduulatus umbes 48 km ja tippkiirus 235 km/h.

Loe lisaks

BMW 7. seeria iPerformance mudelid.

BMW iPerformance’i mudelid 740e, 740Le ja 740Le xDrive paneb liikuma 258 hj BMW TwinPower Turbo neljasilindriline bensiinimootor koos äärmiselt tõhusa eDrive’i elektrimootoriga.

Loe lisaks

BMW X5 xDrive40e iPerformance.

BMW X5 xDrive40e iPerformance on igast küljest ambitsioonikas ja uuenduslik. Hoolimata oma võimsusest – 180 kW (245 hj) – on keskmine CO₂-heide vaid 78 kuni 77 g/km. Kütusekulu on ainult 3,4 kuni 3,3 l / 100 km.
Loe lisaks

LAADIMINE.

Lihtsast laadimisest kodus ja ChargeNow võrgustiku laadimisjaamades kuni abiteenusteni: BMW laadimiskontseptsioon muudab elektrilise sõidu mugavaks ja igapäevaseks naudinguks.

  • Laadimine kodus

    Elektrisõidukitel on palju eeliseid, näiteks see, et „paak” igal hommikul täis on. Selle teeb võimalikuks kiire ja mugav laadimine kodus koos kaasasoleva standardse laadimisjuhtmega. Veelgi kiirem ja mugavam on akut laadida eraldi saadaval oleva BMW i Wallboxiga. See koju paigaldatav laadimisjaam suurendab laadimisvõimsust, vähendades nii laadimiseks kuluvat aega, ja täiendab ideaalselt BMW sõidukite disaini.

  • Avalikud laadimispunktid

    ChargeNow annab BMW i partneritele ligipääsu avalikele laadimisjaamadele. Eri pakkumiste ja tehnoloogiate parimaks ärakasutamises on BMW i ChargeNow lisanud võrgustikku arvukalt teenusepakkujaid. Ligipääsu ja kasutamist võimaldab ChargeNow kaart. Kuu lõpus saad väljavõtte, kus on selge ülevaade kõigist ChargeNow kaardiga tehtud laadimistoimingutest. Tänu BMW i ConnectedDrive teenusele leiab BMW i ConnectedDrive kõik kasutusvalmis laadimispunktid.

  • Laadimisolek

    Rakendusega „BMW Connected App“ saab laadimisprotsessi mugavalt telefoniga jälgida. Rakendusega saab alati jälgida ka elektrilist sõiduulatust ja aku laadimisolekut. Kaugjuhtimisfunktsiooni saab kasutada nädala jooksul kavandatud laadimiskordade ajastamiseks ja enne sõitu kliimaseadme sisselülitamiseks.

Kütusekulu ja CO₂-heitkogused.

  • BMW 225xe iPerformance Active Tourer arvudes (3)
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,5–2,3
    CO2-heide g/km (keskmine): 57–52
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,7–13,4

    BMW 330e iPerformance Sedan arvudes (3):
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,1 kuni 1,9
    CO2-heide g/km (keskmine): 49 kuni 44
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 11,9 kuni 11,0

    BMW 530e iPerformance Sedan arvudes (3)
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,3–2,1
    CO2-heide g/km (keskmine): 52–47
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,9–13,3

    BMW 740e iPerformance arvudes (3)
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,5–2,3
    CO2-heide g/km (keskmine): 58–51
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,1 kuni 12,5

    BMW 740 Le xDrive iPerformance arvudes (3)
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,9–2,8
    CO2-heide g/km (keskmine): 66–64
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,9 kuni 13,2

    BMW X5 xDrive40e iPerformance arvudes (1):
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 3,4 kuni 3,3
    CO2-heide g/km (keskmine): 78 kuni 77
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,4 kuni 15,3

    Näidatud kütusekulu, CO2-heite ja energiatarbe väärtused määrati kindlaks vastavalt Euroopa määruse (EÜ) 715/2007 versioonile, mis kehtis tüübikinnituse ajal. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ning näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

    (1) Need väärtused kehtivad kuni 15.04.2018. Saadavuse kohta annab infot kohalik BMW esindus.

    Need (3)-ga tähistatud väärtused põhinevad juba uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi NEDC-le vastavateks väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. [Nende sõidukite puhul võivad (muuhulgas) sõiduki CO2-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO2-väärtused erineda siin näidatud väärtustest.]

    CO2-heite näitajad on kindlaks määratud vastavalt direktiivile 1999/94/EÜ ja praegu kehtivale Euroopa määruse versioonile. Näidatud väärtused põhinevad NEDC klassifitseerimistsükli järgi arvestatud kütusekulul, CO2-väärtustel ja energiakulul.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu, CO2-heited ja voolukulu“, mis on saadaval ametlikus BMW esinduses ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf.