
ROHKEM ENERGIAT. VÄHEM KÜTUST.
BMW eDRIVE.
ROHKEM ENERGIAT. VÄHEM KÜTUST.
BMW eDRIVE.
BMW eDrive elektriajami kontseptsioon pakub maksimaalset sõidurõõmu ja seda peaaegu täiesti müra- ja heitmevabalt. BMW eDrive sisaldab kolme komponenti: elektrimootor, võimas liitiumaku ja intelligentne energiahaldus.
BMW eDrive elektriajami kontseptsioon pakub maksimaalset sõidurõõmu ja seda peaaegu täiesti müra- ja heitmevabalt. BMW eDrive sisaldab kolme komponenti: elektrimootor, võimas liitiumaku ja intelligentne energiahaldus.



Tulevikku suunatud liikuvuse teeb võimalikuks BMW eDrive.
-
Elektrimootor
Elektrimootor on BMW Groupi uuenduslik arendus, mis on kõiki elektritoidet kasutavate BMW mudelite põhiosa. Täieliku laadimisega võimaldab see näiteks BMW 7. seeria iPerformance sõidukil ainult elektri jõul läbida 48 km. See tähendab, et enamik igapäevastest sõitudest on võimalik teha lokaalsete heitmete vabalt. Vajaduse korral võib elektrimootorit kasutada ka äkiliseks võimsaks lisakiirenduseks näiteks möödasõidul.
-
Võimas liitium-ioonaku
Kõik BMW eDrive tehnoloogiaga sõidukid saavad oma elektrilise sõiduenergia kõrgtehnoloogilisest elektrisalvestusseadmest. Võimsad liitium-ioonakud on ühendatud jahutussüsteemiga, mis hoiab mootori alati optimaalsel töötemperatuuril, tõstes nii selle võimsust ja pikendades eluiga. Taaslaadimine on võimalik kõikjal, kus elektrivõrk kättesaadav on. Piisab ka tavapärasest 230-voldisest seinakontaktist.
-
Nutikas energiahaldus
Parim võimalik ökonoomsus ja sooritusvõime on alati kättesaadaval – seda tagab intelligentne energiahaldussüsteem. See juhib täiendavalt BMW EfficientDynamics funktsioone, mis on spetsiaalselt koordineeritud töötama jõuülekandega, milles sünkroonselt toimib elektrimootor.
Intelligentne energiahaldus optimeerib elektrilise jõuülekande ja võimsa aku toimimist intuitiivsel tööpõhimõttel. Kasutatakse navigeerimisandmeid, et arvutada optimaalne aeg elektrilisele sõidule üleminekuks või aku laadimiseks, võttes arvesse kõige sobivamat marsruuti ja sõiduolusid. See säästab kuni kümme portsenti energiast, võimaldades juhil veelgi pikema vahemaa vaid elektri jõul katta.
Regeneratiivpidurdus tagab, et pidurdamisel või aeglustamisel vabanev kineetiline energia säiliks võimsas liitium-ioonakus, kus see on üldise soorituse parandamiseks alati kättesaadav.
Kui kasutada ka režiimi ECO PRO, piisab kõigest nupuvajutusest, et orienteerida auto kõik süsteemid võimalikult säästlikuks ja kasutada olemasolevat energiat võimalikult nutikalt. Selleks piirab intelligentne energiahaldur olenevalt juhi vajadustest mugavusfunktsioone. Samuti antakse juhile keskpaneeli ekraani kaudu nõuandeid veelgi säästlikumaks sõiduks, et maksimaalset sõiduulatust suurendada.
KÕIK BMW EDRIVE MUDELID.

BMW i MUDELID

BMW i8.
BMW i8 on valmis oma sõidukiklassis revolutsiooni korraldama. See on esimene sportauto, mille kütusekulu ja heitmete näitajad võiksid kuuluda kompaktautole.
BMW i8 Coupé kütusekulu ja CO2-heide(3):
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 1,8
CO2-heide g/km (keskmine): 42
Keskmine energiatarve kWh / 100 km: 14.0

BMW i3.
BMW i3 defineerib ümber säästva liikuvuse: oma täiselektrilise ajamiga inspireerib see heitmevaba sõiduga, kuid on sealjuures erakordselt hea reaktsiooniga ja pakub meeldivat sõidukogemust.
BMW i3 kütusekulu ja CO2-heide(3):
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
Keskmine elektrikuluKeskmine energiatarve kWh / 100 km: 13,6–13,1

BMW i3s.
Kui sportlik ja heitmevaba sõit on tulevik, jõudis BMW i3s sinna juba tükk aega tagasi. Kiirendades 0–60 km/h muljetavaldava 3,4 sekundiga, vabastab see iseloomuliku „ühe pedaali“ tunnetuse ja progressiivse disainiga sportauto dünaamika.
BMW i3s kütusekulu ja CO2-heide(3):
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
CO2-heide g/km (keskmine): 0
Energiatarve kWh / 100 km: 14,3

BMW i8 Roadster.
Tulevik võtab esimese BMW i8 Roadsteri näol kuju. Entusiastlik, põnev ning vabaduse taastõlgendamiseks valmis. Tingimusteta sõidunaudingu tagamiseks – nii kaugele, kuni teed ulatuvad.
BMW i8 Roadsteri kütusekulu ja CO2-heide(3):
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0
CO2-heide g/km (keskmine): 46
Energiatarve kWh / 100 km: 14,5
BMW iPERFORMANCE‘i MUDELID

BMW 225xe iPerformance Active Tourer.
BMW eDrive koos kolmesilindrilise BMW TwinPower Turbo bensiinimootoriga saavutab võimsuseks 100 kW (136 hj) ning selle CO2-heide on 57 g/km ja kütusekulu 2,5 l/100 km.

BMW 330e iPerformance sedaan.

BMW 530e iPerformance sedaan.
Ajami põhikomponendid on 135 kW (184 hj) neljasilindriline BMW TwinPower Turbo tehnoloogiaga bensiinimootor, 185 kW (252 hj) elektrimootor ja 9,2 kWh mahtuvusega liitiumioon-kõrgepingeaku. Vaid elektri jõul liikudes on sõiduulatus umbes 48 km ja tippkiirus 235 km/h.

BMW 7. seeria iPerformance mudelid.
BMW iPerformance’i mudelid 740e, 740Le ja 740Le xDrive paneb liikuma 258 hj BMW TwinPower Turbo neljasilindriline bensiinimootor koos äärmiselt tõhusa eDrive’i elektrimootoriga.

BMW X5 xDrive40e iPerformance.






-
Laadimine kodus
Elektrisõidukitel on palju eeliseid, näiteks see, et „paak” igal hommikul täis on. Selle teeb võimalikuks kiire ja mugav laadimine kodus koos kaasasoleva standardse laadimisjuhtmega. Veelgi kiirem ja mugavam on akut laadida eraldi saadaval oleva BMW i Wallboxiga. See koju paigaldatav laadimisjaam suurendab laadimisvõimsust, vähendades nii laadimiseks kuluvat aega, ja täiendab ideaalselt BMW sõidukite disaini.
-
Avalikud laadimispunktid
ChargeNow annab BMW i partneritele ligipääsu avalikele laadimisjaamadele. Eri pakkumiste ja tehnoloogiate parimaks ärakasutamises on BMW i ChargeNow lisanud võrgustikku arvukalt teenusepakkujaid. Ligipääsu ja kasutamist võimaldab ChargeNow kaart. Kuu lõpus saad väljavõtte, kus on selge ülevaade kõigist ChargeNow kaardiga tehtud laadimistoimingutest. Tänu BMW i ConnectedDrive teenusele leiab BMW i ConnectedDrive kõik kasutusvalmis laadimispunktid.
-
Laadimisolek
Rakendusega „BMW Connected App“ saab laadimisprotsessi mugavalt telefoniga jälgida. Rakendusega saab alati jälgida ka elektrilist sõiduulatust ja aku laadimisolekut. Kaugjuhtimisfunktsiooni saab kasutada nädala jooksul kavandatud laadimiskordade ajastamiseks ja enne sõitu kliimaseadme sisselülitamiseks.
Kütusekulu ja CO₂-heitkogused.
-
BMW 225xe iPerformance Active Tourer arvudes
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,1 kuni 2,0
CO2-heide g/km (keskmine): 49 kuni 46
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 11,9 kuni 11,0BMW 330e iPerformance sedaan arvudes
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,1 kuni 1,9
CO2-heide g/km (keskmine): 49 kuni 44
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 11,9 kuni 11,0BMW 530e iPerformance sedaan arvudes
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0*
CO2-heide g/km (keskmine): 46** Need on algsed väärtused, mida ei ole veel kinnitatud.
BMW 740e iPerformance arvudes
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,2 kuni 2,0
CO2-heide g/km (keskmine): 50 kuni 45
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,1 kuni 12,5BMW 740Le iPerformance arvudes
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,2 kuni 2,0
CO2-heide g/km (keskmine): 51 kuni 45
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,3 kuni 12,6BMW 740Le xDrive iPerformance arvudes
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,5 kuni 2,1
CO2-heide g/km (keskmine): 56 kuni 49
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,9 kuni 13,2BMW X5 xDrive40e iPerformance arvudes
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 3,4 kuni 3,3
CO2-heide g/km (keskmine): 78 kuni 77
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,4 kuni 15,3
Kütusekulu ja CO2-heite näitajad on seotud valitud velje- ja rehvisuurustega.
Arvud viitavad standardse käiguvahetusega põhimudelile.Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiab brošüürist uute
sõiduautode kütusekulu ja CO2-heite normide kohta, mis on tasuta saadaval kõigis müügikohtades
ja UNITED MOTORSi esinduses aadressil Paldiski mnt 108, 13522 Tallinn, Eesti.
