BMW TEEL JÄTKUSUUTLIKU TULEVIKU SUUNAS.

AVASTA, KUIDAS BMW GROUP ON PÜHENDUNUD JÄTKUSUUTLIKULE LIIKUVUSELE.

BMW jätkusuutlikkus, jätkusuutlik liikuvus, linnaillustratsioon koos põhifaktide sümbolitega

ELEKTRIFITSEERITUD LIIKUVUS.

Aastaks 2021 oli BMW Group toonud teedele juba miljon elektrifitseeritud sõidukit.

AKUDE RINGLUSSEVÕTT.

90% BMW Groupi elektrifitseeritud sõidukite kõrgepingeakude materjalidest on ringlusse võetavad.

KAASAMINE.

6,5% BMW Groupi töötajatest on erivajadusega – pühendumus erinevusi ei tunnista.

RINGMAJANDUSLIK LÄHENEMINE.

Igasse uude BMW Groupi sõidukisse lisatakse keskmiselt 60 kg ringlussevõetud plasti – kokku moodustab see kuni 20% osakaalu.

JÄÄTMETE TÖÖTLEMINE.

99% jäätmetest, mis meil maailmas igal aastal 2,5 miljoni sõiduki tootmisega tekib, võeti 2021. aastal uuesti materjaliringlusse (93,4%) või täiendavasse (nt termilisse) ringlusse (5,8%).

ENERGIASÄÄSTUMEETMED.

Tänu 16 tehases LED-valgustusele üleminekule säästab BMW Group alates 2018. aastast igal aastal 130 miljonit kWh elektrienergiat.

MITMEKESISUS.

BMW Groupi 120 000 töötajat on pärit 113 riigist – mitmekesisus on üks meie peamisi edutegureid.

VÄHENDATUD CO₂-HEIDE.

Ajavahemikul 2006–2022 on BMW Groupi iga sõiduki tootmisel tekkivaid heitkoguseid vähendatud 78,1%.

  • 1. ELEKTRIFITSEERITUD LIIKUVUS.

    Aastaks 2021 oli BMW Group toonud teedele juba miljon elektrifitseeritud sõidukit.

  • 2. AKUDE RINGLUSSEVÕTT.

    90% BMW Groupi elektrifitseeritud sõidukite kõrgepingeakude materjalidest on ringlusse võetavad.

  • 3. KAASAMINE.

    6,5% BMW Groupi töötajatest on erivajadusega – pühendumus erinevusi ei tunnista.

  • 4. RINGMAJANDUSLIK LÄHENEMINE.

    Igasse uude BMW Groupi sõidukisse lisatakse keskmiselt 60 kg ringlussevõetud plasti – kokku moodustab see kuni 20% osakaalu.

  • 5. JÄÄTMETE TÖÖTLEMINE.

    99% jäätmetest, mis meil maailmas igal aastal 2,5 miljoni sõiduki tootmisega tekib, võeti 2021. aastal uuesti materjaliringlusse (93,4%) või täiendavasse (nt termilisse) ringlusse (5,8%).

  • 6. ENERGIASÄÄSTUMEETMED.

    Tänu 16 tehases LED-valgustusele üleminekule säästab BMW Group alates 2018. aastast igal aastal 130 miljonit kWh elektrienergiat.

  • 7. MITMEKESISUS.

    BMW Groupi 120 000 töötajat on pärit 113 riigist – mitmekesisus on üks meie peamisi edutegureid.

  • 8. VÄHENDATUD CO₂-HEIDE.

    Ajavahemikul 2006–2022 on BMW Groupi iga sõiduki tootmisel tekkivaid heitkoguseid vähendatud 78,1%.

SÕIDUKID JA MATERJALID.

MEIE TEED JÄTKUSUUTLIKKUSENI NÄITAB UUS BMW iX.

Vaata videot ja saa teada, kuidas BMW iX ühendab endas täiuslikult ringlussevõetud materjalid, uuenduslikkuse ja luksuse.

Loe lisaks
BMW jätkusuutlikkus, BMW iX, animatsioon

ELEKTRIFITSEERITUD SÕIDUNAUDING KÕIGE JÄTKUSUUTLIKUMAL KUJUL.

BMW jätkusuutlikkus, BMW elektriautode valik, kaks BMW sõidukit laadimisjaama kõrval seismas

Tutvu elektrilise sõidunaudinguga põhjalikult BMW elektriautode abil.

  • Peaaegu hääletu kulgemine läbi linnade ja ka pikematel sõitudel
  • Sujuv kiirendus kohalt liikuma hakates
  • Puhas sõidunauding – ilma heitgaaside ja kohalike heitmeteta

My BMW rakendus. VAHETU SIDE SINU BMW SÕIDUKIGA.

BMW jätkusuutlikkus, My BMW rakendus, nutitelefoni käes hoidev mees

Sinu sõiduandmed on alati silme ees, et sõidunauding oleks veelgi tõhusam.

  • Analüüsi isiklikke sõiduandmeid funktsiooniga „My Trips“
  • Vahetud andmed sõitmise tõhususe ja kütusekulu kohta
  • Nutikad teenused toetavad sinu elektromobiilsust

RINGLUSSEVÕETUD MATERJALID – EELISTAME TAASKASUTUST KÕRVALDAMISELE.

BMW jätkusuutlikkus, ringlussevõetud ressursid, kalavõrgud

Kalavõrgud.

BMW iX-i ja uue BMW X1 põrandapaneelid on valmistatud plastkiust, mille lähtematerjaliks on kasutuselt kõrvaldatud kalavõrgud, põrandakatted ja plastitootmisjäägid. Uus ja seni ainulaadne ringlussevõtuprotsess muudab tulevikus kalavõrgud ja õngenöörid kvaliteetseks ringlussevõetud plastiks, mida hakatakse uues klassis kasutama alates 2025. aastast. Sõidukite salongis ja välisilmes kasutatavad paneeldetailid tekitavad 25% vähem CO₂-heitmeid kui tavapärasel tootmisviisil valmistatud komponendid.

BMW jätkusuutlikkus, ringlussevõetud ressursid, plasti ringlussevõtt

Plasti ringlussevõtt.

Ringlussevõetud materjale kasutatakse paljudes BMW komponentides. Nende seas näiteks BMW iX-i põrkerauad, uksepaneelide aluskonstruktsioon, tuuleklaasi paneelkate ja kapotiraam, mis kõik on tervenisti valmistatud ringlussevõetud plastist.

BMW jätkusuutlikkus, ringlussevõetud ressursid, kaktusekiud

Kaktusekiud.

Koostöös idufirmadega töötab BMW Group välja uuenduslikke biotoorainel põhinevaid pindu. Näiteks värskelt väljaarendatud Deserttex™ koosneb pulbristatud kaktusekiududest ja biotoorainepõhisest polüuretaanmaatriksist. Sel viisil saab loomsete toodete vältimist kombineerida CO₂-heitme märkimisväärse vähendamisega.

BIOMASSIST VALMISTATUD JÄTKUSUUTLIKUMAD AUTOVÄRVID.

BMW jätkusuutlikkus, jätkusuutlikud autovärvid, BMW sõiduk värvimisprotsessis

BMW Groupi Euroopa tehaste värvitöökojad kasutavad mattvärve, mida ei toodeta toornaftast, vaid taastuvast toorainest, näiteks biojäätmetest. Lisaks sellele kasutatakse BMW Groupi tehastes Rosslynis ja Leipzigis ka jätkusuutlikult toodetud korrosioonivastast pinnakattevahendit. TÜV poolt sertifitseeritud protsessis vähendatakse CO₂-heidet ajavahemikul 2022–2030 rohkem kui 15 000 tonni.

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED SÕIDUKITE JA MATERJALIDE KOHTA.

  • Kui jätkusuutlikud on elektriautod?
  • Kui kaua kestab elektriauto aku?
  • Millised on elektriauto aku koostisosad?
  • Milliseid tulevikku suunatud materjale BMW sõidukites kasutatakse?
  • Mida teeb BMW elektriautode akude ringlussevõtuks?

RINGLUS JA RESSURSID.

BMW jätkusuutlikkus, BMW i Vision Circular, külgvaade seistes

AVASTA RINGLUSE JÕUD.

MEIE VISIOON: EHITADA HOMSEID AUTOSID TÄNASTEST AUTODEST.

Ressursside vastutustundlik käitlemine on BMW Groupile võtmetähtsusega. Selles protsessis soovime jätkata tooraine kasutamist kooskõlas meie nelja ringmajanduse põhimõttega:
 

ÜMBERMÕTESTAMINE – kogu oma loomes lähtume ringlusest;
 

VÄHENDAMINE – teeme vähemaga rohkemat, kus iganes suudame;
 

TAASKASUTUS – pikendame oma toodete väärtust nii palju, kui võimalik;
 

RINGLUSSEVÕTT – hoiame ressursse ringlemas nii kaua, kui suudame. 

Loe lisaks
BMW jätkusuutlikkus, BMW i Vision Circular, puhas ringlussevõtt, kolm neljandikku eestvaade seistes

BMW i VISION CIRCULAR.

ÜMBERMÕTESTAMINE, VÄHENDAMINE, TAASKASUTUS ja RINGLUSSEVÕTT. BMW i Vision Circular on loodud täielikult meie ringmajanduse põhimõtetega kooskõlas. Säästlikkusele ja luksusele keskenduv kompaktne täiselektriline Vision-mudel pakub seega põnevat vaadet tulevikku.

AKUELEMENDI TÖÖEA NELI ETAPPI.

BMW jätkusuutlikkus, akuelemendi arendustöö

Arendustöö.

Münchenis asuvas akuelementide tootmise pädevuskeskuses püüab BMW Group leida uurimistöö abil liitiumioonaku elemendi ideaalset keemilist koostist. See hõlmab katoodi, anoodi, separaatori ja elektrolüüdi komponentide keerukat arendusprotsessi.

BMW jätkusuutlikkus, akuelement, sõidukis kasutamine

Sõidukis kasutamine.

Tänapäeva elektriautod saavutavad juba praegu ühe laadimisega üle 600 km sõiduulatuse ning see suundumus on tõusuteel. Kogemused näitavad, et elektriautod suudavad saavutada samasuguse sõiduulatuse nagu nende sisepõlemismootoriga kolleegid, ilma et oleks vaja kõrgepingeakut vahetada.

BMW jätkusuutlikkus, akuelemendi teine elu

Teine elu.

Pärast liitiumioonaku intensiivset kasutamist sõidukis oleks seda enne ringlussevõtuprotsessi sisenemist võimalik veel mitmeid aastaid statsionaarselt akufarmis kasutada.

BMW jätkusuutlikkus, akuelemendi ringlussevõtt

Ringlussevõtt.

Akuelemendi tooraineid saab ümber töödelda. BMW Group töötab akuelementide tootmise pädevuskeskuses järgmise põlvkonna akuelementide jaoks välja sekundaarsete toorainete ringlussevõttu. See tähistab akuelemendi olelusringi lõppu – ning seejärel võib kõik uuesti alata.

TUUL, PÄIKE JA UUENDUSLIKUD TEHNOLOOGIAD.

KAKS TEHAST. KAKS NÄIDET.

BMW jätkusuutlikkus, tuuleenergia, BMW tehase territoorium, Leipzig, neli tuuleturbiini

Tuuleenergia.

BMW Groupi Leipzigi tehase territooriumil asuvad neli tuulegeneraatorit saavutavad igaüks 2,5 MW nimivõimsuse. Need katavad umbes ühe kaheksandiku tehase elektrivajadusest.  Energiaülejäägi korral talletab nelja tuulegeneraatori toodetud elektri kuni 700 BMW i3 akust koosnev intelligentne energiasalvestusfarm, mis suunab ebapiisava tuule korral energia tagasi võrku.

Loe lisaks
BMW jätkusuutlikkus, päikeseenergia, BMW tehase territoorium, Dadong, päikeseenergiasüsteemid

Päikeseenergia.

Päikeseelektrijaam BMW Brilliance Automotive Ltd. Dadongi tehases (Shenyangis) suudab 2022. aastal toota üle 21 MWh taastuvenergiat. Selleks suurendati elektrijaama pindala Shenyangi tehase laiendamise käigus 110 000 m2 ehk ligi 15 jalgpalliväljaku võrra – kokku 290 000 m2-ni.

Loe lisaks

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED RINGLUSE JA RESSURSSIDE KOHTA.

  • Mida tähendab ringmajandus?
  • Miks on ringmajandus oluline?
  • Milliseid energiaallikaid BMW kasutab?

TOOTMINE JA TARNEAHEL.

MEETMED BMW TOOTMISÜKSUSTES JÄTKUSUUTLIKKUSE SUURENDAMISEKS.

BMW Groupi tõstab teiste seast esile jätkusuutlikkusele ja klientidele lähedal olemisele keskendumine. Seepärast toodame kogu maailmas detaile otse kohapeal, säilitades ühtsed kvaliteedi- ja ohutusstandardid.

BMW jätkusuutlikkus, BMW tootmisüksuste illustratsioon, maailmakaart koos kogu maailma BMW tootmisüksuste sümbolitega

SPARTANBURG (USA).

BMW Groupi Spartanburgi tehas kasutab koostootmisjaamas lähedalasuvas prügilas tekkivat metaani, millega kaetakse kuni 25% oma energiavajadusest. Lisaks toodab 400 päikeseenergiamoodulit igal aastal 135 MWh rohelist elektrit.

SAKSAMAA.

München. Katoodse sukelkatmise (sõidukite kruntimise teatav viis) reovee töötlemiseks ja reovee samas protsessi sammus taaskasutamiseks kasutatakse pöördosmoosijaama. Kokku vähendab see iga-aastast mageveetarvet rohkem kui kuue miljoni liitri võrra. Värvitöökoja umbes 10 000 m² pindalaga haljastatud katus ei paranda mitte ainult isolatsiooni, vaid ka kohapealset õhukvaliteeti.
 

Dingolfing. Tänu soojuse ja elektri koostootmisjaamale toodab BMW Groupi Dingolfingi tehas peaaegu poole oma elektrivajadusest. Energia väljastpoolt hankimisel kasutatakse 100% rohelist elektrienergiat; sinna alla kuulub ka otse kohalikest hüdroelektrijaamadest hangitud roheline energia. Tehas katab enam kui 40% oma veevajadusest isiklike kaevude kaudu, kaitstes seega piirkonna joogiveevarusid.
 

Leipzig. Energiaülejäägi korral talletab nelja tuulegeneraatori toodetud elektri nutikas akufarm, suunates tuule puudumise korral energia tagasi võrku.  

DEBRECEN (UNGARI).

Debrecenis arendatav uus BMW Groupi tehas on maailma esimene autotehas, mis väldib sõidukite tootmisel fossiilsete energiaallikate kasutamist täielikult.

DADONG (HIINA).

Lisaks oma umbes 110 000 m² suurusele päikeseenergiarajatisele sorteerib BMW Brilliance Automotive Ltd. Dadongi tehas (Shenyangis) oma alumiinium- ja terasjäätmeid ning ei kasuta värvimisprotsessis magevett. Ettevõttes asuv rongijaam võimaldab ühtlasi valminud sõidukitest 80% täielikult või osaliselt raudteed pidi nende sihtkohta transportida.

CHENNAI (INDIA).

2021. aastal kogus BMW Groupi Chennai tehas umbes 13 miljonit liitrit vihmavett ja suutis seega katta ligikaudu 90% oma aastasest veevajadusest. Samal ajavahemikul kattis tehase päikeseenergiarajatis üle 60% tehase energiavajadusest.

ROSSLYN (LÕUNA-AAFRIKA VABARIIK).

BMW Groupi Rosslyni tehas saab elektrienergiat biogaasijaamast, mis on ühendatud ligikaudu 100 km kaugusel asuva suure lihaveisefarmiga. Ligikaudu 30 000 looma sõnnik täidab kuni 30% kohalikust energiavajadusest. Lisaks kasutab värvitöökoda – nagu ka selle analoog Leipzigis – kestlikult toodetud korrosioonivastast pinnakattevahendit, millega vähendatakse fossiilsetest allikatest pärit pinnakattevahenditega võrreldes CO₂-heitmeid 40% võrra.

  • 1. SPARTANBURG (USA).

    BMW Groupi Spartanburgi tehas kasutab koostootmisjaamas lähedalasuvas prügilas tekkivat metaani, millega kaetakse kuni 25% oma energiavajadusest. Lisaks toodab 400 päikeseenergiamoodulit igal aastal 135 MWh rohelist elektrit.

  • 2. SAKSAMAA.

    München. Katoodse sukelkatmise (sõidukite kruntimise teatav viis) reovee töötlemiseks ja reovee samas protsessi sammus taaskasutamiseks kasutatakse pöördosmoosijaama. Kokku vähendab see iga-aastast mageveetarvet rohkem kui kuue miljoni liitri võrra. Värvitöökoja umbes 10 000 m² pindalaga haljastatud katus ei paranda mitte ainult isolatsiooni, vaid ka kohapealset õhukvaliteeti.
     

    Dingolfing. Tänu soojuse ja elektri koostootmisjaamale toodab BMW Groupi Dingolfingi tehas peaaegu poole oma elektrivajadusest. Energia väljastpoolt hankimisel kasutatakse 100% rohelist elektrienergiat; sinna alla kuulub ka otse kohalikest hüdroelektrijaamadest hangitud roheline energia. Tehas katab enam kui 40% oma veevajadusest isiklike kaevude kaudu, kaitstes seega piirkonna joogiveevarusid.
     

    Leipzig. Energiaülejäägi korral talletab nelja tuulegeneraatori toodetud elektri nutikas akufarm, suunates tuule puudumise korral energia tagasi võrku.  

  • 3. DEBRECEN (UNGARI).

    Debrecenis arendatav uus BMW Groupi tehas on maailma esimene autotehas, mis väldib sõidukite tootmisel fossiilsete energiaallikate kasutamist täielikult.

  • 4. DADONG (HIINA).

    Lisaks oma umbes 110 000 m² suurusele päikeseenergiarajatisele sorteerib BMW Brilliance Automotive Ltd. Dadongi tehas (Shenyangis) oma alumiinium- ja terasjäätmeid ning ei kasuta värvimisprotsessis magevett. Ettevõttes asuv rongijaam võimaldab ühtlasi valminud sõidukitest 80% täielikult või osaliselt raudteed pidi nende sihtkohta transportida.

  • 5. CHENNAI (INDIA).

    2021. aastal kogus BMW Groupi Chennai tehas umbes 13 miljonit liitrit vihmavett ja suutis seega katta ligikaudu 90% oma aastasest veevajadusest. Samal ajavahemikul kattis tehase päikeseenergiarajatis üle 60% tehase energiavajadusest.

  • 6. ROSSLYN (LÕUNA-AAFRIKA VABARIIK).

    BMW Groupi Rosslyni tehas saab elektrienergiat biogaasijaamast, mis on ühendatud ligikaudu 100 km kaugusel asuva suure lihaveisefarmiga. Ligikaudu 30 000 looma sõnnik täidab kuni 30% kohalikust energiavajadusest. Lisaks kasutab värvitöökoda – nagu ka selle analoog Leipzigis – kestlikult toodetud korrosioonivastast pinnakattevahendit, millega vähendatakse fossiilsetest allikatest pärit pinnakattevahenditega võrreldes CO₂-heitmeid 40% võrra.

BMW VÕTAB VASTUTUSE.

Jätkusuutlikkus hõlmab BMW-s paljusid aspekte: alates meie tarneahelate kontrollimisest kuni välisprogrammide toetamiseni anname endast kõik, et hoida oma ökoloogilist jalajälge võimalikult väiksena.

Loe lisaks
BMW jätkusuutlikkus, ÜRO jätkusuutlikkuse programmid, ülaltvaade jõele ja puudele

Jätkusuutlikkuse programmid.

BMW Group on esimene Saksa autotootja, mis on liitunud algatusega „Business Ambition for 1.5 °C“. See hõlmab meie pühendumust saavutada kliimaneutraalsus kogu väärtusahelas kuni 2050. aastani. Selle tulemusena oleme automaatselt ÜRO programmi „Race to Zero“ liige. Teisalt on meie pikaajaline liikmesus ÜRO keskkonnaprogrammis veel üks märk sellest, kui tõsiselt BMW Group jätkusuutlikkust võtab.

Loe lisaks
BMW jätkusuutlikkus, Cobalt for Development, mitu inimest istub laua taga

Algatus „Cobalt for Development“.

BMW Group püüab viia koobalti kaevandamise ja töötlemise vastavusse oma jätkusuutlikkuse ja rahvusvaheliselt kohaldatavate tööstandarditega. Selleks käivitas BMW Group koos mitmete teiste partneritega 2018. aastal sektoriülese algatuse „Cobalt for Development“, et parandada Kongo Demokraatlikus Vabariigis koobalti väikesemahulise kaevandamisega tegelevate töötajate töö- ja elamistingimusi.

Loe lisaks
BMW jätkusuutlikkus, tarneahela juhtimine, järv mägede taustal

Tarneahela juhtimine ja logistika.

Mitmeastmeline protsess tagab meie vastutuse tarnijate võrgustiku eest kõigis BMW Groupi asjaomastes valdkondades. Valdkondade sekka, milles oleme kehtestanud sotsiaalsete ja keskkonnastandardite nõuded, kuuluvad muuhulgas energiakasutus, logistika ja komponentide väljatöötamine; samuti on see otsustuskriteerium lepingute sõlmimise protsessis ning tarnijate arendamisel. Nende keskkonna- ja sotsiaalsete standardite rakendamiseks oleme sel eesmärgil loodud vastutustundliku tarneahela algatuse (RSCI – Responsible Supply Chain Initiative) kaasasutajad ning juba praegu kasutame mõnel juhul tehaste varustamiseks elektriveokeid ja toetame algatusi, mille eesmärk on panna sõidukite meretransporti vähem heitmeid tekitama.

Loe lisaks

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED TOOTMISE JA TARNEAHELA KOHTA.

  • Milliseid meetmeid rakendab BMW Group toorainete hankimisel?
  • Millised jätkusuutlikkuse standardid kehtivad BMW tarnijatele?
  • Mis on CO₂-heide?
  • Kuidas aitab BMW mul oma CO₂-jalajälge vähendada?

SOTSIAALVALDKOND JA JUHTIMINE.

ROHKEM TEAVET BMW PODCAST’IDEGA.

Koge meie töötajate podcast’ide kaudu uusi põnevaid ideid BMW jätkusuutlikkuse kohta.

BMW jätkusuutlikkus, BMW podcastid, sotsiaalne vastutus

ROHKEM BIOLOOGILIST MITMEKESISUST TEGEVUSKOHAS MESILASTE ABIL.

BMW jätkusuutlikkus, bioloogiline mitmekesisus, mesinik koos meekärjega

Lisaks oma järjekindlatele jätkusuutlikkuse eesmärkidele ühendab BMW Group jõud ka oma töötajatega, et osaleda mitmetes väiksemates algatustes, mis on suunatud keskkonna ja liikide kaitsmisele. Olgu asukohaks München, Leipzig, Regensburg, Berliin või Dingolfing: erinevad mesilaste liigid ja kolooniad on Saksamaal leidnud uue kodu erinevates BMW Groupi tegevuskohtades. See idee pärineb töötajatelt ja annab olulise panuse bioloogilise mitmekesisuse suurendamisse.

SOTSIAALNE VASTUTUS BMW GROUPIS.

BMW jätkusuutlikkus, mitmekesisus, vikerkaarevärvides BMW sõiduk eestvaates, tiibuksed avatud

Mitmekesisus.

BMW Group peab mitmekesisust tugevuseks. Me toome igapäevatöösse sisse erinevaid vaatenurki, kogemusi ja oskusi, tugevdades seeläbi meie uuenduslikkust. Koolituste, vestluste ja dialoogi pidamise kaudu suurendame töötajate ja juhatuse teadlikkust. Me edendame mitmekesisust ja võrdseid võimalusi värbamisel ja personali arendamisel. Kaitse diskrimineerimise eest, kõigi töötajate võrdne kohtlemine ning lugupidamine igapäevases äritegevuses on meie suunistes kindlalt sätestatud.

Loe lisaks
BMW jätkusuutlikkus, sotsiaalne kaasatus, neli naist mustas koolilõpurüüs

Sotsiaalne kaasatus.

Rahvusvaheliste töötajatega ja viiel mandril asuvate tegevuskohtadega ettevõttena oleme osa ühiskonnast. Seetõttu ulatuvad meie ökoloogiline, majanduslik ja sotsiaalne vastutus ka meie põhitegevusest väljapoole. Kõigis meie rahvusvahelistes tegevuskohtades paneme oma töös rõhku parematele elamistingimustele ja haridusvõimalustele ning kultuuridevahelisele kommunikatsioonile. Oma mitmekülgse osaluse kaudu anname oma panuse ka ÜRO säästva arengu eesmärkide saavutamisse.

Loe lisaks
BMW jätkusuutlikkus, BMW Foundation Herbert Quandt

BMW Foundation Herbert Quandt.

BMW Foundation Herbert Quandt on sõltumatu ettevõtte sihtasutus, mis annab olulise partnerina oma tegevuse kaudu panuse BMW Groupi sotsiaalsesse vastutusesse. Samal ajal innustab see juhte kogu maailmas aktsepteerima oma vastutust ühiskonnas ning võitlema rahumeelse, õiglase ja jätkusuutliku tuleviku eest.

Loe lisaks

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED SOTSIAALVALDKONNA JA JUHTIMISE KOHTA.

  • Kuidas praktiseerib BMW Group oma sotsiaalset ja kultuurilist vastutust?
  • Milliseid jätkusuutlikke uuendusi püüab BMW saavutada?
  • Kuidas toetab BMW Group mitmekesisust?
  • Milliseid sotsiaalseid projekte BMW Group toetab?
BMW jätkusuutlikkus, BMW Groupi aruanne, veeriba koos puudega taustal

BMW GROUPI ARUANNE.

Kogu teabe BMW Groupi jätkusuutlikkuse, meie eesmärkide ja strateegiate kohta leiad BMW Groupi aruandest. BMW Group sai DAX 40 aktsiaindeksi ettevõtete seas jätkusuutlikkuse parima aruandluse eest auhinna Building Public Trust Award 2022. Selle üks kord aastas välja sõltumatu žürii poolt välja antava auhinnaga tunnustatakse usaldusväärsust ja läbipaistvust.

ENERGIATARVE JA SÕIDUULATUS.

BMW iX xDrive40
Energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 21,2–19,3
Sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 394–426
 

Ametlikud väärtused kütusekulu, CO₂-heitme, elektrikulu ja sõiduulatuse kohta määrati kindlaks ettenähtud mõõtemenetluse põhjal ja vastavad muudetud kujul määrusele (EL) 715/2007. WLTP väärtused võtavad vahemike puhul arvesse kogu lisavarustuse. Alates 01.01.2021 uue tüübikinnituse saanud sõidukitele kehtivad ametlikud spetsifikatsioonid ainult WLTP järgi. Rohkem teavet NEDC ja WLTP mõõtmismeetodite kohta leiab veebilehelt https://www.bmw.ee/et/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/kutusekulu-heitkogused.html

Loe lisaks

ENERGIATARVE JA SÕIDUULATUS.

  • BMW iX xDrive40
    Energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 21,2–19,3
    Sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 394–426

    Ametlikud väärtused kütusekulu, CO₂-heitme, elektrikulu ja sõiduulatuse kohta määrati kindlaks ettenähtud mõõtemenetluse põhjal ja vastavad muudetud kujul määrusele (EL) 715/2007. WLTP väärtused võtavad vahemike puhul arvesse kogu lisavarustuse. Alates 01.01.2021 uue tüübikinnituse saanud sõidukitele kehtivad ametlikud spetsifikatsioonid ainult WLTP järgi. Rohkem teavet NEDC ja WLTP mõõtmismeetodite kohta leiab veebilehelt https://www.bmw.ee/et/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/kutusekulu-heitkogused.html