BMW e-liikuvus BMW sõiduulatus

BMW ELEKTRIAUTODE JA PISTIKHÜBRIIDIDE SÕIDUULATUS.

BMW ELEKTRIAUTODE JA PISTIKHÜBRIIDIDE SÕIDUULATUS.

Sõiduulatus kompromissideta kindlustundeks.

Meie jaoks tähendab vabadus piiramatut liikumisvõimalust. Õnneks on möödas see aeg, kui täiselektrilise auto sõiduulatus võimaldas jõuda vaid lähimasse kaubanduskeskusesse. Üha tõhusamaks muutuvad kõrge pingega akud on teinud elektriautod sobivamaks igapäevaseks kasutamiseks. Õigupoolest sobivad elektriautod iga elustiiliga. Ja tänu üha kasvavale BMW Chargingu avalike laadimisjaamade võrgustikule on sinu BMW elektriautole saadaval mitte üksnes paljude operaatorite laadimisjaamad linnades, vaid ka maanteede ääres olevad kiirlaadimisjaamad, mida pakub näiteks meie partner Euroopas IONITY. Kokkuvõtlikult, maailm on avatud säästlikule mõtlemisele ja nüüdsest ka kõikidele neile, kes tahavad säästlikult reisida. Liitu sinagi meiega ja avasta BMW elektriautode ja pistikhübriidautode sõiduulatuskindlus.

Loe lisaks
BMW e-liikuvus BMW elektriauto sõiduulatus

PUHKUSELE OMA BMW ELEKTRIAUTOGA!

Reisisihtkoht on välja vaadatud, kohvrid pakitud ja sinu täiselektriline, WLTP katsetsükli põhjal 600 km sõiduulatusega BMW iX on sissesõiduteel stardivalmis. Selleks et saaksid oma elektriautost parima välja võtta, oled auto salongi ja aku juba reisiks ette valmistanud, kasutades My BMW rakendust* või sõiduki seadetemenüüd. Ettevalmistamise käigus kasutatakse kodumajapidamise elektrivõrku, et seadistada salongi ja aku temperatuuri sel ajal, kui auto BMW Wallboxi abil laeb. Marsruudi planeerimise assistent ja BMW intelligentne isiklik assistent ütlevad sulle täpselt, mida teha selleks, et optimeerida ja suurendada sõiduulatust. „Hei, BMW! Kuidas ma saaksin oma sõiduulatust suurendada?“ Lisaks välistele keskkonnateguritele, nagu temperatuur, mõjutab sõiduki kõrgepingeaku ökonoomsust ja seega sõiduulatust ka sinu isiklik sõidustiil. Ettevaatava ja ühtlase sõidustiiliga saad auto akust viimase välja võtta. Laadimispeatusesse jõudes saad oma BMW iX-i kerge vaevaga lukust avada ja laadima panna, kasutades BMW Charging Accessi. IONITY suure võimsusega laadimisjaamas saavutab aku tänu 200 kW võimsusele vähem kui 40 minutiga u 80% laetuse, mis tagab aku optimaalse eluea. Laadimise järel saad heitgaasideta ja heitmevabalt jätkata oma teekonda sihtkoha suunas.

BMW elektriline liikuvus BMW pistikhübriidid sõiduulatus

TÖÖLE JA TAGASI BMW PISTIKHÜBRIIDIGA!

Eelmisel õhtul ühendad oma BMW 5. seeria Sedan 530e pistikhübriidi BMW Wallboxiga, et laadida akut ja seadistada täpne kellaaeg, millal soovid alustada sõitmist tööle. Ettevalmistamise käigus kasutatakse kodumajapidamise elektrivõrku, et seadistada salongi ja aku temperatuuri sel ajal, kui auto BMW Wallboxi abil laeb. See tähendab, et sõidu alustamisel on auto teekonnaks täielikult valmis ning sinu käsutuses on kogu sõiduulatus. Tööl olles saad kasutada BMW Chargingu digitaalseid teenuseid, et leida lähedus mõni avalik laadimisjaam või kasutada tööandja BMW Chargingu laadimiskaablit, et laadida autot vahelduvvooluga. Kasutades rakendust My BMW*, saad nii laadimisel kui ka pistikhübriidi olekul silma peal hoida. Kui oled pärast tööpäeva koju jõudnud, ühenda oma BMW 530e Sedan uuesti BMW Wallboxi ja võid end kogu ülejäänud õhtu muretuna tunda. Hommikul oled taaskord valmis nautima heitmevaba töölesõitu.

Sõiduulatuse näidik

  • BMW i

  • BMW i3s 120Ah

    345 km
    • Fuel consumption
    • Emission
    • Electric power consumption 14.0 kWh/100km
    • Engine power 135 kW (184 PS)
    • Acceleration 6.9 s
    • Top speed 160 km/h
    • Number of seats 4
    • Boot capacity 260 - 1100 l
    • Price 47 250 €
  • BMW i3 120Ah

    359 km
    • Fuel consumption
    • Emission
    • Electric power consumption 13.1 kWh/100km
    • Engine power 125 kW (170 PS)
    • Acceleration 7.3 s
    • Top speed 150 km/h
    • Number of seats 4
    • Boot capacity 260 - 1100 l
    • Price 43 650 €
  • Hybrid

  • 225xe iPerformance Active Tourer

    59 km +
    • Fuel consumption 1.8 l/100 km
    • Emission 41.0 g/km
    • Electric power consumption 13.5 kWh/100km
    • Engine power 162 kW (220 PS)
    • Acceleration 6.7 s
    • Top speed 202 km/h
    • Number of seats 5
    • Boot capacity 400 - 1350 l
    • Price 43 850 €
  • 745e iPerformance Limousine

    57 - 58 km +
    • Fuel consumption 2.1 l/100 km
    • Emission 49.0 g/km
    • Electric power consumption 16.3 kWh/100km
    • Engine power 290 kW (394 PS)
    • Acceleration 5.2 s
    • Top speed 250 km/h
    • Number of seats 5
    • Boot capacity
    • Price 112 310 €
  • 745Le xDrive iPerformance Limousine

    53 - 54 km +
    • Fuel consumption 2.4 l/100 km
    • Emission 55.0 g/km
    • Electric power consumption 17.8 kWh/100km
    • Engine power 290 kW (394 PS)
    • Acceleration 5.1 s
    • Top speed 250 km/h
    • Number of seats 5
    • Boot capacity
    • Price 121 811 €
  • X1 xDrive25e

    57 km +
    • Fuel consumption 1.9 l/100 km
    • Emission 43.0 g/km
    • Electric power consumption 13.8 kWh/100km
    • Engine power 162 kW (220 PS)
    • Acceleration 6.9 s
    • Top speed 193 km/h
    • Number of seats 5
    • Boot capacity 450 - 1470 l
    • Price 47 350 €
  • X3 xDrive30e

    53 - 58 km +
    • Fuel consumption 2.1 l/100 km
    • Emission 48.0 g/km
    • Electric power consumption 16.3 kWh/100km
    • Engine power 215 kW (292 PS)
    • Acceleration 6.1 s
    • Top speed 210 km/h
    • Number of seats 5
    • Boot capacity 450 - 1500 l
    • Price 61 650 €
  • X5 xDrive45e iPerformance

    87 - 102 km +
    • Fuel consumption 1.6 l/100 km
    • Emission 37.0 g/km
    • Electric power consumption 23.5 kWh/100km
    • Engine power 290 kW (394 PS)
    • Acceleration 5.6 s
    • Top speed 235 km/h
    • Number of seats 5
    • Boot capacity 500 - 1720 l
    • Price 80 750 €

     

  

Kasutades Google Maps rakendust, kehtivad veebisaidi kasutajatele teenuste Google Maps / Google Earth täiendavad teenusetingimused (sealhulgas Google'i privaatsuspoliitika).
Vaadake rakenduste Google Maps / Google Earth täiendavaid teenusetingimusi ja Google'i privaatsuspoliitikat .

BMW elektriline liikuvus BMW pistikhübriidid sõiduulatuse video

KUIDAS: SAAVUTADA SUURIM SÕIDUULATUS PISTIKHÜBRIIDSÕIDUKIGA.

KKK: TÄHTSAIMAD KÜSIMUSED JA VASTUSED SÕIDUULATUSE KOHTA.

  • Millised tegurid mõjutavad minu BMW elektriauto või pistikhübriidi akut?
    BMW e-liikuvus BMW sõiduulatuse KKK

    Üks oluline tegur, mis mõjutab aku sooritusvõimet ja mahtuvust, on temperatuur. Küllap oled oma telefoni puhul juba kogenud, et aku jõudlus kannatab väga madalate ja väga kõrgete temperatuuride juures. Sõidukis on temperatuuri mõju aga optimeeritud kasutusstrateegiate abil viidud miinimumini. Ja kas sa teadsid, et aku mahtuvus annab märku ka auto võimalikust sõiduulatusest? Lisaks temperatuurile mõjutavad sõiduulatust kõik autos kasutatavad elektritarbijad, nagu näiteks kliimaseade, aga ka reisijate arv ja pagasi kaal ning juhi sõidustiil.

  • Kuidas ma saaksin oma BMW elektriauto ja pistikhübriidi kõige paremini järgmiseks sõiduks ette valmistada?

    Selleks et sõidukit kohe alguses optimaalselt kasutada, tuleb aku ja sõiduki salong õigesti ette valmistada. Kuna jahutamiseks ja soojendamiseks kulub elektrienergiat, tuleks seda teha enne sõidu alustamist laadimise ajal. Kasuta rakendust My BMW* või sõiduki seadetemenüüd, et määrata kindlaks ärasõiduaeg ja ettevalmistuse tingimused. Sõidu alustamise ajaks on aku saavutanud ideaaltemperatuuri ning salong soovitud temperatuuri.

  • Kuidas mõjutab minu sõidustiil BMW elektriauto või pistikhübriidi sõiduulatust?

    Nii nagu tavapärase sisepõlemismootoriga auto puhul, on ka elektriautoga sõites oluline juhi sõidustiil. Üldjuhul saab auto sõiduulatust optimeerida ettevaatava, rahuliku ja ühtlase sõidustiiliga. Kui vähendad kiirteel sõites kiirust 130 km/h pealt 110 km/h-ni, suureneb auto sõiduulatus märgatavalt. Energiatagastuse ajal ehk olukordades, kus tõstad jala gaasipedaalilt, muudetakse kineetiline energia elektrienergiaks ja suunatakse akusse. Selle tulemusel suureneb auto sõiduulatus.

  • Mis saab siis, kui sihtkoht on kaugemal kui sõiduulatus?

    Kui navigeerimise sihtkoht jääb sõiduulatusest välja, lisatakse marsruudile automaatselt laadimisvõimalus või ettepanekuid asjakohaste laadimispeatuste kohta. *


    * Saadavus varieerub sõltuvalt mudelist ja varustusest.

BMW e-liikuvus BMW laadimine

Soovin lähemalt tutvuda laadimisega.

KÜTUSEKULU JA CO₂-HEIDE.

* Rakendus My BMW kasutatav kõikide BMW mudelitega alates mudeliaastast 2014. See nõuab ConnectedDrive teenuste kasutamist ja ühilduvat nutitelefoni. My BMW rakenduse saadavus ja funktsioonivalik võib turgude lõikes erineda.

 

BMW iX(1):
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): väiksem kui 21
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
CO₂-heide g/km (keskmine): 0


BMW iX3:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
CO₂-heide g/km (keskmine): 0
Elektritarve kWh / 100 km (keskmine): 17,8–17,5

 

BMW 3. seeria Sedani pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,5
CO₂-heide g/km (keskmine): 45–35
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,9–13,9

 

BMW 3. seeria Touringu pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,2–1,7
CO₂-heide g/km (keskmine): 49–38
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,8–14,5

 

BMW 5. seeria Sedani pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,2–1,6
CO₂-heide g/km (keskmine): 50–36
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,6–13,8

 

BMW 5. seeria Touringu pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,4–1,8
CO₂-heide g/km (keskmine): 54–42
Elektritarve kWh / 100 km (keskmine): 16,7–15,4

 

BMW X5 xDrive45e:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,7
CO₂-heide g/km (keskmine): 46–38
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 23,5–21,3

 

BMW X3 xDrive30e:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,4–2,1
CO₂-heide g/km (keskmine): 54–48
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 17,1–16,4

 

BMW 2. seeria Active Tourer 225xe:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 1,9
CO₂-heide g/km (keskmine): 42
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,5

 

BMW 7. seeria Sedani pistikhübriidid:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,5–2,1
CO₂-heide g/km (keskmine): 57–48
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 16,2–15,1

 

BMW X1 xDrive25e:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 1,9
CO₂-heide g/km (keskmine): 43
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,8

 

BMW X2 xDrive25e:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,1–1,9
CO₂-heide g/km (keskmine): 47–43
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 14,2–13,7

 

Tähisega (1) märgistatud väärtused on esialgsed.


Teave kütusekulu, CO₂-heite ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri määrusega (EÜ) 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ja näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

 

Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO₂-heide“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

 

Need väärtused põhinevad uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi vastavateks NEDC väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO₂-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO₂-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.

 

Loe lisaks

Kütusekulu ja CO₂-heide.

  • * Rakendus My BMW kasutatav kõikide BMW mudelitega alates mudeliaastast 2014. See nõuab ConnectedDrive teenuste kasutamist ja ühilduvat nutitelefoni. My BMW rakenduse saadavus ja funktsioonivalik võib turgude lõikes erineda.

    BMW iX(1):
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): väiksem kui 21
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
    CO₂-heide g/km (keskmine): 0

    BMW iX3:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
    CO₂-heide g/km (keskmine): 0
    Elektritarve kWh / 100 km (keskmine): 17,8–17,5

    BMW 3. seeria Sedani pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,5
    CO₂-heide g/km (keskmine): 45–35
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,9–13,9

    BMW 3. seeria Touringu pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,2–1,7
    CO₂-heide g/km (keskmine): 49–38
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 15,8–14,5

    BMW 5. seeria Sedani pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,3–1,7
    CO₂-heide g/km (keskmine): 53–39
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 16,3–13,8

    BMW 5. seeria Touringu pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,4–1,8
    CO₂-heide g/km (keskmine): 54–42
    Elektritarve kWh / 100 km (keskmine): 16,7–15,4

    BMW X5 xDrive45e:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,0–1,7
    CO₂-heide g/km (keskmine): 46–38
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 23,5–21,3

    BMW X3 xDrive30e:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,4–2,1
    CO₂-heide g/km (keskmine): 54–48
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 17,1–16,4

    BMW 2. seeria Active Tourer 225xe:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 1,9
    CO₂-heide g/km (keskmine): 42
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,5

    BMW 7. seeria Sedani pistikhübriidid:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,5–2,1
    CO₂-heide g/km (keskmine): 57–48
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 16,2–15,1

    BMW X1 xDrive25e:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 1,9
    CO₂-heide g/km (keskmine): 43
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,8

    BMW X2 xDrive25e:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,1–1,9
    CO₂-heide g/km (keskmine): 47–43
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 14,2–13,7

    Tähisega (1) märgistatud väärtused on esialgsed.

    Teave kütusekulu, CO₂-heite ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri määrusega (EÜ) 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ja näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO₂-heide“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

    Need väärtused põhinevad uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi vastavateks NEDC väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO₂-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO₂-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.