BMW M5 CS F90 2021, Frozen Deep Green metallik, kolm neljandikku eestvaade

467 kW (635 hj)

Jõudlus

Bensiin

Mootor ja kütus

BMW M5

BMW M

UUED BMW 5. SEERIA SEDANI M-MUDELID: KÕIK OLULISEMAD OMADUSED

467 kW (635 hj)

Jõudlus

Bensiin

Mootor ja kütus

BMW M5UUED BMW 5. SEERIA SEDANI M-MUDELID: KÕIK OLULISEMAD OMADUSED

BMW M5 CS, BMW M5 Competition, BMW M5 ja BMW M550i xDrive Sedaan.


BMW 5. seeria Sedani M-mudelid ühendavad endas erakordsel viisil tüüpilise M-sportlikkuse ning ärisedaani mugavuse ja elegantsi. Avasta neli ainulaadset tugeva iseloomuga M-mudelit: silmapaistev 635 hj (467 kW) võimsus ning kiirendus 0–100 km/h vaid 3,0 sekundiga teevad BMW M5 CS-ist ajaloo jõuliseima BMW M5 Sedani. Osana piiratud tootmisega seeriast garanteerib see ainulaadsete, eksklusiivselt sellele sõidukile saadavalolevate M-spetsiifilise vedrustuse ja disainidetailidega mudel puhta autosporditunde. Pakkudes 625 hj (460 kW) maksimaalset väljundvõimsust ning sooritusvõimele optimeeritud vedrustust, ületab M xDrive’iga BMW M5 Competition ka kõrgeimad ootused. Äärmiselt jõuline sportsedaan rõhutab seda visuaalselt mitmete kõrgläikega mustade disainiomadustega. Lisaks maksimaalseks veojõuks ja dünaamikaks loodud M xDrive’ile on BMW M5-l vedrustus, mis pakub ka pikamaasõitudel sportlikku sõidumugavust. Koostoimes 600 hj (441 kW) kaheksasilindrilise M-mootoriga loob see sõidudünaamika, mis tõuseb esile jõu ja nobeduse poolest. Nelikule paneb punkti BMW M550i xDrive Sedaan. Atleetlik BMW 5. seeria Sedaan arendab 530 hj (390 kW) ning avaldab muljet erakordselt tasakaalus sportlikkuse, mugavuse ja ökonoomsuse kombinatsiooniga.


BMW M5 CS:
Kütusekulu (l/100 km) (kombineeritud): 11,3
CO₂-heitmed (g/km) (kombineeritud): 256

 

BMW M5 Competition:
Kütusekulu (l/100 km) (kombineeritud): 11,1-11,3
CO₂-heitmed (g/km) (kombineeritud): 253-259

 

BMW M5:
Kütusekulu (l/100 km) (kombineeritud): 11,1-11,3
CO₂-heitmed (g/km) (kombineeritud): 254-259

 

BMW M550i xDrive Sedaan:
Kütusekulu (l/100 km) (kombineeritud): 10,3-11,0
CO₂-heitmed (g/km) (kombineeritud): 235-251

Loe lisaks

BMW 5. SEERIA SEDANI M-MUDELID VÕRDLUSES.

Ülevaade sportlikest faktidest: jõuülekanne, vedrustus ja sooritusvõime.

BMW M5 CS.

Ajaloo jõuliseim BMW M5: piiratud väljalaskega BMW M5 CS.
  • Muljet avaldav sõidudünaamika tänu eksklusiivsetele BMW M šassiikomponentidele ning ainulaadselt kaalu järgi optimeeritud välis- ja sisekontseptsioonile
  • Suure jõudlusega BMW M TwinPower Turbo 8-silindriline bensiinimootor 467 kW/635 hj
  • 8-käiguline M Steptronic automaatkäigukast koos Drivelogic ja M xDrive'iga
  • 467 kW (635 hj), 750 Nm, 0–100 km/h 3,0 sekundiga
BMW M5 CS F90 2021, Frozen Deep Green metallik, kolm neljandikku eestvaade

BMW M5 Competition.

Ülim sõidudünaamika ning eksklusiivsed M-spetsiifilised välisilme ja salongi disainielemendid.
  • Suure jõudlusega 625 hj 8-silindriline BMW M TwinPower Turbo bensiinimootor
  • M xDrive koos aktiivse M diferentsiaaliga ja 8-käiguline M Steptronic automaatkäigukast koos Drivelogic-uga
  • Eksklusiivsed BMW M spetsiifilised disainifunktsioonid ja varustus
  • 460 kW (625 hj), 750 Nm, 0–100 km/h 3,3 sekundiga
BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, BMW Individual Imola Red, kolm neljandikku eestvaade

BMW M5.

M-mudelitele omane sõidudünaamika ja sportlik mugavus kõrgeimal tasemel.
  • Suure jõudlusega BMW M TwinPower Turbo 8-silindriline bensiinimootor 600 hj
  • M xDrive koos aktiivse M diferentsiaaliga
  • 8-käiguline M Steptronic automaatkäigukast koos Drivelogic-uga
  • 441 kW (600 hj), 750 Nm, 0–100 km/h 3,4 sekundiga
BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, Brands Hatch Grey metallik, kolm neljandikku eestvaade

BMW M550i xDrive Sedaan.

Ideaalne kombinatsioon sportlikkusest, mugavusest ja igapäevakasutuseks sobivusest.
  • BMW M TwinPower Turbo 8-silindriline bensiinimootor 530 hj
  • 8-käiguline käigukast Steptronic Sport
  • BMW xDrive
  • 390 kW (530 hj), 750 Nm, 0–100 km/h 3,8 sekundiga
BMW M550i xDrive Sedaan G30 LCI Facelift 2020, BMW Individual Verde Ermes metallik, kolm neljandikku eestvaade
  • BMW M5 CS.
  • BMW M5 Competition.
  • BMW M5.
  • BMW M550i xDrive Sedaan.

BMW 5. SEERIA SEDANI M-MUDELID VÕRDLUSES.

Ülevaade sportlikest faktidest: jõuülekanne, vedrustus ja sooritusvõime.

BMW M5 CS – MUDELI OLULISEMAD OMADUSED.

BMW M5 CS-i sõidudünaamika ja disainiomadused.

Ajaloo võimsaim BMW M5: BMW M5 CS. 70 kg väiksema kaaluga pakub see murrangulisi sooritusvõime näitajaid ning BMW M5 geene ka kõige pisemates detailides. Ülima 635 hj võimsusega sööstab suure sooritusvõimega sedaani 0–100 km/h muljetavaldava 3,0 sekundiga. Vaid sellele mudelile saadaoleva eksklusiivse vedrustuse, kergekaalulise konstruktsiooni ja disainielementidega on sõidukil jõudluse ja kõrgklassi spordijanu poolest ainulaadne iseloom. Välisilmes rõhutavad eksklusiivsed disaini kõrghetked, nagu süsinikkiust detailid ja aktsendid toonis Gold Bronze, sõiduki ülimuslikkust nii aerodünaamiliselt kui ka optiliselt. Võidusõiduiseloom jätkub salongis M süsinikkiust korvistmetega, mille peatugedel ilutseb Nürburgringi siluett ja mida kaunistavad punased kontrastõmblused, ning kahekohalise kergekaalulise tagaistmega.

BMW M5 CS F90 2021, Frozen Deep Green metallik, kolm neljandikku tagantvaade
BMW M TwinPower Turbo kaheksasilindriline bensiinimootor, BMW M5 CS F90 2021, lähivõte mootorikattest

BMW M TwinPower Turbo kaheksasilindriline bensiinimootor.

467 kW (635 hj) ja 750 Nm pöördemomendiga kiirendab BMW M TwinPower Turbo kaheksasilindriline bensiinimootor sõiduki 0-st kuni 100 km/h 3,0 sekundiga. Tänu kahele TwinScroll-turboülelaadurile, täppississepritsele ja täielikult muutuva klapiajastusega klapijuhtimissüsteemile Valvetronic pakub 4,4-liitrine mootor isegi madalatel pööretel energilist jõudu, vahetut reaktsiooni ja vapustavat võimsust.
Kaaluvähendusmeetmed, BMW M5 CS F90 2021, Frozen Deep Green metallik, süsinikkiust kapott

Kaaluvähendus.

Süsinikkiuga tugevdatud plastist (CFRP) materjalide nutikas segu ja ka erilised kaaluvähendusmeetmed alandavad BMW M5 CS-i kaalu, tõstes samas selle nobedust ja sooritusvõimet.
Kõrgläikega punased M Carboni keraamilised pidurid, BMW M5 CS F90 2021, valuvelje lähivõte

Kõrgläikega punased M Carboni keraamilised pidurid.

M Carboni keraamilised pidurid aitavad pidurdusjõudu paremini rakendada. Need on korrosioonikindlad, abrasioonile väga vastupidavad, kuumuskindlamad ja annavad oma panuse sõiduki kogumassi vähendamisse, mis aitab parandada liikuvust, dünaamikat ning kiirendust. Spetsiaalne tehniline varustus on nähtav kõrgläikega punaste pidurisadulate kaudu, mille välisküljel on M-logo. Spetsiifiliste materjaliomaduste tõttu võib pidurdamisel just enne sõiduki täielikku peatumist tekkida suurenenud töömüra, näiteks pärast pikka, madalat koormust või märgi tingimusi. Disainiga seotud müra saab vältida, pidurdades piduri märgades oludes kuivaks või pidurdades tugevamini pärast pikka, madalat pidurdamiskoormust. Märgade olude ja teesoola mõjul võib pidurite tõhusus muutuda tavapärase pidurisüsteemiga sarnaseks. Vähenenud pidurdusjõudu saab kompenseerida tugevamini pedaalile vajutamisega. Müra ei mõjuta pidurite töövõimet, ohutust ega stabiilsust.
M-kergmetallveljed Y-spoke style 789 M Gold Bronze, BMW M5 CS F90 2021

20-tollised M-kergmetallveljed Y-spoke style 789 M Gold Bronze koos hübriidrehvidega ja rajarehvidega.

20-tollised M-kergmetallveljed Y-spoke style 789 M toonis Gold Bronze koos hübriidrehvide ja rajarehvidega, esivelje suurus 9,5J × 20 koos 275/35 ZR20 rehvidega, tagavelje suurus 10,5J × 20 koos 285/35 ZR20 rehvidega.
M Sporti väljalaskesüsteem, BMW M5 CS F90 2021, Frozen Deep Green metallik, tagaspoileri lähivõte

M Sporti väljalaskesüsteem.

Puristlike roostevabast terasest topeltsummutitorudega M Sporti väljalaskesüsteem toob kuuldavale dünaamilise heli, mida on võimalik kohandada integreeritud heitgaasiklapimehhanismi abil. Sõidudünaamika nuppudest valitavaid programme SPORT ja SPORT+ täiendab veelgi intensiivsem mootoriheli.
Drivelogic-funktsiooniga kaheksakäiguline M Steptronicu käigukast, BMW M5 CS F90 2021, käigukangi lähivõte

Drivelogic-funktsiooniga kaheksakäiguline M Steptronicu käigukast.

Drivelogic-funktsioonidega kaheksakäigulisel M Steptronicu käigukastil on äärmiselt lühikesed käiguvahetusajad ning palju käiguvahetusvalikuid, alates väga sportlikust ja dünaamilisest kuni mugava ja kütusetõhusani. Käike saab vahetada ka käsitsi, kasutades käigukangi või roolil olevaid käiguvahetuse labasid.
BMW Laserlight, BMW M5 CS F90 2021, Frozen Deep Green metallik, esiosa ülaltvaates

Kollase tulesignatuuriga BMW Laserlight.

Kaugtulede laserrežiimis on BMW Laserlighti ulatus kuni 650 meetrit – pea kaks korda enam kui tavalistel esituledel. Kollased tuled, kiri „BMW Laser“ esitulel ning must ääris rõhutavad samuti sõiduki tehnoloogilist taset ja sportlikkust.
M Carboni kapott, BMW M5 CS F90 2021, Frozen Deep Green metallik, esiosa külgvaade ülalt

M Carboni kapott koos õhu väljalaskeavadega.

M-spetsiifilise kapoti õhu väljalaskeavad on nähtavalt valmistatud süsinikkiust.
M-i neerukujuline iluvõre koos ühes tükis võreraamiga toonis Gold Bronze, BMW M5 CS F90 2021, Frozen Deep Green metallik, lähivõte

M-i neerukujuline iluvõre.

M-i neerukujuline iluvõre koos ühes tükis võreraamiga toonis Gold Bronze annab M5 CS-ile eristuva ilme. M-ile omased kolmemõõtmelised topeltribid on loodud kõrgläikega mustana, ning neil asub must M5 CS-i embleem.
M Carboni eesmine jaotur, BMW M5 CS F90 2021, Frozen Deep Green metallik, lähivõte

M Carboni eesmine jaotur.

Süsinikkiuga tugevdatud plastist (CFRP) valmistatud eesmine jaotur täiendab M5 CS-i sooritusvõimele orienteeritud välimust rabaval viisil.
M Carboni küljepeeglikatted, BMW M5 CS F90 2021, Frozen Deep Green metallik, lähivõte

M Carboni küljepeeglikatted.

M-ile omase kahevarrelise disainiga M Carboni peeglikatted rõhutavad sõiduki jõulist, sportlikku disaini.
M Carboni antitiib, BMW M5 CS F90 2021, Frozen Deep Green metallik, tagaosa lähivõte

M Carboni antitiib.

M Carboni antitiib rõhutab sõiduki eksklusiivsust ning jõulist, sportlikku disaini ja vähendab soovimatut aerodünaamilist ülestõusmist. Esisillale tõmbejõu loomine annab sõidukile suurema sõidustabiilsuse.
M Carboni tagadifuusor, BMW M5 CS F90 2021, Frozen Deep Green metallik, tagaspoileri lähivõte

M Carboni tagadifuusor.

Süsinikkiuga tugevdatud plastist (CFRP) valmistatud tagadifuusor sobib M5 CS-iga täiuslikult, pakkudes veelgi sportlikumat välimust, ning täiendab sõiduki sooritusvõimele orienteeritud välimust muljetavaldaval viisil.
Mudelitähis „M5 CS“, BMW M5 CS F90 2021, Frozen Deep Green metallik, pagasiluugi lähivõte

Mudelitähis „M5 CS“.

Mudelitähis „M5 CS“ pagasiluugi paremas servas, M-i neerukujuline iluvõre ning M-i külgmised õhuavad annavad tunnistust sõiduki erakordselt kõrgest sõidudünaamika potentsiaalist.
M Carboni korviste, BMW M5 CS F90 2021, salong, juhikoht koos juhiga

M Carboni korviste.

Valgustatud M5-logoga, peatugedel asuva Nürburgringi siluetiga ning toonis Mugello Red kontrastõmblustega M Carboni korviste kombineerib korvistme kerguse ja võidusõiduiseloomu M-sportistme funktsioonivalikuga. Selle kontuur pakub täiuslikku külgtuge ning suurepärast mugavust pikkadeks sõitudeks.
M-i kergekaaluline tagaistmesüsteem, BMW M5 CS F90 2021, salong

M-i kergekaaluline tagaistmesüsteem.

Sportlikul kergekaalulisel tagaistmesüsteemil on kaks ühekohalist istet ja kolme kinnituspunktiga turvavööd. Tagaosa teeb täielikuks „CS“-logo kahe tagaistme seljatugede vahel ning praktiline panipaik keskel.
M-rool, BMW M5 CS F90 2021, salong, juhikoht

M-rool.

Multifunktsioonlülitite, M-embleemi ja integreeritud juhi turvapadjaga M-roolil on süsinikkiust käiguvahetuse labad. Kontrastõmblustega Alcantara-viimistlusega ja kontuursete pöidlapesadega rool on käes erakordselt mugav. Märgis rooli keskosas on lisaorientiiriks ning sõidu ajal saad sa sätete muutmiseks kasutada M Drive’i nuppe.
Kergekaaluline käetugi, BMW M5 CS F90 2021, salong

Kergekaaluline käetugi.

Käetoed on integreeritud esi- ja tagaustesse ning eesmisel kergekaalulisel keskkonsoolil on ka panipaigata üheosaline keskne käetugi.
Salongi dekoratiivliistud Aluminium Carboni struktuuriga, BMW M5 CS F90 2021, salong

Salongi dekoratiivliistud Aluminium Carboni struktuuriga.

Tumedad Aluminium Carboni struktuuriga salongi dekoratiivliistud armatuurlaual, ustel ja keskkonsoolil koos rõhuliistuga toonis Chrome Dark ja punase kirjaga „CS“.
„M5 CS“ kirjaga ukselävekatted, BMW M5 CS F90 2021, lähivõte avatud uksega

„M5 CS“ kirjaga ukselävekatted.

Kohe kui uks avatakse, pakub valgustatud „M5 CS“ kirjaga eksklusiivne ukselävekate põnevat eelmaiku eesootavast sõidukogemusest.

BMW M5 COMPETITION – OLULISEMAD OMADUSED.

BMW M5 Competitioni sõidudünaamika ja disainiomadused.

BMW M5 Competition võtab endale liidrikoha tänu 625 hj (460 kW) võimsusele ning erilisele šassiihäälestusele, mis hõlmab ka kõiki olulisi juhtsüsteeme. Hulgaliselt BMW M-i iseloomulikke aktsente rõhutab seda välimuses eksimatult.

BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, BMW Individual Imola Red, külgvaade
BMW M TwinPower Turbo kaheksasilindriline bensiinimootor, BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, mootorikatte lähivõte

BMW M TwinPower Turbo kaheksasilindriline bensiinimootor.

460 kW (625 hj) ja 750 Nm pöördemomendiga kiirendab BMW M TwinPower Turbo kaheksasilindriline bensiinimootor sõiduki 0-st kuni 100 km/h 3,3 sekundiga. Tänu kahele TwinScroll-turboülelaadurile, täppississepritsele ja täielikult muutuva klapiajastusega klapijuhtimissüsteemile Valvetronic pakub 4,4-liitrine mootor isegi madalatel pööretel energilist jõudu, vahetut reaktsiooni ja vapustavat võimsust.
M xDrive’iga BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, BMW Individual Imola Red, kolm neljandikku eestvaade sõitmise ajal

M xDrive.

M xDrive koos aktiivse M-diferentsiaaliga tagab maksimaalse veojõu ja sõidudünaamika igapäevasõitudel ning ka võidusõidurajal. Spetsiaalne M-tehnoloogia ühendab tavapärase tagasillaveo liikuvuse nelikveo sõidukontrolliga. Saad valida 4WD, 4WD Sport ja – kui DSC on välja lülitatud – 2WD sõiduvariantide vahel.
Drivelogic-funktsiooniga kaheksakäigulise M Steptronicu käigukastiga BMW M5 Competition F90 LCI 2020, salong, käigukang

Drivelogic-funktsiooniga kaheksakäiguline M Steptronicu käigukast.

Drivelogic-funktsioonidega kaheksakäigulisel M Steptronicu käigukastil on äärmiselt lühikesed käiguvahetusajad ning palju käiguvahetusvalikuid, alates väga sportlikust ja dünaamilisest kuni mugava ja kütusetõhusani. Käike saab vahetada ka käsitsi, kasutades käigukangi või roolil olevaid käiguvahetuse labasid.
M MODE’iga BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, salong, käigukangi lähivõte

M MODE’i lüliti.

Kasuta M MODE’i lülitit keskkonsoolis, et reguleerida juhiabisüsteemide tundlikkust. ROAD-režiim lubab kasutada kogu elektrooniliste juhiabisüsteemide valikut. SPORT-režiimis ainult hoiatatakse juhti, kuid abisüsteemid ei sekku. Režiimis TRACK võid kõik juhiabisüsteemid välja lülitada, näiteks ringrajal sõites. Sõltuvalt valitud režiimist näitab ka ekraanisüsteem asjakohast sõiduteavet.
M Setupiga BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, salong, käigukang

M Setup.

M Setup võimaldab sul konfigureerida erinevaid sõidudünaamika parameetreid, nagu mootori, käigukasti ja roolimise omadusi, dünaamilise suunastabiilsuskontrolli (DSC) intensiivsust või nelikveosüsteemi M xDrive veojõujaotust, vastavalt enda isiklikele nõudmistele.
Nahkkattega M-rool, M Servotronicuga BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, juhikoht

M Servotronic.

M Servotronic tagab igas sõidusituatsioonis õige roolivõimenduse, kohandudes praegusele sõidukiirusele. Lisaks tagab see igal kiirusel vahetu ja täpse juhtimistunnetuse. Süsteem on spetsiaalselt M-seeria jaoks kalibreeritud ning pakub kaht erinevat seadet, mida saab valida ühe nupuvajutusega.
M Carboni keraamiliste piduritega BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, BMW Individual Imola Red, ratta lähivõte

M Carboni keraamilised pidurid.

M Carboni keraamilised pidurid aitavad pidurdusjõudu paremini rakendada. Need on korrosioonikindlad, abrasioonile väga vastupidavad, kuumuskindlamad ja annavad oma panuse sõiduki kogumassi vähendamisse, mis aitab parandada liikuvust, dünaamikat ning kiirendust. M-tähisega mattkuldsed pidurisadulad muudavad selle erilise tehnoloogia nähtavaks ka väljaspool sõidukit. Spetsiifiliste materjaliomaduste tõttu võib pidurdamisel just enne sõiduki täielikku peatumist tekkida suurenenud töömüra, näiteks pärast pikka, madalat koormust või märgi tingimusi. Disainiga seotud müra saab vältida, pidurdades piduri märgades oludes kuivaks või pidurdades tugevamini pärast pikka, madalat pidurdamiskoormust. Märgade olude ja teesoola mõjul võib pidurite tõhusus muutuda tavapärase pidurisüsteemiga sarnaseks. Vähenenud pidurdusjõudu saab kompenseerida tugevamini pedaalile vajutamisega. Müra ei mõjuta pidurite töövõimet, ohutust ega stabiilsust.
M Sporti väljalaskesüsteemiga BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, BMW Individual Imola Red, tagaspoileri lähivõte

M Sporti väljalaskesüsteem.

M Sporti väljalaskesüsteem toob kuuldavale dünaamilise heli, mida on võimalik kohandada integreeritud heitgaasiklapimehhanismi abil. Sõidudünaamika nuppudest valitavaid programme SPORT ja SPORT+ täiendab veelgi intensiivsem mootoriheli, samas kui mugavusele suunatud programmi puhul on mootori akustika diskreetsem.
Kõrgläikega must M-i neerukujuline iluvõre, BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, BMW Individual Imola Red, eestvaade

M-i neerukujuline iluvõre.

M-i neerukujuline iluvõre koos kõrgläikega musta ühes tükis võreraamiga annab mudelile M5 Competition eristuva ilme. Ka tavapärased M-i kolmemõõtmelised topeltribid on loodud kõrgläikega mustana, ning neil asub must M5 Competitioni embleem.
Kõrgläikega must M-i külgmine õhuvõtuava, BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, BMW Individual Imola Red, lähivõte

Külgmised M-õhuvõtuavad.

M-i iseloomulikud külgmised kõrgläikega musta värvi õhuvõtuavad, millel on M5 Competitioni mudelitähis ja mis lisavad silmatorkava kolmedimensioonilise ja sportliku puudutuse, rõhutavad dünaamilist kombinatsiooni tehnilisest täiuslikkusest ja hingematvast disainist, mis on olnud M-seeria sõidukitele esimesest päevast saadik omane.
Kõrgläikega must M-küljepeegel, BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, BMW Individual Imola Red, lähivõte

M-spetsiifilised küljepeeglid.

Kõrgläikega musta värvi M-spetsiifilised küljepeeglid annavad mudelile M5 Competition eriliselt sportliku ilme.
Kõrgläikega must M-antitiib, BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, BMW Individual Imola Red, pagasiluugi lähivõte

M-antitiib.

Kõrgläikega musta värvi M-antitiib rõhutab sõiduki sportlikku siluetti ja vähendab oluliselt soovimatut teelt tõusmist. Survejõu tekitamisega tagab see suurte kiiruste juures suurema tõmbejõu tagasillal ja seega ka parema juhitavuse ning stabiilsuse.
M-spetsiifilised topeltsummutitorud, BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, BMW Individual Imola Red, tagaosa lähivõte

Spetsiaalsed M-i kaksiksummutitorud.

M Sporti väljalaskesüsteemi toonis Black Chrome kaksiksummutitorud annavad nähtavat ja kuuldavat tunnistust sõiduki sportlikust sooritusvõimest.
Kõrgläikega must M-tagaspoiler, BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, BMW Individual Imola Red, difuusori lähivõte

Kõrgläikega must M-tagaspoiler.

M5 Competitioni kõrgläikega musta värvi tagaspoiler rõhutab sõiduki sportlikku iseloomu ning loob selle selgelt eristuva iseloomu.
Multifunktsionaalsed M-istmed, BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, salong

Multifunktsionaalsed M-istmed.

M-i eksklusiivse disaini ja valgustatud M5-logoga multifunktsionaalsed juhi- ja kaassõitjaistmed rõhutavad sõiduki atleetlikku ilmet. Madalad istmepadjad ja kõrged küljepolstrid rõhutavad kausja kujuga välimust ning garanteerivad veatu külgmise toe. Tänu lisanduvale muljetavaldavale seadistusvõimaluste valikule saavutatakse maksimaalne mugavus.
Nahkkattega M-rool, BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, juhikoht

Nahkkattega M-rool.

Kahe kodara disainiga nahkkattega M-roolil on multifunktsioonlülitid, M-logo, kroomdetailid, M1 ja M2 nupud ning integreeritud juhipoolne turvapadi. Värviliste kontrastõmblustega ning musta nahkviimistluse ja kontuursete pöidlapesadega rool on käes erakordselt meeldiv.
Punane käivitusnupp, BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, juhikoht

Punane käivitusnupp.

Punane käivitusnupp võimaldab mootorit võtmeta käivitada, kui sõiduk on lukust lahti tehtud. Samuti saab seda kasutada mootori seiskamiseks. Sõiduki võti tuvastatakse automaatselt ilma seda kuhugi sisestamata.
M-käiguvalits, BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, salong

M-käiguvalits.

Kolme Drivelogic-käiguvahetussätte valikulüliti asub M-käiguvalitsa ülemisel küljel oleva M-logo kõrval. Parkimisluku P-nupp asub otse nende all. Manuaalrežiimis „S“ saab juht käike käsitsi vahetada, kasutades käigukangi tavalisel M-i viisil; režiimis „D“ toimub käiguvahetus automaatselt.
M-spetsiifiline näidikute kombinatsioon, BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, juhikoht

M-spetsiifiline armatuurlaud.

M-spetsiifiline armatuurlaud võimaldab kuvada lisateavet eriti sportlikuks sõitmiseks. Kui oled valinud TRACK-sõidurežiimi võidusõidurajal kihutamiseks, kuvatakse armatuurlaual ülelaadimisrõhk, rehvirõhud ja -temperatuurid, samuti külg- ja pikikiirenduse G-jõud.
Ukselävekatted tähisega „M5 Competition“, F90 LCI Facelift 2020

Ukselävekatted koos tähisega „M5 Competition“.

Kohe ukse avamisel suurendavad valgustatud „M5 Competition“ tähist kandvad ukselävekatted ootusärevust peatselt algava sõidukogemuse vastu.

BMW M5 – MUDELI OLULISEMAD OMADUSED.

BMW M5 sõidudünaamika ja disainiomadused.

BMW M5 on tipptasemel inseneritöö ja innovaatiliselt nutika sõidu kehastus. Pakkumaks ärisedaanis ettekujutamatuid sõidudünaamika mõõtmeid. Täis tipptehnoloogiaid, mis muudavad igapäevasõidud turvalisemaks ja mugavamaks. 600 hj (441 kW) mootoriga jõulise BMW M5 uuenduslik nelikveosüsteem M xDrive teeb autojuhist enesekindla piloodi kõrge sooritusvõimega sportsedaani roolis, mida iseloomustavad uskumatu võimsus, täpsus ja reaktsioonivõime – puhas kõrgeima taseme M-sõidunauding.

BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, Brands Hatch Grey metallik, kolm neljandikku eestvaade
BMW M TwinPower Turbo kaheksasilindriline bensiinimootor, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, mootorikatte lähivõte

BMW M TwinPower Turbo kaheksasilindriline bensiinimootor.

441 kW (600 hj) ja 750 Nm pöördemomendiga kiirendab BMW M TwinPower Turbo kaheksasilindriline bensiinimootor sõiduki 0-st kuni 100 km/h 3,4 sekundiga. Tänu kahele TwinScroll-turboülelaadurile, täppississepritsele ja täielikult muutuva klapiajastusega klapijuhtimissüsteemile Valvetronic pakub 4,4-liitrine mootor isegi madalatel pööretel energilist jõudu, vahetut reaktsiooni ja vapustavat võimsust.
M xDrive, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, Brands Hatch Grey metallik, külgvaade

M xDrive.

M xDrive koos aktiivse M-diferentsiaaliga tagab maksimaalse veojõu ja sõidudünaamika igapäevasõitudel ning ka võidusõidurajal. Spetsiaalne M-tehnoloogia ühendab tavapärase tagasillaveo liikuvuse nelikveo sõidukontrolliga. Saad valida 4WD, 4WD Sport ja – kui DSC on välja lülitatud – 2WD sõiduvariantide vahel.
Drivelogic-funktsiooniga kaheksakäiguline M Steptronicu käigukast, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, salong, käigukang

Drivelogic-funktsiooniga kaheksakäiguline M Steptronicu käigukast.

Drivelogic-funktsioonidega kaheksakäigulisel M Steptronicu käigukastil on äärmiselt lühikesed käiguvahetusajad ning palju käiguvahetusvalikuid, alates väga sportlikust ja dünaamilisest kuni mugava ja kütusetõhusani. Käike saab vahetada ka käsitsi, kasutades käigukangi või roolil olevaid käiguvahetuse labasid.
M MODE’i nupp, BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, salong, käigukangi lähivõte

M MODE’i lüliti.

Kasuta M MODE’i lülitit keskkonsoolis, et reguleerida juhiabisüsteemide tundlikkust. ROAD-režiim lubab kasutada kogu elektrooniliste juhiabisüsteemide valikut. SPORT-režiimis ainult hoiatatakse juhti, kuid abisüsteemid ei sekku. Režiimis TRACK võid kõik juhiabisüsteemid välja lülitada, näiteks ringrajal sõites. Sõltuvalt valitud režiimist näitab ka ekraanisüsteem asjakohast sõiduteavet.
M Setup, BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, salong, käigukang

M Setup.

M Setup võimaldab sul konfigureerida erinevaid sõidudünaamika parameetreid, nagu mootori, käigukasti ja roolimise omadusi, dünaamilise suunastabiilsuskontrolli (DSC) intensiivsust või nelikveosüsteemi M xDrive veojõujaotust, vastavalt enda isiklikele nõudmistele.
M Servotronic, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, juhikoht

M Servotronic.

M Servotronic tagab igas sõidusituatsioonis õige roolivõimenduse, kohandudes praegusele sõidukiirusele. Lisaks tagab see igal kiirusel vahetu ja täpse juhtimistunnetuse. Süsteem on spetsiaalselt M-seeria jaoks kalibreeritud ning pakub kaht erinevat seadet, mida saab valida ühe nupuvajutusega.
Komposiitmaterjalist M-pidurid, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, Brands Hatch Grey metallik, velje lähivõte

Komposiitmaterjalist M-pidurid.

Tänu eri materjalide kasutamisele saavutavad komposiitmaterjalist M-pidurid erakordselt head aeglustusnäitajad ning on eriti stabiilsed ja vastupidavad. See vähendab ka kaalu, millel on omakorda positiivne mõju juhitavusele, dünaamikale ja kiirendusele. Punast metallikvärvi pidurisadulaid kaunistav M-tähis näitab, et tegemist on erakordselt tõhusate M-mudelitel kasutatavate piduritega. Spetsiifiliste materjaliomaduste tõttu võib pidurdamisel just enne sõiduki täielikku peatumist tekkida suurenenud töömüra, näiteks pärast pikka, madalat koormust või märgi tingimusi. Disainiga seotud müra saab vältida, pidurdades piduri märgades oludes kuivaks või pidurdades tugevamini pärast pikka, madalat pidurdamiskoormust. Märgade olude ja teesoola mõjul võib pidurite tõhusus muutuda tavapärase pidurisüsteemiga sarnaseks. Vähenenud pidurdusjõudu saab kompenseerida tugevamini pedaalile vajutamisega. Müra ei mõjuta pidurite töövõimet, ohutust ega stabiilsust.
M Sporti väljalaskesüsteem, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, Brands Hatch Grey metallik, tagaspoileri lähivõte

M Sporti väljalaskesüsteem.

M Sporti väljalaskesüsteem toob kuuldavale dünaamilise heli, mida on võimalik kohandada integreeritud heitgaasiklapimehhanismi abil. Sõidudünaamika nuppudest valitavaid programme SPORT ja SPORT+ täiendab veelgi intensiivsem mootoriheli, samas kui mugavusele suunatud programmi puhul on mootori akustika diskreetsem.
M-i neerukujuline iluvõre, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, Brands Hatch Grey metallik, eestvaade

M-i neerukujuline iluvõre.

Mustade M-topeltribidega M-i neerukujuline iluvõre, M5 logo ja kroomäärised viitavad sõiduki atleetlikule suurepärasusele.
M-i külgmised õhutusavad, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, Brands Hatch Grey metallik, lähivõte

M-i külgmised õhutusavad.

Mudelitähisega M-õhutusavad tagavad tänu sisseehitatud Air Breatherile optimaalse õhuvoolu rattakoobaste ümber. Samal ajal rõhutab kolmedimensiooniline silmatorkav disain M-seeriale omast kombinatsiooni tehnilisest täiuslikkusest ja hingetuksvõtvast disainist.
20-tolline M-kergmetallvelg Double-spoke style 810 M Bicolour, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, Brands Hatch Grey metallik, velje lähivõte

20-tollised M-kergmetallveljed Double-spoke style 810 M Bicolour.

Kvaliteetsed 20-tollised M-kergmetallveljed Double-spoke style 810 M on toonis Bicolor Orbit Grey ning läikivtreitud. Velgede suurus ees on 9,5J × 20 tolli, koos 275/35 R20 rehvidega, ning taga 10,5J × 20 tolli koos 285/35 R20 rehvidega.
M-antitiib, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, Brands Hatch Grey metallik, pagasiluugi lähivõte

M-antitiib.

Kerevärvi M-antitiib rõhutab sõiduki atleetlikku siluetti ning üldise aerodünaamikakontseptsiooni osana panustab see paremasse ökonoomsusesse ja suunastabiilsusesse.
M-spetsiifilised topeltsummutitorud, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, Brands Hatch Grey metallik, tagaspoileri lähivõte

Spetsiaalsed M-i kaksiksummutitorud.

M Sporti väljalaskesüsteemi toonis Black Chrome kaksiksummutitorud annavad nähtavat ja kuuldavat tunnistust sõiduki sportlikust sooritusvõimest.
M-sportistmed, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, salong

M-sportistmed juhile ja kaassõitjale.

Sportlik ja mugav: eraldi kohandatavatel juhi ja kaasreisija sportistmetel on arvukalt elektrilisi reguleerimisvõimalusi, sealhulgas saab muuta seljatoe kaldenurka ja laiust ning ka istme kõrgust. Istmepatjade ja seljatugede kõrged polstrid koos reguleeritava reietoega pakuvad silmapaistvat ergonoomikat ja suuremat külgtuge kiiretes kurvides.
Nahkkattega M-rool, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, salong, juhikoht

Nahkkattega M-rool.

Kahe kodara disainiga nahkkattega M-roolil on multifunktsioonlülitid, M-logo, kroomdetailid, M1 ja M2 nupud ning integreeritud juhipoolne turvapadi. Värviliste kontrastõmblustega ning musta nahkviimistluse ja kontuursete pöidlapesadega rool on käes erakordselt meeldiv.
Punane käivitusnupp, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, salong

Punane käivitusnupp.

Punane käivitusnupp võimaldab mootorit võtmeta käivitada, kui sõiduk on lukust lahti tehtud. Samuti saab seda kasutada mootori seiskamiseks. Sõiduki võti tuvastatakse automaatselt ilma seda kuhugi sisestamata.
M-käiguvalits, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, salong

M-käiguvalits.

Kolme Drivelogic-käiguvahetussätte valikulüliti asub M-käiguvalitsa ülemisel küljel oleva M-logo kõrval. Parkimisluku P-nupp asub otse nende all. Manuaalrežiimis „S“ saab juht käike käsitsi vahetada, kasutades käigukangi tavalisel M-i viisil; režiimis „D“ toimub käiguvahetus automaatselt.
M-spetsiifiline armatuurlaud, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, juhikoht

M-spetsiifiline armatuurlaud.

M-spetsiifiline armatuurlaud võimaldab kuvada lisateavet eriti sportlikuks sõitmiseks. Kui oled valinud TRACK-sõidurežiimi võidusõidurajal kihutamiseks, kuvatakse armatuurlaual ülelaadimisrõhk, rehvirõhud ja -temperatuurid, samuti külg- ja pikikiirenduse G-jõud.
„M5“ tähisega ukselävekatted, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020

„M5“ tähisega ukselävekatted.

Kohe kui uks avatakse, pakub valgustatud „M5“ kirjaga eksklusiivne ukselävekate põnevat eelmaiku eesootavast sõidukogemusest.

BMW M550i xDRIVE SEDAAN – MUDELI OLULISEMAD OMADUSED.

BMW M550i xDrive Sedani sõidudünaamika ja disainiomadused.

BMW M550i xDrive Sedaan pakub inspireerivat kombinatsiooni impulsiivsest sportlikust iseloomust ja mugavast igapäevakasutusest. Valitud jõuülekande ja sõidudünaamikakomponendid, nagu lisavarustuses olev kohanduv M-vedrustus ning võimas 530 hj (390 kW) BMW M TwinPower Turbo V8 mootor, tagavad kõrge sõidudünaamika taseme, kindlustades sealjuures sõitmise ajal optimaalse stabiilsuse. Välisilmes pakuvad eksklusiivsed disainielemendid rikkalikult iseloomulikke aktsente; samal ajal rõhutavad sõiduki sportlikku karakterit varustuse elemendid, nagu M-aerodünaamikapakett, punaste pidurisadulatega M Sporti pidurid ning sportistmed juhile ja kaassõitjale.

BMW M550i xDrive Sedaan G30 LCI Facelift 2020, BMW Individual Verde Ermes metallik, külgvaade, sõitmas
BMW M TwinPower Turbo kaheksasilindriline bensiinimootor, BMW M550i xDrive Sedaan G30 LCI Facelift 2020

BMW M TwinPower Turbo kaheksasilindriline bensiinimootor.

BMW TwinPower Turbo kaheksasilindriline bensiinimootor ühendab kaks turboülelaadurit Valvetronicu klapijuhtimissüsteemi ja High-Precision Injectioni bensiini otsesissepritsega. See saavutab tippvõimsuseks 390 kW (530 hj) maksimaalse pöördemomendiga 750 Nm. Mõlemad turboülelaadurid asuvad täpselt silindrialuste vahel.
Kohanduva M-vedrustusega BMW M550i xDrive Sedaan G30 LCI Facelift 2020, BMW Individual Verde Ermes metallik, kolm neljandikku eestvaade, sõitmas

Kohanduv M-vedrustus Professional.

Kohanduv M-vedrustus Professional ühendab endas kohanduva M-vedrustuse tehnoloogia, kerestabilisaatori ja nelja ratast hõlmava aktiivrooli. Tulemuseks on ülim sõidustabiilsus ja -dünaamika.
M-aerodünaamikapaketiga BMW M550i xDrive Sedaan G30 LCI Facelift 2020, BMW Individual Verde Ermes metallik, esiosa lähivõte

M-aerodünaamikapakett.

M-aerodünaamikapakett rõhutab sõiduki atleetlikkust ja muudab selle õhuvoolu. Paketti kuulub esispoiler koos suuremate õhuvõtuavadega, spetsiaalsed küljekarbi katted ning tagaspoiler koos paigaldatud difuusoriga. Kroomitud summutitorud mõlemal pool.
M Sporti piduritega BMW M550i xDrive Sedaan G30 LCI Facelift 2020, ratta lähivõte

M Sporti pidurid.

M Sporti pidurid koos tumesiniste mitmekolviliste ja M-tähisega pidurisadulatega tagavad erakordse pidurdusvõime. Sõiduki väga kõrgele dünaamilisele potentsiaalile kohandatult võimaldavad need ka erakordselt atleetlikku sõidustiili ja suurepärast pidurdusvõimet märgadel pindadel. Spetsiifiliste materjaliomaduste tõttu võib pidurdamisel just enne sõiduki täielikku peatumist tekkida suurenenud töömüra, näiteks pärast pikka, madalat koormust või märgi tingimusi. Disainiga seotud müra saab vältida, pidurdades piduri märgades oludes kuivaks või pidurdades tugevamini pärast pikka, madalat pidurdamiskoormust. Märgade olude ja teesoola mõjul võib pidurite tõhusus muutuda tavapärase pidurisüsteemiga sarnaseks. Vähenenud pidurdusjõudu saab kompenseerida tugevamini pedaalile vajutamisega. Müra ei mõjuta pidurite töövõimet, ohutust ega stabiilsust.
M Sporti diferentsiaaliga BMW M550i xDrive Sedaan G30 LCI Facelift 2020, BMW Individual Verde Ermes metallik, tagaratta lähivõte

M Sporti diferentsiaal.

M Sporti diferentsiaal parandab haarduvust ja stabiilsust sõiduraja vahetamisel, järskudest kurvidest väljumisel, kurvide läbimisel suurel kiirusel ning erineva teekattega teedel sõites. Haarduvust optimeeritakse elektroonilise juhtimisseadmega, mis ühtlustab tagarataste pöörlemiskiirust.
BMW Laserlightiga BMW M550i xDrive Sedaan G30 LCI Facelift 2020, BMW Individual Verde Ermes metallik, esiosa lähivõte

BMW Laserlight.

Kaugtulede laserrežiimis on BMW Laserlighti ulatus kuni 650 meetrit – pea kaks korda enam kui tavalistel esituledel. Parem nähtavus pimedas tõstab oluliselt turvalisust. Esitulede sinised detailid ja kiri „BMW Laser“ rõhutavad samuti sõiduki tehnoloogilist taset ja sportlikkust.
Trapetsikujuliste summutitorudega BMW M550i xDrive Sedaan G30 LCI Facelift 2020, BMW Individual Verde Ermes metallik, tagaosa lähivõte

Trapetsikujulised summutitorud.

Nähtavad trapetsikujulise otsaga summutitorud toonis Black Chrome, üks vasakul, teine paremal pool.
BMW Individuali kõrgläikega Shadow Line’iga BMW M550i xDrive Sedaan G30 LCI Facelift 2020, BMW Individual Verde Ermes metallik, M-i neerukujuline iluvõre

BMW Individuali kõrgläikega Shadow Line.

BMW Individuali kõrgläikega Shadow Line’i lisapakett sisaldab musta värvi varustuse detaile: neerukujulise iluvõre raami koos kõrgläikega mustade ribidega ning summutitoru otsi toonis Black Chrome.
BMW M550i xDrive Sedaan sportistmetega juhile ja kaassõitjale, G30 LCI Facelift 2020, salong

Sportistmed juhile ja kaassõitjale.

Dünaamiline ja mugav: eraldi reguleeritavatel juhi ja kaasreisija sportistmetel on arvukalt elektrilisi reguleerimisvõimalusi, sealhulgas saab muuta seljatoe laiust ja istme kallet. Koos reguleeritava reietoega tagavad kõrgem iste ja seljatoe polstrid suurepärase ergonoomilisuse ning kiireteks kurvideks rohkem küljetuge.

BMW 5. SEERIA SEDANI M-MUDELID: ÜHENDUVUS JA JUHIABISÜSTEEMID.

Uuenduslikud tehnoloogiad ja juhiabisüsteemid maksimaalseks mugavuseks ja ohutuseks.

Sõltumata sellest, kas vajad nutikat assistenti sõitmise ajal e-kirjade ette lugemiseks või soovid juhtida suure puuteekraani abil oma sõiduki meelelahutus- ja ärifunktsioone, pakuvad BMW 5. seeria Sedani M-mudelid sulle ulatuslikku uuenduslike funktsioonide ja juhiabisüsteemide valikut, et muuta teekond veelgi ohutumaks ja mugavamaks. Järgnev võimaldab sul avastada valitud varustuse funktsioone meelelahutuse, ärimaailma, juhiabisüsteemide ja ühenduvuse valdkondadest.

BMW M5 Competition F90 LCI Facelift 2020, BMW Individual Imola Red, lähivõte mudelitähisest taga
BMW Live Cockpit Professionaliga BMW 5. seeria Sedani M-mudelid, BMW M5 F90 LCI Facelift 2020, salong

BMW Live Cockpit Professional.

Navigeerimisfunktsiooniga BMW Live Cockpit Professional sisaldab kaht kvaliteetset ekraani, mis koosnevad 12,3-tollisest suure eraldusvõimega ja puutefunktsiooniga keskpaneeli ekraanist ning täisdigitaalsest 12,3-tollisest näidikukuvast. BMW operatsioonisüsteem 7 saab juhtida ka iDrive Touchi juhteseadme kaudu.