Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.
UUSIM BMW 6. SEERIA.
Kõrgklassi sportkupeed on olnud BMW DNA lahutamatu osa juba aastakümneid. Uuenduslikkus, progress ja tipptasemel tehnoloogia võimaldavad luua sportlikkuse ja sõidudünaamika, sõidumugavuse ja luksusliku varustuse sümbioosi. BMW 6. seeria on esteetiliselt meeldiv sõiduk, mille eksklusiivsus põhineb stiilsel elegantsil ja võrratul ülimuslikkusel.
BMW 6. seeria Gran Turismo avaldab muljet nii oma ainulaadse välimuse kui ka ruumika ja luksusliku interjööriga. Selle erakordsed sõiduomadused tagavad sportliku dünaamika – ja ülima mugavuse ka pikkadel reisidel. See sõiduk on väljendusrikas valik – modernne disain ja rõõm Gran Turismo omamisest.
Kui otsid uut või kasutatud BMW 6. seeria autot, leiad kogu vajamineva teabe siit koos katsetulemuste ja BMW 6. seeria mudelite finantseerimis- ning liisingupakkumiste ja loomulikult BMW edasimüüjaga, kelle juures saad kokku leppida proovisõidu.
BMW 6. SEERIA ÜLEVAADE.
Alates esimese BMW 6. seeria mudeli turuletulekust 1970ndate keskel on see esindanud disaini, luksust ja tehnilist arengut, just nagu selle eelkäijad – suured kupeed. Luksuskupee uusversioon toob 2000ndatel selle traditsiooni uude aastatuhandesse. Sama kehtib mitte ainult selle järeltulija, vaid ka BMW 6. seeria Gran Turismo kohta.
BMW 6. SEERIA VIIS ISELOOMULIKKU OMADUST.
- 01 Esteetiliselt meeldiv, jõuline välimus
- 02 Silmapaistev sõidudünaamika
- 03 Erakordne mugavus
- 04 Tipptasemel uuenduslikkus
- 05 Suurepärane ühenduvus kõigi teenustega tänu BMW ConnectedDrive’ile

BMW 6. SEERIA LÜHIAJALUGU.
Loe lisa BMW tippklassi kupee ajaloo ja arengu kohta. Siin saad tutvuda oluliste hetkedega selle ainulaadset sooritusvõime, mugavuse ja eksklusiivsuse kombinatsiooni pakkuva ning esteetiliselt meeldiva ja sportliku sõiduki ajaloos.
BMW 6. SEERIA LÜHIAJALUGU.
Loe lisa BMW tippklassi kupee ajaloo ja arengu kohta. Siin saad tutvuda oluliste hetkedega selle ainulaadset sooritusvõime, mugavuse ja eksklusiivsuse kombinatsiooni pakkuva ning esteetiliselt meeldiva ja sportliku sõiduki ajaloos.
BMW 6. SEERIA ESIMENE PÕLVKOND.

(BMW E24)
1976. aastal müügiesindustesse jõudnud BMW 6. seeria oli tollal üks kiireimaid neljakohalisi kupeesid. Üle 13 aasta kestnud tootmisperioodi jooksul püsis auto tehnilise arengu esirinnas, sealhulgas sisselaskekollektori sissepritse, modernse elektroonika ja katalüsaatoritega heitgaaside puhastamise poolest.
Kupee disainis toonane peadisainer Paul Bracq. Just seetõttu on BMW 6. seeria madala vööjoonega, mis võimaldab suuri külgaknaid. Dünaamiline külgjoon rõhutab selgetest joontest ja vähendatud proportsioonidest tulenevat elegantsi, saavutades samal ajal võrratu dünaamika. Seda imagot rõhutab terav esiosa koos iseloomuliku, kõrgendatud kahepoolse neerukujulise iluvõrega.
Alates 1978. aastast rõhutab BMW 635CSi veelgi enam sõiduki sportlikku iseloomu – tugevdatud stabilisaatorite ja jõulisemate amortisaatoritega. 1982. aastal kujundatakse BMW 6. seeria ümber. 1984. aastal ilmub Saksamaa teedele BMW M635CSi, mis on neljakohalise sportkupee kõrgeim arenguetapp. Varustatud BMW M88 mootoriga, mida kasutatakse ka BMW M1-s, tugevdatud viiekäigulise sportkäigukasti, ümbertöödeldud šassii ja jõulisema pidurisüsteemiga, pakub see M-mudelitele alati omast sõidunaudingut.
1987. aastal tagab teine mudeliuuendus, et esituled ja mootorid on taas tipptasemel.
Tootmisperiood: 1976–1989
Mootorid: 2,8–3,5-liitrised (135–210 kW / 184–286 hj), kuuesilindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4755–4815 mm / 1725–1740 mm / 1355–1365 mm
BMW 6. SEERIA TEINE PÕLVKOND.

(BMW E63, E64)
Uue BMW 6. seeria 2003. aasta versiooni loomist suunas toonane peadisainer Chris Bangle. BMW loob taas kord sportlikkuse ja mugavuse sünteesi, mis väljendub väliselt voolavates joontes. Piklikud proportsioonid ning sügav, pikk ja lai siluett koos süvistatud sõitjateruumiga annavad edasi dünaamilisust ja enesekindlust. Tänu rafineeritud, ent võimsatele mootoritele ja järjepidevalt kergele konstruktsioonile pakub sõiduk üllatavalt suurt väledust. Peaaegu täiuslik teljekoormuse ligikaudu 50 : 50 jaotumine annab otsustava panuse.
2004. aasta alguses ühendab BMW 6. seeria Cabrio vabaõhu sõidunaudingu ja sportlikku tipptaseme. Samal aastal välja tulnud BMW M6 on varustatud V10-mootoriga, mis arendab 373 kW (507 hj). Selle eriline võimsus (ühe liitri töömahu kohta) on võrreldav autospordi sõidukitega.
2007. aasta mudeliuuendus sisaldab peeneid disainimuudatusi, mis rõhutavad veelgi kupee sportlikku väljanägemist. Ka sisemuses on uusi asju, mida avastada – näiteks on uuendatud just juhtseadmeid. Mootorid on tõhusamad. BMW 650i Coupé ja BMW 650i Cabrio jõuallikaks on nüüd kaheksasilindriline mootor 4,8-liitrise töömahu ja 270 kW (367 hj) võimsusega.
Tootmisperiood: 2003–2010
Mootorid: 3,0–5,0-liitrised (190–373 kW, 258–507 hj); kuue-, kaheksa- ja kümnesilindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4820 mm / 1855 mm / 1374 mm
BMW 6. SEERIA KOLMAS PÕLVKOND.

(BMW F06, F12, F13)
BMW 6. seeria järgmises põlvkonnas on taaskord ühendatud erakordne sõidumugavus ja esteetika ning silmapaistev sooritusvõime. Selgete joonte koosmõju meenutab mootorpaadi vöörile põrkuvaid laineid. Tänu mudeli suurele laiusele, lamedale siluetile ja pikendatud kujule on tulemuseks stiilne elegants ja võimas dünaamika. Salong avaldab muljet tänu luksuslikule välimusele ja detailidele, nagu näiteks eraldiseisev keskpaneeli ekraan.
BMW 6. seeria Cabriol on kangast katus, mille „uimed“ rõhutavad pikendatud kuju. Kuue- ja kaheksasilindrilised mootorid pakuvad samas muljetavaldavat edasiminekut ning lõõgastavaks sõidunaudinguks vajalikku võimsust.
BMW 6. seeria Gran Coupé on saadaval alates 2012. aastast. See oluliselt suurem sõiduk pakub veelgi rohkem ruumi ja mugavust, ühendades esiistmed sümpaatselt tagaistmetega. Sõidukid on nüüd saadaval ka M-mudelitena – ülima sooritusvõimega tipptasemel sportautodena, mille paneb liikuma M TwinPower Turbo tehnoloogiaga 4,4-liitrine V8-mootor. 2015. aasta mudelivärskenduse raames saavad autod uue BMW neerukujulise iluvõre ning esi- ja tagaspoilerid, mis rõhutavad laiust veelgi enam. Alates 2017. aastast on saadaval täiendavad erivärviviimistlused ja varustusevariandid, sealhulgas BMW ConnectedDrive, LED-esituled ja standardvarustuses kvaliteetne helisüsteem.
Tootmisperiood: 2011–2018
Mootorid: 3,0–4,4-liitrised (235–441 kW / 320–600 hj), kuue- ja kaheksasilindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 4894–5007 mm / 1894 mm / 1365–1392 mm
BMW 6. SEERIA GRAN TURISMO.

(BMW G32)
Ülim reisimugavus, parim sõidudünaamika ja luksuslik ruum – BMW 5. seeria Gran Turismo järeltulija pakub seda kõike. Sõidukit esitletakse 2017. aasta rahvusvahelisel autonäitusel (IAA) Saksamaal ning see jõuab esindustesse sama aasta novembris.
Alumiiniumist ja kõrgtugevast terasest kerge konstruktsioon muudab BMW 6. seeria Gran Turismo äärmiselt nobedaks. Tänu tõhusatele mootoritele, suurepäraselt häälestatud vedrustuse komponentidele ja lisavarustusse kuuluvale, nelja ratast hõlmavale aktiivroolile pakub BMW sportlikku, otsustavat ja mugavat sõiduelamust. Toetust pakuvad põhivarustuses tagasilla õhkvedrustus ja lisavarustusena pakutav adaptiivne vedrustus.
Voolavad jooned ja kupeelik katuseprofiil tõotavad sportlikku elegantsi, mida rõhutavad pikk kapott ja süvistatud sõitjateruum. Rabavalt võimas esiosa ja lai tagaosa viitavad sõiduki enesekindlale ilmele.
Sõiduki sisemusest leiavad juhid ja reisijad luksusliku ja avara salongi, lisavarustusena pakutava klaasist panoraamkatuse ja keraamiliste detailidega juhtimisseadmed. 2020. aastal kujundati mudeliuuenduse raames ümber esi- ja tagaosa. Põhivarustusse kuulub nüüd dünaamiline salongivalgustus ning lisavarustusena on saadaval neljatsooniline automaatne kliimaseade. Mootorid on veelgi tõhusamad ja lisavarustusse kuuluv juhtimisassistent Professional pakub ristmikuhoiatusi ja sõiduraja-assistenti.
Tootmisperiood: 2017–2023
Mootorid: 2,0–3,0-liitrised (140–245 kW / 190–333 hj), nelja- ja kuuesilindrilised
Pikkus/laius/kõrgus: 5091 mm / 1902 mm / 1538 mm
Kütusekulu ja CO₂-heide.
BMW 6. seeria Gran Turismo:
Kütusekulu (l / 100 km) (kombineeritud): 8,8–5,3
CO₂-heide (g/km) (kombineeritud): 201–140Ametlikud väärtused kütusekulu, CO₂-heite, elektrikulu ja sõiduulatuse kohta on määratud kindlaks ettenähtud mõõtemenetluse põhjal ja vastavad muudetud kujul määrusele (EL) 715/2007. WLTP väärtused võtavad vahemike puhul arvesse kogu lisavarustuse. Alates 01.01.2021 uue tüübikinnituse saanud sõidukitele kehtivad ametlikud spetsifikatsioonid ainult WLTP järgi. Rohkem teavet NEDC ja WLTP mõõtmismeetodite kohta leiab veebilehelt https://www.bmw.ee/et/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/kutusekulu-heitkogused.html