BMW 2. seeria Gran Coupé F44 2020 maskeeritud prototüüp 3/4 eestvaates

2. SEERIA

ESIMENE BMW 2. SEERIA GRAN COUPÉ

2. SEERIA

ESIMENE BMW 2. SEERIA GRAN COUPÉ

2. SEERIAESIMENE BMW 2. SEERIA GRAN COUPÉ

See ei ole veel saabunudki, kuid on juba teistest kaugel ees: 2019. aasta novembris toimub Los Angelese autonäitusel esimese BMW 2. seeria Gran Coupé maailmaesitlus. Sportlik ja elegantne neljaukseline mudel jätkab 2012. aastal alguse saanud BMW Gran Coupéde edulugu. Erilist iseloomu näitab väljendusrikas disain, suurepärane sõidudünaamika ja igapäevane praktilisus. Et reisijad saaksid nautida kaasaegset ja linlikku elustiili, on sõidukil ka uusimad uuendused ja tehnoloogiad, nagu operatsioonisüsteem, juhiabisüsteemid, ühenduvus ja kommunikatsioon. Juba nüüd on sul võimalus saada uue BMW 2. seeria Gran Coupé olulisemate omaduste kohta esialgset teavet ja pilte ning hoida end kursis ülemaailmse turustamise algusega 2020. aasta kevadel.

Loe lisaks

TÄIESTI UUE BMW 2. SEERIA GRAN COUPÉ DISAIN.

Esteetiline väljendus: täiesti uue BMW 2. seeria Gran Coupé dünaamiline neljaukseline mudel rõhutab tippklassi kompaktautode segmendis isikupära ja emotsionaalsust. See ühendab tugevalt emotsionaalse disaini elegantse sportlikkuse ning uusimate juhiabisüsteemide ja kommunikatsiooniga. Selle tulemusena on BMW 2. seeria Gran Coupé üsna lihtsalt loodud, et võtta igast reisist viimast.
BMW 2. seeria Gran Coupé F44 2020 maskeeritud prototüüp külgvaates
BMW 2. seeria Gran Coupé F44 2020 maskeeritud prototüüp eestvaates
BMW 2. seeria Gran Coupé F44 2020 maskeeritud prototüüp tagantvaates
BMW 2. seeria Gran Coupé F44 2020 maskeeritud prototüüp eestvaates

BMW 2. seeria Gran Coupé F44 2020 maskeeritud prototüüp külgvaates

BMW 2. seeria Gran Coupé F44 2020 maskeeritud prototüüp tagantvaates

BMW M235i xDrive 2020 maskeeritud prototüüp 3/4 külgvaates

TÄIESTI UUE BMW 2. SEERIA GRAN COUPÉ SÕIDUDÜNAAMIKA.

Puhtale sõidunaudingule täielikult pühendunud: täiesti uus BMW 2. seeria Gran Coupé annab kompaktautode klassi sõidudünaamikale uue tähenduse. BMW M235i xDrive'i uuenduslikud sõidutehnoloogiad, nagu M-seeria TwinPower Turbo bensiinimootor, ideaalselt häälestatud vedrustus ning kerge ja vahetu juhtimine tagavad igas olukorras maksimaalse reageerimisvõime. Sõidukogemust saab erinevate sõidurežiimide abil parandada. Lisaks jäigale kerele on standardvarustuses oleval ARB tehnoloogial (külgnevate rataste libisemise piiramise lüliti) täiendav stabiliseerimisfunktsioon. Aeglaste signaaliahelate kõrvaldamine tähendab, et teave edastatakse kolm korda kiiremini, samal ajal kui rataste libisemine saadakse kümme korda kiiremini kontrolli alla. Külgnevate rataste libisemise piiramise lüliti teeb tihedat koostööd DSC-süsteemiga, et vähendada märgatavalt alajuhitavust, mida tavaliselt kogetakse esiveolistel sõidukitel. BMW 2. seeria Gran Coupé veel üks uuenduslik dünaamiline funktsioon on sooritusvõime kontroll, mis kuulub standardvarustusse. Kurvides jaotab see välimistele ratastele veojõu suurema osa, suurendades seega sõiduki liikuvust ja suunastabiilsust.

Maailmaesitluse BMW 2. seeria Gran Coupé F44 2020 maskeeritud prototüüp 3/4 tagantvaates

ÄRA JÄÄ ESIMESE BMW 2. SEERIA GRAN COUPÉ PUHUL MILLESTKI ILMA.

ÄRA JÄÄ ESIMESE BMW 2. SEERIA GRAN COUPÉ PUHUL MILLESTKI ILMA.