Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.
SEE HETK KUULUB SULLE
BMW usub eelkõige ühte asja: julgusesse. Omadus, mis on sügaval meie DNA-s ja mida on näha kõiges, mida me teeme. Julgus on sõltumatu ja murranguline: see purustab ja äratab. See on julgus küsimusi esitada ja mitte kunagi leppida vastusega „ei”. See on söakus, mis paneb meid edasi rühkima ja ennast taaslooma. See on põhjus, miks saame minna ainult edasi, jätkates oma püüdlust täiuse uute tasemete suunas. Ja võimalus sõidutada meie ajastu teerajajaid vastu homsetele väljakutsetele. Eksklusiivse partnerina loome me kõike seda tehes ainulaadseid ja inspireerivaid hetki. Sest selles sünnib täiesti uues luksus.
BMW usub eelkõige ühte asja: julgusesse. Omadus, mis on sügaval meie DNA-s ja mida on näha kõiges, mida me teeme. Julgus on sõltumatu ja murranguline: see purustab ja äratab. See on julgus küsimusi esitada ja mitte kunagi leppida vastusega „ei”. See on söakus, mis paneb meid edasi rühkima ja ennast taaslooma. See on põhjus, miks saame minna ainult edasi, jätkates oma püüdlust täiuse uute tasemete suunas. Ja võimalus sõidutada meie ajastu teerajajaid vastu homsetele väljakutsetele. Eksklusiivse partnerina loome me kõike seda tehes ainulaadseid ja inspireerivaid hetki. Sest selles sünnib täiesti uues luksus.
UUTMOODI LUKSUS
Saa teada, kuidas me ennast taasloome
8
BMW 8. seeria GRAN COUPÉ
8
BMW 8. seeria GRAN COUPÉ
KOSMOSEST OTSE KIIRTEELE
Püüeldes unikaalsuse poole, loodi auto, mis on väljaspool seda maailma: BMW Individual M850i NIGHT SKY. Selle ainulaadse projekti nurgakiviks, mis toetub Max Planck Instituudi sisendile, on maailma vanim raudmeteoriit. Selle äärmiselt haruldase materjali sulam ja BMW Individual moodustavad koos enneolematu eksklusiivsuse. Kahevärviline välisilme on lugupidamisavaldus nn sinisele tunnile – päikeseloojangu järgsele ehavalgusele, mil taeva värvid vahelduvad tsüaan- ja lasuursinisest öösiniseks ja mustaks. Iseloomulikud esispoiler, õhutamisseade Air Breather, peegliraamid ja pidurikettad annavad edasi raudmeteoriidi geomeetrilist mustrit, niinimetatud Widmanstätteni struktuuri. Osa sellest on äratuntav ka 20-tollistes BMW Individual 730i V-spoke kergmetallvelgedes. Ust avades tervitab ukselävel peenelt viimistletud, tagant valgustatud NIGHT SKY kiri, ääristatuna meteoriidimustriga mõlemalt poolt. Salongis ja keskkonsoolis tipnevad disain ja inseneriteadus: ehispaneelid, Start/Stop ja iDrive’i lülitid ning käigukang on vääristatud mosaiikdisaini ja 600 grammi haruldase taevakeha koostisega. Esmakordselt kasutab BMW Individual kolmevärvilist elegantset Widmanstätteni struktuuriga täisnahkistmeid, mis kehtestab uue standardi luksusautode polstrimaailmas. Siin kohtuvad maaväline ja täiesti erakordne, uuendades taas võimalikkuse definitsiooni.
7
7
INSPIRATSIOONI PÜÜDES
Progressiivne, loov, inspireeriv – need on omadused, millele BMW on brändina truuks jäänud juba enam kui sajandi kestel. Meid on motiveerinud ja inspireerinud sõltumatud ja tulevikku suunatud mõtlemisega eeskujud – looveliit, kelle looming ja ideed on meile andnud ainukordseid hetki ja ootamatuid vaatenurki. Meie aja innovaatorid ja tuleviku kuulutajad, kes inspireerivad tehnoloogia ja disaini progressi. Muudavad olemasoleva minevikku kuuluvaks ja kujundavad oma visioonide järgi uut tegelikkust.
INSPIRATSIOONI PÜÜDES
Progressiivne, loov, inspireeriv – need on omadused, millele BMW on brändina truuks jäänud juba enam kui sajandi kestel. Meid on motiveerinud ja inspireerinud sõltumatud ja tulevikku suunatud mõtlemisega eeskujud – looveliit, kelle looming ja ideed on meile andnud ainukordseid hetki ja ootamatuid vaatenurki. Meie aja innovaatorid ja tuleviku kuulutajad, kes inspireerivad tehnoloogia ja disaini progressi. Muudavad olemasoleva minevikku kuuluvaks ja kujundavad oma visioonide järgi uut tegelikkust.
ARHITEKTUURI FILOSOOFIA
Maailmakuulus arhitekt Remment „Rem“ Koolhaas, sündinud 1944. aastal Rotterdamis, on oma ala teerajaja. Oma tuntud ütlemistega „Generic City“ ja „XL Architecture“ propageeris ta ideed, et linna ei saa planeerida – see lihtsalt tekib. Sest see on meie ajastu kultuurile omane. 2000. aastal võitis ta Pritzkeri arhitektuuripreemia filosoofiliste vaadete ja mõtlemise eest, mis on tema meistriteoste loominguline tuum. 1975. aastal asutatud arhitektuuribüroo Office for Metropolitan Architecture kaudu kavandab ja teostab ta mitmeid unikaalseid projekte Euroopas, Aasias ja Ameerikas. Tema kuulsate hoonete hulka kuuluvad Casa de Música Portos, Hiina Kesktelevisiooni peakontor Pekingis ja oma kodulinna jaoks disainitud De Rotterdam, mis on ka Hollandi suurim hoone.
ARHITEKTUURI FILOSOOFIA
Maailmakuulus arhitekt Remment „Rem“ Koolhaas, sündinud 1944. aastal Rotterdamis, on oma ala teerajaja. Oma tuntud ütlemistega „Generic City“ ja „XL Architecture“ propageeris ta ideed, et linna ei saa planeerida – see lihtsalt tekib. Sest see on meie ajastu kultuurile omane. 2000. aastal võitis ta Pritzkeri arhitektuuripreemia filosoofiliste vaadete ja mõtlemise eest, mis on tema meistriteoste loominguline tuum. 1975. aastal asutatud arhitektuuribüroo Office for Metropolitan Architecture kaudu kavandab ja teostab ta mitmeid unikaalseid projekte Euroopas, Aasias ja Ameerikas. Tema kuulsate hoonete hulka kuuluvad Casa de Música Portos, Hiina Kesktelevisiooni peakontor Pekingis ja oma kodulinna jaoks disainitud De Rotterdam, mis on ka Hollandi suurim hoone.
KAOSETA POLE KA STRUKTUURI
Uute plaanide elluviimiseks peab vanadest loobuma. Juba varases eas õppis Rem Koolhaas korratusest looma oma enda struktuure. Seda erilist lähenemist kasutab ta ka arhitektuuri puhul. Ikka ja jälle on ehitiste lammutamine vajalik, et nii ennast kui ka linna identiteeti taasleiutada. Lisaks arhitektitööle avaldab ta ka kirjutisi, milles arutleb kaose rolli üle ühiskonnas ja arhitektuuris. 1995. aastal avaldas ta manifesti „S, M, L, XL“. Koolhaas väidab, et suurte ehitiste projekteerimisel enam ei kehti traditsioonilise arhitektuuri põhimõtted nagu kompositsioon, mastaap ja proportsioon. Ta demonstreeris seda muljetavaldavalt uue kesklinna kvartali Eurolille planeerimisel Lille'is Prantsusmaal.
TEEDRAJAVAD DISAINERID
Tunnustatud graafilist disainerit ja kunstilist juhti Stefan Sagmeisterit peetakse üheks loomevaldkonna teerajajaks. 1962. aastal Austrias Bregenzis sündinud disainer elab nüüd New Yorgis, kus juhib loovagentuuri Sagmeister & Walsh. Alates 1993. aastast on nad loonud kõikvõimalikes vormides meistriteoseid – alates väikestest illustratsioonidest kuni muljetavaldavate näituste ja ülemaailmsete kampaaniateni. Tema kõige tuntumad tööd on visuaalsed identiteedid ja plaadikujundused muusikutele nagu Rolling Stones, Talking Heads, Lou Reed, aga ka Guggenheimi muuseum – ja ta on muude auhindade hulgas võitnud ka kaks Grammyt.
TEEDRAJAVAD DISAINERID
Tunnustatud graafilist disainerit ja kunstilist juhti Stefan Sagmeisterit peetakse üheks loomevaldkonna teerajajaks. 1962. aastal Austrias Bregenzis sündinud disainer elab nüüd New Yorgis, kus juhib loovagentuuri Sagmeister & Walsh. Alates 1993. aastast on nad loonud kõikvõimalikes vormides meistriteoseid – alates väikestest illustratsioonidest kuni muljetavaldavate näituste ja ülemaailmsete kampaaniateni. Tema kõige tuntumad tööd on visuaalsed identiteedid ja plaadikujundused muusikutele nagu Rolling Stones, Talking Heads, Lou Reed, aga ka Guggenheimi muuseum – ja ta on muude auhindade hulgas võitnud ka kaks Grammyt.
HIRMUDE ÜLETAMISE KUNST
Sel, kes pole kunagi kogenud hirmu, ei saa olla ka uudset nägemust, ning ta ei leia endas julgust areneda. Legendaarne disainer Stefan Sagmeister on omal alal parim tänu oma suhtumisele ning mõjukatele ja inspireerivatele töödele. Ta üllatab oma kunstiteostes alati ootamatuga, paneb elama käekirja või muudab lõuendiks inimesed. Ta tahab alati käia oma rada, äratada ellu veel märkamata vaatepunktid, leppimata status quo’ga. Oma ekstravertsete, innovatiivsete ja entusiastlike töödega loob ta uusi maailmu, avades uksed oma ainulaadselt julge kujutlusvõime maailma.
LIIKUMISE ILU
Vaatemänguline sündmus ja ainulaadne hetk. BMW üllatas Art Basel Miami külastajaid erakordse vaatemänguga: BMW Concepti 8. seeria koos ideaalses koreograafias liikuva 300 autonoomselt lendava valgustatud drooniga. Sellega avaldati tunnustust visionäärlikule tehnilisele täpsusele ja liikumise köitvale esteetikale.
LIIKUMISE ILU
Vaatemänguline sündmus ja ainulaadne hetk. BMW üllatas Art Basel Miami külastajaid erakordse vaatemänguga: BMW Concepti 8. seeria koos ideaalses koreograafias liikuva 300 autonoomselt lendava valgustatud drooniga. Sellega avaldati tunnustust visionäärlikule tehnilisele täpsusele ja liikumise köitvale esteetikale.
KAKS VISIONÄÄRI, ÜKS VISIOON
Lonneke Gordijn ja Ralph Nauta on Duo Studio Drifti kunstnikud. Nad kohtusid Hollandis Eindhoveni disainiakadeemias ning avasid 2006. aastal Amsterdamis Studio Drifti. Nende kunstitööd keskenduvad interaktiivsetele näitusele, milles on kasutatud filmi, skulptuuri ja teisi objekte. Palju inspiratsiooni ammutavad nad loodusest, mida nad oma töödes imiteerivad tipptehnoloogiate abil. Just see lähenemine teeb sedavõrd köitvaks ja ainulaadseks ka nende projektid.
SÄRAV MEISTRITEOS
Tipptehnoloogia kohtub tipptasemel kunstiga: Art Basel Miami festivalil esitles Studio Drift oma viimast loometööd „Franchise Freedom“, vapustavat vaatemängu, mis tõi tegevuse keskmesse BMW Concepti 8. seeria. Taeva vallutas 300-st valgustatud autonoomselt lendavast droonist koosnev parv. Kunstinäituse inspiratsiooniks olid kuldnokkade lennumustrid. Pärast linnuparvede lennumustrite ja liikumise hoolikat jälgimist töötati välja spetsiaalne algoritm, mille järgi programmeeriti droonid. Kunstnikupaar suutis imeliselt korrata looduslikult esinevat nähtust läbi efektse tulede- ja liikumismängu.
RETROSPEKTIIV
Pärast etteastet avaldas Studio Drift oma tänu: „BMW uskus meie ideesse ja nad mõistavad ettevõttena, kui keerukad ja mitmetahulised on sellised uuenduslikud protsessid,“ sõnas Lonneke Gordijn.
X7 CONCEPT IPERFORMANCE
X7 CONCEPT IPERFORMANCE
KÜTUSEKULU JA CO₂-HEIDE
BMW M850i xDrive:
kütusekulu l / 100 km (keskmine): 10,0–9,9
CO2-heide g/km (keskmine): 229–225
BMW X7 xDrive40i(2):
kütusekulu l / 100 km (keskmine): 9,0–8,7
CO2-heide g/km (keskmine): 205–198
BMW 840d xDrive(3):
kütusekulu l / 100 km (keskmine): 6,2–5,9
CO2-heide g/km (keskmine): 164–154
BMW M760Li xDrive(1):
kütusekulu l / 100 km (keskmine): 13,0
CO2-heide g/km (keskmine): 298
Tähisega (1) märgistatud sõidukite väärtused on kehtivad kuni 15.04.2018. Saadavuse kohta annab infot kohalik BMW edasimüüja.
Tähisega (2) märgistatud sõidukite väärtused on esialgsed.
Tähisega (3) märgistatud sõidukite väärtused põhinevad juba uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi NEDC-le vastavateks väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. [Nende sõidukite puhul võivad (muuhulgas) sõiduki CO2-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO2-väärtused erineda siin näidatud väärtustest.]
Informatsioon kütusekulu, CO2-heite ja energiatarbimise kohta on kindlaks määratud vastavalt tüübikinnituse ajal kehtinud määruse (EÜ) 715/2007 mõõtmisprotseduurile. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ning näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.
Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiad käsiraamatust „Kütusekulu ja süsinikdioksiidi heitkoguse teatmik“, mis on tasuta saadaval ametlikus BMW esinduses ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf.
Need väärtused põhinevad juba uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi NEDC-le vastavateks väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO2-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis (muuhulgas) kasutatavad CO2-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.