TEE ENNAST NÄHTAVAKS.

xDrive. BMW intelligentne nelikveosüsteem.

BMW xDrive pakub sulle puhast sõidurõõmu, isegi kui ilm või sõidutingimused pole kõige paremad. Intelligentne nelikveosüsteem kohandub sekunditega uute tingimustega ning suunab kogu veojõu täpselt sinna, kus seda vaja on. Tulemuseks on optimaalne haarduvus, teelpüsivus ja stabiilsus. Et naudingust osa saada, pead vaid teele asuma.

Loe lisaks
TEE ENNAST NÄHTAVAKS.xDrive. BMW intelligentne nelikveosüsteem.

REVOLUTSIOONI ARENG.

Nelikveo teerajaja.

1985: Mudeli BMW 325i „Allrad” kõik tugevused ei tule selle esmaesitlusel Frankfurdi rahvusvahelisel motošõul esmapilgul ilmsiks. Kuid ringrajal pakub see nelikveoga uustulnuk just nii palju sõidunaudingut, kui seda nähes arvata võiks. Pressile avaldab eriti muljet selle optimeeritud veojõud ja täiustatud sõidudünaamika kurvides. Ajakirja Auto Zeitung otsus on järgmine: „Sõidusoorituse uus meister on BMW”.
Loe lisaks

Turvalisust tõstev elektroonika.

1991: Nüüd jõuab BMW 5. seeria valikusse ka nelikveoga mudel: BMW 525iX on esimene sõiduk, kus veojõudu jaotab elektroonika. Tänu sellele on süsteemi reaktsioon erakordselt kiire ja täpne ning tagab turvalised sõiduomadused isegi lumega kaetud teel. Tegemist on erakordse kontseptsiooniga, mis juba algusest peale muljet avaldab.
Loe lisaks

Omaette klass.

1999: Veidi enne aastatuhandevahetust saabus avalikkuse ette BMW X5. Selle muljetavaldavale sõidudünaamikale ei ole maastikul vastast. Ja tänu uuenduslikele elektroonikasüsteemidele, nagu DSC (dünaamiline suunastabiilsuskontroll), jäävad konkurendid nii ringrajal kui ka kõikjal mujal seljataha.
Loe lisaks

Nelikvedu muutub intelligentseks.

2003: Ja siin on BMW xDrive: 2003. aastal tähistavad oma esmaesitlust BMW X3 ja BMW X5 koos täiesti uue ajamisüsteemiga, mis reguleerib veojõu jaotust esi- ja tagasilla vahel. Nii sündiski maailma ainus intelligentne nelikveosüsteem.
Loe lisaks

x-jõuga atleetlikkus.

2008: Jälle suudab BMW defineerida terve uue sõidukikategooria: 2008. aastal märkis BMW X6 maailma esimese Sports Activity Coupe (SAC) turuletulekut. See oli kõigi aegade kõige sportlikum BMW X-mudel. Spetsiaalselt BMW X6 jaoks loodud dünaamiline veojõu ümberjagamise süsteem andis sellele atleedile erakordselt stabiilse haarduvuse ja juhitavuse igasugustes sõiduoludes.
Loe lisaks

Sõidunauding kompaktses vormis.

2009: xDrive on kasutusel ka BMW X1 puhul, mis on pikka aega oma tippklassi kompaktautode segmendis ainuesindaja olnud. Intelligentse nelikveosüsteemi saab nüüd ühendada veojõu ümberjagamise süsteemiga. Tulemuseks on veelgi täpsem roolimine ja enneolematult hea juhitavus.
Loe lisaks

Luksuslikkus, mis näeb kõikjal imeline välja.

2015: BMW 7. seeria kuuenda põlvkonna esmaesitlus toimub 2015. aasta detsembris Frankfurdi rahvusvahelisel motošõul. BMW uus tippmudel on täis mitmesuguseid uuendusi: juba alates selle müügiletulekust on üks neist BMW xDrive. Esimest korda ühendatakse intelligentne nelikvedu nelja ratast hõlmava aktiivrooliga, mis kaasab juhtimisse ka tagasilla.
Loe lisaks

VÕTA ELUST ENAMAT! SINA OTSUSTAD, KUIDAS.

Dünaamiline, sportlik või elegantne – kõik BMW enam kui 100 mudelit annavad sulle võimaluse kogeda piiramatut sõidunaudingut.

VÕTA ELUST ENAMAT! SINA OTSUSTAD, KUIDAS.

Dünaamiline, sportlik või elegantne – kõik BMW enam kui 100 mudelit annavad sulle võimaluse kogeda piiramatut sõidunaudingut.

KOGE UUT TIPPSOORITUST. JA MIDAGI VEELGI ENAMAT.

Kõige kaunimaid ja meeliülendavamaid sihtkohti Alpides aitab avastada BMW Mountains. Alati usaldusväärne kaaslane: BMW xDrive, intelligentne nelikveosüsteem.

SINU VÕIMALUS ELUST ENAMAT VÕTTA?

Saa teada, milline on tõeline sõidunauding – vii BMW xDrive nüüd proovisõidule.

SINU VÕIMALUS ELUST ENAMAT VÕTTA?

Saa teada, milline on tõeline sõidunauding – vii BMW xDrive nüüd proovisõidule.

Kütusekulu ja CO₂-heitkogused.

  • BMW 225i xDrive Active Tourer
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 8,3–8,1
    CO2-heide g/km (keskmine): 152–148

    Kütusekulu ja CO2-heitkogused on seotud valitud velje- ja rehvisuurustega. Kütusekulu määratakse ECE sõidutsükli alusel. Illustreeritud mudelid võivad osaliselt sisaldada lisavarustust ja -tarvikuid, mis ei kuulu põhivarustusse.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiab brošüürist „Uue sõiduauto kütusekulu ja CO2-heite normid“, mis on tasuta saadaval kõigis müügikohtades ja UNITED MOTORSi esinduses Paldiski mnt 108, 13522 Tallinn, Eesti, või lehelt http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html

    Arvud ei viita ühele konkreetsele sõidukile ega ole osa tootepakkumisest, vaid on ette nähtud ainult eri tüüpi sõidukite võrdluseks. CO2-heitkoguste määramisel direktiivi 1999/94/EÜ järgi ei ole võeta arvesse tootmise ja kütuste või muude energiaallikate pakkumisel tekkivaid CO2-heitkoguseid.